Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W124 CE 320 1993-cico
#1
Mark:Mercedes-Benz CE 320
Mu tehniline:Sportline
Väljalaskeaasta:26.04.1993
Läbisõit:232000(mingi hooldusraamat kaasas)
Mootor:3199 cm3
Võimsus:162 kw
Värvus:Must
Eestil arvel:25.03.2013
Minu käes:04.07.2013



VEHICLE TYPE: Car
MODEL NAME: 320 CE JAPAN; E 320 JAPAN
ENGINE: 104992 12 019725
TRANSMISSION: 722503 03 854107
BODY: 01297
ORDER NUMBER: 0323600066
LIGHTS: HELLA
WIPER: BOSCH 930415
INTERIOR COLOR: 261
PAINTS: 199

Lisavarustus:
222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR
241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY
281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL
425 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL)
531 AUTOMATIC ANTENNA
540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONING
620 AIR POLLUTION CONTROL
653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS
673 HIGH-CAPACITY BATTERY
819 CD CHANGER
855 TELEFON TELE AID AM "DOM", NOKIA, D-NETZ
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
880 CLOSING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL



Pildid ka
[img]
[Pilt: th_042233370_44405971_122_555lo.jpg] [Pilt: th_042237244_44405967_122_6lo.jpg] [Pilt: th_042250882_44405983_122_188lo.jpg]
[Pilt: th_042256250_44405996_122_342lo.jpg]
[/img]

Tehtud tööd:automaatkastile remont(friktsioonkettad)
Pöörded:Lamda ja õhulugeja-pöörded kõikusid mehiselt kui mootor oli saavatunud töötemperatuuri,külmast peast ei kõikunud
Temperatuur:wisco ja termostaat koos vedelikuga-sai algul vahetatud temp anduri ja siis wisco ja kindluse mõttes termostaadi ja temp murega korras

Talvel garaazis ning ootab esiamortide vahetust.
Vasta
#2
Jõudu ja jaksu sellegipoolest, on juba mitu korda müüki ka sattunud sul see pill. Aga jah, müügimees R S kohta sai siin ühes teemas juba paar sõna poetatud, viitsib teine ikka hullu moodi vaha ja muud staffi peale määrida et mõnisada eurot auto pealt teenida. Sinu masin samuti Tartust Annelinna platsilt tal ära toodud ning peagi 1k kallimalt taas müügis, aga seekord ilmselt sai ta ise vastu pükse kergelt öeldes. A see selleks.

Pea siis päevikut kenasti ja kaeme kas vaatlus lõpeb nii nagu siin teemas kunagi - http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=546

Smile
setud sõitsid seciga
Vasta
#3
Kupeesi aina tuleb, järgmine aasta saame ise oma kokkutuleku teha, ei pea lätlaste poole vaatama.
A aparaat näeb sile välja küll. Thumbsup

Eks selle esimesega on nii jah, ega ma oma valget ka ei ostaks mingi võimuga uuesti, ma arvan. Icon_lol
Turbo
Vasta
#4
Usun et selle raha eest (kuulutuses 2.5k) siiski parim hetkel Eestis müügisolevatest-enamus lisadest, 5-ne kast, must värv jne. Tore näha et sai korraliku omaniku kätte.
Vasta
#5
Lõpuks ka sellest autost siin teema!
Kupeesi tõesti tuleb ja tuleb juurde!!! Thumbsup
Lisad ja välimus Thumbsup
Loodan, et tehniline pool saab ilusti korda, ja aastateks! Nod
Edu ja nautimist autoga!!!!
Vasta
#6
Asi selles et nende hinnaklass ikka väga soodsaks muutunud nagu selle (2.5k) ja CE34 AMG (3k) puhul näha võib. Olgugi et polnud just ideaalkorras isendid siis autot on seal ikka palju rohkema eestThumbsup

CE-d võiks naljaga pooleks nimetada vaese mehe SEC-iksEusa_angel
Vasta
#7
(25-09-2013, 12:28 AM)nostromo Kirjutas: CE-d võiks naljaga pooleks nimetada vaese mehe SEC-iksEusa_angel

Ole nyyd Unibrow, vaata mis hinnaga siin viimasel ajal SECe pakutakse.
Edu ja kannatust teemaalgatajale Thumbsup

having trouble having fun...
Vasta
#8
No need pole õiged SEC-id ka vaid pigem projektialged mis viimasel ajal foorumist läbi liikunud 2k ringis. Korralikud ikka 6-8k. Ise kahetsen senimaani et ralaki 1991 560SEC alla 3k (45.000eeki) ca 3a tagasi nina alt lõpuks Venemaale lipsas.
Vasta
#9
Jah. M6tlesin lihtsalt seda et hinnad on väga samased. Sama v6ib ka öelda et 2.5K maksev CE on siiski alge. V6i saab selle eest väga korraliku? Vaevalt kyll Eusa_wall
Aasta tagasi sai otsitud SECi mis oleks meele järgi aga alla 4-5k ei olnud isegi projekti alget saada. 2k. maksis roostepurk.
Pole kyll neid pakutavaid odavaid vaatamas käinud aga piltide järgi tundusid ideaalsed projektiks.
Otse pyhapäevaste kruiisimiste jaoks on SECil jah ikka hinnaklass 6-8 euri. Aga see 200kw AMG CE torgib senimaani... Crybaby

having trouble having fun...
Vasta
#10
Mis pirnid konsooli panid-kas 1,2W või ka 0,4W?
Vasta
#11
(25-09-2013, 06:34 PM)nostromo Kirjutas: Mis pirnid konsooli panid-kas 1,2W või ka 0,4W?

0,4
Vasta
#12
Kust ostsid?
Vasta
#13
Tehnikatugi Raplas,müüakse nôukaagset tehnikat ja varuosi
Vasta
#14
Istme all see plokk on el.akende moodul. Õhuribid käivad lahti neljast kohast, kaks üleval ja kaks all. Alumisi tuleb tõsta ja ülemisi alla poole vajutada.
Vasta
#15
(26-09-2013, 07:16 PM)berg Kirjutas: Istme all see plokk on el.akende moodul. Õhuribid käivad lahti neljast kohast, kaks üleval ja kaks all. Alumisi tuleb tõsta ja ülemisi alla poole vajutada.

Tänud vastuse eest!Proovin valges
Võtmetega lähen kolmapäeval Lesvenisse.Tagumised peatoed kui vaakum otse ühendada kukuvad alla,lüliteid käisin lammutuses proovimas.Viitab toite probleemile.El kaardina siinidele sai määret vahele pandud,töötab ilusti.
Vasta
#16
[img][Pilt: IMG_20140321_142600.jpg][/img][Pilt: IMG_20140321_145634.jpg]

Kui oled talve läbi MB 250D liikunud,siis tundub isegi CE 320 nagu sportauto.Kuradi mõnus!Eusa_dance
Vasta
#17
[Pilt: gFbKfzq.jpg]
Sai,siis ametlikult hooaeg avatuks kindlustuse ja õlivahetuse näol.Kilometraas 235 kopikatega-sai eelmine suvi üsna vähe ikka sõidetud.Seisis küll garaažis,aga mutripead on rooste kirme peale visanud ning kivitäkke kohad värvil samuti-võib olla on silm nõudlikuks muutunud talvega.Kui talvel ei sõida,kas on vaja kuskile mäkerdama minna?
Sai siis lihtsamate asjadega alustatud,vana hea 12v pirnide vahetus kuhu iganes neid ei topitud.
[Pilt: Ba9JfUr.jpg]
Pirinid ribides oli algul korralik peavalu-sõrmi jäi väheks,aga lahti need sai.Sai siis linna peale pirne otsima mindud.0,4w on ikka tefka kaup ja hinnad varieeruvad ka teatud kohtades päris kõvasti.Kahju,et klienditeenindus paljudes kohtades ikka käsitlematu-annad vana pirni pihku,siis läheb sellil nägu krimpsu ja kaovad kuhugi mõneks ajaks ära.Ei teagi,mis see põhjus võiks olla.
Spidokal oli parem nurk pime,kangutasin selle ka lahti.Paljudel juhtudel on neid vardaid vaja,aga kui saad vasaku ribi lahti,siis saab sealt näput taha.
[Pilt: Q1LPrAo.jpg]
Et see kogu krempel kuidagigi liikuma saada,siis peab alt spidomeetritrossi kinnitusest lahti päästma võib olla ka saab ilma...
[Pilt: RVjVL3c.jpg]
Järjest rohkem saan kinnitust sellele,et helisummutamisele on inseneerid ikka vaevad näinud,alustades viimasest porimatist ning lõpetades sidomeetritrossi vahtkummist ümbrisele-kõva töö!
Kui kevade akul sai auto välja aetud,siis välistemperatuuri näidik töötas,aga mida soojemaks temperatuur autos läks seda rohkem indikaator ära kustus.Ei hakanud seda parandusse viima ning keegi siin müüs foorumis 10 euriga poolpidust,mis ei töödanud.Sai Malevast 15 eurtsi eest teine toodud.
Tagasi pirnide juurde,kuna paljud kehitavad õlgu ja informatsioon,mis kodulehtedel on pole ka alati täpne,siis järvelt Oomipoest sell pakkus 12v w3w asemel Led pirne,kaks pirni 3 kopikatega.Jälle kohapeal pole,tellisid.Kahtlesin,et võib esineda värvierinevus muude valguselementidega autos,siis jäi ost katki ja Automaailmast samad 3w Osramid sisse tagasi.Pakun,et need on originaal tugevusega,aga ühel pool oli valguselement ikka kuuma kahjustusega.Palju on ka juttu olnud siin,et pandud on 1,2 w pirnid,aga mul lähevad pliidi nupud päris kuumaks nendega ja valgust ei tahaks ka väga maha keerata,pidavat reostati kahjustama.Pirni saaga selleks korraks läbi.[Pilt: a7s1FOf.jpg]

Juhiukse alumine välimine liist hakkas lopendama-eelmine omanik oli selle kinni liiminud,esimesed 4 tüüblit puudu.Lesvenisse tüübleid otsima-järjekordselt asi millega keegi tegeleda ei taha/viitsi,vb reede-grilli ja õllemekk suus.2 eurtsi tükk,pole just odav lõbu.Loodan et 126 mehed pihku ei itsita,aga võib olla ongi okei hind.Liist peaks ära tulema kui keerad alt ühe kruvi lahti ja tõmbad tahapoole?Väga ei jõudnud tegeleda,aga märki lahti tulemisest ta ei näidanud võib olla liim hoiab veel kuskilt kinni
[Pilt: ztYOBM4.jpg]

Järgmine asi on salongiventilaator ja filter,aga proovin veel otsida lammutustest.Jah neid müüaks suht okei hinnaga b varuosana,aga ehk leiab.[Pilt: pCO43Od.jpg]






Vasta
#18
(04-04-2014, 02:23 PM)cico Kirjutas: Sai,siis ametlikult hooaeg avatuks kindlustuse ja õlivahetuse näol.Kilometraas 235 kopikatega-sai eelmine suvi üsna vähe ikka sõidetud.Seisis küll garaažis,aga mutripead on rooste kirme peale visanud ning kivitäkke kohad värvil samuti-võib olla on silm nõudlikuks muutunud talvega.Kui talvel ei sõida,kas on vaja kuskile mäkerdama minna?

Roostekirme põhjustajaks niiske õhk, kivigaraažide põhiline puudus (küte +ventilatsioon) puudu. Mul seisis auto 2 aastat väljas hanges ja juurde pole mitte üks täpp tulnud, eriti põhjaalla. Kõige parem on siiski puust kinniste seinadega varjualus, vundamendipostidel, millel alumise vöö alt õhk läbi käia saab. Ehitasin eelmine sügis spetsiaalselt hobiauto hoidmiseks taolise, lust on kaeda kuda pill mõnusasti kuivas saab tukkuda Icon_razz
setud sõitsid seciga
Vasta
#19
Sul siis valatud põrand?Muld,kruus muu pooltahke kraam vist pole ka päris see õige.
Vasta
#20
Kui tahad kellabloki uuesti tagasi yhendada, siis pead kindlasti sealt jalge juurest spidotrossi lahti laskma(mälu järgi oli seal mingi kinnitus, vöin ka eksida...)- muidu ei saa trossi sinna näidikuteblokki tagasi kinni nikerdada(siis saab tross rohkem liikuma ja saad näpud vahele).
Mäletan et kuskil netis oli ka öpetus selle kohta kuidas need salongiventika tiivikud sealt völli kyljest lahti pressida/lyya ja uus mootor panna.Ja see mootor oli Bosch- i oma ning kui see tellida selle Boschi tootekoodi järgi otse Boschilt, siis ei olnud ka sugugi kirves kuna tegemist oli mingi universaaltootega mida kasutavad mitmed autotootjad
Ja kui ventika mootorit hakkad välja kiskuma, siis samaaegselt oleks ka mötekas ka klaasipuhastaja systeem ära rasvatada- see on 124 tyypviga- tehase rasv kuivab ajapikku ära, systeem kiilub kinni ning klaasipuhastaja mootor pöleb maha.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,219 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,184 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,867 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,215 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 896 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes-Benz ML 320 D 4matic W164 2007 - T.P. T.P. 0 1,113 01-12-2021, 10:23 PM
Viimane postitus: T.P.
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,048 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,790 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,569 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats
  MB Transporter 308D, 1993 -põhh põhh 7 6,225 18-09-2020, 06:53 PM
Viimane postitus: põhh



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne