Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
22-05-2017, 10:50 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-05-2017, 10:57 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Alla 10K peaks ära küll minema vaadates mida hetkel pakutakse (äsja oli 1 USA-st toodud 15K aga seegi juba müüdud):
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi
Mobiles alates 15K:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search...&scopeId=C
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
(22-05-2017, 10:50 PM)nostromo Kirjutas: Alla 10K peaks ära küll minema vaadates mida hetkel pakutakse (äsja oli 1 USA-st toodud 15K aga seegi juba müüdud):
http://www.auto24.ee/kasutatud/nimekiri....&otsi=otsi
Mobiles alates 15K:
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search...&scopeId=C
Jap, ma turuhindadega täitsa kursis. Eks ma soovingi kindla peale nüüd maha müüa mitte niisama tillitada Ehk mõni tõsine huviline ka tuleb. Palju ilmselt teha pole, et auto päris heaks saada. Mõni teadja vend teeb ise ilmselt palju äragi.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
01-08-2017, 07:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2017, 07:18 PM ja muutjaks oli MarJ.)
Nii, sain kodukanti tagasi ja püüan siis müügiga jätkata või siis teisisõnu taas-alustada.
Auto ei sõida enam kuidagi normaalselt, oli veidi probleeme enne ning nüüd pärast potentsiaalseid ostu-sõite ei liigu eriti üldse. Mis täpselt viga, ei tea öelda. Pole ise eriline auto-teadja. Võib-olla vajab jagajate puhastust ja sisse-sõitmist (seisis mul üle kuu õues). Ühed proovisõitjad Lõuna-Eestist arvasid paar kuud tagasi, et pool-telg või käigukast või midagi muud on vaja ka korda teha.
Mul endal pole absoluutselt enam aega projektiga edasi tegeleda - Lesvenis puhatakse, Hort ei helista 3-ndat korda tagasi, et kontrolli/remondi aega määrata, Silberisse ei julge raha pärast minna jne. Suvalisse kohta ei taha ka enam 500-st viia, maksa jälle tühja. Ei leidu nagu neid väga teadjaid mehi mõistliku raha eest, kes teaks V8-te kohta midagi asist öelda. Päris imelik, auto on ju auto? Või siiski pole? Ilmselt olen neid teadjaid otsinud valest kohast...
Lühidalt, kes on tõeline asja-huviline ja soovib omistada 500E mõistliku hinnaga ning projekti jätkata, tehku nüüd mulle pakkumine postkasti. Auto on minu käes olnud 2,5 hooaega ning ca 30k km ning on saanud ka väga mõnusat sõitu nautida.
Ostsin ta ca 6000€ eest ning raha on omajagu juba ka sisse läinud. Pakkumise alampiir võiks olla 7000€, saaks ühe jooksu velgede investeeringugi tagasi, teine jooks velgesid ja 2 jooksu uusi rehve saaks 7k€-se tehingu juures juba pealekauba...
Teine teema - Kui ma nüüd ostjat tänavu talle ei leia (benchmark nt septembri lõpuks), siis äkki keegi V8-te tundja-teadja leiaks aega-tahtmist võtta minuga kontakti, et ühel päeval sügisest mind 500-sega vastu võtta ja välja selgitada need ilmnenud probleemid. Teha siis konkreetne eelarve ning tasapisi kevadeks see siiski heasse korda teha. Keegi remondimees võiks reaalselt seda autot südamega võtta. Arusaadavate ning mõistlike paranduste jaoks raha ikka leiab, terveid osi kalli raha eest enam välja vahetada nagu ei tahaks. Neid näpu-loopijaid-teadjaid on Eesti teenindustest ikka omajagu...
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Tuleb vist isuga tööd teha, sest sellist autot on just vaja.
Või siis, ma teen moto korda ja sõida sügise lõpuni, siis ostan ära.
Tahaks rida-4 asemel V8 küll.
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
(01-08-2017, 07:26 PM)hents99 Kirjutas: Tuleb vist isuga tööd teha, sest sellist autot on just vaja.
Või siis, ma teen moto korda ja sõida sügise lõpuni, siis ostan ära.
Tahaks rida-4 asemel V8 küll.
Igapäevased sõidukid mul olemas ja otseselt rattaid alla ei vaja ning kiiret millegagi pole st võib sügiseni sind oodata küll (võin garaaži tagasi ka ajada sügiseni), kui keegi teine vahepeal sobivat pakkumist ei tee.
Ja kui sa sügisel otsustad, et sa ikkagi ei taha, siis kas sa ta korda mul teeksid?
Ilmselt sinu jaoks selle auto korda tegemine keerukas pole. Otsin hingega tegijat, mitte rahakoti pumpa. Tartumaale toimetatud ikka saab.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
01-08-2017, 08:29 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2017, 08:29 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Oijahh, täpselt sama probleemi otsas enda 4.2 V8 M119 mootoriga. Mullegi tundub juba et tervel Eestimaal vaid hentz veel viitsib nende vanakestega mässata aga tema aeg ju kallim kui kuld kuna projekte rohkem kui aega.
Kui peale hentzi veel kedagi leiad anna mullegi teada. Pimesi juppe vahetada oskab igaüks ja neid on juba rohkem vahetatud kui auto maksis. Keegi vöiks töesti veel oma tööd ka armastada...
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
01-08-2017, 08:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-08-2017, 08:47 PM ja muutjaks oli hents99.)
Minu aeg pole kallis, aga siiani pole lihtsalt seda veidikestki saanud, sõnast aitäh rääkimata. Seepärast ka ei otsi otseselt intriige ja ei bronni oma aega kui vähegi võimalik.
Kõik need hädad vanade autode ja mootoritega on suhteliselt lihtsad selles mõttes, et aega läheb otsimisele/diagnoosimisele palju, aga probleemi lahendamine ei ole kulukas ega keeruline.
Ehk ise hobikorras teha on mõistlik, kui tegu on hobiautoga ja tunde pole vaja lugeda/arvutada. Siis aga küsimus, kas sul on pärast selle oskusega midagi veel teha...sest aega on ju palju kulunud (aeg on raha), või oleks olnud mõislik teenust osta - eks ta ole selline tagantjärele tarkus, mida raske ette näha.
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Minul on Tartumaale söit CE-ga igatahes välistatud (ja treilerit ei jaksa maksta) kuna vealise ABS+ASR-iga on hea kui ma Tallinnas 5km suudan kohale veereda. Korra jäin tipptunni ajal Mustamäe tee ristmikule 20 minutiks-polnud tore
Proovin mingi aeg oma önne esialgu Truumu vöi MB Abiga.
Postitused: 24
Teemad: 9
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
02-08-2017, 07:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-08-2017, 07:25 PM ja muutjaks oli JanK.)
(01-08-2017, 07:16 PM)MarJ Kirjutas: Nii, sain kodukanti tagasi ja püüan siis müügiga jätkata või siis teisisõnu taas-alustada.
Auto ei sõida enam kuidagi normaalselt, oli veidi probleeme enne ning nüüd pärast potentsiaalseid ostu-sõite ei liigu eriti üldse. Mis täpselt viga, ei tea öelda. Pole ise eriline auto-teadja. Võib-olla vajab jagajate puhastust ja sisse-sõitmist (seisis mul üle kuu õues). Ühed proovisõitjad Lõuna-Eestist arvasid paar kuud tagasi, et pool-telg või käigukast või midagi muud on vaja ka korda teha.
Mul endal pole absoluutselt enam aega projektiga edasi tegeleda - Lesvenis puhatakse, Hort ei helista 3-ndat korda tagasi, et kontrolli/remondi aega määrata, Silberisse ei julge raha pärast minna jne. Suvalisse kohta ei taha ka enam 500-st viia, maksa jälle tühja. Ei leidu nagu neid väga teadjaid mehi mõistliku raha eest, kes teaks V8-te kohta midagi asist öelda. Päris imelik, auto on ju auto? Või siiski pole? Ilmselt olen neid teadjaid otsinud valest kohast...
Lühidalt, kes on tõeline asja-huviline ja soovib omistada 500E mõistliku hinnaga ning projekti jätkata, tehku nüüd mulle pakkumine postkasti. Auto on minu käes olnud 2,5 hooaega ning ca 30k km ning on saanud ka väga mõnusat sõitu nautida.
Ostsin ta ca 6000€ eest ning raha on omajagu juba ka sisse läinud. Pakkumise alampiir võiks olla 7000€, saaks ühe jooksu velgede investeeringugi tagasi, teine jooks velgesid ja 2 jooksu uusi rehve saaks 7k€-se tehingu juures juba pealekauba...
