01-04-2018, 09:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2018, 09:42 PM ja muutjaks oli jansa.)
Õmblused ei tohiks tegelikult näha jääda, enne mastiksit tuleks need hermeetikuga üle mäkerdada.
Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S
|
01-04-2018, 09:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-04-2018, 09:42 PM ja muutjaks oli jansa.)
Õmblused ei tohiks tegelikult näha jääda, enne mastiksit tuleks need hermeetikuga üle mäkerdada.
02-04-2018, 08:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2018, 09:48 AM ja muutjaks oli siim_sipsaka.)
Tänaseks oli seal palju mäkerdatud
(01-04-2018, 09:41 PM)jansa Kirjutas: Õmblused ei tohiks tegelikult näha jääda, enne mastiksit tuleks need hermeetikuga üle mäkerdada. Samm edasi oli uste alumised ääred, mis tulid lubatud ajast kaks päeva kiiremini. Tänud Alvadi meestele kiire töö eest. Kuna põrandaisolatsioon oli lekkinud jahutusvedeliku pärast ammu kannatada saanud lähevad põrandale uued isolatsioonimatid (Noor tehnik)
05-04-2018, 09:31 PM
Kere valmis!
Kõik keevitustööd valmis. Siit edasi..
06-04-2018, 07:15 AM
Hehh, põranda ja torpeedo pigimatid pole mitte millegi tõttu kannatada saanud, vaid lihtsalt ajaga vananevad.
S.o. kaotavad oma kaalu ja ei tee enam mingit tööd. Need tuleks kõik üles kraapida ja uus pigi panna aga tööd on selleks omajagu vaja teha.... Aga plekitööga, vaatan, tehti ikka tõsine pingutus ära. Kas maalri-onu on juba olemas ja kursis, mis teda ees ootab? .
06-04-2018, 10:06 AM
Maaler on olemas.
Originaalis on ilma pinnalakita värv. Kuidas on kogemused tegijatel. Kas lakiga värv oleks siiski soovitav ja teeksin vea kui seda ei kasutaks? Tegu on suveautoga ja see seisab talvel varju all. (06-04-2018, 07:15 AM)stihl Kirjutas: Hehh, põranda ja torpeedo pigimatid pole mitte millegi tõttu kannatada saanud, vaid lihtsalt ajaga vananevad.
06-04-2018, 03:22 PM
(06-04-2018, 10:06 AM)siim_sipsaka Kirjutas: Originaalis on ilma pinnalakita värv. Kuidas on kogemused tegijatel. Kas lakiga värv oleks siiski soovitav ja teeksin vea kui seda ei kasutaks? Tegu on suveautoga ja see seisab talvel varju all. Ma olen neid vanureid igatpidi värvida lasknud ja õppinud seda, et pinnakat on kõige lihtsam kraape/täkke puhul parandada, kasvõi terve paneel ja saad ka vabalt ise teha. Lakiga jah, läigib pisut rohkem ja lakk kaitseb värvi, aga kui ta talve ei näe, vahet ju pole. Vaha saab vabalt ka ise peale panna. Igapäevaauto võiks lakiga olla, aga uunikumil pole see nii oluline. Mul on endal kah üks valge uunikum, mis hüpersuper kolmekihilisse valgesse pärlasse värvitud, krt parandusi teha on pea võimatu, värvi terve auto üle. Seda küll kahetsen. Lase mingi tuntud tootja, kes 10ne aasta pärast ka Eestis olemas on, a`la Dupont, Standox, lahustipõhine värv valida, kirjuta värvikood sajasse kohta endale üles ja saab hea. Laseb paksult (s.o. palju kihte) peale, siis lõikab kettaga peegliks + vaha ja kogu video. Mul praegu opilaual üks valge Golf 1, mis musta numbrit paari kuu pärast tahab, see ka pinnakaga tehtud ja läigib kus kurat. Tule ja vaata, kui ei usu... .
06-04-2018, 04:16 PM
Tänud soovituse eest.
(06-04-2018, 03:22 PM)stihl Kirjutas:(06-04-2018, 10:06 AM)siim_sipsaka Kirjutas: Originaalis on ilma pinnalakita värv. Kuidas on kogemused tegijatel. Kas lakiga värv oleks siiski soovitav ja teeksin vea kui seda ei kasutaks? Tegu on suveautoga ja see seisab talvel varju all.
06-04-2018, 07:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-04-2018, 07:57 AM ja muutjaks oli stihl.)
Tänud võtan vastu siis, kui uus värv peal, lähed oma autoga Selverisse, pargid igaks juhuks KÕIGE KAUGEMA tühja koha peale ja tagasi tulles avastad, et ikka mingi idikas oma i30nega on Sulle kõrvale parkinud (sest ta ju tahtis sellist huvitavat autot nagu W123 lähedalt näha, ikkagi eelmise sajandi masin ju) ja Sinu masinal on tagaukse peal täke, mis sobib selle idika auto tagauksega.
Aga selline on meil elu. Ja jätka samas vaimus, ja ühtlasi loodame, et seda ei juhtu kunagi. .
23-04-2018, 10:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2018, 03:43 PM ja muutjaks oli siim_sipsaka.)
Tänaseks krunditud. Ootame värvimist.
25-04-2018, 08:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2018, 08:15 PM ja muutjaks oli siim_sipsaka.)
Kere on saanud uue ülekatte. Teised detailid on veel töös.
Nagu ma täna aru sain siis erinevaid töid on niivõrd palju paraleelselt maalritel vahele võetud, et need viivad valmimistähtaja mõnevõrra kaugemale mai kuusse.
03-05-2018, 06:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-05-2018, 07:33 PM ja muutjaks oli siim_sipsaka.)
Finish läheneb. Salongi komplekteerimine, esituled, stanged, karbi liistud jm..
Nüüd aga hakkasin vaatama ja mõtisklema, kas kõik kohad värviti ikka täitsa õige tooniga (must kivikaitse/kere värv valge). Maaler tegi nii nagu ta enne oli. Neid kohti ei osanud ausalt enne silmata. Aga tagumine põll tagant stange alt mustaks ei olnud vist õige tegu. Küljekarbid alt läksid ka mustaks nagu ennist olid. Osad valged eksemplarid netis on samuti mustade karpidega. Muude värvide puhul olid karbid kere tooni. Eks veebist leiab igasuguseid versioone, millega oma valikut õigustada Kas keegi teab kommenteerida?
03-05-2018, 08:47 PM
(03-05-2018, 06:45 PM)siim_sipsaka Kirjutas: Finish läheneb. Salongi komplekteerimine, esituled, stanged, karbi liistud jm.. Mis seal nii keerulist on siis? Kivikaitse on ülevärvitav. Praegune näeb küll õudne välja.
06-05-2018, 08:31 PM
(29-03-2018, 12:13 AM)siim_sipsaka Kirjutas: Koopad ja tulemüür ees olid ok. See, et roolikarp sinna aegajalt õli peale viskab hoidis seda ilmselt roostevabana. Hing on veel väga raske selle otsuse juures aga ilmselt tellin hiljem siia ka uue roolikarbi. Loksuvaba rool peab olema iga auto standardvarustus Muide, roolikarbile peax olema saada uusi tihendeid ja selle loxu on võimalik väixemax reguleerida, et äkki tasub see korra lahti võtta ja hinnata kui kulunud ta seest on, võib-olla on täiesti taastamiskõlblik. http://www.davidpetryk.net/Mercedes/Steering.htm
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
09-05-2018, 11:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-05-2018, 11:36 AM ja muutjaks oli siim_sipsaka.)
Tänud. Näen, et Ebays leidub tihendikomplekte päris mitmeid.
(06-05-2018, 08:31 PM)Werewolf Kirjutas:(29-03-2018, 12:13 AM)siim_sipsaka Kirjutas: Koopad ja tulemüür ees olid ok. See, et roolikarp sinna aegajalt õli peale viskab hoidis seda ilmselt roostevabana. Hing on veel väga raske selle otsuse juures aga ilmselt tellin hiljem siia ka uue roolikarbi. Loksuvaba rool peab olema iga auto standardvarustus Suur tänu ka AlexP-le, kelle käest täna sain töökorras tagumise ukse piiraja. Hetkel on seda hea vahetada, kuna vana oli juba algusest peale pooleks. Eile selgus avastus, et stangede kummi otste kinnitused on aja ära elanud. Soovitati B juppe. Nende leidmine osutus keerukaks. Pigem neid polegi enam või üldse saada. Peale mitmeid kõnesid ja kohtasid jõudsin kohale Alvadisse, kust saadeti mind edasi Lesven OÜsse. Nende vahendusel tulevad kohale uued nii esimesed kui tagumised kinnitused. Siin puhul aga A osad. B juppe polevat kunagi saada olnudki. Tsingitud detailid on mõistlik panna sinna stange alla korralikud. Sinna jäävad nad pikaks ajaks. Tahaks väga öelda, et nüüd on kõik ja järgmisel nädalal vast saab ikka valgekese kätte. Seda tahtmist võib aga nimetada taevariigiks - ei tea kunagi, mis välku ja pauku sealt veel tulla võib
10-05-2018, 09:29 AM
Jupid kohal Väideti, et Silberi laos oli kõike kaks eksemplari. Head asjad hakkavad otsa saama.
14-05-2018, 01:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2018, 01:25 AM ja muutjaks oli KertR.)
Mis nad maksid? Mul ka vaja
16-05-2018, 10:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-05-2018, 10:56 PM ja muutjaks oli siim_sipsaka.)
84€/tk kanti olid esimesed, 25€/tk kanti olid tagumised
(14-05-2018, 01:24 AM)KertR Kirjutas: Mis nad maksid? Mul ka vaja Valmis! Eile veeres töökojast välja ja täna läbis taas ka TÜVi Aega see projekt võttis. Meenutan siis viivitustega algas see juba novembrist 2017 alates. Seisis ta pikalt parklas ja töösse reaalselt läks ta esimesel märtsil 2018. Keevitustöid jagus kuuks ajaks ja värvimistöid samuti vähemalt sama jagu. Nii, et valmis ta 2 kuu ja 15 päevaga. Kuu aega ei ole soovitav veel vahatada. Kuna ei kasutanud lakki siis ülisileda tulemuse jaoks oleks võimalik lasta ta järgmisel aastal üle poleerida. Näis kas raatsin head värvi kihti risata. Praegu on lihtsalt nii ilus juba Täna tuli minna ka TÜVi. Olen harjunud käima Laagri tehnoülevaatuses (seal Cirkle K juures). Nii eelminegi aasta sain kiita õige automargi valiku eest siis see aasta oli tulemus nagu Cum Laude. Mees vaatas seest ja väljast. Peale alt vaatamist (tehtud ka täielik korrosioonitõrje) ütles "ilus, tubli, hoia seda ja varsti on ta veel rohkem väärt". Need sõnad soojendasid südant Eks see hind on tänaseks tõusnud iga liigutusega juba päris kõrgele. Mis edasi? Nipet näpet. Hobiauto ei saa kunagi täiesti valmis.
17-05-2018, 07:53 AM
5+, lausa karp jääb lahti
20-05-2018, 10:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2018, 10:42 PM ja muutjaks oli siim_sipsaka.)
Detailid loovad terviku.
Eelnevate tööde seas teadupärast oli ka rattapoltide puhastamine forforhappe lahusega. Tulemus oli sellel alguses hea. Peale talvist seismist läksid poldid aga rooste ja otsustasin seda protsessi mitte korrata. Siin valuvelgedes pole veel kasutuses tüübiomase erisusega poldid (nagu kroomitud otstega poldid w124). Seega on tegu lihtne. Läksin Vianori ja palusin uusi läikivaid rattapolte. Nüüd on siis all poldid, mis velgedega ka väliselt kokku sobivad. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|