Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S
#41
Ei ole mina ka 3 aasta jooksul sellist jama kogenud, kuigi on igasugu vigureid selle pedaaliga tehtud.
Vasta
#42
Ma olen sõitnud lisaks enda omale veel 4 erinevaga, kõigil olen saanud mootoritule põlema ja kõigil on sama viga sees olnud. Ainus, millel ma viga ei ole sisse saanud on üks manuaal kastiga isend. Ülejäänud on kõik automaadid.

Mina enda omal aasta tagasi vahetasin pedaali(sama vea tõttu), peale pedaali vahetust mõni päev hiljem sain tule põlema, peale seda veel mõned korrad. Nagu üleeilegi, läks põlema, eile õhtul kustus ära.
Vasta
#43
Neljapäeval läbisin oma panniga ülevaatuse, sillad korras, mootor korras, pidurid head. Ülevaatajale säras küll SBC viga armatuuris silma, aga isegi mitte ei küsinud selle kohta.

Eile klaasipesu vedeliku valades kuulsin sutsumist mootorist. Peab minema pihustiseibe vahetama. Neljapäeval läheb Horti(saab siis ehk pihustiseibid ka ära teha), kundepoolne esituli arvas, et väga äge on regulaator munakast lahti visata ja kunde tuli näitab ca 30m peale mingi 4m taevasse.
Vasta
#44
2 pihustiseibi vahetatud(ärge küsige, miks kõiki ei vahetatud..., ma ei tea), kunde tuli korda tehtud ja paika reguleeritud jälle.
Vasta
#45
Täna vahetatud taga mõlemad padjad, rahakott tühjenes ca 800€ võrra, alla läksid Bilsteini orig. padjad.
Vasta
#46
Huvi pärast uurin, et mis hinnaga täpsemalt ja kus kohast padi tuli?
Vasta
#47
HL Autoosad ja padja letihind on 436€. Minul oma diil, seega ma enda hinda ei avalikusta. Hort auto tegi padja hinnaks 400€.
Vasta
#48
(14-03-2017, 03:32 PM)Eero_S Kirjutas: HL Autoosad ja padja letihind on 436€. Minul oma diil, seega ma enda hinda ei avalikusta. Hort auto tegi padja hinnaks 400€.
Vahepeal olid padjad odavamad ka, aga viimasel ajal olen isegi müünud 650 eur/paar. Koos vahetusega tulebki hind ilmselt samasse suurusjärku.
Vasta
#49
Kui kellelgi on soovi, siis on võimalik see auto minult ära soetada.

http://m.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id...rhash=a199
Vasta
#50
09.04 sai korraliku sise-välispesu.

11.04 said alla suvekad.

Miski on esisillas kolisema hakanud juhipool, ilmselt see üks üksik õõts, mis Hordil eelmine kevad vahetamata jäi. 26.04 sai Horti hoolduseks aeg pandud, teevad silla ka ühe soojaga ära.

Navi paneb kaikaid, kas antenni, kuidagi resettida saab või kannatab seda navi kuidagi resettida? Plaadi ja kaardi viga pole, aasta sõitis selle plaadiga veavabalt, nüüd, kui ma praegu Paides olen, siis on navi asukoha järgi kusagil Saue kandis, kui ma Saue vahel ringi tiirutan, siis on kaart kusagil Kadrioru pargis. Sauelt Paldiskisse sõites hakkab ta sealt Kadriorust sõitma ja kusagil Laulasmaa kandis sõidab kaart Murastel merre. Ei ole just paljulubav. Varasemalt näitas miju mälu järgi koordinaate ka kaardivaates, nüüd seal ainult kriipsud. Või on antenn omadega küpse? Kus see antenn üldse asub?
Vasta
#51
Antenn on tagaluugi spoileri all.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#52
Täna siis juhtus see, mida ma kaua olen oodanud, SBC läks lasnas laiali. Egas midagi, tipatapa lähimasse ehituspoodi, ostsin sealt pika peenikese kruvika ja nüüd sõidan need hästi vajalikud otsad nagu varas ringi, kõigepealt kang lukust lahti ja siis autoga liikuma.

Lihtsalt infoks teistele:
Pidurid on põhimõtteliselt olematud, aga olemas, tulin õhtusel tipptunnil Lasnast Sauele.
Auto üle teise käigu ei vaheta, 60km/h on 3000rpm, piirab ka võimsust. Käsitsi saad kolmeks sekundiks kolmandale ka ja siis vahetab alla tagasi. Seda ei proovinud, et kui teine lõppu lasta ja kolmas lüüa, ehk siis jääb kolmanda peale.

Aga sai 26'nda hoolduse ajale see SBC vahetus juurde pandud.
Vasta
#53
Hooldus C sai eile tehtud, üks õõtsapuks vahetatud ja sillad reguleeritud. Asendatud sai ka pagasiluugi lukk, mille tõttu softclose luugil ei toiminud ja luuki pidi ise käega kinni aitama.
Aga, auto jäi ikkagi Horti, sest nii uskumatu, kui see ka pole, ei suutnud nad leida SBC'd, ei kasutatuna, ega ka uuena, isegi saksa laod pidid tühjad olema, seega jäi auto veel endiselt sinna, tehaseuus jupstükk saabub järgmisel nädalal ja siis peaks ka auto jälle igapäevaselt ringi hakkama veerema. Seni, aga naudin 2016a 1.2TSI mootoriga VW Golfi. Icon_biggrin
Vasta
#54
mis säärane tykk ka uuena maksab?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#55
Alates 800€
Vasta
#56
(27-04-2017, 11:44 AM)onu_siim Kirjutas: Ei tea kust nad küll vaatasid, kuid enamik variatsioone on laoseisu järgi Saksas tuhandetes. Vaid kaks varianti on vastavalt 3 ja 3.
Pole õrna aimugi, kus kohast nad neid vaatasid.

Sõltuvalt kohast, aga olen siiani kuulnud summasi üle 1000€.

Pakuti varianti ka, et otsida kasutatud asi, olevat siiani kõigil, millel nad vahetanud on tööle jäänud, aga ma ei viitsi sellega riskida. Ma eeldan, et minu isendil on veel originaal tükk peal, 13 aastat ja 470k km(kui ei ole keritud, aga tundub õige), uus eeldatavalt võiks ju sama kaua kesta. Endal peavalu lihtsalt vähem, kui on uus ja korralik tükk peal.
Vasta
#57
Enivei, SBC sai sellel pannil siis nüüd vahetatud ja peaks olema mõnda aega jälle muretu.

[Pilt: CnBHLC.jpg]
Vasta
#58
(07-05-2017, 05:37 PM)Eero_S Kirjutas: Enivei, SBC sai sellel pannil siis nüüd vahetatud ja peaks olema mõnda aega jälle muretu.

[Pilt: CnBHLC.jpg]

Eero. Teema jätkuks kopeerin siia ühe huvitava video ja ebay lingi: https://www.youtube.com/watch?v=QmHwLF0_...e=youtu.be / http://www.ebay.com/itm/USA-Shipping-W21...SwcB5ZN7JC

Parandage mind kui ennast ekslikult väljendan aga väidetavalt on SBC plokil MB tehase poolt sisse kodeeritud pidurduskordade arv ja kui see X korda arv ületada, siis SBC plokk viskab ette veateate ja ongi kaput, aeg uus SBC plokk osta. Seda kirjeldab see noorsant ka oma videos ja viitab ebays pakutavale SBC reset repair tööriistale, mis ühildub läbi auto OBD pistiku. Ma küll ei tea aga tema videos olev SL55AMG kasutab väidetavalt sama SBC plokki nagu ka W211/S211. Juhin tähelepanu ka nendele mahlakatele kommentaaridele selle video all.

Igastahes, vaadake videot ja las igaüks teeb omad järeldused kas see võib ka MB foorumlastele abiks olla...



Vasta
#59
Sain aru, et Eero_S juba korra lükkas service aega edasi, aga nüüd tekkis rike.
Seda kui palju ta nüüd edasilükkamise ja pidurite kadumise vahel sõita täpselt sai, teab autoomanik ise.

Ise olen seda meelt, et kodeeris see MB mis ta kodeeris, kuid kui juttu käib ikkagi piduritest, siis ei tasu targutada ja Stuttgarti vendade peale vilistada. Jah, tõenäoliselt resetiksin ise ka omal seda counterit kui viga ette peaks tulema, aga siis hakkakasin paralleelselt uut pumpa ka otsima. Remondiks ja fix'iks seda ei nimetaks mida Tavarish tegi.
Vasta
#60
Minul aitas see resettimine ainult nädalaks, siis oli vana hea veateade ees ja ma kärutasin temaga veel üle aasta see veateade ees, oodates ise kodus olles hetke, mil punase veateate ette viskab või tööl olles millal elukaaslane helistab, et ta jäi sellega teeäärde. Õnneks läks ta laiali siiski minu käes. Kilomeetreid läbis ta selles vahemikus mingi 45k km. Kui kaua see veateade enne mind ees oli, teab eelmine omanik. Mina ostsingi selle auto teadlikult, et see SBC on tal laiali lendamas, hind oli ka vastav.
Pidurid iseenesest töötasid ideaalselt ja ÜV'l käies ei suretatud kunagi autot välja, veateate lükkasin alati peale käivitamist eest ja seda, kas tal kompus aktiivseid veateateid on, ei kontrollinud keegi.
Mina soovitan lihtsalt, et kui see viga ette tuleb sõida rahulikult edasi ja otsi uus(mitte kasutatud) pump ja vaheta ära või siis oota, kuni pidurid ära kaovad, nagu mina tegin, viimane võib lõppeda väga halvasti. Pidurite töötugevus langeb tasemele 10% 100'st.
Lihtsalt hoiatuseks, et resetimise korral võib juhtuda ka see, et see eelnev tavaline hoiatus enam tagasi ei ilmu ja ükshetk on lihtsalt see sama punane veateade ees ja pidurid kadunud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes Benz ML 270 CDI AMG Body kit BRABUS D4, 2002a siimruz 68 36,761 11-09-2024, 10:28 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2003, W220 - Marksus Marksus 10 1,439 03-07-2024, 04:55 PM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz W463 G55 AMG KOMPRESSOR 5.4 V8 368kW [2007] - nostromo nostromo 39 13,232 10-06-2024, 12:20 AM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes-Benz 300 SEL 6,3 1970, w109 - jyrgen20 jyrgen20 33 12,338 08-06-2024, 11:12 PM
Viimane postitus: nostromo
  Mercedes Benz CL 55 KOMPRESSOR AMG 368 kw 2004a " VALGE KOER" siimruz 55 9,148 18-05-2024, 10:04 AM
Viimane postitus: siimruz
  Mercedes-Benz S500, 2015, W222 - hellrix hellrix 38 13,601 14-04-2024, 02:37 PM
Viimane postitus: Sman
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,891 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  MB W463 G55 AMG 2004 "GODZILLA" secman 150 70,820 30-12-2023, 09:40 PM
Viimane postitus: secman
  MB SL55 AMG 2004 secman 34 20,133 22-12-2023, 09:09 PM
Viimane postitus: secman



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne