18-07-2019, 11:44 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-07-2019, 11:45 AM ja muutjaks oli onuraiu.)
Sain siis auto enams-vähems valmis ja nüüd ka reisil käidud (http://kaart.onuraiu.tv).
Lühidalt siis sattus kätte 1999a G320, mille ehitasime Soo Autogrupis ringi OM606 peale ja 722.6 580NM käigukastile. Hõbenool veel timmis käigukasti tiba tugevamaks.. mine tea
Takkajärgi tarkusena võiks öelda, et auto läheb peale timmimist väga hästi edasi (saaks veel äkilisemaks timmida tegelikult) aga kui ikka 1000kg reisikola ja reisijad peal on, siis jääb mootor jõuetuks.
Edasi lippamiseks veab kütusekulu 15-19 peale, kui sõita kiirteel ca 120km/h ja mägedes üles-alla (Türgi).
Ilmselt 3,5 mootor oleks paremini hakkama saanud, aga tegelikult jõudu on ja käigud on timmitud ka mõnusaks.
Nüüd veel lisa paak vaja alla panna ja siis jääb järgmist reisi ootama veebruaris, Budapest-Bamako ralli.
Lühidalt siis sattus kätte 1999a G320, mille ehitasime Soo Autogrupis ringi OM606 peale ja 722.6 580NM käigukastile. Hõbenool veel timmis käigukasti tiba tugevamaks.. mine tea
Takkajärgi tarkusena võiks öelda, et auto läheb peale timmimist väga hästi edasi (saaks veel äkilisemaks timmida tegelikult) aga kui ikka 1000kg reisikola ja reisijad peal on, siis jääb mootor jõuetuks.
Edasi lippamiseks veab kütusekulu 15-19 peale, kui sõita kiirteel ca 120km/h ja mägedes üles-alla (Türgi).
Ilmselt 3,5 mootor oleks paremini hakkama saanud, aga tegelikult jõudu on ja käigud on timmitud ka mõnusaks.
Nüüd veel lisa paak vaja alla panna ja siis jääb järgmist reisi ootama veebruaris, Budapest-Bamako ralli.
--
onuraiu
onuraiu