![]() |
Mercedez-Benz E280T Wagon '95 S124 (project OM606) - Alkohoolik - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 S124 (project OM606) - Alkohoolik (/showthread.php?tid=36936) |
Mercedez-Benz E280T Wagon '95 S124 (project OM606) - Alkohoolik - Alkohoolik - 12-10-2014 Tervist klubirahvas, sain siis eile uue Pereliikme, nimelt E 280 T Kombi. Peal nagu ikka M104 2.8L R6 142kw, 5 käiguline automaat(mitte hästi töötav käigukast) (722.5?),läbisöitu näitab 440920km,hinnaks oli 1.5k € köigest, käigukastil jooksis öli vahel (tyhipööretel ei näinud midagi tilkuvad, aga söites kohe pritsis sumpapeale ja tossas, ja sai 170km veetud, aega läks 9 tundi (23.00-8.00),ja autoga sain parkimis kohapeale ise söidetud. Andmed Kere:Universaal Mootor:M104 2.8L R6 142kw Käigukast:5 käiguline automaat(722.5?) Lisavarustus *7 Kohaline *4x el. aknad *2x el. Peeglid(soojendusega) *el.katuseluuk *2 tsooniline kliima koos konditsioneeriga *5 käiguline automaat *taga nivoo amordid(töötavad) *tume sinine täis nahk sisu(v.a lagi) *tume sinine metallik värv *softclose? pagassi luuk *veokonks *DEFA mootori soojendus *välisöhutemp. andur *immo. koos IR pultidega(2tk) *16 tolli valuveljed korralike mustritega suverehvidega *el. antenn(ei tööta,mehhanism katki) *Comet Racing lisa kaugtuled(eemaldatud) *ABS pidurid *2x istmesoojendus *2x turvapadi *välisöhu temp. näidik hetkel rohkem meelde ei tule E: lisan siis datacardi andmed ka http://mbvin.tk/?lng=en lehelt Sulgudes siis need mis koodidega leidsin Chassis Model: E280T Order number: 0 5 222 50001 Delivery Date: Lights: HELLA Enigne Number: 104942 12 055648 Transmission: 722504 04 113711 Engine Enigne Number: 104942 12 055648 Type of Engine: ETV-BM: Text: Extras Code Text 036 No code designation available (PRODUCTION TEST DE22LA) 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 262A LEATHER BLUE 280 LEATHER STEERING WHEEL AND LEATHER GEAR SHIFT KNOB 291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER 300 STORAGE BOX IN FRONT TRAY 304 ODDMENTS TRAY, FRONT WITH SOCKET (ELIMINATION OF FRONT ASHTRAY) 331 CASSETTE COMPARTMENT 366 No code designation available (AZURITE BLUE - METALLIC) 412 ELECTRIC SLIDING ROOF 425 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL) 515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS 541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD 570 FOLDING ARMREST, FRONT 586 (" BEHR AIR CONDITIONER, AND ELECTRIC WINDOW LIFTERS (FRONT AND REAR DOORS)") 591 WD GREEN GLASS ALL-RND., HTD. REAR WIND.-ESG 620 AIR POLLUTION CONTROL 652 8-HOLE LIGHT ALLOY RIMS 673 HIGH-CAPACITY BATTERY 844 No code designation available (" FOLDING SEAT BENCH IN LOADING COMPARTMENT, REVERSE TO DIRECTION OF TRAVEL") 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 885 HIGHTEN THEFT PROTECTION (LOCKING SYSTEM WITH INFRARED REMOTE CONTROL AND IMMOBILIZER) 910 DYNAMO WITH HIGHER CAPACITY (FFO) köik elektrilised asjad tootavad peale antenni, auto nagu auto ikka, vigu leidub, sisutstuses ainuke vead mis leidsin olid vasak uksekölari katte kinnitused katki ja (viimaselpildil) laest natuke riiet katki, välimuselt roostet on ylivähe, väikene pindmine rooste, pöhjaalla pole veel jöudnud vaadata, nii esi kui taga stange katki natuke, tagumisel juhipoolt see liist mis stangepeal ja ees alumised mölemad nurgad, tehniliselt ei kilinat kolinat pole kuulda olnud, käigukastil arvatavasti mingi tihend vms läbi, sest öli tilgub söites(omal jöul söites), ei tea bensukatest midagi aga mootor tundub väga hästi töötavad, autos sees istes ei saa arugi et mootor töötab (alguses mötlesin iga ristipeal et mootor suri välja sest diisel ikka örnalt raputab) aind midagi tundub undavat generaatori poolepealt,mootori ruumist tuleb ka video, äkki keegi oskab öelda mis, ise enesest kolmandakäiguga kiirendab päris hästi isegi. körval istuja esiaken ei lähe täiesti alla,15cm jääb yles, ja juhipoolne tagaaken ei lähe yldse alla,mootor töötab,midagi ta seal väänab aga arvatavasti mehhanism on yles ytelnud. rohkem ei oskagi lisada. köigesuurem viga minurarust, TREE-POINTED-STAR puudub kapotilt vaja teha *Käigukasti öli leke yle kontrollida *käigukasti, mootori ja diffri ölivahetus *vöimalikud rooste augud yles otsida *pidurid yle kontrollida,pedaal liigub maru pöhja ja sis on hästi äkiline *sillastend *aknad käima ilusti *parem peegli soojendus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - cico - 12-10-2014 Mille all mõtled ''kast ei tööta'',käiguvahetustel libistab? RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - nostromo - 12-10-2014 Sommidele meeldib igalepoole neid rallitulesid toppida-rallimehed nagu nad on ![]() RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - arts24h - 12-10-2014 Õhupump undab arvatavasti. RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - berg - 13-10-2014 Õhupump või genekas kindlalt minemas. RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - Alkohoolik - 13-10-2014 Kuna ma sellest asjast midagi ei tea siis milline ja millejaoks öhupump on. Käigukast muidu vahetab.ei libista. Stardib 2ga ja 5s sisse ei lähe. Aga mugav ikka söita. Ja kd töötab vaevuliselt ja käiku ei taha väga alla vahetada kui kiirendada tahad. Eriti ilma kd vajutamatta. Vahel kd vajutad teeb kiiresti aga maru äkiliselt, vbla selle tundub kuna bensukas. Suht 15se mötleb enne kui vahetab ilma kd. E:endale ka muidugi huvitab mis need S ja E käigukastil näitavad ? ja ise enesest pakun et ega 95 E10 asemel oleks ka mötet tankida 98 vöi nagu näiteks soomes Shell V-Power Nitro+ Be E5 ? RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - berg - 14-10-2014 Selle õhupumba võid küljest ära võtta! Asub geneka peal, pead õhupumbata mootori rihma ostma. RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - Alkohoolik - 14-10-2014 Pole õhu pumpa. Geneka peal on aind rihmaratas ja köik muud asjad genekast paremal pool. Et sis genekas minemas? RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - cico - 14-10-2014 Eks see mitte töötav 5ne saab peavalu olema!Plus suure mootori kaste otsid tiku tulega.Proovi kasti aju lahti ühendada,siis peaks 3-5 panema..siis tead,mida otsima hakata.Edu RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - Alkohoolik - 14-10-2014 Kus see aju on ? Maki taga? Vöi kuskil kapotiall RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - cico - 14-10-2014 aku taga,peaks kohe esimene olema,pm saad pealt pistiku lahti võtta RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - Alkohoolik - 14-10-2014 selge, tänud, eks homme katsetan ära ja annan teada mis teeb. RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - berg - 15-10-2014 Kas geneka peale ei jookse juhtmeid/vaakumvoolikut? Kui ei siis pole pumpa ja siis hakkab geneka laager saba andma. E: Sul ei ole jah pumpa, videost vaadates. RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - Alkohoolik - 15-10-2014 Eile öhtul sai ka yle pestud peale kapoti ja stange ei tundu kuskil erilisi värvikahjustusi kuna sommid panevad pisikest killustikku mis kapoti, stange,tuled ja esiklaasi täkkeliseks teinud. ![]() ![]() Ma kyll genekatest midagi ei tea aga seda laagrit raske vahetada vöi kuidas see asi käib? RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - tommyboy - 15-10-2014 Kysiks lihtsalt uudishimust palju see iga-aastane autovero ja kindlustus sul on? RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - Alkohoolik - 15-10-2014 Sellel peaks olema vero kuskil 150 ja kindlustus alla 600 aastas. Diislil mölemad 600 ringis.aga diisel jääb seisma hetkel vöi tahab vend kasutada ajutiselt sis maksab ise maksid vöi usaldan oma ylihea söbrakätte kes vötab auto täies omavastutusele kui midagi katki teeb jne. Sellel mul siis enam neid ulmelisi plaane pole kui siis orig köllid väljavahetada ja vöim vahele ja pisike subbakas kah et bassi ka oleks. Kui tulebki kövemaks kölli ehituseks siis juba lasen proffidel teha. Välimuselt tahaks aind seda amg/ e500 stiili. Värvust tahaks ka siiski 050(vist köige mustem Mercedes-Benz värvikood?)mustaks. Ja kui juhuslikult hakkab bensukas meeldima(tglt juba meeldib) siis vöib ka juhtuda et tuleb 3.2 m104 162kw vöi kui raha piisavalt jooksma hakkab oleks ylim s(cl,sl)600 6.0 v12 yldse panna. Kunagi veel mötlesin et ei taha kunagi bensukat aga tundub et lihtsalt pole öige Mercedes-Benz bensukaga söitnud. Muidu käigukasti aju(kui on köigeakupoolsem) yhendasin kyljest hakkas erksamalt vahetama väiksemaks käiku kui gaasi rohkem vajutada ja E ja S nupu lylitamist oli ka arusaada käiguvahetuses ikka. Aga 5s ikka sisse ei lähe ja 4>3 ei taha ikka ilma sund käigukangi peal 3peale panekut vajutada ja siis ka ikka möne sekk mötleb RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - Eero_S - 15-10-2014 See, et ta igakord lutti põhja lüües käiku alla ei vaheta on minu arvates okei, minu oma ka alati ei vaheta või siis törtsu mõtleb enne, kui vahetab. 9'l korral 10'st vahetab 100 pealt KD lüües 2 käiku alla(5>3), teinekord ainult ühe. Palju 100'ga sõites pöördeid on? Minu omal on kusagil 2650 kandis, 120 pealt on täpselt 3000(jutt GPS'i kiirusest). Kastiõli tase aja ka normi, kontrollitakse sooja töötava mootoriga ja lappa enne kõik käigud(PRND, lase käigul sisse lülituda ja siis võta järgmine ette) läbi. RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - cico - 15-10-2014 Siin sellest kuskil kirjutatud ja ise maadlesin,aga põhimõtteliselt peaks ta kolmandalt viiendale vahetama,neljandat ei tohiks nii olla.Veel kui sul püsikas ei toimi,siis võib see 5 käigu puudumist pōhjendada ning D switch võib ka rikkis olla,ühendused jne.Kui võtsid õige asja lahti ja ikka 5 sisse ei lähe,siis tuleb arvestada remondiga.Lihtsalt sõites neljandaga 100 kmh on pöörded 3000,pikas plaanis ei tasu ära,kuigi võid sõita palju kere kestab. RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - Alkohoolik - 16-10-2014 pysikas töötab,, 100ga söites on u 2500 pööret, aga see sis loogiline et ta paneb viienda käigu juba u 38kmh kiirusel sisse ? käiguvahetus on suht sujuvalt aga samas ka selliselt teravalt natu, peale korraks söitu ilma blokita(lahti yhendatult) hakkas nagu asi väheke erksamalt töötama, aga ilma blokida jäi mootoril piiraja u 5500 kanti kiirendades(juhe oli siis lasiyle 6000,kohapeal 4500) kasti ja mootori ja diffri ölid lähevad esimesel vöimalusel vahetusse, sama ka diislil, tundub et tollel ka käigukasti öli valesti vahetutud,sellest torque konverterist vöi mis selle nimi nyyd eestikeeles ongi, ei lastud välja. ![]() Pisike pilt kiirus vs pöörded RE: Mercedez-Benz E280T Wagon '95 T124 - Alkohoolik - Eero_S - 16-10-2014 Mul küll suurema kubatuuriga, aga mul läheb viies kusagilt 65 pealt sisse, kui ma valesti ei mäleta. Linnas ta viiendat ei kasuta. Samas ma pole plokki ka kunagi lahti ühendanud, seega ma ei tea, mis ta ilma plokita teha võiks. Krt, kui mu autol ka maanteel nii madalad pöörded oleks, siis saaks üsnagi ökonoomselt sõidetud. |