Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
c124 E220 110kw 1993 - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: c124 E220 110kw 1993 (/showthread.php?tid=49779)

Lehed: 1 2 3


c124 E220 110kw 1993 - 966mkr - 14-03-2019

Hei,
ikkagi otsustasin siis teise teema teha kuna ka auto on teine. Nüüd siis keskendunud rohkem kupeele. Erinevatel põhjustel seisis auto paar aastat. Nagu ikka, seistes tekkivad igasugu vigu ja nüüd siis vaikselt pusin nendega. Alustuseks läks teise pidurdusega tagumine piduri trass katki. Sai siis kriitilise pilguga kõik üle vaadatud ja põhimõtteliselt said kõik piduri trassid uued, kaasaarvatud kettad ja klotsid. Piduritest veel vaja vahetada tagumised tolmukaitsed kuna käsipiduri klotside kinnitus augud olematud.

Tekkinud käivitamis anomaalia, kord läheb kohe käima ja siis ei taha üldse minna. Jõudsin siis ülepingerelee üle joota kui starter otsad andis. Sai siis starter ülekäidud, harjad ja bendiks. Hetkel ootavad auto külge monteerimist siis saab edasi pusida.

Vahetusse läks põhja alune kütuse trass ( lekkis).

Selle seismisega ka lõpetas töö kesklukk, juhipoolne turvavoo söötja.

Nüüd siis selliseid toredaid pusimis ja mõistatus töid oma jagu.

Pistan siia mõned pildid ka.
[Pilt: 59857-IMG_20190313_175858.jpg][Pilt: 38382-IMG_20190304_205052_159.jpg]
[Pilt: 93459-IMG_20190304_143712.jpg]
[Pilt: 64678-IMG_20190313_175934.jpg]
[Pilt: 59987-IMG_20190304_151858.jpg]




RE: c124 E220 110kw 1993 - Marks07 - 14-03-2019

Punane näeb täitsa teistsugune välja Smile Kas see velg on originaal toodang ?


RE: c124 E220 110kw 1993 - ville - 14-03-2019

Ei tundnud algul äragi seda autot, number kuidagi koitis. Tundub, et üle värvitud, oli selline: http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=728216&cache_missing=1
Kunagi mu eks äi tõi selle enda naisele Saksast, pani alla BBSid ja mingi edevama sumpsiotsa (mitte see, mis piltidel), nägi päris vinge välja, aga aasta oli ka siis 2004.


RE: c124 E220 110kw 1993 - 966mkr - 15-03-2019

Väga huvitav teada kui mina selle soetasin siis oli kere juba päris hapu. Tegin kiired keretööd, teadmisega, et kaheks aastaks, millest saanud hetkel juba kuues aasta. Kahjuks on olnud isend suhteliselt pirtsakas ja tegeleda on vaja olnud erinevate probleemidega. Piisab vaid korra sisse istuda ja soov autoga edasi minna on tagasi. Hetkel tegelengi vajalike töödega, et ilusti ülevaatus läbida. Mõned pildid siis soetus hetkest ja kiiretest keretöödest.
[Pilt: 45459-P4112922.JPG]
Selline ta siis oli kui raha üle antud.
[Pilt: 57727-P5042969.JPG]
[Pilt: 58992-P5042971.JPG]
Pärast esimest pesu ja poleerimist.
[Pilt: 69242-P5032947.JPG]
[Pilt: 66573-P5032951.JPG]
[Pilt: 79742-P5032955.JPG]
[Pilt: 59387-P5032956.JPG]
Siin vaid mõned näited kere tolleaegsest seisust.
[Pilt: 58722-P6033041.JPG]
[Pilt: 27775-P6073045.JPG]
[Pilt: 85937-WP_20130730_003.jpg]
[Pilt: 78389-WP_20130730_002.jpg]
[Pilt: 89996-WP_20130729_008.jpg]
[Pilt: 55938-P8033141.JPG]
[Pilt: 88997-WP_20130729_005.jpg]
Mõned pildid keretöödest.


RE: c124 E220 110kw 1993 - Karl - 15-03-2019

Väga ilus värv, mul on sellise punasega oma kiiks Smile
Kahju ainult, et mootor suht olematu.


RE: c124 E220 110kw 1993 - audiophile - 15-03-2019

See on vist Signal Red?

[Pilt: 192.jpg]

Mootori osas, seal peaks saama suht lihtsate vahenditag M111k vahel aretada, ka 4 silindrit, aga 142kw. Iseasi kas omanik midagi sellist üldse ette viitsib võtta.

omapärane combo iseenesest..Eusa_angel

(15-03-2019, 06:09 AM)Karl Kirjutas: Väga ilus värv, mul on sellise punasega oma kiiks Smile
Kahju ainult, et mootor suht olematu.