Teine teema - Kui ma nüüd ostjat tänavu talle ei leia (benchmark nt septembri lõpuks), siis äkki keegi V8-te tundja-teadja leiaks aega-tahtmist võtta minuga kontakti, et ühel päeval sügisest mind 500-sega vastu võtta ja välja selgitada need ilmnenud probleemid. Teha siis konkreetne eelarve ning tasapisi kevadeks see siiski heasse korda teha. Keegi remondimees võiks reaalselt seda autot südamega võtta. Arusaadavate ning mõistlike paranduste jaoks raha ikka leiab, terveid osi kalli raha eest enam välja vahetada nagu ei tahaks. Neid näpu-loopijaid-teadjaid on Eesti teenindustest ikka omajagu...
aga DMG auto?
võid sinna ka piiluda. http://autoklassik.ee/autoklassik/Meist_About_us.html
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Pole aega-tahtmist katsetada erinevaid kohti enam. Sügisel vast kindla peale Hentsi juurde, kui auto uut omanikku vahepeal ei leia.
Nüüd läks ka auto24 üles.
Müügikuulutus
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 127
Teemad: 18
Liitus: Nov 2015
Maine:
0
(01-08-2017, 08:54 PM)nostromo Kirjutas: Minul on Tartumaale söit CE-ga igatahes välistatud (ja treilerit ei jaksa maksta) kuna vealise ABS+ASR-iga on hea kui ma Tallinnas 5km suudan kohale veereda. Sulle on liiga keeruline need uued ABS andurid seniks lahti ühendada, et saaks normaalselt sõita kuni viga leitud?
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
(03-08-2017, 12:03 AM)ak75 Kirjutas: (01-08-2017, 08:54 PM)nostromo Kirjutas: Minul on Tartumaale söit CE-ga igatahes välistatud (ja treilerit ei jaksa maksta) kuna vealise ABS+ASR-iga on hea kui ma Tallinnas 5km suudan kohale veereda. Sulle on liiga keeruline need uued ABS andurid seniks lahti ühendada, et saaks normaalselt sõita kuni viga leitud? Sorry for OT
Kui sa tema postitusi siin foorumis igapäevaselt näeksid, saaksid aru, et tegemist on väga tehnikakauge inimesega, kellel on lihtsalt meeletu huvi autode vastu. Ma ei tea ainult, kuidas see kooslus omavahel töötab.. eriti kui omada on iseehitatud hübriid, millel vanust juba veerandsada aastat. Minul oli sellistes autodes alati tööriistakast pagasiruumis koos mingite elementaarsete varuosadega
Aga teda erutab vist autode välimus, nende sõidufiiling ja numbrid paberil (teadmata, kuidas need numbrid tehniliselt saavutatakse).
PS. Peaks piisama ka nt ABSi kaitse/relee eemaldada või ABSi pumbalt pistik tagant võtta. Ei pea auto allagi ronima.
Aga teemasse ka. Viiesajane on äge projekt. Ma soovitaks selle aparaadi ära hetkel garažeerida ja aja tekkides võtta rahulikult ja korralikult ette, mitte kergekäeliselt loobuda. Kui sa ta ükskord korralikult jooksma saad, tunned kindlasti võidurõõmu ja rahulolu selle saavutuse üle ning pikaaegne muretu kooselu on garanteeritud. Võtku see korda tegemine kuid või isegi aastaid, tulemus on seda väärt.
Mina näiteks üritan elustada ühte USA massitarbeliikurit, millel on erinevalt enamusest hallist massist suur bensiinimootor vahel. Peale poolt aastat ja suuri sisse maetud summasid, olen ma olukorras, kus ta käib ja sõidab endiselt väga kehvasti. Kuid inimesel on tegevust vaja, mis teda huvitab. Olgu see siis kasvõi sitast saia tegemine. Eks valmis saab see masin suveks, kuid mis aastal, ei tea veel...
E55 AMG
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
(03-08-2017, 12:55 PM)Lahekas Kirjutas: (03-08-2017, 12:03 AM)ak75 Kirjutas: (01-08-2017, 08:54 PM)nostromo Kirjutas: Minul on Tartumaale söit CE-ga igatahes välistatud (ja treilerit ei jaksa maksta) kuna vealise ABS+ASR-iga on hea kui ma Tallinnas 5km suudan kohale veereda. Sulle on liiga keeruline need uued ABS andurid seniks lahti ühendada, et saaks normaalselt sõita kuni viga leitud? Sorry for OT
Kui sa tema postitusi siin foorumis igapäevaselt näeksid, saaksid aru, et tegemist on väga tehnikakauge inimesega, kellel on lihtsalt meeletu huvi autode vastu. Ma ei tea ainult, kuidas see kooslus omavahel töötab.. eriti kui omada on iseehitatud hübriid, millel vanust juba veerandsada aastat. Minul oli sellistes autodes alati tööriistakast pagasiruumis koos mingite elementaarsete varuosadega
Aga teda erutab vist autode välimus, nende sõidufiiling ja numbrid paberil (teadmata, kuidas need numbrid tehniliselt saavutatakse).
PS. Peaks piisama ka nt ABSi kaitse/relee eemaldada või ABSi pumbalt pistik tagant võtta. Ei pea auto allagi ronima.
Aga teemasse ka. Viiesajane on äge projekt. Ma soovitaks selle aparaadi ära hetkel garažeerida ja aja tekkides võtta rahulikult ja korralikult ette, mitte kergekäeliselt loobuda. Kui sa ta ükskord korralikult jooksma saad, tunned kindlasti võidurõõmu ja rahulolu selle saavutuse üle ning pikaaegne muretu kooselu on garanteeritud. Võtku see korda tegemine kuid või isegi aastaid, tulemus on seda väärt.
Mina näiteks üritan elustada ühte USA massitarbeliikurit, millel on erinevalt enamusest hallist massist suur bensiinimootor vahel. Peale poolt aastat ja suuri sisse maetud summasid, olen ma olukorras, kus ta käib ja sõidab endiselt väga kehvasti. Kuid inimesel on tegevust vaja, mis teda huvitab. Olgu see siis kasvõi sitast saia tegemine. Eks valmis saab see masin suveks, kuid mis aastal, ei tea veel...
Ära arva, et ma seda mõtet korduvalt peas juba keerutanud pole. Kehv lugu on see, et ajaga on tõesti kitsas ning maja ees ja sees pole ruumi. Mul 2 igapäeva autot ja käru jmp nodi veel, mida koguaeg ümber kabetada vaja. Lisaks seoses uue ettevõtluse ja hobidega vaja maasturit ehk see oleks siis 4 sõiduk. No kitsas praegugi.
Teiseks olen mõelnud, et kui 500se isu veel kunagi peale tuleb, läheb ja ostab uuesti, mis siis et vbl 3-4x kallimalt.
Ja kolmandaks - vbl tahab veel mõnd teist hobikat omada millalgi.
3 aastat ja 30 tuh km on mulle hea küll praegu.
Aga tänud siiski, sinu mõte ju kuldne ☺️
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
Auto broneeritud ning pmst müüdud.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 152
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
1
(04-08-2017, 10:48 AM)MarJ Kirjutas: Auto broneeritud ning pmst müüdud.
Kuhu läheb?
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
(04-08-2017, 04:20 PM)evilman Kirjutas: (04-08-2017, 10:48 AM)MarJ Kirjutas: Auto broneeritud ning pmst müüdud.
Kuhu läheb?
Sama küsimus. Jääb Eestisse/klubisse vöi välismaale?
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
(04-08-2017, 08:54 PM)nostromo Kirjutas: (04-08-2017, 04:20 PM)evilman Kirjutas: (04-08-2017, 10:48 AM)MarJ Kirjutas: Auto broneeritud ning pmst müüdud.
Kuhu läheb?
Sama küsimus. Jääb Eestisse/klubisse vöi välismaale?
Eestisse jääb (hetke andmetel), aga jah, huvilisi ilmus ka järgnevatel päevadel Slovakkiast ja Lätist. MB Klubi liige uus omanik minu teada ei ole.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
Postitused: 200
Teemad: 12
Liitus: Mar 2013
Maine:
0
(08-08-2017, 09:15 AM)MarJ Kirjutas: (04-08-2017, 08:54 PM)nostromo Kirjutas: (04-08-2017, 04:20 PM)evilman Kirjutas: (04-08-2017, 10:48 AM)MarJ Kirjutas: Auto broneeritud ning pmst müüdud.
Kuhu läheb?
Sama küsimus. Jääb Eestisse/klubisse vöi välismaale?
Eestisse jääb (hetke andmetel), aga jah, huvilisi ilmus ka järgnevatel päevadel Slovakkiast ja Lätist. MB Klubi liige uus omanik minu teada ei ole.
Nii, auto läks uue omaniku kätte. Jääb Tallinnasse.
Driving
W213 E220d 2018
W447 V250 2018
|