Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
c124 E220 110kw 1993
#21
Plaan vahetada välja süüteküünlad, millise tootja küünlad oleks sellele mootorile parimad ? Kelle omad tehases peale kruvitakse ? on soovitusi ?
Vasta
#22
Mina olen näiteks NGK omasi kasutanud, muidu ma ei usu, et tunned vahet erinevate tootjate vahel, vähemalt sellel mootoril. Peaasi, et võtad vastavalt tehase soovitusele.
Vastav ngk on BCP6E. Mingeid irdium vms pole mõtet võtta.
Turbo
Vasta
#23
Ok, tegelesin siis kesklukuga, Võtsin siit mati ära, vaatasin teise mati alla ja nagu arvata võis, vaatepilt päris kole. Mis seal ikka , tuleb auto seest puhtaks rookida ja tõele otsa vaadata. Päris jube oli, alustuseks siis kõik lahtine ja kergemalt eemalduv sodi ja rooste eemaldatud, happe peale ja uus puhastus. Auke oli , lõikasin augud välja ja asemele uus plekk. Pleki peale siis kõik vajalik.

[Pilt: 73862-IMG_20190327_192659.jpg]

[Pilt: 93747-IMG_20190328_174124.jpg]

[Pilt: 66994-IMG_20190327_192653.jpg]

[Pilt: 22872-IMG_20190403_182049.jpg]

[Pilt: 35279-IMG_20190405_201618.jpg]

[Pilt: 88879-IMG_20190405_231849.jpg]

[Pilt: 83748-IMG_20190405_231857.jpg]
Vasta
#24
Päeva alustuseks oli idee ära vahetada salongi õhufilter. Ilm ilus ja hakkasin pihta.Kõik tuli ilusti robinal lahti (eks seda tehtud varemgi) aga miski väga valesti. No ei ole vanu filtreid ja ei ole kohta ka kuhu filtrit panna. Kas on võimalik, et osadel autodel ei olnudki salongi õhufiltrit? või keegi on selle sealt välja rookinud ?

[Pilt: 25979-IMG_20190406_132840.jpg]

[Pilt: 58392-IMG_20190406_132833.jpg]

Hetkel siis lappasin uuesti kokku ja peab vist seda korpust otsima hakkama kus see filter käib.

Sai paigaldatud pigimatt, sest rooste puhastamisega läks omajagu matti minema.Nüüd siis vaikselt komplekteerin. Ah jaa, pagasiluugi sain ka lõpuks lahti.Esiteks paljude pikendustega padrun 10 ja kuidagi sealt ovaalkõlari august pusisin luku kolm polti lahti aga sel hetkel veel pagasi luuk ei avanenud. Vaakumi otsast lõin pumbaga surve sisse ja lahti ta tuli (kuigi enne seda varianti proovisin siis tulutu). Nüüd ei saanudki täpselt aru, mis tal viga on ??? see halb.

[Pilt: 59532-IMG_20190406_192625.jpg]

[Pilt: 58937-IMG_20190406_192709.jpg]

[Pilt: 23626-IMG_20190406_192716.jpg]

[Pilt: 68769-IMG_20190406_223525.jpg]
Vasta
#25
Ei ole kõigil salongifiltrit.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#26
Minu mäletamist mööda oli salongi filter sellistel käredamatel variantidel. Tava seeria omal seda polnud. Minu 230E seda ka ei olnud.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#27
Salongikaga autodel oli ahjumootori korpus hoopis teine.
Ja salongis mitte kaks pliidinuppu, vaid üks pluss rida vajutatavaid nuppe.

Vaata W124 salongifiltri vahetust näiteks SIIT.

.
Vasta
#28
Ok, siis ei olegi filtrit. Eelmisel MB-l oli salongi õhufilter aga sellel ka peal konditsioneer, pliidinupude vahel nupud.
Vasta
#29
(07-04-2019, 09:18 AM)stihl Kirjutas: Salongikaga autodel oli ahjumootori korpus hoopis teine.
Ja salongis mitte kaks pliidinuppu, vaid üks pluss rida vajutatavaid nuppe.

