25-11-2017, 10:36 AM
Ma môtlesin et taha korda teha. A sa tahad aega viita tegeledes. See ka variant.
Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L
|
25-11-2017, 10:36 AM
Ma môtlesin et taha korda teha. A sa tahad aega viita tegeledes. See ka variant.
25-11-2017, 10:54 AM
(25-11-2017, 10:36 AM)shed Kirjutas: Ma môtlesin et taha korda teha. A sa tahad aega viita tegeledes. See ka variant.Silberauto ütles, et see ei tule rihmaliinist. Tahan seda fakti kontrollida lasta. Umbropsu võime palju asju vahetada, ka interneti kaudu saadud diagnoosid on need kõige pädevamad. Häält võib teha mõni rullik, kliimapump, rihm ka aga, tahan 100% kindel asjas olla ning kui ongi rihm või rullik hääle põhjustaja, siis vahetab selle Silber, ise oma kuludega. Saad aru lõpuks mu mõttest? Jah, läheb kauem aega võibolla mõned päevad, aga see ei morjenda mind, autosid teisigi seniks, mida kasutada.
27-11-2017, 12:41 PM
Telefoniga tahes-tahtmata tekib kirjavigu postitades. Pole veel arvutiga siia ära eksinud.
27-11-2017, 12:51 PM
(27-11-2017, 11:27 AM)HannoT Kirjutas: kas tohib küsida miks sa pmst kõiki enda postitusi editid ? :o Võib-olla on põhjuseks eesti keele austamine ja õigekirja oskus? Lause algab suure tähega "kas" "pmst" "editid"??? Kas tohib küsida, miks sa põhimõtteliselt kõiki enda postitusi muudad? See küsimus on juba algeliselt vigane. "Kas tohib küsida?"- Eitava vastuse korral muutub lause teinepool liigseks. Puuduv kirjavahemärk muudab olukorra veel küsitavamaks. Pagulased kirjutavad ka paremini! Mis sõna see "editid" on? Inglise keeles sellist sõna kasutusel ei ole. Põhimõtteliselt? - Kuidas te teate, et kasutaja Oliver põhimõtteliselt oma postitusi muudab?
27-11-2017, 01:03 PM
Aitäh Teile!
27-11-2017, 04:52 PM
27-11-2017, 09:28 PM
(27-11-2017, 02:57 PM)HannoT Kirjutas: Ei midagi isiklikku, lihtsalt naljakas vaadata, et pea igat postitust on edititud. Mõtlesin, et äkki on sellel mingi reaalne põhjus Silmadel hakkab valus, kui vigaseid lauseid lugeda. Koolis oli Eesti keele hinne tubli 3! See on tõesti MB Klubi foorum! Kas soovid jätta endast esmamulje, kui mees kes ei oska kirjutada? Mercedes esindab täiuslikkust ja korrektsust!
28-11-2017, 07:00 PM
(28-11-2017, 10:08 AM)HannoT Kirjutas: Automark millega sõidad esindab täiuslikkust ja korrektsust ? what the piiks? Esmamulje ? Keda kotib mida teised arvavad ? Mind ei koti. Sorry @ teemaomanik offtopicu pärast. Korrektselt kirjutamine muudab teema paremini loetavax ja näitab välja austust teiste foorumikasutajate suhtes! Kui ikka postituses puuduvad kirjavahemärgid ja liigendatus, ning text on seosetu sõnadekogum, ei vaevu asjalikumad foorumikasutajad selle dešifritseerimise peale oma aega raiskama, veel vähem sellele vastama. Ehk kui foorumikasutaja ei austa teisi foorumikasutajaid ja nende väärtuslikku aega, ei ole tal erilist lootust oma muredele asjalikku vastukaja saada. "What goes around, comes around!" ehk "Mida külvad, seda lõikad!" Mina isiklikult loen iga enda postituse ennem ja peale postitamist mitu korda läbi ning parandan vajadusel kirjavead või sõnastust, et postitus loogilisem ja lihtsamini loetav olex. Olen isegi mõnda oma mitme aasta tagust postitust redakteerinud, kui mulle mõni viga silma hakanud on. Mis käesolevasse teemasse puutub, siis kasutaja Oliver.L tundub põhimõtte kindel inimene olema ja olles ise samasugune veidrik (kuna tänapäeval loeb ju peamiselt raha, mitte põhimõtted), austan ja hindan tema mõteviisi. Edu antud autoga!
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
28-11-2017, 07:37 PM
Tänan Teid!
Nursist sain ka uudiseid. Kaks hommikut oldi kuulatud ja menetletud. Homme aga saan konkreetsema vastuse, võtab korra nina lahti, et selgemini arusaada. Hetkel võib öelda, et generaatori rihmal väline vigastus ehk käib kuhugi vastu. Miks Silberauto seda ei näinud, uurin ma neilt siis, kui auto käes jälle ja mahti saan esindusse, kohapeale minna. Väidetavalt võeti ju kõik lahti ja uuriti kõik üle. See hõõrdumine ei saanud nüüd viimase 60 km jooksul tekkida. Heli kui sellise tuvastas ka Silberauto, kuid tunnistasid, et ei saa aru, kust ja miks see tekib.
29-11-2017, 11:58 PM
Selgus ikkagi, et rihm väliste vigastusteta. Nägi algul valesti, kui täna süvenenumalt uuris. Hääl tuleb, kas kuskilt pingutist või geneka laagrist. Hetkel sõidab edasi kuniks ka soojalt ehk siis koguaeg, sirinat kuulda. Otseselt hetkel mingit ohtu ei esine, lihtsalt minu liigne agarus. Kui hääl süveneb tegeleb asjaga edasi.
02-12-2017, 11:50 AM
Panen märgi maha, sai nahahooldus tehtud. Võib külmadele pehme nahaga vastu minna. Üllatavalt hästi on istmed säilinud. Vahepeal oli peres XC60 D5 R-design MY2014 beeži värvi nahk recaro istmetega, auto läbisõit 84 000km, seal juhiiste oli mõrasid ja kulumisjälgi täis. Mercedese nahk või on see vinüül, muidugi pole nii pehme kui Hiina autol.
02-12-2017, 07:20 PM
Mis tooteid nahahoolduseks kasutad? Vabandan kui oled seda juba siin teemas maininud.
02-12-2017, 11:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2018, 09:32 PM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Kasutan üldiselt Autoglymi ja Mequiarsi tooteid. Täna kasutasin Autoglymi naha puhastusvahendit ja BMW nahakreemi. Kreemi vanadest aegadest mingi pära alles jäänud ja see sai ära kasutatud. Toob kuidagi paremini selle naha lõhna salongis esile mõneks ajaks. Tundub muidugi. Mequiarsi balsam on kookoselõhnaline, jätab teistmoodi värske lõhna salongi.
04-12-2017, 09:41 PM
Ok, olen sedasama Autoglymi kraami ka ise tarvitanud ning pole väga aru saanud, et nahk pehmemaks muutuks. Võibolla peaks laskma kauem mõjuda.
04-12-2017, 10:01 PM
Kõik sõltub palju kreemi panna. Ise väga kokku ei hoia. Hiljem mikrokiud lapiga tõmban liigse ära ja tavaliselt üritan mitte sõita mõned tunnid. Vahe on tuntav alati olnud.
11-12-2017, 06:44 PM
Laupäeval soe käivituse ajal jäi eelsüüte märguande tuli põlema kauemaks ajaks. Tänaseks on hakanud juba vilkuma iga 10 sekundi tagant, seniks kuni mootor enda töötemperatuuri on saavutanud. Neljapäeval läheb Silberisse, eks siis paista, mitu kuuest hõõgküünlast on oma töölepingu üles öelnud. Kuna külmkäivitusel kerget sinise vinet ei viska hetkeks, siis juhtmooduli hetkel välistaks. Muidugi Silber teeb ennem diagnosti ja hiljem ka DAS testi, kuid hetkel panused hõõgküünaldel.
WIS järgi midagi keerulist pole ja mootorikate eemaldades on pistikud ilusti paista, kuid ei viitsi ise neid kakkuma hakata. Njuutonmeetri võti isegi olemas, aga ei ole enam seda tuhinat nagu vanasti eelnevate autodega. Kliimahoob püsis oma pesas tagasi surutuna ka siis enamvähem 2 kuud. Tuleb uus lasta panna ikkagi.
12-12-2017, 11:26 PM
Nn juhtmoodul, kui ta on vigane võib samuti ühe küünla järelt ära jätta. Et mis see vine siia puutub?
13-12-2017, 06:03 AM
Niimoodi ütles mulle Nursi vend. Et jälgi külmkäivitust. Kui viskab vinet, siis relee õhtal.
13-12-2017, 09:16 AM
(13-12-2017, 06:03 AM)Oliver.L Kirjutas: Niimoodi ütles mulle Nursi vend. Et jälgi külmkäivitust. Kui viskab vinet, siis relee õhtal. Või kõik küünlad. Või kogu süsteemi toide maas. Ebatõenäoline, kuid võimalik. >4 silindrilistega on see häda, et nende puhul ei ole ühe mittetöötava küünla tuvastamine võimalik ka termomeetriga kollektori pealt. Kindel saab olla ainult maha keeramise järel neid õige pingega kütma asudes.
13-12-2017, 11:08 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-12-2017, 11:08 AM ja muutjaks oli Oliver.L.)
Ei tahtnud endast targemaga vaidlema hakata, kuna automehaanikuks ma pole õppinud, kuid mullegi tundus algselt veider sellises situatsioonis selline diagnoos.
Eks homme ole näha, mis autot vaevab. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|