Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
11-03-2016, 10:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-12-2016, 03:32 AM ja muutjaks oli Mike22.)
Tere!
9 märtsil sai ostetud selline Mercedes-Benz.
Mootor: 2.6 118kw bensiin, katalüsaator
Käigukast: 4-ne automaat, ASD differ
Aasta: 24.08.1990
Kere: sedaan
Olen emotsionaalne ostja, ja kohe kui autot nägin, sain aru, et täna ilma selleta ma tagasi koju ei lähe. Auto on väga ilus ja sile, värviparandusi leidub, üks-kaks avariijälgi, üldiselt väga kena ja roostet kuskil pole (ainult parem esitiib - kuhu käis lai rehv ja lõi tiiva ääre natuke katki). Põhja alt korralik, tungikohad ilma roosteta.
Sisuks on suht haruldane sinine veluur! Mitte kunagi mulle ei meeldinud sinised sisud, eriti pildi peal nad koledad, aga kui laivis avasin selle auto ukse, armusin sinise sametiga kohe! Nii ilusa ja kulumata sisu ma pole ammu W124 puhul näinud. Juhiiste nagu uus, samuti ülejaanud istmed. Palju kenam, kui äraistunud ja kulunud tavaline tekstiil või vana rasvane nahk. Puitosa on heas korras, nupud jne ka. Roolil nahk ilus (ei ole nagu 200 000km keritud autodel, vaid nagu reaalselt 200 000km sõitnud autol - väga värske tekstuuriga nahk rool). Veel lahe on see, et helitugevuse nupp konsoolis töötab!
Mootor on üllatavalt ergas ja käib hästi. Eelmise omaniku poolt vahetatud küünlad, küünlajuhtmed, jagaja, õli, filtrid, pritse, mõlemad bensupumbad, bensupaak, jne. Isegi mõned arved olemas.
Nüüd räägin vigadest, neid on üsna palju:
- Automaat käigukast teeb trikke (1-3 ok, neljas käik veenitab või ei lase üldse sisse panna).
- Summuti vajab kohandamist kuna ripub ca 5cm asfaldilt. Käisin täna ÜV punktis kontrollisin huvi pärast CO. Öeldi, et originaal MB katalüsaator töötab ideaalselt, aga summuti laseb läbi, ja veel mingi vaakumi leke kuskil mootori all, et võtab lisaõhku ja CO on selle pärast paigast ära. Lambda on lõigatud, aga sellest midagi halba ei öelnud. TEHTUD
- Mootori alumises osas on väike õlileke
- ASD tuli põleb (originaal MB õli lisatud, aga ikka põleb)
- Pirnide tuli põleb TEHTUD
- Avarii jäljest on salongis puudu mõned asjad:
parem tagumine uksepolster TEHTUD
parem tagumine lävepakk TEHTUD
parem tagumine tekstiilmatt TEHTUD
parem tagumine kroom ukselingi väike osa OLEMAS, vaja külge panna
- Puudu on veel parem esimene lae käepide OLEMAS, vaja külge panna
- Puudu on juhiiste käetugi OLEMAS, vaja külge panna
- Puudu on kapotisihik TEHTUD
- Puudu on pukseerimis ava luuk esistanges
- Puudu on varuratas ning tungraud TEHTUD
- Antenn võiks elektriline olla mitte tavaline
- Katuseriie natuke ripub ja vajab puhastamist
- Kundepoolse esimese iste kott veenitatud korralik iste+kott olemas, vaja külge panna
- Katuseluuk vajab remonti
- Tagumised peatoed ei liigu nupust alla
- Kõlarid sooviks ägedamad panna (soovitage millised hea mahlaka soundiga saab bolt on panna, et originaal kõlarikateid ei rikuks?)