RE: c124 E220 110kw 1993 - 966mkr - 15-03-2019

(14-03-2019, 11:46 PM)ville Kirjutas: Ei tundnud algul äragi seda autot, number kuidagi koitis. Tundub, et üle värvitud, oli selline: http://fin.rasketehnika.ee/kasutatud/auto.php?id=728216&cache_missing=1
Kunagi mu eks äi tõi selle enda naisele Saksast, pani alla BBSid ja mingi edevama sumpsiotsa (mitte see, mis piltidel), nägi päris vinge välja, aga aasta oli ka siis 2004.

Kas sa oskad ka öelda, mis aastatel see auto teie käes oli ? Sellel müügi kuulutuse piltidel veel originaal stange küljes. Mingi hetk on see auto avariis osalenud, üritangi pilti kokku panna. Kas odomeetri näit on seal 268 000 ? km
(15-03-2019, 10:30 AM)audiophile Kirjutas: See on vist Signal Red?

[Pilt: 192.jpg]

Mootori osas, seal peaks saama suht lihtsate vahenditag M111k vahel aretada, ka 4 silindrit, aga 142kw. Iseasi kas omanik midagi sellist üldse ette viitsib võtta.

omapärane combo iseenesest..Eusa_angel

(15-03-2019, 06:09 AM)Karl Kirjutas: Väga ilus värv, mul on sellise punasega oma kiiks Smile
Kahju ainult, et mootor suht olematu.

Värviks on Volvo originaal värv 612 Passion Red.
Mille mootor see M111k on ? hetkel jah nagu selline nigel kulgemine selle 110 kw Sad


RE: c124 E220 110kw 1993 - ville - 15-03-2019

2004-2006, siis ta kindlalt avariides ei osalenud, nägi väga sile välja.


RE: c124 E220 110kw 1993 - 966mkr - 15-03-2019

Täna sain kätte tagumiste pidurite tolmukaitse plekkid. Ikka suht mannetud on nad juba uutena, õhuke tsingi kiht peal, mis tõenäoliselt on sealt kadunud esimese poole aastaga. Üritasin siis nende eluiga kas või sutsu pikendada. Lasin kaks kiti tsinki, krunt, mingi velje värv ( oli riiulilt võtta) ja lõpetuseks lakk.
[Pilt: 76524-IMG_20190315_115124.jpg]
[Pilt: 55369-IMG_20190315_115201.jpg]
Sellised nad on siis poest saades ja nii nad ka remonditöökojas tavaliselt otse auto külge lähevad.
[Pilt: 75272-IMG_20190315_165437.jpg]
[Pilt: 98932-IMG_20190315_165453.jpg]
Ja sellised on nad pärast turgutamist (lootuses, et püsivad kauem).


RE: c124 E220 110kw 1993 - nostromo - 16-03-2019

Uusi läikivaid asju on alati hea vaadataThumbsup


RE: c124 E220 110kw 1993 - Rainiskoop - 16-03-2019

Mul pakkuda kompressor koos kinnitusega, kui huvi jõulisale.


RE: c124 E220 110kw 1993 - 966mkr - 16-03-2019

Täna sai starter tagasi auto külge, käivitub väga kergelt ja hetkega, see positiivne.
Instaleerisin alla katolüsaatori siis vahe jupina.
[Pilt: 83943-IMG_20190316_161926.jpg]
[Pilt: 77754-IMG_20190316_161931.jpg]
Kõik klappis ilusti kokku ja on ilusti auto küljes. Toru siis läbimõõduga 60 mm.
[Pilt: 57757-IMG_20190316_173836.jpg]
[Pilt: 85573-IMG_20190316_173847.jpg]
Hetkel siis seis selline, et külmalt hoiab pöördeid alla 1000 ja soojalt hoiab ühtlaselt seal 1400 peal. Millest nüüd auto aru ei saa, et neid pöördeid nõnda kõrgele ajab ? Keevitustöid auto küljes ei teostanud.

[Pilt: 54425-IMG_20190316_180758.jpg]



RE: c124 E220 110kw 1993 - 966mkr - 18-03-2019

Peale tööd siis tekkis mõtte, et hakkaks neid tagumisi tolmukaitse plekke vahetama. Mõeldud tehtud. Alustasin juhipoolsest, kõik laabus kuni vaja pooltelje muter lahti saada. Kenasti 30mm padrun olemas 12 kant ja hakkasin siis keerama, no ei tule, sai mutrit siis kuumutatud ja hakkas lubama nii pool keeret. Üks tunnike maadlesin ja kuidagi lahti sain. Ise enesest põhjus väga lihtne, miks vastu punnis. Keegi on kunagi selle mutri sinna otsa kuidagi kinni vägistanud (mis põhjusel, ei tea). Kurb lugu on see, et ka pooltelje ots on rikutud, laager oli suure loksuga.
[Pilt: 88677-IMG_20190318_190554.jpg]

Nüüd siis pooltelje otsingutel, kui kellegil on pakkuda siis pakkuge.


RE: c124 E220 110kw 1993 - 966mkr - 19-03-2019

Hommikul hüppasin poest läbi ja ostsin uue laagri ja hõõtsa puksi. Sõbra juures pritsisin liiva ja pressisin. Selga sai krunt ja värv. Kuna hetkel teostan kõiki töid väljas siis paigaldamine jääb täna ära, veits vihmane.

[Pilt: 65354-IMG_20190319_131951.jpg]

[Pilt: 93565-IMG_20190319_132000.jpg]

Pärast liivapritsi ja laagri, hõõtsa puksi vahetust.

[Pilt: 96322-IMG_20190319_155519.jpg]

[Pilt: 83425-IMG_20190319_155529.jpg]

[Pilt: 83728-IMG_20190319_155554.jpg]

Värvitud ja kokku pandud.

[Pilt: 94748-IMG_20190318_201517.jpg]




RE: c124 E220 110kw 1993 - 966mkr - 22-03-2019

enne kokku panekut siis pesu ja selgus ka , et vaja veits keevitada.

[Pilt: 64556-IMG_20190322_151318.jpg]

[Pilt: 25522-IMG_20190322_151330.jpg]
Tore auk vaatas vastu.

[Pilt: 78264-IMG_20190322_163144.jpg]

Väike lõikus, keevitus ja mastiks peale.

[Pilt: 25752-IMG_20190322_170147.jpg]

[Pilt: 49933-IMG_20190322_170129.jpg]

Nüüd vist on selle poolega nii kaugel, et saab tagasi kokku laduma hakkata.





RE: c124 E220 110kw 1993 - stihl - 22-03-2019

(22-03-2019, 06:39 PM)966mkr Kirjutas: Väike lõikus, keevitus ja mastiks peale.

Väikesele keevitusele sai ikka sissepoole suur korrosioonitõrje kah tehtud? Eusa_naughty

Muidu on nii, et ongi väike keevitus ja väike aeg, mis vastu peab.Eusa_whistle
Nagu tavaliselt.

.






RE: c124 E220 110kw 1993 - 966mkr - 23-03-2019

Ma kasutan orto-fosforhapet, sööb kõik rooste ja jätab kaitse kihi peale.

Kohe peab nii olema, et kui vaba päev siis ikka väike vihm. Kuna plaan oli tehtud, et täna peab selle poole kokku tagasi laduma siis kiuste istusin vihma käes ja poltisin kõik kokku. Laabus ladusalt, käsipiduri klotsidega tegin enne paar korda kuiva trenni kuidas parim paigaldada.

[Pilt: 22873-IMG_20190323_132134.jpg]

[Pilt: 86223-IMG_20190323_150936.jpg]

Nüüd siis peab teise poole kallale minema aga tänase ilmaga EI.


RE: c124 E220 110kw 1993 - 966mkr - 24-03-2019

Vahelduseks tegelesin kesklukuga. Pumbaga survestasin kõik vaakumi liinid ära ja hoidsid ilusti survet. Imedes proovisin siis lukkude sulgumist ja manuaalselt kõik toimisid. Hetkel siis selline seis kui kõrvalistuja ukse nupu alla lükkan , sulgeb kõik vaakum lukud ka juhiukse luku. Juhi poolsest juhtimisest aga ei juhtu midagi. Kas keskluku süsteemis on mõni relee ? mida peaks kontrollima. Kurb lugu on muidugi see, et pagaasniku vaakum küll toimetab aga luuki lahti ei saa. Kuidas see nüüd avada? lukk taga ei toimeta Sad

[Pilt: 34325-IMG_20190324_142008.jpg]

[Pilt: 27877-2009-07-04_034953_door_locks.png]

Kas relee SB/2 võikis olla see õige relee kellega tegeleda ?


RE: c124 E220 110kw 1993 - stihl - 24-03-2019

(24-03-2019, 05:05 PM)966mkr Kirjutas: Kas relee SB/2 võikis olla see õige relee kellega tegeleda ?

Suurelt ju kirjas, et see on Warning buzzer contact.
Ehk siis see iniseja, kui esituled peal ja ukse lahti teed. Kas ta seal on või ei ole, vaakumit ei mõjuta kuidagi.

Pigem on juhiukse actuatori juhe kuskilt katki, kui sealtkaudu kesklukku ei juhi.
Pagassiluku mittetoimimimine on veel omaette teema. Võtmega pole lootustki midagi keerata?

.




RE: c124 E220 110kw 1993 - 966mkr - 24-03-2019

(24-03-2019, 08:26 PM)stihl Kirjutas:
(24-03-2019, 05:05 PM)966mkr Kirjutas: Kas relee SB/2 võikis olla see õige relee kellega tegeleda ?

Suurelt ju kirjas, et see on Warning buzzer contact.
Ehk siis see iniseja, kui esituled peal ja ukse lahti teed. Kas ta seal on või ei ole, vaakumit ei mõjuta kuidagi.

Pigem on juhiukse actuatori juhe kuskilt katki, kui sealtkaudu kesklukku ei juhi.
Pagassiluku mittetoimimimine on veel omaette teema. Võtmega pole lootustki midagi keerata?

Võti ei keera jah, pagasi ruum kraami täis Sad Ovaal kõlari august sain oma käsipiduri klotsid kätte. Eks peab miskit väljka mõtlema.