![]() |
W124 CE 320 1993-cico - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: W124 CE 320 1993-cico (/showthread.php?tid=32914) |
W124 CE 320 1993-cico - cico - 24-09-2013 Mark:Mercedes-Benz CE 320 Mu tehniline:Sportline Väljalaskeaasta:26.04.1993 Läbisõit:232000(mingi hooldusraamat kaasas) Mootor:3199 cm3 Võimsus:162 kw Värvus:Must Eestil arvel:25.03.2013 Minu käes:04.07.2013 VEHICLE TYPE: Car MODEL NAME: 320 CE JAPAN; E 320 JAPAN ENGINE: 104992 12 019725 TRANSMISSION: 722503 03 854107 BODY: 01297 ORDER NUMBER: 0323600066 LIGHTS: HELLA WIPER: BOSCH 930415 INTERIOR COLOR: 261 PAINTS: 199 Lisavarustus: 222 RIGHT FRONT SEAT, ELECTRICALLY ADJUSTABLE 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 241 FRONT SEAT LH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY 281 AMG PERFORMANCE STEERING WHEEL 425 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT 440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL) 531 AUTOMATIC ANTENNA 540 ROLLER BLIND, ELECTRIC, FOR REAR WINDOW 570 FOLDING ARMREST, FRONT 580 AIR CONDITIONING 620 AIR POLLUTION CONTROL 653 SPORTS CHASSIS WITH 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS 673 HIGH-CAPACITY BATTERY 819 CD CHANGER 855 TELEFON TELE AID AM "DOM", NOKIA, D-NETZ 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 880 CLOSING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL Pildid ka [img] ![]() ![]() ![]() ![]() [/img] Tehtud tööd:automaatkastile remont(friktsioonkettad) Pöörded:Lamda ja õhulugeja-pöörded kõikusid mehiselt kui mootor oli saavatunud töötemperatuuri,külmast peast ei kõikunud Temperatuur:wisco ja termostaat koos vedelikuga-sai algul vahetatud temp anduri ja siis wisco ja kindluse mõttes termostaadi ja temp murega korras Talvel garaazis ning ootab esiamortide vahetust. RE: W124 CE 320 1993-Vahur - ralak - 24-09-2013 Jõudu ja jaksu sellegipoolest, on juba mitu korda müüki ka sattunud sul see pill. Aga jah, müügimees R S kohta sai siin ühes teemas juba paar sõna poetatud, viitsib teine ikka hullu moodi vaha ja muud staffi peale määrida et mõnisada eurot auto pealt teenida. Sinu masin samuti Tartust Annelinna platsilt tal ära toodud ning peagi 1k kallimalt taas müügis, aga seekord ilmselt sai ta ise vastu pükse kergelt öeldes. A see selleks. Pea siis päevikut kenasti ja kaeme kas vaatlus lõpeb nii nagu siin teemas kunagi - http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=546 ![]() RE: W124 CE 320 1993-Vahur - sm. pelle - 24-09-2013 Kupeesi aina tuleb, järgmine aasta saame ise oma kokkutuleku teha, ei pea lätlaste poole vaatama. A aparaat näeb sile välja küll. ![]() Eks selle esimesega on nii jah, ega ma oma valget ka ei ostaks mingi võimuga uuesti, ma arvan. ![]() RE: W124 CE 320 1993-Vahur - nostromo - 24-09-2013 Usun et selle raha eest (kuulutuses 2.5k) siiski parim hetkel Eestis müügisolevatest-enamus lisadest, 5-ne kast, must värv jne. Tore näha et sai korraliku omaniku kätte. RE: W124 CE 320 1993-Vahur - Mike22 - 24-09-2013 Lõpuks ka sellest autost siin teema! Kupeesi tõesti tuleb ja tuleb juurde!!! ![]() Lisad ja välimus ![]() Loodan, et tehniline pool saab ilusti korda, ja aastateks! ![]() Edu ja nautimist autoga!!!! RE: W124 CE 320 1993-Vahur - nostromo - 25-09-2013 Asi selles et nende hinnaklass ikka väga soodsaks muutunud nagu selle (2.5k) ja CE34 AMG (3k) puhul näha võib. Olgugi et polnud just ideaalkorras isendid siis autot on seal ikka palju rohkema eest ![]() CE-d võiks naljaga pooleks nimetada vaese mehe SEC-iks ![]() RE: W124 CE 320 1993-Vahur - itbilen - 25-09-2013 (25-09-2013, 12:28 AM)nostromo Kirjutas: CE-d võiks naljaga pooleks nimetada vaese mehe SEC-iks Ole nyyd ![]() Edu ja kannatust teemaalgatajale ![]() RE: W124 CE 320 1993-Vahur - nostromo - 25-09-2013 No need pole õiged SEC-id ka vaid pigem projektialged mis viimasel ajal foorumist läbi liikunud 2k ringis. Korralikud ikka 6-8k. Ise kahetsen senimaani et ralaki 1991 560SEC alla 3k (45.000eeki) ca 3a tagasi nina alt lõpuks Venemaale lipsas. RE: W124 CE 320 1993-Vahur - itbilen - 25-09-2013 Jah. M6tlesin lihtsalt seda et hinnad on väga samased. Sama v6ib ka öelda et 2.5K maksev CE on siiski alge. V6i saab selle eest väga korraliku? Vaevalt kyll ![]() Aasta tagasi sai otsitud SECi mis oleks meele järgi aga alla 4-5k ei olnud isegi projekti alget saada. 2k. maksis roostepurk. Pole kyll neid pakutavaid odavaid vaatamas käinud aga piltide järgi tundusid ideaalsed projektiks. Otse pyhapäevaste kruiisimiste jaoks on SECil jah ikka hinnaklass 6-8 euri. Aga see 200kw AMG CE torgib senimaani... ![]() RE: W124 CE 320 1993-Vahur - nostromo - 25-09-2013 Mis pirnid konsooli panid-kas 1,2W või ka 0,4W? RE: W124 CE 320 1993-Vahur - cico - 25-09-2013 (25-09-2013, 06:34 PM)nostromo Kirjutas: Mis pirnid konsooli panid-kas 1,2W või ka 0,4W? 0,4 RE: W124 CE 320 1993-Vahur - nostromo - 25-09-2013 Kust ostsid? RE: W124 CE 320 1993-Vahur - cico - 25-09-2013 Tehnikatugi Raplas,müüakse nôukaagset tehnikat ja varuosi RE: W124 CE 320 1993-Vahur - berg - 26-09-2013 Istme all see plokk on el.akende moodul. Õhuribid käivad lahti neljast kohast, kaks üleval ja kaks all. Alumisi tuleb tõsta ja ülemisi alla poole vajutada. RE: W124 CE 320 1993-Vahur - cico - 26-09-2013 (26-09-2013, 07:16 PM)berg Kirjutas: Istme all see plokk on el.akende moodul. Õhuribid käivad lahti neljast kohast, kaks üleval ja kaks all. Alumisi tuleb tõsta ja ülemisi alla poole vajutada. Tänud vastuse eest!Proovin valges Võtmetega lähen kolmapäeval Lesvenisse.Tagumised peatoed kui vaakum otse ühendada kukuvad alla,lüliteid käisin lammutuses proovimas.Viitab toite probleemile.El kaardina siinidele sai määret vahele pandud,töötab ilusti. RE: W124 CE 320 1993-Vahur - cico - 22-03-2014 [img] ![]() ![]() Kui oled talve läbi MB 250D liikunud,siis tundub isegi CE 320 nagu sportauto.Kuradi mõnus! ![]() RE: W124 CE 320 1993-Vahur - cico - 04-04-2014 ![]() Sai,siis ametlikult hooaeg avatuks kindlustuse ja õlivahetuse näol.Kilometraas 235 kopikatega-sai eelmine suvi üsna vähe ikka sõidetud.Seisis küll garaažis,aga mutripead on rooste kirme peale visanud ning kivitäkke kohad värvil samuti-võib olla on silm nõudlikuks muutunud talvega.Kui talvel ei sõida,kas on vaja kuskile mäkerdama minna? Sai siis lihtsamate asjadega alustatud,vana hea 12v pirnide vahetus kuhu iganes neid ei topitud. ![]() Pirinid ribides oli algul korralik peavalu-sõrmi jäi väheks,aga lahti need sai.Sai siis linna peale pirne otsima mindud.0,4w on ikka tefka kaup ja hinnad varieeruvad ka teatud kohtades päris kõvasti.Kahju,et klienditeenindus paljudes kohtades ikka käsitlematu-annad vana pirni pihku,siis läheb sellil nägu krimpsu ja kaovad kuhugi mõneks ajaks ära.Ei teagi,mis see põhjus võiks olla. Spidokal oli parem nurk pime,kangutasin selle ka lahti.Paljudel juhtudel on neid vardaid vaja,aga kui saad vasaku ribi lahti,siis saab sealt näput taha. ![]() Et see kogu krempel kuidagigi liikuma saada,siis peab alt spidomeetritrossi kinnitusest lahti päästma võib olla ka saab ilma... ![]() Järjest rohkem saan kinnitust sellele,et helisummutamisele on inseneerid ikka vaevad näinud,alustades viimasest porimatist ning lõpetades sidomeetritrossi vahtkummist ümbrisele-kõva töö! Kui kevade akul sai auto välja aetud,siis välistemperatuuri näidik töötas,aga mida soojemaks temperatuur autos läks seda rohkem indikaator ära kustus.Ei hakanud seda parandusse viima ning keegi siin müüs foorumis 10 euriga poolpidust,mis ei töödanud.Sai Malevast 15 eurtsi eest teine toodud. Tagasi pirnide juurde,kuna paljud kehitavad õlgu ja informatsioon,mis kodulehtedel on pole ka alati täpne,siis järvelt Oomipoest sell pakkus 12v w3w asemel Led pirne,kaks pirni 3 kopikatega.Jälle kohapeal pole,tellisid.Kahtlesin,et võib esineda värvierinevus muude valguselementidega autos,siis jäi ost katki ja Automaailmast samad 3w Osramid sisse tagasi.Pakun,et need on originaal tugevusega,aga ühel pool oli valguselement ikka kuuma kahjustusega.Palju on ka juttu olnud siin,et pandud on 1,2 w pirnid,aga mul lähevad pliidi nupud päris kuumaks nendega ja valgust ei tahaks ka väga maha keerata,pidavat reostati kahjustama.Pirni saaga selleks korraks läbi. ![]() Juhiukse alumine välimine liist hakkas lopendama-eelmine omanik oli selle kinni liiminud,esimesed 4 tüüblit puudu.Lesvenisse tüübleid otsima-järjekordselt asi millega keegi tegeleda ei taha/viitsi,vb reede-grilli ja õllemekk suus.2 eurtsi tükk,pole just odav lõbu.Loodan et 126 mehed pihku ei itsita,aga võib olla ongi okei hind.Liist peaks ära tulema kui keerad alt ühe kruvi lahti ja tõmbad tahapoole?Väga ei jõudnud tegeleda,aga märki lahti tulemisest ta ei näidanud võib olla liim hoiab veel kuskilt kinni ![]() Järgmine asi on salongiventilaator ja filter,aga proovin veel otsida lammutustest.Jah neid müüaks suht okei hinnaga b varuosana,aga ehk leiab. ![]() RE: W124 CE 320 1993-Vahur - ralak - 04-04-2014 (04-04-2014, 02:23 PM)cico Kirjutas: Sai,siis ametlikult hooaeg avatuks kindlustuse ja õlivahetuse näol.Kilometraas 235 kopikatega-sai eelmine suvi üsna vähe ikka sõidetud.Seisis küll garaažis,aga mutripead on rooste kirme peale visanud ning kivitäkke kohad värvil samuti-võib olla on silm nõudlikuks muutunud talvega.Kui talvel ei sõida,kas on vaja kuskile mäkerdama minna? Roostekirme põhjustajaks niiske õhk, kivigaraažide põhiline puudus (küte +ventilatsioon) puudu. Mul seisis auto 2 aastat väljas hanges ja juurde pole mitte üks täpp tulnud, eriti põhjaalla. Kõige parem on siiski puust kinniste seinadega varjualus, vundamendipostidel, millel alumise vöö alt õhk läbi käia saab. Ehitasin eelmine sügis spetsiaalselt hobiauto hoidmiseks taolise, lust on kaeda kuda pill mõnusasti kuivas saab tukkuda ![]() RE: W124 CE 320 1993-cico - cico - 04-04-2014 Sul siis valatud põrand?Muld,kruus muu pooltahke kraam vist pole ka päris see õige. RE: W124 CE 320 1993-cico - tommyboy - 04-04-2014 Kui tahad kellabloki uuesti tagasi yhendada, siis pead kindlasti sealt jalge juurest spidotrossi lahti laskma(mälu järgi oli seal mingi kinnitus, vöin ka eksida...)- muidu ei saa trossi sinna näidikuteblokki tagasi kinni nikerdada(siis saab tross rohkem liikuma ja saad näpud vahele). Mäletan et kuskil netis oli ka öpetus selle kohta kuidas need salongiventika tiivikud sealt völli kyljest lahti pressida/lyya ja uus mootor panna.Ja see mootor oli Bosch- i oma ning kui see tellida selle Boschi tootekoodi järgi otse Boschilt, siis ei olnud ka sugugi kirves kuna tegemist oli mingi universaaltootega mida kasutavad mitmed autotootjad Ja kui ventika mootorit hakkad välja kiskuma, siis samaaegselt oleks ka mötekas ka klaasipuhastaja systeem ära rasvatada- see on 124 tyypviga- tehase rasv kuivab ajapikku ära, systeem kiilub kinni ning klaasipuhastaja mootor pöleb maha. |