Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen (/showthread.php?tid=44689) |
Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 14-12-2016 Tervitus kogu foorumirahvale. Tundub olevat mõistlik koht kus ehk pisikest logi pidada auto kohta ja üles märkida, et üks natuke harju keskmisest erinev Mercedes-Benz veel eesti tänavatel liiklemas. Vin: WDB2102701A793418 Mark: E430 T Esmane registreerimine: 12.11.1998 Läbisõit: ostu hetkel 260 000 kanti Mootor: 4.3, 205kw, V8 Värvus: 744 brilliant silver Varustus: täis nahk sisu 2x mäludega istmed (juhi mälude alla käib ka rool ja peeglid) xenon+tulede pesurid 2tsooni kliima vihmasensor soojendusega el.peeglid solar klaasid klaasist katuseluuk kiirustundlik rool hüdroamordid tagasillal tehase parkandurid ees ja taga Vead: rooste , peeglid, parkandurid, lambdad ka kahtlase väärtusega (soojalt hakkab üliõrnalt jonkama vahest) Auto on eestis arvel alates augustist, minu kätte jõudis selle kuu alguses. Väidetavalt on osalenud gumballi rallil, aga see info täpsustamisel. Kõik viited sellele on nagu olemas: mingid ajutise värvi/reklaamikleepsude jäägid, gopro kinnitus katusel, autol veermik korrastatud amordid vedrud bilstein ja uued kettad klotsid ja mootori poole pealt näiteks iridium küünlad pandud. ennem minu kätte jõudmist. Minu omanduses selle paari nädala jooksul saanud, mõned tihendid (üks klapikambri kaane tihend, õlifiltri korpuse tihendid, paar kummivoolikut mootori juures olid suhteliselt plastikuks muutunud juba), korralik servo roolilatt+ õige vedelik hüdrosüsteemi (parem pool oli niiske, aga ei lekkinud otseselt), uus esiklaas, miskipärast autol küljes hetkel tavalised tuled ja ühel ka kinnitused puruks, xenonid muretsetud ja poleerimises hetkel. mootoriõli vahetus koos kõigi filtritega 8L motuli õli, käigukasti õlivahetus 8L Motulit jälle + filter ja tihend, uued roolivarda otsad ja esimesed šarniirid. Korralikud peeglid ja andurid ka olemas vaja doonori pealt maha kruvida ainult. üldiselt jupid ikka väga odavad Praeguse seisuga autoga rahul, umbes 1000km maha aerutatud. Reaalselt kütusekulu hetkel ei tea, kuna raske on seda paremat jalga kogu aeg tagasi hoida viimasest tankimisest on 420km sõidetud ja paaki läks 62L, tuluke veel ei põle aga ilmselt homme hakkab juba helendama Pildimaterjal tulekul kui autoga tähtsamad toimingud tehtud. Eriti oleks oodatud abi/info mis puudutab Edition versiooni, käigukangi peal on "041 Edition 300" kirjas ehk siis nagu 41'ne auto sellest väikeseeriast vms, lävepäkkudel ka suured kroom "edition" katted, poritiibadel ka Edition kleepsud kus tavaliselt on teistel mersudel varustustaset näitavad embleemid nagu eleganze või avantgarde vms. aga google võrdlemisi teadmatuses universaalkerega editioni kohta ja veel sellest aastakäigust. RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 15-12-2016 Täna sai siis sillastendis käidud. Peale lati vahetust on rool tunduvalt raskem, enam ei keera rooli väikse näpuga kohapeal. leiti ka et keegi tarkmees taskus oli tagasilla ühe õõtsa poldi väga lõdvalt jätnud varsti oleks miskit haput juhtunud. Kurdeti ka bensiinihaisu üle põhja all, aga ise ei osanud väga erinevust leida. Vana auto aroom pigem RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - väikemees - 15-12-2016 Uurisin puurisin, selline asi täiesti olemas, paraku tundub, et need liistud ja käigukanginupp on paigaldatud mõnel muul põhjusel. Special Edition või mõnes kohas kirjas Limited Edition, tuli pakkumisele aastal 2002, enne üleminekut uuele mudelile. http://consumerguide.com/used/1996-02-mercedes-benz-e-class/ RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 16-12-2016 Selleni jõudsin ise ka, et tehti ennem lõppu mingi eriti hea diil anti kõvasti varustust kaasa, ainult et mul on kõik need vidinad küljes, peale helisüsteemi, juba 4 aastat varem Natuke kahtlane muidugi see et ainult 300 autot sellisel juhul tehti samuti. Ilmselgelt ei saa välistada et need vidinad pole hiljem lihtsalt külge kruvitud ilu pärast. Peale roolilati vahetust on kahtlane tunne nagu servo oleks kiirema sõidu reziimis pidevalt, kohapeal keerates peaks tunduvalt kergem olema. RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 17-12-2016 Kõnealune käigukangi nupp ja Lävepakk ning Poritiiva kiri 28dets sai auto uued lambdad ja dmg autos kõvemat sorti kontrolli, leiti nii mõndagi, tegelen jooksvalt, kriitilisemad on mootoripadjad ja käigukasti padi RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 09-01-2017 peale pikemaid sõite on selgunud, et sooviks osta ortopeedilised istmed või vähemalt juhiistme, kellel juhuslikult on infot kuskohast võiks leida eestist, musta nahaga täiselektrilised istmed võib vabalt mulle märku anda RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - MarJ - 10-01-2017 Mul oli 6 a tagasi sarnane isend 2000a oma , sai ostetud Hort´ist. Kütusekulu jäi 9L (maantee) ja 13L (linn) vahele. Väga mõnus ja mugav isend, ruumikas jne. Kahjuks lõpetas seinas tänu ühele teisele liiklejale Tallinna linnas. Edu ja naudinguid kilomeetritel. RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 11-01-2017 Ilmselt on asi minus. Aga keskmine(suurem osa siiski linna) on mul 16L/100km praegu, nipet näpet asju on veel teha ennem kui rahul olen päris. Hoolimata sellest et seljale rohkem tuge tahaks on hondasse istudes selline tunne nagu tabureti peale oleks pandud Ja noh vastavalt suurele autole juhitavus on ka pigem pehmo erinevalt mõnest teisest ostetud masinast olen sellega algusest peale rahul olnud, isegi peale avaldunud vigasid mida ostu hetkel ei taibanud nokkida. Üks tobe küsimus ilmselt veel lisaks, sai muretsetud üks varuosadeks masin kus juhiistmel on see ortopeediline funktsioon küljes, aga muus osas on tavaline iste ja pool manuaalselt liigutatav. Kas sealt kannataks see nimmetoe osa ainult välja rookida ja kuidagi ringi tõsta ? Googeldades on tehtud igasugu trikke "retrofit" igasugused padjad mis seal veel on jne, aga kuna istmete leidmine ilmselt õhkõrn võimalus ja vast ka mitte kõige odavam, siis piirduks ehk ainult selja osa muudatusega!? RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 23-01-2017 Uus rekord puhast maanteesõitu tuli 10.2L sajale km kulu mootori ja kasti padjad said vahetatud, nüüd sõidab Mercedes-Benz moodi juba, vaikne! Leitud veel üks pisike tihend, mis õli enam ei pea, väike luuk: A1120150630 ja selle tihend A1121840280 järgmine missioon kardaaniga seonduvad muhvid/puksid ja kasti lõpu simmer vaja vahetada, lisaks tagasillas paar hooba. parkimisandurid tundub et on juhtme probleem, sest asendusandurid samamoodi ei toimi. RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 30-01-2017 missioon lõpetatud: vahetatud esisillas ülemised õõtsad, stabika otsa vardad. tagasillas, remontkomplekt (8 kaigast kokku) + diffri korpuse puksid esimesed ja tagumised. kardaani kõik tugilaagrid ja muhvid jne mis vähegi kuluda võis. töö käigus juhtus veel klaasipesuri pumba väljuv ots ära murduma see ka sai uus 10€ (kaasnevalt sellega tuli välja, et pesuaine lisapaagi vaheline ühendus oli umbes, nüüd kõik ok) käigukasti tagumine simmer lekkis, vahetatud mootoris sai üks lekkekoht jälle vähemaks. (eelmises postituses kirjas) varuosadena tuli hinnaks 573€ ja koos töörahade ja sillastendiga oli lõpparve 850€ mõningased komplikatsioonid tekkisid et vale simmer oli algselt tellitud (õnneks oli laupäeval silberist võtta kohe) ja üks diffri korpuse polt tuli koos keermega välja. masin oli kolm päeva järjest tegemises hommikust õhtuni, selle kõige juures mõistlik tööraha ma leian. ise oleks vist kolm korda niikaua vaeva näinud. rääkimata, et pole kõiki õigeid tööriistu ka arvatavasti kodus. omalt poolt sai kõrvaldatud kõrvalistuja tules leiduv vesi ja loodetavasti leitud ka põhjustaja, suunatule pesa "nagad" mis peaks kinni keeramisel tihendi ka kokku suruma olid pooled murdunud. vana tule pealt võetud terve tükk. tulede pesurid said õigesti pesasse tagasi. mõned seonduvad pildid tagasild RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 07-02-2017 Kas siin liigub mõni kasutaja kellel on juhuslikult W210 millel on ortopeedilised istmed, oleks vaja spikerdada juhiistme vaakumvooliku paigutust, et kuskohast seda vedama peaks, on plaan istmed ringi teha. Muus osas tulevad veel uued pirnid esituledesse, üks xenon suri ära ja üldiselt tuled võrdlemisi seasilmad. RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 07-02-2017 aitäh abiks seegi, täpsemalt huvitaks siiski, kuidas ja kuskohast sealt istme alt see voolik välja tuleb ja kuhu kinnitub, et kui istmega ette-taha, üles-alla liikudes kuskile vahele ei jääks. edit: internetis tarkust ammutades ja loogikat natuke rakendades siis tundub et puudu on veel see nr 24 mis pildil näha: surve reservuaar huvitav kas pumbast otse voolik tõmmata siis ei toimi asi normaalselt ? ei suutnud ka tuvastada universaal kerel kuskohas see reserv peaks paiknema üldse. nii palju sain aru et kõik muud osad toimivad vaakumi pealt aga istmete jaoks tekitab PSE pump siis survet et istmes õhukotid täis saaks. RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - Kombimiis - 07-02-2017 Vist nagu eelnevatel mudelitel et sisteemi käitab keskluku vaakumpump millel ortopeedilise funktsiooni jaoks on lisaväljundid... Mõistlik oleks samune vaakumpump võtta samast masinast kust istme said. Ja neid istmeid on vist mitut sorti (vähemalt W124l) Parandage kui eksin... Reservuaar oleks vajalik igatahes sest siis on "survestatud" õhku varuga võtta ja pump saab puhata... RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 08-02-2017 Vaakumpump (PSE) on ka alles, kust ma istme sain aga seda reservuaari ei jäänud nagu silma, küsimus püsib muidugi kuskohas seda peaks üldse otsima ja milline too välja näeb. Teoorias kannatab ka niisama ehitada mingi anuma, mis natuke survestatud õhku peaks. Targa google abil on ka praegu käigus olev vaakumpump võimeline, lihtsalt on vaja esinduses see osa sisse lülitada programmist, ja väidetavalt teine pump ei pruugi ka selle auto peal toimida jällegi õigesti. Esmaspäeval läheb istme sisu ringi tegemisele Bee interiors firmasse. Õppind mehed saavad ehk sellega kiiremini ja mõistlikumalt hakkama. minu mureks jääb siis õhuvooliku vedamine. Pöidlad pihku et ükski õhkpadi omadega ribadeks ei ole, niipalju kui vana istme lahti oskasin võtta tundusid need võrdlemisi värsked ja elastsed veel. EDIT: Lammutasin terve pagassi lahti sellel romul kuskohast iste pärit on, pumbast tahapoole lähevad ainult luugi, ja bensupaagi vaakumivoolikud, ühtegi reservuaari ei suutnud tuvastada. Kas on võimalik et kui on ainult üks esiisete õhuga siis töötab otse pumba pealt ? Või et universaalil asub kuskil mujal see paak. RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 26-04-2017 Väga suuri muutusi pole aja jooksul tekkinud, endiselt püsib istme mure, pult on küljes ja voolikud ka olemas, aga ei suuda leida infot kuidas ühendus peaks toimuma. leidsin isegi õhuvooliku vahele käiva klapi romust kogemata üles, mis ühtepidi laseb õhu läbi ja teispidi hoiab kinni, aga reservpaagi kohta on endiselt küsimus õhus, ühe istmega versiooni puhul. viimasel ajal on hakanud sisse lööma rooli asendianduri viga mis omakorda siis tapab kõik ESP ja ABS ja BAS süsteemi ära, juhtub seda väga kaootiliselt. mõnikord saab nädalaid ilma mureta sõita teinekord iga päev erroris. õlilekked on kõik peatatud ja enam õli ei kao mootorist, kütust võtab endiselt mehiselt salongis on kahtlane kumin säilinud just krobelisel asfaldil ja kruusateel, lausa selline et vahepeal võimatu kaasreisijaga rääkida. kumin säilis ka peale rehvide vahetust niiet kuskil mujal kala. Nipet näpet on saanud tehtud salongis, mõned viisakamad detailid doonoriga ära vahetatud ja kõrvalistuja ukselingi mitte liikumine lahendatud. RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 29-05-2017 Pisike update vahelduseks. Auto sai mõlemad uued radikad. Tänu Tallinna toredatele lamavatele mentidele. jahutus radikas 110€ kondiradikas 80€ + töö mis sisaldas radika aluse raami sirgestamist. + kliima täitmine. Alla sai ka uus tagumine sumbuti pütt, nüüd on vähe viisakam, 4 toru stange alt välja piilumas. Elagu Ebay Nipet näpet elektroonika kotermanni on sees, aeg ajalt mõned asjad lihtsalt ei tööta ja siis paar hetke hiljem jälle kõik ok. Näiteks katuseluugi sulgumine kumbaski versioonis ei toiminud vahepeal, nüüd jälle kõik ok Mingid pirnid annavad veateadet et on läbi, leian pirni üles võtan välja kõik korras, klemmid üle käia ja on auto jaoks ka korras, kuni järgmiseni. Eile arvasid suunatuled et nad ei taha lihtsalt vilkuda enam, õnneks hakkasid uuesti tööle kui korraks ohutuled sisse sai lülitatud. See oli võrdlemisi hirmuäratav kogemus, kuna elukaaslane parasjagu õpib ka sõitmist selle masinaga aeg ajalt jätkuvad probleemid on SAS andur ja parkimisandurid mis ootavad paremat ilma ja et diagnostikul oleks haltuura jaoks aega Pisike rõõmusõnum ka, autoga on täitsa võimalik sõita tehase numbrite järgi kütusekuluks 8.5 maanteel, korralikult püsikaga 90ga, kui möödasõitu ei tee. Mina alla kümne sajale pole suutnud välja võluda. RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 07-08-2017 Pikem paus olnud, aga vahepeal sai üks vajalik asi lõpuks tehtud. Juhiistme õhkpadjad on elus ja töötavad. külgtugi ja kaua oodatud nimmetugi nüüd nagu päris. Doonori küljest leidsin õhuvooliku vahele käiva klapi mis laseb õhul liikuda ainult ühes suunas ehk siis reservpaaki otseselt pole vaja, kuna ainult üks iste. Vooliku vedasin juhtmekanaleid pidi nagu teisedki, istme külge läks loominguliselt, loodetavasti kohe varsti miskit murduma ei hakka. SAS anduri sai tänu kaasfoorumlasele 75€ eest, enam pole jõulutulukesi näha armatuuris olnud pikemat aega. uutest jamadest, juhipoolne peegli mälufunktsioon on ära kadunud, tagumise akna kojamees järsku enam ei liigu, nupust vajutades nagu tuluke läheb põlema aga midagi ei juhtu. ja kliimaploki taustvalgus kärvas ka maha, pole jõudnud tegeleda. RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - Ott - 07-08-2017 Mu mõlemal S210 on see tagumine kojamees kinni jäänud. Mõlemal juhul on veel mootor korras olnud, lihtsalt ajamisse sattunud niiskus on roosteks muundunud - puhastus ja uus määre aitab. Tund aega. Küsiks õhkistmete kohta, kas see pikk ja peenike nupp peaks külgtugesid liigutama? Sel juhul mul vist ka nendega mingi kala RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 07-08-2017 Ehk siis ülemine nupp niiöelda? Jah see peaks seljatoe külgmisi täitma (paremale lükates täidab vasakule tühjendab). Teoorias kui leke on, siis nupp võiks ikka toimida lihtsalt susistab, doonori pealt istme sain siis seal oli näiteks voolik seljatoe katte all lahti tulnud juba, seda kõige lihtsam kontrollida istme tagumine külg käib kahe kruviga alt lahti. Mul istmepõhja esimene külg toimib, aga ilmselt natuke lekib, sest pump annab suht tihti peale õhku juurde, aga seda õnneks ei kasuta üldse, pole vaja säästab pumpa rohkem. tundub et see kojamehe mootor vist minev kaup tõesti. RE: Mercedes-Benz E430T (300Edition), 1998, W210 - indumen - indumen - 10-08-2017 Eile lammutasin 6 tundi seda tagumise kojamehe häda, tulemus ikka ei tööta kõik kaitsmed käisin üle, kõik terved. vool tuleb peale sellest kolmesest juhtmest, mis selle mootori/relee peale tuleb, kolmene pistik, Youtube abiga sai ka 5 klemmiga relee ära testitud põhjalikult, kõik tundub korras olevat. Klõpsub ja takistused on õiged jne. mootorile ilma releeta vool peale anda, siis kõik liigub väga kenasti, võtsin igaks petteks täitsa legoks ka liikuva mehhanismi aga seal määret rohkem kui küll ja kõik liigub lõdvalt. mis on imelik et kui süüde sees hoida siis vool jookseb kohe peale vahet ei ole kas lülitit vajutatud või mitte. aga mingit liikumist ikka ei toimu. teine nüanss et kui süüde sees ja nupp ka vähemalt armatuuris punane märgutuli nupu sees helendab, siis releed pesasse ja tagasi pistes ei toimu mingit klõpsu. kolmas nüanss kui esimene kojamees on automaatika peal, siis taguripidi käiguga mingi jõnksatuse tegi, aga seda ei õnnestunud korrata. kell keskööl loobusin |