MB W124 E500 92a. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: MB W124 E500 92a. (/showthread.php?tid=38927) |
MB W124 E500 92a. - MarJ - 27-04-2015 No koguaeg on kiire ja pole olnud aega teemat teha Tehnilisi parameetreid ei hakka kirja panema, eks enamus teab neid juba ise. Panen üles käepärased fotod, mis sai pärast tehtud pärast uusi rattaid. Eks, kui teine hooldus jmp tehtud, siis lühidalt ka tehtud toimingu list ja tuleviku plaanidest. Liigub muidu ilusti ja muretult Ah jaa, sihik ja muud vajalikud originaalvidinad tulevad kapotlie ja pagassile tagasi millalgi lähiajal. Tutikas sihik ootab paigaldust juba. RE: MB W124 E500 92a. - siimruz - 27-04-2015 Muidu ilus aga väga vale ET ga veljed on all. RE: MB W124 E500 92a. - MarJ - 27-04-2015 Ütlen ausalt, et ei tea nendest ET-dest suurt midagi. Olen lihtne autop*** - meeldib lithsalt sõita vana Mercedes-Benz'ga ja seda korras hoida Vaatasin neid ostest puhtalt välimuse järgi ja et mõnda E500 olen nende velgedega piltidel näinud Sõita muidu nendega isegi mugavam ja stabiilsem, kui eelmistega millede ET-dest mul ka aimu pole Mul oli plaan rattad veel 0,5cm välja poole tuua spaceritega. Kas see teeb kuidagi veel halvemaks? RE: MB W124 E500 92a. - Mike22 - 27-04-2015 w220 ET ei sobi kindlasti w124 alla.. Aga minu S-le need ilusad veljed sobiksid ilusti Müü nad mulle! Kena E500 muidu, ainult sihik puudu RE: MB W124 E500 92a. - Ott - 27-04-2015 Spacerid vahele ja hakkavad paremini istuma! RE: MB W124 E500 92a. - MarJ - 27-04-2015 Kui laiad spacerid oleks ok, et paremini istuks? Ära müüa ei soovi Veljed said taastatud ja puha. Veermikuosi jõuan vahetada, kui need veljed sinna kehvasti mõjutavad. RE: MB W124 E500 92a. - nostromo - 27-04-2015 Üks ilusamaid ja huvitavamaid mudeleid ja ainuke mis tehtud Porsche tehases ning maksis välja tulles meeletult palju-veelkord palju õnne! W220 S-klassi AMG 5-SPOKE veljed täitsa kenad ja spaceritega tiiva ääreni tuues kindlasti veel kenamad. Samas ise oleks ehk need võtnud: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=38832 või kõige ilusamad 18" AMG MONOBLOCK II: Kus veljed muidu taastada lasksid ja palju läks? Ise peaks ka sama tegema. Tehnilised andmed siis siin. 02/1991-07/1993 500E 07/1993-04/1995 E500 W124 500E Silindreid: 8 (V) Klappe: 32 Kubatuur: 4973 cm3 Rõhk: 10,0 Võimsus: 320 hj @ 5600 RPM Väändemoment: 470 Nm @ 3900 RPM Kütusepaak: 90 liitrit Veljed: 8 J x 16 H 2 Rehvid: 225/55 ZR 16 Max. kiirus (piiratud?): 250 km/h Kiirendus: 0-100 km/h 6,1 sekundit Kütusekulu: -90 km/h 10,3 l -120 km/h 11,9 l -linnas 16,9 l Käigukast: 4-käiku automaat Teljevahe: 2,8m Pikkus: 4,75 m Laius: 1,796 m Kõrgus: 1,41 m Pöörderaadius: 11,7m Täismass: 2160 kg Tühimass: 1710 kg RE: MB W124 E500 92a. - 124STD - 27-04-2015 Miks ta nii raske on? RE: MB W124 E500 92a. - Innu - 28-04-2015 (27-04-2015, 11:15 PM)124STD Kirjutas: Miks ta nii raske on? V8 pluss lisad! RE: MB W124 E500 92a. - Karl - 28-04-2015 Viiekas on viiekas, mis ikka öelda, kena masin! RE: MB W124 E500 92a. - arts24h - 28-04-2015 Stiilne masin. RE: MB W124 E500 92a. - MarJ - 28-04-2015 Esimesed veljed osutunuks valituks, kui oleks soetanud E60 Teised Monoblock II olid mul CE-l all ning tõesti, tuleb tunnistada, et nad näevad üle prahi parimad sellel mudelil all... kuid korra juba monoblockid proovitud ning need W220 amg versioonid sobivad ka nagu valatult. Panen ilmselt mingi aeg ca 1cm spacerid vahele. Eks ma uuri ET-dest lähtuvalt, mis mõõdus on sobivamad. Keegi võiks seda spaceri sobivust veidi kommenteerida. Oleks abiks. Sain veljed taastatud läbi tutvuse. Ilmselt enne vastamist peaksin uurima, mis hinna välja võin kuulutada Pildil pole näha, kuid päikese käes sädelevad ka veidi Läks veidi fancy´iks (27-04-2015, 09:54 PM)nostromo Kirjutas: Üks ilusamaid ja huvitavamaid mudeleid ja ainuke mis tehtud Porsche tehases ning maksis välja tulles meeletult palju-veelkord palju õnne! W220 S-klassi AMG 5-SPOKE veljed täitsa kenad ja spaceritega tiiva ääreni tuues kindlasti veel kenamad. Samas ise oleks ehk need võtnud: RE: MB W124 E500 92a. - Ott - 28-04-2015 Ei oska niimoodi kindlalt sinna alla sobivat spaceri paksust öelda. Mai keskel/lõpupoole võin prooviks pakkuda ühte jooksu flantse mis taga vist 2cm ja ees 1.5 või 1cm. RE: MB W124 E500 92a. - tns-one - 29-04-2015 Pildi järgi ütleks, et alla 25mm flantse väga pole mõtet panna, siis ka pikemaid polte vaja. DB-HP tarnib need kõik, kogukulu ca 100€ ja üldjuhul neil kohapeal olemas. Auto ise on muidugi väga raju! RE: MB W124 E500 92a. - MarJ - 29-04-2015 Ilmselt 15mm läheks alla küll, 25mm tundub vähemasti esialgu tiba üle. Hiljem plaanin autot veidi madalamaks teha, kuna praegu taga E300 vedrud. Vale kõrgus on kurvides kaldumisega natukese tunda. Käin DB-HP-st läbi ja pean veid aru, et mis mõõdus oleks OK. Taha laiemaid ei tahaks panna, kuna tagumised veljed 1" jagu laiemad juba. Tänud muidugi ka heade sõnade eest kõigile! Usun, et suve lõpuks on teine juba päris mustikas. Olen jõudnud juba ka 3500km sõita sellega Liiga hea, et lasta seista ainult Tegin ühe rahuliku Lääne-Eesti tuuri nv-sel ning sain keskmiseks kütusekuluks 11,1L/100-le. Uskumatult öko. Linn/maantee 50/50 sõites ja kicki aeg-ajalt andes 13,5L/100-le. Tänaseks tehtud tööd siis: uued küünlad, juhtmed täis veljering 18" W220 orig amg - taastatud + tutikad rehvid Õlid-filtrid vahetatud paigaldatud uus griller ette Homme tehakse: Uus termostaat - igaks juhuks vahetan ära, kuna armatuuril olev seier ei tõuse ka soojalt üle 60C. Uued alumised udutuled - mõlemad hetkel surnud Kõik elektripistikud jms käiakse üle Automaatkasti seadistus jm sellega seonduv. Sillastend igaks juhuks pärast uusi rattaid Nipet näpet selgitustööd veel, et mis ja kus vajab nokitsemist. Mai keskel siis tuleb tagasi sihik + kapotitööd (eelmine omanik sihiku augu kinni keevitanud ja täis pahteldanud) Ilmselt leian selleks ajaks ka pagassile märgi + E500 kirja Juunis plaanin tagaklaasi vahetust, kuna ääred udused. Ei meeldi mulle mitte. Võimalik, et lasen maha võtta praegused vanad kiled ning lasen veidi light´imad panna. Hetkel tagumised uksed ja tagaklaas täiesti kott-mustad. Edasi siis paistab, et kas keerab võimu ka juurde nt kompressoriga vms..... RE: MB W124 E500 92a. - nostromo - 29-04-2015 Rattad24.ee pakkus mingi aeg tagasi originaal 18" AMG MONOBLOCK II 550€ kui peaks huvitama: Töökoda aadress : Tallinna mnt.1a,(Tallinna maantel kodutehnika poe taga)80036,Pärnu, Eesti Töökoda 2 aadress : Vesse 4, (Lasnamäe, kaarhall Alexela tankla taga)11216 Tallinn, Eesti Töökoda 3 aadress : Männiku tee 104, (Männiku ärimaja 0 korrus)10613 Tallinn, Eesti (rehvid Pärnu)Tel. +372 56266784 (rehvid Männiku)Tel. +372 53540737 (rehvid Vesse)Tel. +372 56994713 (tööd)Tel. +372 5541112 Fax. +3727481462 e-mail. parnu@rattad24.ee e-mail. info@rattad24.ee.com Kodulehekülg(e-pood). www.rattad24.ee RE: MB W124 E500 92a. - MarJ - 29-04-2015 Kurat, suunib uurima.... RE: MB W124 E500 92a. - nostromo - 29-04-2015 (29-04-2015, 05:10 PM)MarJ Kirjutas: Kurat, suunib uurima.... Uurisin juba-kahjuks müüdud juba-pakub hetkel mingeid sprayga ülevärvitud mitteoriginaal Monoblocke 450€-mõttetu. RE: MB W124 E500 92a. - MarJ - 29-04-2015 Tänud! Mitte originaalid ei lähe tõesti. Ah jaa, kui keegi mäletab, siis ostes nägi see välja selline : Griller muidugi vahetatud juba. See oli ka kere värvi. RE: MB W124 E500 92a. - nostromo - 29-04-2015 Jep see auto väärib parimat! Rõvedamaid velgi pole vist näinud |