Mul kaks 124 kerega autot, millel salongifilter, üks kliimaautomaadiga(nuppude reaga) ja teine konditsioneeriga(2 pliidinupuga variant) auto. Pigem oleneb see sellest, kas autol on konditsioneer või mitte.
Vasta
#30
Nüüd tagasi keskluku probleemi juures. Esiteks pusisin pikalt pagasiruumi luku eemaldamisega, no ei mahu see sealt välja. Nagu ikka, lõpuks kõik lihtne ja loogiline. Luku korpus käib kaheks.
Mõõtsin juhiukse pistikust voolu üle ja olemas aga juhiuksest võtmega pumpa ei juhi. Pusimise käigus panin tähele, et pagasi ja kunde uksest tõmbab kõik uksed kinni kuid ei ava. Tekkis kahtlus, et vaakumpump ei saa käsklust kätte. Pump maha ja lahti, hetkel kõrvaldasin silmnähtava vea. Üks rada on jooteplaadil katkenud, tundub, et see rada on kunagi kuuma saanud,et end plaadi pealt lahti löönud. Sildasin juhtme vahele. Homme tagasi auto külge ja vaatab, kas miskit muutus.

[Pilt: 87229-IMG_20190416_205012.jpg]

[Pilt: 62738-IMG_20190416_205128.jpg]

[Pilt: 66724-IMG_20190416_210807.jpg]

Möödaminnes sai vahetatud ka süüteküünlad, peale läksid NGK BCP6E , sm.pelle soovitusel.

[Pilt: 52832-IMG_20190415_175312.jpg]
Vasta
#31
Vaakumpump sai tagasi auto külge ja nüüd toimib ka avamine aga endiselt vaid kunde- ja pagasipumbast. Juhiukseluku südamiku küljes on üks mikro lüliti. Kuhu see signaale saadab ? Eemaldasin südamiku koos mikrolülitiga ja füüsiliselt lüliti toimib, liigub ühele ja teisele poole. Ka seal on kolm juhet, kas see võib akente sulgemist juhtida kui võtit sulgemise suunas pikemalt hoida ?

Varasemalt toimis kesklukk signalisatsiooni puldist kuid nüüd vaid vilgutab suunatulesi. Signalisatsioon on mingi suvaline muidugi. Kahjuks ei suuda meenutada, kas varem juhiuks juhtis kesklukku või ei, sest siis kasutasin pidevalt pulti.

Kui kellelgi juhtub olema toimivat võtmega pagasilukku, võiks pakkuda.
Vasta
#32
(17-04-2019, 08:34 PM)966mkr Kirjutas: Vaakumpump sai tagasi auto külge ja nüüd toimib ka avamine aga endiselt vaid kunde- ja pagasipumbast. Juhiukseluku südamiku küljes on üks mikro lüliti. Kuhu see signaale saadab ? Eemaldasin südamiku koos mikrolülitiga ja füüsiliselt lüliti toimib, liigub ühele ja teisele poole. Ka seal on kolm juhet, kas see võib akente sulgemist juhtida kui võtit sulgemise suunas pikemalt hoida ?

Varasemalt toimis kesklukk signalisatsiooni puldist kuid nüüd vaid vilgutab suunatulesi. Signalisatsioon on mingi suvaline muidugi. Kahjuks ei suuda meenutada, kas varem juhiuks juhtis kesklukku või ei, sest siis kasutasin pidevalt pulti.

Kui kellelgi juhtub olema toimivat võtmega pagasilukku, võiks pakkuda.



OK, ise küsin, ise vastan. Mikrolüliti lukusüdamiku küljes on tehase alarmi süsteemi osa. Kuna olen alarmist mööda läinud, ei ole see otseselt vajalik enam. Muid ülesandeid mikrolülitil ei ole.
Vasta
#33
(18-04-2019, 10:24 PM)966mkr Kirjutas: OK, ise küsin, ise vastan. Mikrolüliti lukusüdamiku küljes on tehase alarmi süsteemi osa. Kuna olen alarmist mööda läinud, ei ole see otseselt vajalik enam. Muid ülesandeid mikrolülitil ei ole.

Elektriskeem väidab teisiti.

Et seesama lüliti juhiukse (nupu ja võtme) lüliti juhibki kesklukku.
Kolm juhet: BR (mass), BU ja RD/WT

Lahti olekus on BU ja RD/WT koos, kui kinni vajutada, siis on BU BR-iga koos.

Minuarust ma korra juba ütlesin seda sulle ka.
PE ukses ja pagassis on samasugused lülitid, juhtmevärvid küll pisut teised.
Alarm saab oma infi BU juhtmest, on ta ise töökorras või ei ole, vahet ei ole. Samuti mugavusplokk. (see on see aknateema; convenience unit võimidagitaolist)

.

Vasta
#34
Mul sedaanil oli mingihetk sama teema. Puldist avades avanes ainult juhipoolne uks, sama teema võtmest keerates. Kunde uksest keerates avanesid/sulgusid kõik uksed.
Kui ma nüüd valesti ei mäleta oli katkestus uksest piilarisse minevas pundis(või hakkas ise tööle, see oli nii ammu, enam ei mäleta).
Vasta
#35
OK.....aga see ei tundu loogiline, sest vaakumpumpadel on küljes elektrilised lülitid, mis saadavad signaali põhi pumpa. Võtit keerates liigub ka vaakumpump ja lüliti klõps on vaakumpumba juures kuulda.Nii kunde ja pagasi juhtimist kontrollisin vaakumpumba hoova liigutades ja nii juhib põhi pumpa.Mikrolüliti liigub juhul kui võtmega keerata lukku. Arvestades ka seda,et varem avasin uksi puldist ehk ei keeranud võtmega, mis tähendab, et mikrolüliti ei liikunud( oli ka varem lahti ühendatud).

Millisel skeemil on näha, et just mikrolüliti juhib kesklukku? mina ei ole seda kusagilt välja lugenud.

Aga kindlasti mõõdan mikrolüliti juhtmed üle, edasi tuleb pusida, kusagil see kala ju ujub.
Vasta
#36
Mootori klapikambrikaane värvisin punaseks, suht teistsugune jäi aga noh, kogu auto on selline.Õnneks see poleeritud keskmine osa leevendab seda punast.

[Pilt: 22882-IMG_20190503_170444.jpg]

Taha velgedele läksid 225/45 R17 rehvid, hetkel ees 205/45 R17 aga lähevad 205/50 R17, saab esimeste ja tagumiste rataste diameetri samaks.

[Pilt: 63569-IMG_20190503_185935.jpg]

Kunagi soetatud Gup-tuningust AMG-style esimene pamper. Mõtlesin, et uurin seda nüüd lähemalt. Ütleme nii, et pahteldamist ja lihvimist on küllaga, enne kui võiks proovima hakata. Muidugi udutulesi sellises mõõdus sinna nii lihtsalt ei leia.

[Pilt: 98945-IMG_20190503_190636.jpg]
Vasta
#37
Hella tootevalikust ei leia midagi?

https://www.ebay.com/itm/Mercedes-Brabus...SwWY5ajLDM

https://www.ebay.com/itm/Hella-74506-Cle...SwEgpcyMXC

https://www.ebay.com/itm/1-Pair-HELLA-Co...3363238387

Ning kuna niikuinii vajab stange pahteldamist ja ülekäimist on võimalik ju valida mõõtudelt võimalikult ligilähedased tuled ja augud neile sobivax meisterdada. Kuna pole originaal stange, siis ei ole ju tähtis, et olex originaaltuled, peaasi et viisakas välja näex. Kui on viisakalt tehtud ei saa niikuinii praktiliselt mitte keegi aru kui tuled on mõni mm teistsuguste mõõtmetega kui originaalis.

