Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S (/showthread.php?tid=41155) |
Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Eero_S - 29-12-2015 Mootor nagu mulle ikka kohane 3,2l'ne R6 OM648.961 150kw/500nm Käigukast 5'ne automaat 722.626 Tagavedu 02/2004 Mingisugune varustuselist 185U - MELANITE BLACK - METALLIC 202B - OWNERS MANUAL AND SERVICE RECORD - GERMAN 213 - SPEED-SENSITIVE POWER STEERING/VARIO STEERING 220 - PARKTRONIC SYSTEM (PTS) 226L - MUNICH BRANCH 228 - AUXILIARY HEATER 242 - FRONT SEAT RH ELECTRIC ADJUSTABLE WITH MEMORY 249 - INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING 250B - MOBILO LIFE/EUROPE SERVICE PACKAGE 260 - TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 260B - AIRBAGLABEL - GERMAN/ENGLISH 275 - MEMORY PACKAGE (DRIVER SEAT, STRG. COL., MIRROR) 280 - LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB 287 - THROUGH-LOADING FEATURE 2XXL - FEDERAL REPUBLIC OF GERMANY 354 - ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET 380 - COMPLETE CELL PHONE PREINSTALLATION 401 - FRONT SEAT CLIMATE CONTROL 404 - MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT 405 - MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT RIGHT 414 - ELECTRIC TILT/SLIDE SUNROOF IN GLASS VERSION 423 - 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 486 - SPORTS SUSPENSION 500 - OUTSIDE REAR VIEW MIRROR LH AND RH FOLDING 527 - COMAND DVD APS WITH NAVIGATION 543 - SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE- 550 - TRAILER COUPLING 581 - AUTOMATIC CLIMATE CONTROL 600 - HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 615 - BI-XENON HEADLICHT W.ACTVIE CURVELIGHT RIGHT-DRIVE 633 - LA 17" 5 SPOKE DESIGN WITH WIDE TIRES 673 - HIGH-CAPACITY BATTERY 804 - YEAR OF MODIFICATION 810 - SOUND SYSTEM 819 - CD CHANGER 830A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE 831A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH. 875 - HEATED SCREEN WASH SYSTEM 890 - AUTOMATIC REAR-END DOOR 910 - DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO) 915 - FUEL TANK WITH LARGER CAPACITY 954 - EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES 988 - VEH. TIT. OF OWN. & COC DOC. + MODEL PLATE (MACH.) M002 - ENGINES WITH EXH.TURBOCHARGER WITH INTERCOOLER M32 - CAPACITY 3,2 LITER M648 - R6-DIESEL ENGINE OM648 U15 - 2ND CARGO AREA W/ COMPART. UNDER MAIN FLOOR PANEL U16 - STOWAGE TANK BEHIND REAR SEAT BACKREST 185U - MELANITE BLACK - METALLIC 831A - AMARETTA/LEATHER/NAPPA/SEMI-ANILINE - BLACK/ANTH. M648 - R6-DIESEL ENGINE OM648 Kui kusagilt on inglise keelset/eesti keelset manuali 211'nele pakkuda, siis oleksin huvitatud, kaasas olev raamat on Saksa keelne, millest ma midagi aru ei saa. Praegu vigadest: Parempoolne peeglisuund annab aegajalt errorit. < seotud peegliklaasi asendiga, alati, kui peegliklaas ennast alla keerab hakkab errorit andma, kui klaas üles keerata kaob ära. Pagasiluuk ei ime ennast lõpuni kinni. < Kuidas kunagi, mõnikord imeb, mõnikord mitte. Parandatud vead: Pagasiluuk ei avane lõpuni, lõpu peab ise tõukama. < Omanik idioot ei oska autot kasutada, kompuutrist olin limiteri peale pannud. Gaasipedaal alt murdunud ja hakkas eile andma asendi errorit, tänu sellele põleb mootorituli. < Gaasipedaal vahetatud, mured murtud. SBC's on viga sees, SBC pump < Madara tänava lukuabi lükkas service aega edasi, veateade kadunud. Kas ta nüüd kõige õigem lahendus on, aga mõneks ajaks ajab asja ära. Konks ei tule tagumiku alt välja. < Oli kinni paakunud, määritud ja toimib. 7.01 läheb Hort Autosse, service B'sse, samas vahetatakse ära ka gaasipedaal. Hetkeks kõik, miskit muutub kirjutan jälle. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Eero_S - 02-01-2016 Pagasiluugi lõpuni avanemise kohapealt on tore, kui kasutaja ise debiilik on. Ehk siis mul oli kompuutrist pandud luugi avanemise limiter peale.... Tauno käest sain ka 2015/2016 navi plaadi, seega navi ka uuendatud. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Eero_S - 08-01-2016 5'ndal, käisin pesemas ja natuke lumes hullamas. Eile käidud Hort Autos, tehtud Service B ja vahetatud gaasipedaal. Arve kokku 351,95. Eile sai lasta pandud toonklaas. Kuut 5%, tagumised uksed 15% ja esimesed uksed 70% läbipaistvusega. Õues, aga nii külm, et ma ei viitsi välja paremaid pilte tegema minna. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Eero_S - 11-01-2016 Käisin täna Madara tänaval lukuabis, SBC viga kaotati ära service edasilükkamisega, kõige õigem lahendus ta nüüd pole, aga mõneks ajaks ajab asja ära. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Karl_L - 11-01-2016 Ma loodan, et Eero ei pahanda. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Maitz - 11-01-2016 Ilus vaadata,ilusat autot. Edu RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Eero_S - 18-01-2016 Eile Harjumaa-Läänemaa piiril Keila-Haapsalu maanteel(Vana-Haapsalu mnt) läbi elatud selline kogemus, kus sahk keeras kurvi taga ristmikul otsa ringi ning oli risti keset teed. Suutsin talle otsasõitu vältida piirde ja tema tagant läbi lipsamisega, kuid teelt välja sõit oli vältimatu. Kiirus oli lubatu piires, sahajuht tõmbas mind ka sealt kohe välja ning tunnistas isegi, et see on nõme koht, aga kuna nende ala saab läbi, siis ei tohi nad ka kaugemale sõita. Auto vigastusteks siiani silmaga nähtavalt katkine kundepoolne esilogar. Sellega seoses, kuna sellel autol puudub mingil põhjusel või ei ole ma üles leidnud, kus asub tal pukseerimiskonks(rääkimata tööriistadest, ohukolmnurk on õiges kohas), siis võib teha mulle vastavasisulisi pakkumisi(tööriistad, pukseerimiskonks). RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Eero_S - 19-01-2016 Ja külastasin täna jälle Hort Autot. Toimima pandi konks, tehti eelmise postituse õnnetuse vigade ülevaatus, kahjustusena jäi kirja puruks logar, vahetati ära luugipealt parempoolse tule pesa ja paigaldati porilapakad. Kulu: 216€ RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Eero_S - 18-02-2016 Vahepeal juhtunust niipalju, et logar sai vahetatud ja kolisema hakkas esisild. Kahel alumisel õõtsal on šarniiri kattekumm katki, Hort Auto väitel on veel kolmanda õõtsa šarniir lõtkuga ja stabikakondid korras, üv punktis aga stabikakont lõtkub ja õõts korras, mine võta nüüd kinni. Tänane päev tõi välja, aga hoopis tõsisema pärli, kõrvalistuja poolne esimene rattalaager lendas pilbasteks, ei mingit hoiatust, ei mingit lõtku. Kuna ma ise olen tööl, siis jääb auto kuni Aprillini seisma, millal ma ise koju jõuan ja temaga tegelema hakkan. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - v6sa - 18-02-2016 Laagrite hoiatuseta ikaldumine näikse olema uute hästipolsterdatud autode viga. Kas võttis palju kaasa? RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Renka - 18-02-2016 ülevaatuse kontrolle w211, w203, w220 ja edasi mudelite puhul, pole mõtet tõsiselt võtta. Olen mitme kliendi käest pragada saanud, et ülevaatuselt tulnud sõiduk, aga pool esisilda vajab vahetust. Peale visuaalset selgitust, jutt muutus. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Eero_S - 18-02-2016 Kui palju kaasa võttis, ei tea, ma ise olen Itaalias hetkel. Välisel vaatlusel on auto nagu auto ikka, lihtsalt sõites pidavat koledat häält tegema ja kergelt kiskuma. Üv kontrolli kohapealt, kui ÜV punktis olen koos ülevaatajaga auto all ja silmaga näen, et kont lõtkub, kuidas kurat ta nädal hiljem enam remondikohas ei lõtku? Õõtsa lõtkust saan veel aru, et ei paista alati ÜV punktis välja. Olen ise õppinud lukksepaks ja tean, kuidas neid asju kontrollida saab, lihtsalt endal ei ole selleks võimalusi. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Renka - 19-02-2016 Eks sa ise tead ka, mis seal see põhjus on. 2-postil on vaja vähe teisiti läheneda, kui kanalil RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Kirill.D - 20-02-2016 Ma usun et Hort Auto näol on tegemist ettevõttega kes ei koosta niisama arveid ning hakata jahuma mingist kogemusest ja nähtust on veidi naeruväärne, seda enam et tulemus on nüüd näha. Isegi mina tean nii palju, et kanali peal, kus kõik detailid on pinge all pole sama mis posti peal kui rattad asjad on õhus. Neela ego ja enesekindlus alla ning ära õpeta isa n*kkuma ehk siis ära õpeta meestele töö tegemist, usalda inimesi kes Su auto kallal tööd teevad, säästad oma närve ja ei pea tegema postitusti, et pill lendas laiali sellepärast, et ei uskunud töömehi tuginedes oma kogemusele. Saan aru kui tegemist oleks mingi nurgataguse ettevõttega, aga lähed kohta kes jagavad biiti ja asja. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Werewolf - 20-02-2016 (20-02-2016, 02:21 PM)Kirill.D Kirjutas: Ma usun et Hort Auto näol on tegemist ettevõttega kes ei koosta niisama arveid ning hakata jahuma mingist kogemusest ja nähtust on veidi naeruväärne, seda enam et tulemus on nüüd näha. Isegi mina tean nii palju, et kanali peal, kus kõik detailid on pinge all pole sama mis posti peal kui rattad asjad on õhus. Kas sa üldse lugesid eelmisi postitusi või sirvisid kiirelt üle ja tulistasid praegu suvalt? Loe palun eelmised postitused mõttega läbi ja saad aru, et su postitus on täiesti alusetu ja teemast mööda. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Kirill.D - 20-02-2016 Täitsa lugesin ja minu jutu point oli see, et kui usaldusväärne töökoda ütles mis on viga, siis mida seal jaurata "oma kogemustest", lahkarvamustest ja muust jamast, vahetanud asjad ära ja ma olen enam kui kindel, et probleem oleks lahendatud. Minu jutt käis esisilla kolina ja sellega seonduva saaga kohta. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Black66 - 21-02-2016 (20-02-2016, 08:42 PM)Kirill.D Kirjutas: Täitsa lugesin ja minu jutu point oli see, et kui usaldusväärne töökoda ütles mis on viga, siis mida seal jaurata "oma kogemustest", lahkarvamustest ja muust jamast, vahetanud asjad ära ja ma olen enam kui kindel, et probleem oleks lahendatud. Minu jutt käis esisilla kolina ja sellega seonduva saaga kohta.Minul on Hort Autoga küll pigem negatiivsed kogemused. Sinu suhtumisega võid pool autot põhjuseta mõnes töökojas uueks ehitada. Aga eks selliste pealt töökojad elavadki. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Werewolf - 22-02-2016 (20-02-2016, 08:42 PM)Kirill.D Kirjutas: Täitsa lugesin ja minu jutu point oli see, et kui usaldusväärne töökoda ütles mis on viga, siis mida seal jaurata "oma kogemustest", lahkarvamustest ja muust jamast, vahetanud asjad ära ja ma olen enam kui kindel, et probleem oleks lahendatud. Minu jutt käis esisilla kolina ja sellega seonduva saaga kohta. Järelikult kehvasti lugesid. "Pill lendas laiali" (sinu enda sõnad) kulunud rattalaagri purunemisega, mida ei tuvastanud ei ülevaatus ega Hort Auto, nii et kohe kuidagi polex probleem lahendatud olnud. Mis puutub erinevatesse diagnoosidesse eri töökodades, siis üxki töökoda pole perfektne ja kõigil on halvemaid ja paremaid päevi, isegi Hort Autol, Lesvenil ja Silberautol. Mis tähendab, et kinnisilmi ei tasu kedagi usaldada, aga eelistada tasub siiski margipõhiseid spetsialiste üldistele remondikohtadele (kui seal just väga usaldusväärset tuttavat tööl pole). RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Eero_S - 08-04-2016 Mõned Karli tehtud pildid veel. RE: Mercedes-Benz E320CDI, 2004, S211 - Eero_S - Eero_S - 17-04-2016 Homme hommikul läheb siis nii sõiduks remonti. Aprilli lõpus, aga vastupidi, siis Kiltsile kiirendusele. EDIT: Rattalaagri purunemisega kahjudeks siis ka käändmik. Treilalt maha ajades kukkus üks peale-/mahasõidu tee maha ja esimene stange jäi tänu sellele treila nurga taha kinni, tõmbas selle ka kinnitustest lahti. 124'l lõhkusin ära haagisepistiku, miskise pin'i tõmbas lahti, kuid millise ei tea, pargid/suunad/pidurid on olemas. |