Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
uuendan ka siis vahepeal teemat, project siis sai nii kaugele et om606 on kenasti peal ja töötab, koos käigukastiga, kast vahetab minujaoks nagu ylisujuvalt, ei libista jne
mis siis tehtud sai?
vanaltdiislilt sai siis OM606 mootor koos käigukastiga, kardaan, differ, poolteljed, spidokas ja rooliluku pesa, radiaator,kontipump bensukapumba voolikutega
sai siis köik ilusti valmis, vöiks lausa isegi öelda et teiste abi ei olnud tarvis yldse, köik sai omapeaga hakkama , köik enamvähem tötab, mootor töötab ilusti jne,käigukast vahetab sujuvalt, ei libista ja pole ka äkiline. Minule kui maamehele kohane diislis ikka jöudu piisavalt suurema ja raskema(160kg raskem vörreldes sedaaniga) kerega auto kohta, ja käru jaoks jääb ka piisavalt jöudu madalatel pööretel ainuyksi,
probleeme otseselt ei tulnud, köik sujus sujuvalt,kondi ja temp. andur sai ka bensukalt vöetud. roolivöimu pump yhtis täpselt om606 kylge, ei tarvinud modifitseerida midagi, ja ka generaator sai bensukalt vöetud kuna to peaks olema 90A(diisli oma nörgem) sai ka lisatud EGT andur enne turbot täpselt, ja ka intercooler sai lisatud mis just ei jäänud köige ilusam kuna läks just siis kiireks kui hakkasin seda kylge ehitama. yks Simonsi sport pytt(3tolline) tuli vahele, ja kindlasti hiljem tulem ka teine pytt vahele. sumpa otsad tulevad ka siis teistsugused aga sellest pilti siis kui valmis.
nii siis hetke vigadeks mis veel jäid,
*hetkel vaakum on pmts aind suretusel ja käigukastil( ja muidugi pidurivöimendil), kuna tundub et see vaakumpump ei suuda köiki vaakum voolikuid ära toita, sest siiski bensukas vöttis sisselasest vaakumit ja igale yhele tuli eraldi( ei tulnud yhtselt nagu diislil) ja seega köik muu mis vaakumipealt töötab(ntx tulede regulaator ja kliimal see keskmine nupp EC) ei tööta hetkel.
*tahhokat ei saanud tööle
*KD ja diffri ABS andur jäid yhendamatta
*eelsyyde manuaalne
*jäi bensuka patjadepeale, ei rapu enam nii palju kui eelmiste patjadega, aga kui on P,R vöi D peal siis kohapeal pidurit peale hoides vöi parking piduripeale jääb rapub terve auto, ise oletan et see siis kas tuleb tagatelje raami puksidest vöi diffri puksidest?
mainin ka sis kohe ära et mulle järelikult ei ole antud seda et ma oskaks sellist pikka teksti nii hästi kirjutada kui teised, yritasin aga arvan et ei tulnud sellest midagi välja, ja loodan et jääks siiski Auto teemakohapeale mitte kirjutamis stiili yle vingumise peale.
kindlasti jäi palju mainimatta aga kui meelde tuleb, siis lisan juurde!
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
07-06-2016, 12:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-06-2016, 12:28 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
Tervist, uuendanks siis ylepika aja oma teemat, nyydseks ka ametlikult diisel, auto ise enesest kestab siiamaani hästi, aja puuduse ja rohkem koha puuduse töttu on projekt natuke seisma jäänud superturbo möttes, hetkel max on 1.4bar turbol kas ta nyyd sinna ka kunagi jöuab on ise asi, yldjuhul jääb sinna 1bari kanti,peale pumba keeramist nyyd jöuala on nagu 2000-kuni umbes 3500 kanti ja peale seda kaob jöud ära ja 160-st enam väga edasi ei taha minna aga muidu liigub päris hästi edasi, suitseb ka kui gaasi vajutada,
allpool ka pilte autost, viimane pilt on siis hetkeseis ,enamvähem kronoloogilises järjestuses ka
vahepeal ka oli need 4 sumpa otsa aga otsustasin need eemaldada, sama ka intercooleriga, jöu vahet ei tundnud kui eemaldasin, panen tagasi ja peidan ilusti ära siis kui tuleb uus stange
tagatuledel ja esi söidutuledel on kile aind sellepärast et on mörased ja et hoiaks natukenegi seda niiskust ära sealt, ja suunakatele sai selle et oleksid samas toonis<
ainuke kleeps sai ka pandud mis endale natukenegi meeldib(yldjuhul nende vastu) xD
probleeme ka minimaalselt tekkinud, yhldiselt öeldes aind 3 hetkel millele pole abi saanud, äkki siit oskab keegi aidata,
ahjaa tagaluugi kinniimemis mootor kärssas ka mingi imekombel läbi, kui myya kellegil siis vöib pakkuda PM
yhesönaga nr1. armatuuri tuled ja muud köik sees mis peaksid tuledega peale minema, ei pöle enam ykski, jama hakkas nii et alguses need kustusid ära, aga hakkasid pölema aind siis kui syyde on sees, ja ka kustusid ära kui syyte välja keerata, siis hiljem umbes kuuaega hiljem hakkasid pölema kui avasid ukse ja kui sulgesid sis kustusid, esiustega ainult ei näe kuskil sulanud juhtmeid et oleks kokku sulanud jne, ei oska kust otsida viga,
nr2. katuseluuk, see töötas ja töötas kuni ykshetk hommikul läksin ja luuk oli ylemises asendis(see pragu) ja ykski nupp eitöödanud, pidi manuaalselt sulgema, siis mingi hetk hakkas tööle ja hakkas sama kamm pihta jälle, siis kontrollisin seal taga kus katuseluugi mootori ja relee pisik mis peaks tulema katuseluugi juurest lylitist, on yhes juhtmes alati vool peal(teine kus alati vool peaks olema see paksem ja see peabki nii olema minu teada), siis eemaldasin selle ja sain selle aind täiesti lahti käima 2 päevaks, ja siis nyyd imekombel hakkas peale mootori suretamist yks juhe kärssama, samal ajal ka syttisid nr1 probleemis olevad tuled, all oleval pildil on ka näha milline juhe sulas,
ja siit tuleb ka kysimus, kas ja kus mingi syyte pluss juhe, ustelyliti juhe, armatuuri tulede juhe ja katuseluugi juhtmed ristuvad et see yks probleem on yldiselt nende köigega seotud, tahaks ikka päästa seda autot
probleem nr kolm, on roolikarp, nagu eelmisest autost tean siis rool peaks olema tasane ja ei tohiks höljuda seinast seina ja auke ei tohiks väga tunda rooli, eelmine roolikarp oli väga hullus seisus ja oli suur lötk sees, nii siis vahetasin selle uue vastu doonorilt kus teadsin milline peab rool tundma, vahetasin ära, ja midagi ei muutunud, ikka samasugune lötk sees(kuigi eelmisel autol ei olnud seda) nii alla 50 söites ei ole midagi nii häda söidab enamvähem otse, aga kuinii 80 ja rohkem siis ei saa pmts silmi teelt ära vötta, ei tea iialgi kui tee kaldub ja siis auto kaldub kaasa sellega, teine asi on ka veel see et iga auk vöi selline pisem hype on roolis kohe tunda, kui ntx paremal rattaga söidad mingisugusest pisikesest august läbi sis kohe tuned rooli ja rool tahab siis ka paremale keerata, isegi kui hoiad kövasti kinni roolist, tandem pump on ja sls systeem töötab ilusti, roolivöimu öli/filter vahetatud Febi oma mis peaks olema spets siia, midagi ei muutnud, roolivardad ka vahetatud mölemad.
plaane ka tulevikus siis nii palju et madaldus vedrud vaja saada, vöi siis komplektne reguleeritavat coilocer systeemi, kuigi tahaks SLSi alles jätta, samas olen möelnud ka patjade peale, korralik öhkvedrustuse komplekt on juba alla 1500 euri, siinsete seaduste järgi vaja saada alguses madaldus vedrud ja ära registeerida need, siis ei tohiks nii raskelt öhkpatjadega olla,
klaaside toonimisega pole siiani hakkama saaanud, ehk see on plaan nr 1 hetkel, peale vigade parandamise,
tuled nagu ikka,ette, taha, suunakad, crystal clearid, taha selle smoke tooniga, avantgarde mask,
AMG style2? stange ring
suuremad velgesid ka vaja suveks
ja sis yks plaan käib et plaan ylevärvida auto kuna see suht hädavajalik, täkkeid, pindmist roostet jne nii palju juba,
väga ei usu et jääb sama sugune sinine, vbla algseks värviks jätan,kes teab, ei ole otsustanud veel, aga DIPPIga mötlen siis teha yle, aga hetke valikutes on pärl must, ja samas ka punane, erkpunane(vöibolla ka tume roosipunane) ja valge, viimasel kahel variandil peeglid, usteliistud(piilarid) ja katus mustaks.
viimasel ajal on käinud ka plaanid lykata yldse m119 5.0 megasquirtiga kinni, ja kui kuskile ruumi jääb sis kunagi hiljem ka kaks pisipisi turbot kylge et 450hp piir yletada
aga see hetkel veel helesinine unistus.
seletama/kirjutama pikemat teksti pole siiani öppinud kirjutama aga feel free kysimast millestki lähemalt kui aru ei saanud vms, heitti ja muut negatiivsuse vöid endale P puntki pista, eestlase isekus ja ylbus ja "eestlase hommikusöök on teine eestlane" on siin pool lahte väga tuttavaks muutnud nii et loodan töesti positiivust ja Abi leida, millejaoks see foorum muidu ikka on.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(07-06-2016, 12:27 AM)Alkohoolik Kirjutas: ...
seletama/kirjutama pikemat teksti pole siiani öppinud kirjutama aga feel free kysimast millestki lähemalt kui aru ei saanud vms, heitti ja muut negatiivsuse vöid endale P puntki pista, eestlase isekus ja ylbus ja "eestlase hommikusöök on teine eestlane" on siin pool lahte väga tuttavaks muutnud nii et loodan töesti positiivust ja Abi leida, millejaoks see foorum muidu ikka on.
...
Maailma muutmist alusta enese muutmisest. Aga kuna Sa endiselt ei soovi teisi austada, siis palju edu maailmaga võitlemisel.
Elektrikala püüki alusta auto põhjas jooksva juhtmekimbu tudeerimisest. Eriti pööra tähelepanu massiühendustele (pruunid juhtmed). Siin-seal on neid ka kokku joodetud ja niiskuse ning aja koostoimel need ühendused kõdunevad...
Samuti vaata kriitiliselt üle tagaluugi juhtmekimpude läbiviigud keresse
Postitused: 19
Teemad: 5
Liitus: Apr 2016
Maine:
0
(13-10-2014, 02:53 PM)Alkohoolik Kirjutas: E:endale ka muidugi huvitab mis need S ja E käigukastil näitavad ?
Standard/economy S-iga startib kohapealt 1.käiguga
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Sai siis uus stange sebitud ja näeb jälle hea välja. (Mustad siis on ajutiselt)
ja oh imet. Hakkasid 8hole meeldima, ja kohe sai sebitud need, see jooksis isegi nende 8hole velgedega tehasest välja. Meeldob rohkem kui monoblockidega aga ikka näeb selline hea välja
Probleemid pysivad siiani. Vbla kakun auto seest laiali, nii palju et saaks juhtmetele ligi, ja kui mootorratas saab myydud siis läheb kogu veermik(puksid jne kuluvad osad) vahetusse aind lemförder vöi muu OE kval. asjade vastu (a-varuosad aind) ja muud niped näped, mootori tihendid ja mis köik vajab vahetust. "Tuuning" jne jääb köik seisma niikauaks kuni auto täitsa korras et oleks valmis superturbo ehitamiseks. Aega kulub kuna pole oma garaazi et saaks teha rahulikultbaga asja saab. 400kw on eesmärk( kasvöi korraks dynös)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
09-10-2016, 07:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2016, 01:26 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
pisike uuendus enda tarbeks suht, sai sebitud nn avantgarde iluvöre, uus taga stange ja uus sumpa kust tuleb mölemalt poolt tagapytti 3 tuumased torud ,
pidi tavakasutuses piisavalt vaikne olema,
päevatuled said ka päeval söitmise pöhimöttega pandud kuna ise alati unustan panna tulesid pölema mitte ilupärast.
ikka veel otsin taga juhipoolse ukse el akna töstukit, tagaluugi el mootorit(imeb ise luugi kinni) ja tagaluugi liistu koos kroomiga
2 kuud oli auto seisus, vahel sai aind aku tyhjaks aga laadisin täis ja läks poolest pöördest käima,
ise enesest mulle meeldib kui veljed läikivad mustad ( sai lakki pandud peale ) aga kuna auto ka tume siis väga kokku ei sobi, ajapuuduse töttu ei ole aega väga uuesti höbedaseks värvida, pigem olen möelnud et vöiks auto värvi muuta, ja seda dipi vöi ylekleepimisega, matt must, ja yldjuhul muud matt värvid on välistatud,(välja arvatud kroom matt sinine vöi punane)
vöite ka soovitada mis värvi vöiks teha?
pöhjus on siis see et kunagi tahaks seda originaal värvi (366 vist? azure blue) taastata ja paneks nii kaua lihtsalt kaitse pöhimöttega kile(vöi dipi) peale, et olukord veel hullemaks ei läheks,
muidugi enne kiletamist/dippimist pahteltaks ja parandaks köik vöimalikud rooste vead ära.
kui kiletamiseks läheb, siis olen möelnud et kas matt chrome sinine vöi punane(punane tömbab täiega),
dipi puhul pärl-läikiv sinine, midagi taolist nagu turbobandit mersus aga väheke tumedam, peeglid,
katus ja ukse/aknapiidad tulevad tavalised läikivad mustad igavärviga,
kaugematest plaanidest
kunagi tahaks m104 mootorit siia tagasi, aga 3.2 liitrisel kujul vöi siis lausa m119 5.0 ,(3.2 peaks olema bolt on kuna 2.8m104 oli varasemalt)
öhkvedrustus (pole veel kindel)
ulmelisi plaane on palju, yks nendest oleks et teeks E500 amg Wagon versioon, mis oleks 5l m119 mootoriga ja vedrustuselt/veermikult ja ka välimuselt vöimalikult sarnane E500-le
minu puhul kölab ulmeliselt et suudaks vörreldes millega varem hakkama saanud aga iga inimene vöib muutuda(nyyd vanem ja targem)
om606 mootorist ei ytle lahti, selle ideaalis oleks universaal S124 pideva nelikveoga versioon,
unistused on suured aga igal juhul tahaks midagi teistsugust teha millega jääks silma heas möttes, mitte nagu idioot kes
nagu teada, pole ma just köigeparem pika teksti kirjutaja aga vast nyyd tuli tsipake parem kui viimased korrad
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Päevatuled on sul valesti ühendatud, kui põlevad koos sõidutuledega.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
13-10-2016, 01:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-10-2016, 01:30 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(10-10-2016, 04:35 PM)Laur Kirjutas: Päevatuled on sul valesti ühendatud, kui põlevad koos sõidutuledega.
phillips daylight 8.2 tuled on, lähevad automaatselt ja kui panna lähituled, nimelt parktuled minul siis lähevad nad automaatselt parktule asendisse, ja pölevad tumedamalt
EDIT: muutsin natuke pilte ja nyyd eelmise ja siin olevaga rohkem arusaada vahe.
lust on lausa tööl käia kui oled nii hea tööline et sinujaoks renditakse lausa uus pika teljevahega sprinter,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
sai juba natuke ära ka valmis pandud et mis tuleb
listist veel puudu ka midagi veel kindlasti,
lisaks veel kardaani laager ja see kumm, ja esimene kardaanileevendi vöi mis sellenimi ka nyyd ei ole, mootori ja kasti padjad, tagumised stabika puksid,
lyhidalt öeldes köik kummi osad ja ka piduri kettad 4x ja köik klotsid,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 191
Teemad: 8
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
Kas mõni tagasilla kaigaste komplekt odavam ei tule?
Kui kõik need eraldi osta.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
sealt puudub ka muidugi körvalistuja roolivarda juures mis iganes nende pukside nimetus ka, pole mille töö pmts sama nagu roolikarbil
hetkel see umbkaudne mis tulekul kuna pole esiteks leidnud yhte öötsa mis peaks tegelikkuses olema alumiiniumist mis kasutatakse univesaalides, ja see paarkymmend euri vöi isegi 100 siia sinna ei möjuta väga, pöhiline oleks et saaks OE kvaliteedis osad.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 191
Teemad: 8
Liitus: Jul 2009
Maine:
1
18-10-2016, 08:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-10-2016, 08:06 PM ja muutjaks oli Cane.)
Milline kaigas see alumiiniumist peaks olema?
Aga palun "OE" kvaliteet.
Kood: 33500 01
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
eks siin on köigeparemini näha,
pluss sinupildiga vörreldes stabika kont on ka metallist universaaril vörreldes plastikust sedaanil
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
nonii pisike uuendus
kytust sai takasi pumbas väiksemaks keeratud(1 tiir) , jöud jäi samaks aga körgematel pööretel ei kadunud nii äkki ära
uus sumpa sai pandud, nyyd taga suur pytt ja vaiksem, aga 2 kolmetorust otsa, vbla teen 1 selle BRABUS stiilis(2 45kraadi juures)
tagasivoolu voolikud said vahetud, kytusekulu jooksis vahepeal sinna 20kanti maanteel, hea et pölema ei läinud kui diislit kukkus otse kollektori peale,
uus esiklaas ja taga stange ootavad veel vahetamist
nii blokikaane vahetus on tulemas, mida soovitate teha enne uue kaanega? tuleb muidugi ka uus metallikihiline tihend,aga arvatavasit jääb vanade poltidega(mis uue kaanega tulid).
ylelihvida? mis soovitused on et ei peaks 50k km pärast uuesti tihendit vahetama?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
27-12-2016, 11:19 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-12-2016, 11:30 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
natuke auto järjest paremuse poole muutub, sai kristallid tuled ostetud aga vaja natuke sättida sest sai kiiruga pandud, ja ka s600 iluvöre,
uus sumpa enamvähem pandud taas, downpipe aja ehitada uuesti, hetkel 3 tolli aga vaja 3.5seks ehitada, hetkel downpipest kuni diffrini 3.5 tuuma, ja taga on pytt aind,
ja sai ehitatud brabus stiilis sumpaots 3 tollisest torust,
ja ka tagaluugi liist parandatud(pildil pole näha)
enne uutaastat ehk homme(28.12) plaanis veel siis veel parem tagakaar roostest puhastada ja uus keevitada , ja kui önnistub siis ka tagaluugi alumine äär roostest puhtaks
uus esiklaas
ja oma mingit dippi proovin et pärlmutter läikivaks mustaks kas tuleb välja
ja kui aega siis
esistange vaja parandada
loodetavasti jöuavad ka uued taga tuled (tumendatud punased osad ja tavaline valge osa)
ja mis tähtis et taga toonklaasi saaks uuesti panduks(kile olemas)
kuidas muidu tagaluugi klaas ära käib ? seda ma reaalselt ei oska otsida googlest, leiab kuidas köik muud klaasid eemaldada aga mitte tagaluugi klaasi.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Pead ikka suurema turbo ja vingema pumba vahele viskama, siis on reaalset kasu ka sellest jämedast kahurist. 606 stok turbo on ikka mannetult pisike eriti just kuum pool.
Naftapress.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
11-01-2017, 02:31 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2017, 02:35 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
hetkel on tähtsamad asjad käsil, ma ehitan teistpidi seda köike,
alustades veermikust(köik uued varred ja puksid jne), roostest, vöibolla ka uus värv (DIP) ja siis peale seda pidurid (e320/420 omad suuremad ?) ja hakkan tagaratastest ettepoole tulema, ehk turbo ja pump ja Intercooler jne, jäävad viimaseks,
tegelikult yhtede mersumeestega ka jutt oli et kuna mul on tandempump, ja SLS töötab, ja sellest loobuda ma ei taha, siis mötlesin et vöiks sebida El. roolivöimu pumba, ja teeks nupust ASD diffriluku järgmiseks talveks (magnet klapiga ?),
oskab keegi kaasa rääkida mis vöi kuidas vöi mis moodi see asi käiks ?
vöimalik on ka et öhkpadjad tulevad kaugemas tulevikus ja siis vöib SLS jätta ja saab otse orig pumbast ASD-le öli surve viia
E: mannetult väike see orig turbo on aga jöudu on kyllalt palju selle 1.3bar peal et ega u55hp rohkem(tyhikaalult aind 170kg raskem) olev 728 e38 bemm väga eest ära ei läinud ((((bemmi roolis kaks kerget naist ((max 100kg kokku )) ja oma mersul olin ise (65kg) + yks kes kaalub 150kg ja teine 100kg, plus pagassis oli palju tavaari)))), bemm sai sekund varem minema selle yldse läks ette
(28-12-2016, 12:14 AM)arts24h Kirjutas: Pead ikka suurema turbo ja vingema pumba vahele viskama, siis on reaalset kasu ka sellest jämedast kahurist. 606 stok turbo on ikka mannetult pisike eriti just kuum pool.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
30-01-2017, 03:45 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-01-2017, 03:47 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
midagi jälle uuendunud autos.
uued tagatuled, uus kojameeste lyliti Topran, ei tundu kasutamisel samahea kui originaal aga töötab ilusti,
veel on pandud nyyd uus rool koos kroom tähega airbag ja sain söbrakäest odavalt (a.la ~260-280e tykk) LAZER lisatuled,
uus vs vana
vahe on märgatav (btw vahe on ka päriselt selline)
need tuled on ka muidugi ka myygis kui keegi soovib siis pakkumine PM
nii öelda WINTERLOOK
vaja oleks saada sellise komplekti varusakoodi, kui ma ei eksi , siis peaks nendega saama reguleerida aut.käigukasti käiguvahetuse tugevust. mölemad otsad peavad olema väiksemad nagu pildil parempoolne, läheb vaakum vooliku vahele., muidugi ka nende vedrude komplekti varuosa kood oleks hea kuna ei on see 2-3 vahetus selline kus igalpool loeb et mingi vedrud tahavad vahetus(vahetaks siis juba köik korraga ära)
ja JAH olen otsinud neid otsikud juba, lootusetult
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
natuke uudist, ylevaatus tehtud, läks esimesekorraga läbi, 2 veaga,
puudusid taga helkurid (sai tellitud lätist mingit crystal tagatuled) ja vasak tagaratta laager läbi
samas olid taga pidurituled, tagurdus tuled, suunad ja numbri tuled ka LED ja ka tavatuled (h4) olid LED tuled ja läks ka nendest läbi, alguk kyll kysis et kas xenon aga ytlesin et mingid elukallid philips halogeenid ja läks läbi
nimelt kui kellegil oleks rattalaagri vahetus tömmitsat/komplekti laetana tartus siis oleks väga tore, kasvöi väikse lisatasu eest
niim yritan siis läheneda natuke teistmoodi seekord, probleem selle juhtmsetikuga mis varemgi rääkinud aga siiani pole sottisaanud et kust peaksin viga otsima kui köik juhtmed peale taga katuseluugi mootorile minevad on korras,ehk C-piilarist ettepoole minnes köik korras, vähemalt need mis istmeall peidus, katuseluugi mootorile peaks ju juhtmed minema otse releelt mis istmeall? olen tykkaega uurinud kaitsmebloki juurest/ymbrusest ja seest roolisambaymbrusest ja köik juhtmed tunduvad vägasheaskorras.
yritan seekord teistmoodi seletada, äkki seekord saate paremini aru ja oskate aidata kust viga yles leida, äkki hoopis kuskil blokis(relee?)
alustame nii
nii siis, syyde muidugi väljas, kui ukse lahti teed, siis see (comfort?) relee laseb sellel hetkel aknaid ja katuseluuki lahtikinni panna, sama asi kui uks kinni ja syyde sees(esimene aste) nii ja asi selles et selle sama relee taktis läksid pölema ka köik armatuuri ja keskkonsooli tuled mis peaksid ju syttima tulede lylitist?!?. (ukse avades hakkas see helisignaal ka vinguma mis annab teada et tuled pölevad kuigi tuledelyliti oli 0 asendis) kui uks on kinni, syyde väljas, ja keerad tuled peale, siis jällegi need tuled ei lähe pölema, ja teed ukselahti/syydesisse, ja need tuled pölevad jällegi, tuledelyliti ei tee midagi. aga kui ust köigutad edasitagasi(kinnilahti) siis on kuulda mingi relee klöbinat, oletan et see on see sama relee millega saab(syydeväljas) ja ukse teed lahti saab veel aknaid ja katuseluuki kinnipanna. iseenesest siis katuseluugi osa töötab nii nagu peab aga see armatuuri ja keskonsooli tulede osa? see juu peaks siiski töötama tulede lylitist mitte sellest releest? kus kohas se relee vöib olla ? vöib see viga olla kuskil mujal yldse ?
vahepeal oli ka nii et need tuled töötasid(tuled ikkagi samal ajal kui katuseluuk ehk syytest vöi uks lahti), söitsin tykkaega, ja siis kas söitsin kuskilt august läbi (korra isegi et körvalistuja jalaruumi kukkus tööristakohver pikali) ja pöles jälle katuseluugi kaitse läbi, ja samas mingiaeg hiljem proovisin ja jälle jäi see kaitse pysima, kuni mingi hetkeni.
kas siis seda releed uurida? juhmeid selle umbert kui keegi ytleb kus ja mis relee on? mul on eelmisest autost ka veel mingeid releesid alles et saaksin proovida ja relee välistada
seekord peaks näha olema et olen yritanud, nagu näha siis annet mul töesti pole et möte panna samahästi kirja nagu mötlen aga loodan et seekord on piisavalt arusaadav et saaks löpuks lapse hädast välja. eks pidev pötrade keskel olemine viib ka seda taset madalamaks kui kirjutatakse tsipa teistmoodi jne
aga teoorias peaks parem olema, aga jään tagasi sidet ootama.
tervitusti pötradepoolt
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
11-03-2017, 03:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-03-2017, 04:03 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
ma ei mäleta kas sellest probleemist ka rääkisin aga, asi on siis selline,
alguses tegi see aind yhekorra aasta peale blokikaane remonti, siis ei teinud jälle pea 1.5a ja nyyd viimased 1.5a teinud igakord kui piirajasse lasta
esimeses videos just näha ja kuulda hästi
niisiis, yritan seletada nii nagu oskan, peale pöörete andmist(maksimumi) hakkab ta tegema sellist asja nagu esimeses videos, (lihtsam vaadata videot kui lugeda minu seletust ) hullemal juhul mootor jääb seisma ja käima yritades panna uuesti teeb nii nagu teises videos,
(teisestvideost jutt) kohe käima ei lähe, aga kui oodata natuke, 20sek umbes, siis ta juba läheb ma arvan 3-4 pytiga käima, ja mingi hetk hakkab täitsa normaalselt tööle.
kuna tahokas ei tööta siis ei tea täpselt öelda mis pööretel aga umbes peale 5000(5450 on max)
lyhidalt, madalal ja alla siis selle 4500-5000 töötab ilusti, aga piirajasse lased siis hakkab nii tegema nagu esimeses videos pmts.
vast keegi oskab seletada
teises videos ka näha et mönel silindril kaob surve ära, pumpas väga ei usu et on viga sest kuidas pumba pärast silindrist surved ära saavad kaduda? parandage kui eksin
oletan et kaanes ehk klappides(hydrotöukur???) vöi kuskil viga et klapp(klapid) jääksid nagu kinni mingiks hetkeks
ise hetkel kyll möelnud et lykkaks om603 turboka pumba kylge ,saaks sellest isesäetust pumbast lahti, seadistamine ma arvan kallim kui uus pump, äkki töesti pumbas viga
samas ka uus blokikaas tulemas, uus selle pärast et sain odavalt ja saan samal ajal autoga söita kui blokikaas lihvimises/survestamises, hydrötöukurid vahetuses, ja ka pihustiotsad vahetuses.
loodan et sellega see asi piirdub,
saaks nyyd nendele kahele (pöörete ja sisu valgustuse) probleemile lahenduse oleks ma väga önnelik, vaevavad mu pead juba aastaaega.
vabandan ette ära juba jälle segase teksti poolepealt ega ma just eestikeeles/kirjanduses kirjandi kirjutamisega ka hea polnud kunagi
edit, unustasin ära et teine video pikem kui 10 sek, seal näha kogu möll selles videos peale seda kui seisma jääb, ja löpus hakkab lambist ilusti tööle. mainin ka ära et sooja mootriga tegi nii
ja mainin ka ära et suitseb nii kuis kole, hall/must segamini, öli ega jahutusvedelikku ei söö, segamini ka omavahel kumbki pole läinud
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|