Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L (/showthread.php?tid=44437) |
Mercedes-Benz E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 22-11-2016 Tervitus siinne rahvas! Väljavalituks osutus Silberautos müüdud, 2011. a Eesti ajalooga (uuena Eestist ostetud) MB E-klass, mida edasi veab neliratast ja V6-diisel. Läbisõiduks on hetkel 104600 km kopikatega. Ennem ostmist sain ka auto ajaloo kätte ning viimane suurem hooldus oli oktoobris, kus Järve Silberis vahetati kettad/klotsid ja mingi puksid ning õõtsad. Homme saan minna esimest korda Tartu Silberisse sillastendi, mille Järve esindus ise kinni maksab. Nursist ootan vastust, kuna ma saan sinna auto viia, et õli ja kõik filtrid uued panna. Lisavarustus jagub, kuna autol on Avantgarde varustusaste. Ma ei tea, palju siit nüüd täiesti tavaline kraam MB puhul on, aga kirkamad lisad loetlen üles: 4x istmesoojendus El. tagaluuk 2x vent. istmed Servo Kurvituled Nurgatuled Comand APS Konks stange alla käänduv LED- taga-ja päevatuled Ambient valgus Assyst Plus Bi-xenon Jahutusega kindalaegas Labadega rool Pimedanurga andurid Parkimisandurid Kuna eelmisel autol oli helenahk ja ülejäänu salongi osa k.a lagi, oli must, siis see hakkas meeldima ning uut autot vaatasin ka selle järgi. Musta lage ja katuseluuki muidugi antud isendil pole, kuid selle elan üle. Autot müüdi suverehvidega. Talvekateks võtsin Hankooki iPike RS, mõõduga 245/45R17. Otsisin küll RS+, aga ma ei suutnud sellise mõõduga teda leida. RE: Mercedes-Benz S212 350CDI 4MATIC ´11 - Oliver.L - Oliver.L - 22-11-2016 EPC Datacard selline: SA code 062 YOM 10/1 GROUP 2 108 CONTROL CODE MARKETING 197U OBSIDIAN BLACK 200A LEATHER 203B OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - RUSSIAN 205A LEATHER - BEIGE 213 SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING 22P TRACK PACKAGE 230 PARKING GUIDANCE 234 BLIND SPOT ASSISTANT 236 DAY DRIVING LIGHT 249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING 255B No code designation available 260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 279 ELECTRONIC GEAR RANGE SELECTION 287 THROUGH-LOADING FEATURE 288B AIRBAG SIGN - ESTONIAN 291 PELVIS AIRBAG (PELVISBAG) 294 KNEE AIRBAG 301 ASHTRAY PACKAGE 303B HEAD UNIT LANGUAGE - RUSSIAN 309 CUP HOLDER 333B INSTRUMENT CLUSTER/HU LANGUAGE - RUSSIAN 401 FRONT SEAT CLIMATE CONTROL 427 AUTOMATIC TRANSMISSION 7-SPEED 428 STEER.WHEEL GEARSHIFT BUTTONS/SHIFT PADDLE PAINTED 474 DIESEL PARTICULATE FILTER 476 AUTOMATIC LANE RECOGNITION 477 TIRE PRESSURE LOSS WARNER 481 UNDERSHIELDS 485 (COMFORT RUNNING GEAR) 523L ESTONIA 527 COMAND DVD APS WITH NAVIGATION 550 TRAILER COUPLING 551 ANTI-THEFT/ANTI-BREAK-IN WARNING SYSTEM 55U ROOF INTERIOR TRIM BEIGE FABRIC 581 AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 5XXL EUROPE 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 608 AUTOMATIC HIGH BEAM SWITCH (IHC) 619 CORNERING ILLUMINATION 622 HEADLAMP WITH ILS, RIGHT-HAND TRAFFIC 670 RESIDUAL ENGINE HEAT UTILIZATION (MRA) 690 EMERGENCY SPARE TIRE (MINI SPARE) 736 TRIM PIECES - ASH TREE WOOD BLACK (2A70) 801 YOM 10/1 81P COMAND WITH NAVIGATION UPDATE 840 DARK TINTED GLASS 872 REAR SEAT BENCH HEATING LEFT UND RIGHT 882 INTERIOR SAFEGUARD 915 FUEL TANK WITH GREATER CAPACITY - VOLUME 2 928 EXHAUST GAS CLEANING WITH EURO 5 TECHNOLOGY 954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES 966 COC PAPER EURO 5 TECH. W/O REGIST. CERT. PART 2 A21 SHIFT BY WIRE A31 SOFTWARE (INDIVIDUAL) A36 TORQUE CONVERTER HOUSING AGA A49 CONVERTER WITH 3 FRICTION DISKS A52 R- VALVE BODY ASSEMBLY WITH VGS 3 A89 REDUCED-FRICTION B12 WHEEL REPLACEMENT TOOL F212 MODEL SERIES 212 FS COMBI - VEHICLE G962 TRANSMISSION CODE VERSION 62 GA AUTOMATIC TRANSMISSION HA REAR AXLE J52 ADDITIONAL CODE FOR DAMPING MAT K10 SOFTWARE CONTROL FOR STATIC CURVE ILLUMINATION K11 ADAPTIVE STOP LIGHT FLASHING K13 CONTROL CODE FOR SERVICE INTERVAL 25000 KM L LEFT-HAND STEERING M005 VEHICLES WITH 4-MATIC-/ALL WHEEL DRIVE M019 SERVICE REPOSITIONED M30 DISPLACEMENT 3.0 LITER M642 V6 DIESEL ENGINE OM642 P54 THEFT PROTECTION PACKAGE R01 SUMMER TIRES R48 17" LIGHT ALLOY WHEEL 5 DBL-SPOKE DESIGN ALL-ROUND U01 REAR BELT STATUS INDICATION U18 AUTOMATIC CHILD SEAT RECOGNITATION (AKSE) U60 PEDESTRIAN PROTECTION - ACTIVE ENGINE HOOD U75 DVD PLAYER W/ REG. CODE 5, RUSSIA, EASTERN EUROPE V73 SPEED- + LOADINDEX 99Y XL VL FRONT AXLE HALF, LEFT VR FRONT AXLE HALF, RIGHT Oliver RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - rraivo - 23-11-2016 (22-11-2016, 05:04 PM)Oliver.L Kirjutas: Musta lage ja katuseluuki muidugi MB-l pole, kuid selle elan üle. Ee, minu erril on küll must lagi täitsa olemas. Dokumentides sorides selgub et see on muidugi uuena lisamenüüst valitud. Aga sinu E klass on väga hea komboga. Tundub et tegemist on sedaaniga? RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 23-11-2016 (23-11-2016, 09:58 AM)rraivo Kirjutas:Said valesti aru. Mitte ma ei pidanud silmas seda, et mersul üldse ei eksisteeri seda, vaid mõtlesin selle lausega seda, et antud eksemplaril ehk minu isendil pole.(22-11-2016, 05:04 PM)Oliver.L Kirjutas: Musta lage ja katuseluuki muidugi MB-l pole, kuid selle elan üle. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 23-11-2016 Käisin Silberis sillastendis. Kokkujooks ja ühe rattakalle ees olevat vale olnud. Hetkel sõidab nüüd kulda. Võtsin sealt ka B-hoolduse hinnapakkumise, eks näha ole, palju see nali maksama läheb. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - indrek - 23-11-2016 (23-11-2016, 07:03 PM)Oliver.L Kirjutas: Käisin Silberis sillastendis. Kokkujooks ja ühe rattakalle ees olevat vale olnud. Hetkel sõidab nüüd kulda. Võtsin sealt ka B-hoolduse hinnapakkumise, eks näha ole, palju see nali maksama läheb. Kusjuures hooldused Silberautos ei ole üldse ülemõistuse kulukad. Eriti kui võrrelda teiste margiesindustega. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - rraivo - 24-11-2016 Anna siis teada kui palju B hooldusele pakkumine tehti. Ise just käisin Silberis seda tegemas ja huvitaks oleks võrrelda. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - v6sa - 24-11-2016 Hea, et klubisse uuemaid autosid ka tuleb. Kas konks on jäik, eemaldatava peaga või sissekäänduv? Milline on emotsioon bemmist ümber istudes? Kas 245 ongi soovituslik rehvilaius? RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 24-11-2016 Konks on stange alla sisse käänduv. Bemmist Mersusse istumine võtab naeru suule. Alustuseks ruumi on nagu metsikult rohkem. Ennem oli 5. seeria. Pagassist ei hakka rääkimagi. Ja V6 diisli vääne on midagi muud kui R6. 245 laius on jah tehasepoolne soovitus antud velgedele, mis mul all on. Sain sõnumi ka, et onu_siimu müüdud kummimatid jõudsid kohale. Varsti nendele ka järgi. Saab tekstiilid suve ootama jätta. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - MB Shop - 24-11-2016 Hea varustusega pill. Minuarust võib bemmiga võrdluse lühidalt kokku võtta nii et - bemmiga sõidad aga Mercedes-Benz sõidutab. Üks on selgelt sportlikum, teine mugavam. Ning nii juba ajalooliselt. Kuigi peab tunnistama et 211 oli viimane selline vanakooli pehme ja vedel masin, siis 212 on omajagu jäigem ja sportlikuma juhitavusega. Arvatavasti hakkas Mercedes-Benz oma vanakooli juhitavusega liialt kliente kaotama bemmile, ei pakkunud midagi nooremale ostjale, ning otsustati masina iseloomu muuta. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 24-11-2016 (24-11-2016, 01:01 PM)MB Shop Kirjutas: Hea varustusega pill. Minuarust võib bemmiga võrdluse lühidalt kokku võtta nii et - bemmiga sõidad aga Mercedes-Benz sõidutab. Üks on selgelt sportlikum, teine mugavam. Ning nii juba ajalooliselt. Kuigi peab tunnistama et 211 oli viimane selline vanakooli pehme ja vedel masin, siis 212 on omajagu jäigem ja sportlikuma juhitavusega. Arvatavasti hakkas Mercedes-Benz oma vanakooli juhitavusega liialt kliente kaotama bemmile, ei pakkunud midagi nooremale ostjale, ning otsustati masina iseloomu muuta.Nõustun Sinuga. Mul kogemus ka W211, mootoriks oli 2.0 kompressor, aga siiski. Versus 212ga oli 211 vedel ja nagu ujus üle konaruste, siis 212 on tõesti konkreetne, eriti kui lennata kitsamal teel temaga kurvi, siis on see kontrast selgelt eristatav, minu kogemuse põhjal. Sain siis oma pakikese kätte. Lisaks kummimattidele võtsin ka uued luuad siin vahepeal. Tootja Valeo. Eks näis kui eeskujulikult end üleval peavad. Muidugi on mul ka klaasivaha peal, ausalt öeldes ilma ei taha enam sõitagi.. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 25-11-2016 Tervitus. Täna valmistusin lähiajal toimuvaks hooldus-Bks. Sai õli ja filtrid ära ostetud. Töö enda sooritab Silberauto. Auto järgi küll 70 päeva aega, aga ta vast ei solvu, kui varem ära teen. Hõbenoolde sain ka aja, nii et järgmine kuu saab mõlemad toimetused kenasti ära tehtud. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 26-11-2016 Tegin nahahoolduse. Kõige mustemad polnudki, kuid siiski.. Nüüd kuu või kaks rahulik sellega. Mersul on omapärane nahalõhn, mis nüüd süvenes veel. Istuksid nagu naise nahast käekotti. Ma ei tea, mulle meeldib igatahes. Pagassist leidsin mingi kokku käidava kasti plastikust, kuhu turukaupa vms panna ja topsihoidjad ka, mis käib sinna keskkonsooli. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 02-12-2016 Hooldus-B tehtud Silberis. Kolmapäeval siis Hõbenoolde ja peale seda natukene vast vaikust, ennem kui hooldus-A peale tuleb. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 09-12-2016 Vahepeal 2k km maha vuratud. Üleeile sai Hõbenooles ka ära käidud, selle asjaga nüüd 60000km hooleta. Ostsin Mequairsi vaha. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 23-12-2016 Keegi oskab öelda, kuidas numbrituledeni jõuan? Seestpoolt "somehow" või väljast poolt kuidagi? Üritasin netiavarustest leida abi, aga leidsin ainult W212 kohta näiteid. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 24-12-2016 Üks asi on sedaan, teine on universaal, mida silmas pidasin eelnevalt. Sedaanil jah näha kohe, kuidas see plastik kinnitatud on, universaalil pole ühtegi augukest, kus võiks miskit sees olla. Ainuke koht, mis kuidagipidi eralduks, on luugi küljes olev käepide.. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 24-12-2016 Selge. Üritan kuskilt otsast harutama hakata teda. RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Oliver.L - 15-01-2017 Tegin täna nahahoolduse ära. Vahepeal vahetasin numbrituled ka ära. Luugiplastik on tüüblitega kinni. Sealt edasi saab numbritule liistu kätte ja pirni enda vahetus kõige lihtsam asi. Aega väga palju ei kulunud. Muidu lihtsalt sõitnud. Mingi võõras heli sillas vahel. Üritan järgmine nädal Nurssi korra viia, äkki leiab kurjajuure üles. Kütusekulu keskmine on sinna 9,4 ja 9,5 vahele seisma jäänud. Umbes 90% on sellest linn. Xenoni pirnid peab ka mingi aega ära vahetama. Vaatasin täna, et üks on natukene soojemaks valguse poolest läinud. Mis pirn sinna käib, oskab keegi öelda? D2S? RE: Mercedes-Benz, E350CDI 4MATIC, 2011, S212 - Oliver.L - Black66 - 15-01-2017 Peaks D1S olema, vähemalt ühele 2010 omale just hiljuti tellisin ja vahetasin. |