Teema hinnang:
  • 4Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w201,190,1986 - Sten
(04-07-2016, 02:15 PM)v6sa Kirjutas:
(04-07-2016, 12:16 PM)jegesmesh Kirjutas: Ära niisama torgi Big Grin Võta see veepihusti millega aknaid pesed, lase sellega vett juhtmetele. Pimedas on parem, siis on näha ka kui säriseb.

Ega see nüüd nii hull tapamasin ka ole. Need mõnikümmend kilovolti panevad küll hüppama ja annavad võimaluse saada selgust inimese harituse tasemes, kuid tapvat energiat sealt ei kogune. Kui just otse elutähtsatesse elunditesse seda ei suuna, eksole.

Seda muidugi, aga milleks seal niimoodi siis hüpelda kui on olemas lihtsam ja mugavam variant?
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
(07-07-2016, 11:21 AM)jegesmesh Kirjutas: Seda muidugi, aga milleks seal niimoodi siis hüpelda kui on olemas lihtsam ja mugavam variant?

Sest väike leke ei paista välja enne, kui novembrikuiste niiskete või veebruarikuiste sulailmadega. Oskab aga sääranegi tekitada hälbeid mootori töös.Crybaby

Märkus selle kohta, et enne tasuks kusagil pimedas juhtmed märjaks teha ja seejärel tudeerida võimalikke siniseid välke esmalt silmadega, on muidugi õige. Aga selleks peab olema pruukida pime ruum, praegused ööd on liiga valged veel.Eusa_whistle
(04-07-2016, 05:06 PM)sten130 Kirjutas: Ilm saaremaal ja viljandis käies oli kuiv ja soe. Pigem arvan, et asi on jälle selles tooreklapis.
...

Kui Sul on Strömbergi "takerduvakurguline", siis selle paneb Hannes Speedsterist käima küll.

Ainult selle pärast pole mõtet ümberehitusega tegelda.

Aga kui on tahtmine teha ainulaadset autot, siis miks mitte.
Vasta
Rääkisin Hannesega kunagi sellest kui mul talvel need jamad olid. Kuna tal oli vist kiire see hetk siis saatis ta mu ühe teise mehe juurde, kes tegi ka ausalt väga head ja kiiret tööd ja muidugi väga sootsa raha eest. Ja nüüd on jälle jamama hakkanud kogu see asi. Kuna sellega need jamad on ja ei käi ilusti, kütuse on kulu suur ja jõudu ka ei ole siis lähen teiste karpade peale. Kuna minu teada pole eestis veel kutsikale webereid, dellortosi või solexeid peale ehitatud siis oleks see päris põnev projekt. Samas oleks ka silmailu kapoti all rohkem kui selle praeguse jamaga. Olen natuke ebays uurinud ja dellortosi saaks juba päris mõistliku raha eest, et päris vaeseks nendega ei jääks. Youtubes on mõned videod ka, päris vägevaid hääli teevad.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
(07-07-2016, 07:08 PM)sten130 Kirjutas: ...
Kuna minu teada pole eestis veel kutsikale webereid, dellortosi või solexeid peale ehitatud siis oleks see päris põnev projekt. Samas oleks ka silmailu kapoti all rohkem kui selle praeguse jamaga. Olen natuke ebays uurinud ja dellortosi saaks juba päris mõistliku raha eest, et päris vaeseks nendega ei jääks. Youtubes on mõned videod ka, päris vägevaid hääli teevad.

Vaeseks jääd ikka, siin ei ole vahet.Eusa_whistle Karburaatorite sünkroniseerimine on päris peenike töö. Sünkroniseerimata karburaatoritega on päris hea võimalus elus moto utiliiks muuta mõne tuhande kilomeetriga.

Aga eks mängu ilu maksab ka midagi ning hobid ei peagi mõistlikud olemaEusa_drool Edu leiutamisel!
Vasta
Motika karpasi olen sünkroniseerinud, mingi hull teadus küll pole.
youtuubis õppevideosi küllalt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
(08-07-2016, 08:42 AM)Laur Kirjutas: Motika karpasi olen sünkroniseerinud, mingi hull teadus küll pole.
youtuubis õppevideosi küllalt.