Ja kui ei leia sobivaid tulesid, on alati võimalik need augud pidurite jahutuskanalitex teha. Nagu mitmetel BMW-del juba tehasest on:

https://pkautoparts.com/1998-bmw-m3-e36-...1-pk011552

Tõenäoliselt saab isegi neid samu BMW kanaleid kasutada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#38
Mnjah, vist ei hakka neid avasid ümber meisterdama, võib päris näotuks minna. Küll see lahendus tuleb.
Vasta
#39
Täna siis süvenesin taas keskluku probleemile. Esiteks siis ütlen kohe ära, et mikrolüliti ei ole kuidagi seotud keskluku tööga aga Stihl kui sa leiad mulle joonise/skeemi, mis väidab vastupidist siis usun sind. Keskluku signaali vaakumpumbale annab ukse sees olev vaakumpump, sellel pistik küljes kolme juhtmega, numbritega 1,2 ja 3. Nr 2 on pidev vool , 1,3 annavad sulgemis/avamis impulssi. Juhtmestik on ukse sees korralik ja katki ei ole, ka piilari üleminekus kõik terve. Sai edasi mindud ja leidsin posu katkenud (kohe katkemas) juhtmeid juhi jalge alusest karbikust. Kõik sai lapitud aga kesklukk ikkagi ei alustanud tööd juhiuksest. Lõpuks selgus, et katkestus on sinisel juhtmel ( selle tuvastamiseks vedasin otse juhtme ukse pumbast vaakumpumpa. Kesklukk on nüüd täiesti toimiv ka juhiuksest. Tänu sellele puntra parandamisele hakkas ka taas tööle akende sulgemine lahtise uksega ( ilma, et võti süütelukus oleks).

Nii ja nüüd siis teine tore lugu. Vaikselt kruntisin ja pahteldasin seda AMG stanget, õige oleks korra ette proovida. Sai tavaline stange eest ära krutitud, et uut proovida. Sätin ja sätin,ei lähe kohe mitte, kuidagi lai. Pildid räägivad ise. Gup-tuningu lehel ei ole sõnagi, et ainult E500 tiibadele. Eks homme lähen arutan poistega.

[Pilt: 84372-IMG_20190505_144001.jpg]

[Pilt: 74789-IMG_20190505_144005.jpg]

[Pilt: 98296-IMG_20190505_143949.jpg]
Vasta
#40
Gupis käidud ja stange tagastatud.Nad küll ei uskunud, et stange laiem, pigem siis minu viga. Väitsid, et ikka tavalise kere mudel ja peaks ette minema, et miks ma natuke painutada ei proovinud ? Siin ongi konks, oleks painutanud ja praod sisse teinud, ei oleks nad seda enam tagasi võtnud, olen ju toote ära rikkunud. Ettepanek poistele oli, et proovime aeda AMG II stanget. Lubasid valmis teha ja siis lähen autoga sinna ja proovivad ise ette. See on lihtsalt huvi, kas poisid teevad oma tööd huvi ja hingega või siis lihtsalt lahmivad/vormivad seal.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 298,934 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,382 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,706 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB Transporter 308D, 1993 -põhh põhh 7 6,211 18-09-2020, 06:53 PM
Viimane postitus: põhh
  MB CL500 Carlsson, 1993, C140 tanelro 0 1,812 11-07-2020, 03:43 PM
Viimane postitus: tanelro
  MB S 280, 1993, w140 - Magnus djmaq 12 15,980 25-03-2020, 03:08 PM
Viimane postitus: djmaq
  W124, 280 E, 1993 - Even Even88 36 28,114 07-03-2020, 04:23 PM
Viimane postitus: nostromo
  W124 CE 320 1993-cico cico 66 77,440 01-05-2019, 02:09 PM
Viimane postitus: cico
  MB 230CE C124 ervin ervinpunk 14 10,934 15-05-2018, 05:27 PM
Viimane postitus: ervinpunk
  Mercedes-Benz CE230, C124 ville 13 10,234 23-04-2018, 01:37 PM
Viimane postitus: ville



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne