10-12-2018, 02:28 PM
Ei olnud väga võtta ja kiire oli ka. Romula kaup kestab ka teadmata aja. Hetkel vähemalt saab välistada kardaani probleemi, tasakaalustatud ka kõige tipuks
Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen
|
10-12-2018, 02:28 PM
Ei olnud väga võtta ja kiire oli ka. Romula kaup kestab ka teadmata aja. Hetkel vähemalt saab välistada kardaani probleemi, tasakaalustatud ka kõige tipuks
10-12-2018, 02:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2018, 02:50 PM ja muutjaks oli v6sa.)
(08-12-2018, 10:28 AM)indumen Kirjutas: ... Mind ka häirib väide, et asi hakkas äkki peale täislastis sõitu. Tagarataste taga olevad logarit jätkavad tihenduslapid kere ja põrkeraua vahel on ikka kenasti olemas ja kinni? Mõlema õhuresti klapid liiguvad vabalt? Tagavedru ülevalt pooleks ei ole (vedru toetub kummist vedrupadjale, kuid murdumisel vajub ots vastu vedrukaussi, mis on omakorda kere küljes jäigalt)? Kas AC poisid on roostes kardaani tuimalt värviga üle tuisanud?
10-12-2018, 03:13 PM
Tere
Oled sa sõitnud kauba bussiga? Need kumisevad ja ümisevad ka mönusalt. Meil kaupikul oli üks taga rehv kaheksa siis tegi veel tugevamat jöminat taga osa, kuid Mingi kumin selles suures w210 akvaariumis on kindlasti ja jääb ka. See pigem nende eripära vist. Ise sõidan tööruunana igapäevaselt W203 universaaliga. Kui lapin istmed maha lasen koeravõrgu alla, siis samuti muutub salongi heli mingil määral. Meil on kodus ka sama masin sedaanina. See hoopis vaiksem. Kunagi oli meil selline masin Nagu vana Opel Omega universaal. No see oli ka paras akvaarium. See tegi igasuguseid hääli, ning lõpuks mööda kruusateesid sõitmist hakkas kere tagaosa lausa pragusid sisse võtma. Minu arvamus on see, et sa ajad tühja tuult taga.. Teatud mudelitel ja autodel on lihtsalt eripärad, millega pead arvestama. See, et naabrimehe sama masin on vaiksem kui minu oma võib olla tingitud ka mingist jumal teab millest( tootmis koostust, avariist jne) Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
10-12-2018, 03:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-12-2018, 03:56 PM ja muutjaks oli indumen.)
see värvitöö on veits kaheldava väärtusega küll jah, viimati neid reste sai katsuda tundusid küll ok, samas kaks pisikest restikest ei saa omada sellist effekti, kui isegi 4 akna avamisel miskit ei muutu.
Selle tuuletallamisega hakkan vaikselt leppima jah. ( suure salongiga olen igatepidi sõitnud, küll kaubikute, istmetega ja ilma seal kõmiseb arusaadavalt ja hoopis teisiti ja universaalidega vanemate ja uuematega, sellist konkreetset tämbrit pole kuskil kohanud, meenub ainult üks Audi B6 S4 avant millel sama kohtasin) Tädi inglismaalt pikemaks kodumaal käimas, hetkel sõidab sellega ja kiidab taevani. Aeg ajalt ta kasutanud seda siin olles, veermik sai jah tunduvalt paremaks SLS süsteemi remondiga jne. Tobe on see, et nii rikas ei ole teda vaeslapse rolli jätta nurka roostetama. et pühapäeviti sõitmas käia, seismine on auto surm. Ehk et eks tuleb kaotused alla neelata, heldivalt mälestada v8 rõõme ja mõni uuem Mercedes-Benz hoolitseva käpa alla võtta. Nüüd on vaid mure, kes küll seda lustiraketti endale tahab. Turg just ei soosi sedasorti masinat. Positiivse mälestusena kindlasti jääb kehtima ruumikusja mugavus, kui minu kiiksud kõrvale jätta siis ka varuosad ootamatult odavad isegi esinduses ja saadavus veel mõnda aega ilmselt letikaubana. Nädalavahetusel sai ka W211 universaali käia testimas, no oli vaiksem aga aimatav sarnasus siiski hoolikalt kõrva kikitades hakkas tekkima niiet kerge kõrvavärdja tunne tekib küll hirmutas natuke see et rool oli jube raske, ristmikul keerates auto ise üldse tagasi ei tulnud pidi ise jõuga otsemaks keerama, ehk et see ostumõte lagunes ruttu W212 E350 lähen ilmselt järgmine nädal uurima puurima paari varianti.
11-12-2018, 02:38 PM
Tänapäeval saab kordusülevaatuse katkise udutule eest, tänu kaamerate tulekule ÜV punkti noritakse iga vidinaga.
Muidu oli kõik tiptop korras. Isiklikult ei kasuta udukaid ja eelmine aasta oli sama tuli ka läbi, kellegi asi polnud, igatahes muidu tehniliselt korras. Mäletamist mööda pirni vahetusest ei piisanud, miskit seal ilmselt ära roostetanud.
17-12-2018, 02:44 PM
Naljakas olukord on tekkinud kus S210 valik turul on selline, et valida saab paari baasmudeli ning kahe AMG vahel. Mõnest teisest portaalist leiaks veel mõne juurde ehk.
17-12-2018, 03:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-12-2018, 03:18 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Neid autosid ei tasu enam väga müüa, kui aastate jooksul on investeeritud ja korras hoitud autot.
Töökaaslasel Norras oli sedaan, W210 1996 aasta oma. Läbisõit oli 124 tuh km ja läks romulasse.
17-12-2018, 06:27 PM
valikud just kiita ei ole jah aga isiklikult sõita temaga on endiselt halb, müügi korral eks mõne kopika ikka saab rohkem kui romulast, kui ära ei lähe eks siis tuleb kannatada.
Norras võib-olla romulas makstakse ka mingisugust loogilist hinda, eestis jääb tunne et maksa peale või anna poole vanaraua hinnaga ära. hiljutist turuseisu vaadates on seis jah võrdlemisi hõre, eks aastad teevad oma töö, 20 aastat turjal juba, kui saaks sellest huvitavast anomaaliast lahti siis kasutaks edasi ega hetkel on igasugune motivatsioon kadunud, praeguse visiooni põhjal mida ideaalseks saamiseks ise tahaks teha oleks. Ülevärv 2000€, klapisäärte tihendid, KKK tihendid ja karteripõhja ülemine tihend, udutuled. niisama profülaktilises mõttes võiks ju kõik rattalaagrid ja pidurikettad värskendada, käigukasti legoks võtta, hüdromuhvi lasta kontrollida jne. Roolilatt võiks ka originaali taastada, hetkel doonori oma. EHK jah lotoga pole võitnud ja enda õnne teades ega ei võida ka autot seisma ei tahaks jätta ja hoovi peal ruumi ka pole et neid ritta laduda siia aina järgmiseid muidu elu on ilus
17-12-2018, 07:19 PM
(17-12-2018, 06:27 PM)indumen Kirjutas: valikud just kiita ei ole jah aga isiklikult sõita temaga on endiselt halb, Karta on, sama paha on enamiku kaubaliftidega. Asjassesuhtumist saab muigi arstida, kui tarvitada mõnda aega näiteks Kia Ceedi või mõnda muud majanduslikult mõtleva inimese autot Peale paari nädalat ilmselt mingi kumin enam pilli ei puhu
17-12-2018, 08:43 PM
Ilmselgelt sellel Kial peaksid olema veel naastrehvid all
Noh palju 210 ilmselt rooste poolt ümbertootlemisse viidud. Mul ka 210T 3l diisel naastude otsas ja ei ole mingit ebamaist kuminat. Olen ühel autol ka veidrat häält taga ajanud, aga lõpuks ikka aru ei saanud mis seda tekitab. Hoopealt neutraali paned ja süüte välja keerad, siis ka kumiseb?
18-12-2018, 12:18 AM
(17-12-2018, 06:27 PM)indumen Kirjutas: Norras võib-olla romulas makstakse ka mingisugust loogilist hinda, eestis jääb tunne et maksa peale või anna poole vanaraua hinnaga ära. Paraku nii ei ole. Müügis oli umbes 700 euroga. Lõpuks oli uus auto hoovis ja vana lihtsalt jäi ette. Oleksin ise saanud 300 euroga. Lisaks Eestisse transport, arvelevõtt jne. Liiga kulukas. Romulasse viimine läks omanikule maksma 150 eurot. 4.3 müümine lihtne ei ole. 3000 euro juures on vaikus, 2000 euro juures tulevad tegelased kellel kõik on vägev. Mõni küsib järelmaksu, mõni tuleb homme järele.
18-12-2018, 01:45 PM
hoo pealt neutralile lükata miskit ei muutu, mootori pööretega mängida samal ajal samuti miskit ei muutu, jama on otses seoses auto veerema hakkamisega, tõsi seda pole saanud proovida et kardaan lahti ja kellelgi slepis veereda. mis välistaks või kinnitaks siis jõuallikast ja ülekandest tulevad "teadmata põhjust"
kahjuks ei ravi seda ka ceedega sõitmine, sest kõrv on häälestatud juba sellele sagedusele hetkel mil perse toetab Mercedes-Benz isted Ega müümisega on ka see loto et kes ehk teab ja tahab ja kogemata raha ka on siis võib ju diil õnnestuda. Hetkel on veel olukord selline kus oleks nagu päästa veel miskit, rooste ja sool pole päris läbi närinud. Mine tea võibolla saan ise solvumisest üle ja tuleb uus loll tuhin peale, hetkel peab haavu lakkuma natuke. Auto kohta ka udutules oli siiski pirni viga, niit oli terves tükis jala pealt ära murdunud, sellepärast ilmselt esimene kord ei saanudki aru et miskit katki oli. Naise fiesta tulede upgradest jäid vanad alles, seekord läks odavalt täna saab ülevaatuse ka siis kirja. täitsa sportlikust huvist sõidaks veel mõne 210T'ga kui kellelgi õhtuti igav (see nädal kasvõi päeval, puhkan ) ja vaba hetk 10 minutit võin tallinna piires kohale roomata ja nats muljeid vahetada, ausõna ma kade pole võib 430 peeneks lasta kui huvi on.
18-12-2018, 03:35 PM
Kuna Teil kõrv nii hästi välja timmitud, siis peaks laskma enda autoga (Hanno ja Kait lugege liisinguautoga) korra sõita. Miskine kumin endalgi tekkinud, kuid ilmselt see rehvidest.
18-12-2018, 09:50 PM
Kui viskaks ühe teki või vaiba pagasiruumi. Kas on muutust? Teine lahendus on minna mõnele klubi kokkutulekule, 5 kõrva ikka parem kui üks
19-12-2018, 01:53 PM
rehvi kumin on teine tera
kui pagass maast laeni suuri kohvreid + riidekotte täis oli siis jah muutus oli ametlikult klubisse ei kuulu veel
19-12-2018, 02:43 PM
Minu mõte selles, välistada ühte ja kinnitada teist. Kui auto on tehniliselt korras, siis võiks eeldada, et see kumin lihtsalt on tõesti iseloomulik autole. Võiks proovida lihtsate asjadega pagasiruumi isoleerida. Varuratta koobas võiks olla heli võimendava efektiga, rattakoopad. Need ajutiselt kinnikatta ja kuulata, kas selline asi toob muutust. Püsivama lahendusena siis oleks sealt edasi pigimatt.
20-12-2018, 11:33 PM
tehniliselt veermiku puudutav enam väga paremaks minna ei saa ma usun, kordan veel ka seda et pigiga on juba tegeletud tagumiste pagasiruumi külgede ja tagaluugi mõistes.
kahju et see iseloom nii kehvake on, siiski sügavalt kahtlen et Mercedes-Benz uuest peast nii kehva oli, niiet kuskil see kotermann elutseb siiski, küsimus on kus. Aga see ehk järgmise fänni/omaniku mängumaa ma loodan.
22-12-2018, 12:38 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2018, 12:39 AM ja muutjaks oli marts777.)
Seal pole muud undamist, kui- kardaan, tagasild, rattalaagrid, rehvid.
22-12-2018, 12:11 PM
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|