R4 motol nelja karburaatorit?

Üks asi on sünkroniseerida ajamid, teine asi saada võrdseks segu koostis. Aga tehtav see on ja kui eesmärgiks on "ühe võistluse mootor", siis pole erineva koostisega segu üldse probleemiks.Ninja
Vasta
Täna avanes väga vihale ajav vaade, kaduma on läinud parempoolne küljekarbi kate. Pean hakkama uusi otsima ja siis neid jälle sobivaks ehitama. Ei saa ka need jamad otsa. Eusa_wall Crybaby Doubt 1 nõme asi veel asja juures on see, et 22-23 juuli on näitus Icon_rolleyes

[Pilt: 38622-13706277_1434675709891412_137528133_n.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Kuidas see ära sai kaduda? Või varastati?
Vasta
Ei tea kuidas see võimalik on, aga kadunud ta on.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Heipa hei! Rolleyes
Ega kellelgi w201 karbi plastiuid ei vedele? Hullult oleks vaja,kuna õiged jõuavad alles ei tea kuna ja midagi oleks senikauaks asemele vaja.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Käisin kutsikaga nädalavahetusel Tallinn Truck Show 2016.

[Pilt: 46884-13731505_1442642285761421_25409562...4666_n.jpg]
[Pilt: 44989-13731667_1443414695684180_11805827...6847_n.jpg]
[Pilt: 34937-13692721_1443414745684175_79948247...2220_n.jpg]
[Pilt: 57572-13614930_1443414879017495_30441318...0596_n.jpg]
[Pilt: 24532-13769451_1443414729017510_66713260...2276_n.jpg]
[Pilt: 26338-13775810_1442642289094754_58534983...5240_n.jpg]
[Pilt: 56788-13775884_1443414779017505_69510767...3740_n.jpg]
[Pilt: 85488-13776019_1443414985684151_88743271...4840_n.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Kuna autoga on palju plaane siis oleks hullult garaazi vaja, tööjuures ei taha ka väga jalus hoida.

Soov üürida garaaz minimaalselt 18m2.
Garaazis võiks olemas olla elekter (laelambid, pistikud jne)muidugi ei teeks paha ka autokanali olemas olu. Asukohta võiks olla kas tallinn või viljandi. Muidugi võiks olla normaalse hinnaga, soov üürida pikemaks ajaks.

Pilt on ilustreeriv:
[Pilt: 45557-2a53e0bc-1464590720-22-e.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
1 Mercedes peres jälle juures.
Täna soetasin igapäeva sõiduks 2002 aasta w203, c320 atm. 160kw. päris mõnus auto on.
Mõni päev panen mõned pildid, natuke infot ja juttu ka. Ei taha pilte enne teha, kui puhas ja poleeritid on.
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
(29-07-2016, 09:44 PM)sten130 Kirjutas: ...
Muidugi võiks olla normaalse hinnaga,
...

Palju see kehtivas rahas ka teeks?

Vasta
Natuke siis igapäeva autost kah:

Autoks siis 2002 aasta mercedes-benz c320. Autol on päris korralik varustus koos atm kastiga ja 160kw.
kui kellelgi huvi siis vin ka: WDB2030641F250854
Kui keegi vin koodi järgi oskab varustust ja muid asju vaadata siis võib siia ka pannaRolleyes

[Pilt: 52395-13872607_1450247175000932_1181215495_n.jpg]
[Pilt: 33946-13874837_1450247165000933_1539976333_n.jpg]
[Pilt: 39298-13900942_1450247181667598_525571135_n.jpg]
[Pilt: 36577-13900919_1450247188334264_788611843_n.jpg]
1 natuke kehv sisu pilt ka
[Pilt: 96397-13884389_1450247158334267_141094725_n.jpg]



The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
197U OBSIDIAN BLACK
201A LEATHER - BLACK/ANTHRACITE
222L WUPPERTAL BRANCH
244 SPORTS SEATS, FRONT
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
273 TELEPHONE PRE-INSTALLATION D-NET MOBILE
287 THROUGH-LOADING FEATURE
345 RAIN SENSOR
354 ANTENNA FOR TELEPHONE D/E-NET
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
486 SPORTS SUSPENSION
543 SUN VISOR WITH ADDITIONAL FUNCTION
691 BLUE HEAT-INSULATING GLASS ALL-AROUND, GLASS REAR
753 AMG - 20" DOUBLE-SPOKE WHEELS WITH MIXED TIRES
767 19"/20" AMG FORGED WHEELS W/ MIXED TIRES, BLACK
802 AEJ 01/1/X
810 SOUND SYSTEM
819 CD CHANGER
873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
985 COC PAPER EURO 4 TECHNOLOGY W. REG. CERT. PART II
FW LIMOUSINE
GA AUTOMATIC TRANSMISSION
L LEFT-HAND STEERING
M112 V6-GASOLINE ENGINE M112
M32 CAPACITY 3,2 LITER
Vasta
Tänane kiire tiiva poll annab teada, et kui ilusti teha saab tulemus ikka väga hea.

[Pilt: 33669-13872454_1450914058267577_1341745130_n.jpg]
[Pilt: 97299-13866630_1450914051600911_1293671912_n.jpg]

The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Kuidas c liigub ka?
Naftapress.
Vasta
Esimesed 100km/h tulid nii kiiresti, et ei saanud arugi Rolleyes Auto on super ja olen väga rahul, sõidab hästi ja kõik töötab ilusti.Thumbsup

Natuke on vaja veel pisiasju teha aga õnneks pole midagi hullu:
Esiklaas vaja uus panna
Katus värvida (esiklaasi juurest natuke roostes)
Kapott värvida (kivitäkked)
Esi ja tagastanged värvida
Kapotile uus sihik
Roolile uus nahk
Taha uued piduriklotsid ja kettad
Ja korralik poleerimine ja vaha
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta
Üle kuu aja vurasin jälle vanuriga paar tundi linnas ringi, krt on ikka vägev. Ei jõua juba ära oodata, et saaks sisu tegema hakkata ja mootoriga natuke tegeleda.
Väike plaan on minna septembris 23. september – 25. september tartusse motoshow-le.

[Pilt: 47833-14021659_1481397158552600_42609497...7406_n.jpg]
[Pilt: 86293-14102421_1481397155219267_30263802...2485_n.jpg]
[Pilt: 68858-14064268_1481397211885928_79734962...2743_n.jpg]
[Pilt: 43558-14068233_1481402495218733_75371993...0160_n.jpg]
[Pilt: 44788-14088548_1481397181885931_40823829...1772_n.jpg]
[Pilt: 56295-14141488_1481397191885930_79643203...1665_n.jpg]
The best or nothing

Ebaühtlane tühikäik ei ole probleem vaid eesmärk.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W126 500SEL, 1986 - Ester Ester 271 259,636 15-11-2023, 04:24 PM
Viimane postitus: v6sa
  w201 1989.a - Rainiskoop Rainiskoop 313 274,222 20-04-2020, 02:40 AM
Viimane postitus: Rainiskoop
  W201 190E 1992.a Sportline - bertaviikberg BertaViikberg 14 12,153 04-10-2018, 10:31 PM
Viimane postitus: BertaViikberg
  Minu MB W201,1.8 ,1990 raidoon 24 25,217 06-03-2014, 10:39 PM
Viimane postitus: 190
  Minu MB 190E, w201, 3.2- Renkju Renkju 101 111,303 18-01-2012, 11:48 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190 E 1.8 Turbo - HotPapa HotPapa 57 65,696 10-09-2010, 03:34 PM
Viimane postitus: HotPapa
  Minu MB w201 190E, 1985, 2.0, 90kw Renkju 5 8,393 30-07-2009, 05:44 PM
Viimane postitus: Renkju
  MB 190 sonywaw 6 8,040 09-12-2007, 05:25 PM
Viimane postitus: sonywaw
  MB 190d 1984 w201 koorti 8 8,307 03-07-2006, 04:38 AM
Viimane postitus: Andres
  Projekt Mercedes-Benz 300 SD, 1986, W126 Hunt 14 12,380 13-02-2006, 05:31 PM
Viimane postitus: Hunt



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 18 külali(st)ne