- Sisu ja eriti pagasnik vajavad puhastamist
- Autol pole kehtivat ülevaatust, ja auto ei ole arvel
Nagu näha, ei ole midagi hullu. Oleks ainult aeg ja oskused, või siis raha remondiks Plaanis on need asjad võimalusel korda teha, võite mulle varuosi pakkuda, siis saab ülevaatusele minna jne.
Samuti plaanis toonklaas maha kiskuda ja ette oranzid suunad panna. Eest natuke madalamaks lasta, võib olla velgedel rant poleerida ja keskosa mustaks värvida (kes teeks?). Minu arust sobivad need veljed siia autole väga hästi! Väga meeldib, et ta on heleda värvi kerega ja prefacelift! Liisturing võiks ainult stangede värvi olla (tumedam toon kui kere). Läbisõitu näitab 205 tuhat, mis võib täitsa reaalne olla, kuna viimati see auto liikus aktiivselt 10a tagasi, ehk 2006 aastal.
Kahjuks sõidan varsti pikaks ajaks ära, aga loodan, et jõuan autoga tegeleda.
Hetkel ainult kehvad pildid:
NB! Pakkuge puudu olevaid jupid mulle posti koos pildiga ja hinnasooviga!
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
12-03-2016, 01:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2016, 01:20 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Kulumata juhiiste ja roosteta kere on W124 puhul juba suur saavutus
Sisu väga mönus ja pehme/luksuslik-meeldib ka endale väga
Lisasid oleks vöinud vähe rohkem olla-kasvöi esimesed el. aknad aga ega seda autot poest enam ei osta-on nagu on. Ning neid saab vist hiljem juurde ka aretada.
Tagumine numbrialune tuledejätk pole mulle kunagi meeldinud-selle vötaks ise ära.
Veljed üsna neutraalsed ja mönusa laia randiga.
Kasti peaks esmajoones korda saama-linnavahel 6000RPM-i meenutab Ferrarit mida see auto kindlasti pole Ei teagi kus kasti remontida-Höbenooles kindlasti kvaliteetne töö kuid pakun et maksab samapalju kui see auto ja tasuks ehk vaid siis kui plaanis elulöpuni endale jätta.
Ikka Lesven vöi järsku viitsib isegi HortAuto sellist vanakest ette vötta.
Loodan et jöuad max palju ära teha enne ärasöitu
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Tere,
Paar mõtet ka siitpoolt.
1. Ilus sisu! Subjektiivselt kiidan ühtlasi ka kollaste suunatulede paigaldamise ja prügikotituuningu eemaldamise plaane.
2. Keskkonsoolis pole helivaljuse nupp, vaid inglise keeles "fader" ehk heli esi- ja tagakõlarite vahel liigutamise rullik. Originaalraadiotel tol ajal sellist funktsiooni sisseehitatud ei olnud.
3. Käigukasti õlitaset kontrollitakse tõepoolest töötava mootoriga siledal pinnal ja selliselt, et enne on nii esi- kui tagurpidikäigud sisse pandud ja seejärel käigukang P peale lükatud. Noh ja siis nii enamvähem saab aru, et kas õli on, aga midagi väga selgeltloetavat ja siililegi selget selles tegevuses küll pole.
4. Vaakumilekked võivad mõjutada oluliselt käigukasti toimimist. Seda ei juhi veel mingi moodne elektroonika.
5. Kastiremont on sel autol peaaegu täiesti mõttetu tegevus, sest teine-kolmas kast, mille umbes 300 euroga ostad ja alla tõstad vast juba ikka toimib. Aga alati võib juba ka esimene toimida.
Edu ja jaksu autoga möllamisel!
Parimate soovidega,
Tauno
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
12-03-2016, 01:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2016, 01:59 PM ja muutjaks oli 124STD.)
Minu teada peaks käigukasti õli kontrollima N peal. Sõber sõitis mittu aastat niimodi et õli kontrollis P peal ja üks päev kadusid pooled käigud ära. Siis kontrollis õli N peal ja siis oli õli kõvasti alla miinimumi või ei näitand üldse, ei mäleta täpselt.
Mul on samasugune kõrvalistuja iste vb seal korralik kott. Vaatan hiljem järgi.
Siit saab tasuta varuratta. http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=38939
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Selle istme seljatoe küljes oleva koti ülaservas on nöör või kummipael, mis on välja veninud. Uuri seda kotti ja seljatoe katet veidi lähemalt, seal peax servades mingid kruvid olema, millega see istme külge kinnitub. Võta see lahti ja tõmba pael pingule ja lõika lühemax või asenda see ja pane kõik kokku tagasi. Midagi keerulist seal pole.
Umbes taoline protsess:
http://www.benzworld.org/forums/5253525-post59.html
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
14-03-2016, 11:57 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-07-2016, 07:41 AM ja muutjaks oli Mike22.)
Tänud kõigile!
Fader nupust ei teadnudki kuna see ei töötanud mitte ühel minu eelmisel w124-l
Tagumine tuledejätk mulle isegi meeldib! Aknad võiksid jah eliktirilsed olla, aga kui süsteemid vahetada, siis jäävad augud polstrites ning vaja teist puit konsooli ja nuppud polstritele. Seega ei hakka sellega tegelema, mehhaanilised aknatõstukid on ka omaette rariteet juba, ja las nad olla
Käigukastis õli oli vähe, kontrollisin nagu Tauno soovitas, läksin auto maailma ja küsisin mis õli vaja, müüja vaatas arvuti järgi, et sobiks w124-le. 1.2L ATF (valvoline) õlit läks sinna kuni hakkas normi piires näitama.
Nüüd stardib ilusti 2 käiguga, vahetab kolmandale normaalselt, aga kolmandast neljale pööred 4.5 tuhat, 3 sekundit mõtleb ja siis vahetab. Kickdown vist ka ei tööta, polegi saanud täpselt aru mis ta teeb.
Mõnikord juhtub veel, et mootor sureb välja hoo pealt, valasin bensiini juurde - korras, aga väga harva ikka esineb pärast järsku pidurdamist või pööre manöövril. EDIT Kütusenäidik ei näita, et bensiini on vähe, nüüd lihtsalt panen rohkem kütust ja probleemi ei ole.
Ja vaatasin veel ASD potsikus kapoti all pole õli sees.
Homme loodetavasti alustab probleemide lahendamisega.
Eile-täna käisin juppe ostmas. Kokku läks umbes 500km kahe päevaga, et kõiki asju Eesti erinevatest kohtadest korjata Tõin koju väga palju häid varuosi (kollased suunad, sihik, tungraud, varuratas, laeriie, laekäepide, välisukse lingi osa, 2.6 püsikiirusehoidja, Becker Classic originaal makk koodiga, komplektne doonor sinine veluur sisu koos mattidega, polstritega, käetugedega, ja lävepakkudega - viimased unustasime müüjaga ja saame kokku hiljem).
Sisu vajab mega pesemist, kas on lihtne riie raamist lahti saada? Ja kuidas ning millega parem puhtaks teha?
Selle autoga on väga mugav reisida.
Kui raske on püsika installimine? Kas pildil on kõik cruise control süsteemi elemendid olemas?
Endiselt võib pakkuda esistange pukseerimis ava luuki, antenni, yatouri (viimase tellin sel nädalal ebayst, kui keegi siin ei paku).
Võib ka ATM käigukasti pakkuda, aga siis mitte ulme hinnaga ja proovimisvõimalusega
W220 S-i salong läks nii mustaks pärast seda samet sisu vedamist, et tegin kohe Tallinna jõudes korraliku sise+välispesu:
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Väga äga, et omad ka nüüd vanemat mersut. Pukseerimis avakated otsi alvadist. Edu remontimisel ja uuendamisel!
CE420 v8
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kiidan sisu: sinust veluuri kohtab harva.
Muus osas ole vaid mees ja loe juhendmaterjale. Maailmas on pea kõik olemas, alusta näiteks siit:
http://mbworld.org/forums/
Automaatkasti P ja N asendid on hüdraulika suhtes võrdsed ja seega peab ka õlitase sama olema.
Meil on foorumis olemas juhend kasti reguleerimiseks. Aga enne seda kontrolli kõigi vaakumsüsteemide lekkekindlust ja vajadusel vaheta lekkivad kummivoolikud. Plastkõrred reeglina probleeme ei valmista, kummiühendused aga vanuvad.
Käigukasti õli ja filter vaheta ära - need on kulumaterjalid ja müüja juttu uskuda ei tasu. Pealegi ei ole hea, kui hüdrosüsteemis on segu erinevatest õlidest. Tallinnas oskab Lesven seda hästi teha, ei pea Hõbenoolde või Horti minema. Aga võib
Kui rahakott vastu lööb, siis neljakäigulisi automaatkaste veel liigub ja kahtlase asemel tasub muidugi teadaolevalt töökorras isendit hooldada
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
kui pole saladus mis hinnaga said ? auto oli pakkumisel arestitud ja metallihinnaga
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 195
Teemad: 15
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Sisu tõesti omapärane!Veider,et enamjaolt pandi neid 2.2-2.6 bensiinimootoriga autodele.Suhteliselt vähe olen leidnud 3.2 ja ülesse.Hakka või veluur sisu otsima
Postitused: 222
Teemad: 47
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Minu arust on mul ühe varuosaautol selline sisu, puitliiste hetkel ei meenu uksepolstritel, muu küll nagu sama. Ja tehasest tuli täitsa 3.0 132kw.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
27-03-2016, 01:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-03-2016, 01:56 AM ja muutjaks oli Mike22.)
Metall hinnaga küll autot ei saanud, ostmise hind + varuosad ja tööd juba miinimum 1500€ arve ja vist läheb veel samapalju juurde.
Käisin ARK-is, tõin kõik paberid (mõned käsistsi 2006a. alla kirjutatud erinevad leppingud jne), mingeid areste või probleeme polnud, auto on nüüd ilusti minu nimel ning värske tehnilise passiga
Sai ostetud paar originaal stereot:
Becker Classic
Becker Special
Becker Special või Exquisit?
Esimene on väga heas korras, teine väsinud, kolmas varuosadeks teisele. Esialgu panen autosse Classicu.
Ostetud sai ka MB embleem:
Nüüd ilutseb kapotil:
Lõpuks vaatasin üle kõik lambid ja pirnid ja vajalikud vahetasin uute vastu, enam hoiatus tuli ei põle, ainult ASD armatuuris särab.
Paremat tagumist uksepolstrit vahetasin õige polstri vastu:
Plastik lingikate juba ka auto küljes.
Sain ka korralikud sinised lävepakud kroomiga, ja juba panin alla.
Ostsin summuti tagumine osa (katist sinna lõpuni):
Lesvenis pandi seda alla (tagumine pütt samasugune, aga ühe toruga 2.3 mootorist, vb panen mingi ilusa summutiotsa sinna hiljem):
Kui Lesvenisse sõitsin hakkas lekkima nivo amortide toru
Lekke sai kõrvaldatud seal samas:
Aga nüüd auto tõusis tagumiku ca 10cm ülesse Sõita küll pehmem, aga näeb väga igav välja! Nagu aru saan seda saab reguleerida auto alt? Loodan, et annab tagasi alla lasta.
Ja siis, kui oli ilus madal:
Käigukasti hetkel ei hakka remontima, hiljem loodetavasti saab uue kasti.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Tore et edeneb
Postitused: 677
Teemad: 108
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Mercedes-Benz on Mercedes-Benz.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
(07-05-2016, 06:03 AM)124STD Kirjutas: Miks auto müüki panid ?
http://m.okidoki.ee/item/5011317/
Müügis ajutiselt, kuna hetkel välismaal ja ei tegele sellega. Hind odav kuni vead kõrvaldatud
Käigukasti uudiseid ka: üks vaakumvoolik oli ühendamata - pandi Lesvenis külge, aga nüüd kadus neljas käik ära )) Tegelen sügisel, kui olen kodus tagasi. Kui kellegil üle neljane atm kast võtke ühendust privaat sõnumiga.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Tere taas. Novembris olen jälle kodus ja saab siis autoga natuke tegeleda.
Esimese asjana tahaks käigukasti korda saada või seda vahetada. (Pakuti juba mõned kastid siin foorumis alates 70€ kuni 300€).
Aga äkki on veel võimalus minu kasti viga tuvastada. Tuli meelde, et autol ei toimi kickdown. Kas see võib mõjutada käikude vahetusi? 4 käik 90% ei lülitu üldse sisse Õlitase väidetavalt korras ja vaakumid Lesvenis kontrolliti üle.
Kui teine kast alla panna, siis millised kastid mulle KINDLASTI sobivad bolt on? 260E 118kw oma on 722.409 - (minu autol) ja 722.429.
Millised nendest sobivad näiteks: 300E 132kw / E280 142kw / E320 162kw / E300D 83kw 4k. atm. kastid?
Uurin kui kallis on käigukasti vahetus ja palju see aega võtab (mitu tundi?) kui teha näiteks Lesvenis? Ca 300-400€ vana kasti maha võtmine + uue kasti peale panemine + uus õli ja filter?
Väiksematest asjadest võib mulle pakkuda roosteta parema esitiiva, esistange konksu kate, R18 monoblockid, tagaluugi alumise plastik liistu.
Postitused: 151
Teemad: 4
Liitus: Jan 2013
Maine:
1
Pildi järgi mootori temperatuur tundub körge (100C).
Arvamusi on muidugi erinevaid, aga minu arust M103 Mercedes-Benz temp peaks seisma nagu naelutatult 80-85C peal.
Alusta muidugi köige lihtsamast- kontrolli kas jahutusvedeliku anuma kork on öige(originaal) ja kas selle kummitihend on korras. Kui korgi tihend on vana ja laseb läbi, siis on probleem leitud. Järgmiseks vöid proovida termostaati poti sees vees keeta koos kraadiklaasiga ja vaadata millal avaneb.
Edasi vöid kontrollida temp. andurit, viskot, jahutusradikat ja veepumpa.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Kui on keegi siin selle autole soovija, siis andku märku. Endal suur autopark ja ei jõua kõikidega tegeleda
Auto korralik ja värske, sisu ja kere väga head, kast ja katuseluuk on probleemid hetkel. Käivitus ilusti pärast 7 kuud seismist!!!!!!
Lisainfo 56 666 208 või PS.
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Postitused: 1,360
Teemad: 157
Liitus: Apr 2012
Maine:
2
Sinine Veluur on uue omaniku käe all ja õnneks saan ise ka jälgida mis autoga tehakse
Kuu aega tagasi sai vahetatud siis karteripõhi, uus õli sees, ja mootor töötab jälle nagu kell.
Katuseluuk on remonditud ja töötab, oli seal palju asju katki, selle pärast ei töötanud ennem.
Nivoo vedrustus reguleeritud alla poole, auto nüüd õigel kõrgusel, mitte traaktor.
Käigukastil vahetatud õli, reguleeritud natuke surve ja ime neljas käik tuli tagasi, vaatame kauaks
Suveks ostetud 16" monoblockid, tegu originaal W201 velgedega 1986a Varsti veljed lähevad ülevärvi ja randid poleerimisele.
Ma olen väga rahul, et auto õige omaniku käes ja omab nüüd ülevaatust, liikluskindlustust, ja vead tasakesi parandatakse ära
Ise sõidan sellega mõnikord ka - väga hea tunne!
Väike video pesulas, kus pesen enda punast S123, ja sõber peseb Sinist Veluuri
|