Teema hinnang:
  • 3Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W126 500SEL, 1986 - Ester
#1
Teen siis ära uue teema vanast tuttavast kuuest, mis juba klubi ringis aasta olnud.
Vahetus siis omanik.

[Pilt: teemasse_esipilt.jpg]

   

   

Kasutades ära eelmise omaniku suurt tööd, teen tema kuue teemast kiire copy/paste auto tehniliste andmete koha pealt. Loodetavasti endine omanik ei pahandaIcon_smile


....
Mark:  Mercedes-Benz 500 SEL
Väljalaskeaasta: 1986
Läbisõit: 325 000 km
Võimsus: 164 KW
Mootori valem: 5.0 V8
Pikkus: 5135 mm
Täismass: 2135 kg
Lisavarustus: hooldusraamat, automaatkliima, roolivõimendi, kesklukustus,  ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (18), püsikiiruse hoidja, elektriline parem välispeegl, 1x elektriliselt reguleeritavad istmed, originaalstereo, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, hele nahksisu, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, nahkkattega rool, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid
...

kõik peab peaaegu paika ka. Välja arvatud mõned lisavarustuse detailid, mis lihtsalt ei töötaConfusedad: Veel...

.....parempoolne esimene elektriline aknatõstuk ei ole iseseisvalt tööle hakanud.
Salongivalgustus ei taha koostööd teha ning sellele lisandub ka parempoolne esituli, kes tujudest tingituna vahepeal põleb ja vahest mitte. Arusaamatu on, kelle tujudest tema töötamine sõltub:tongue:

Originaalstero väljastab heli vaid juhi poolsetes kõlarites



Esmajärjekorras peab üle vaatama aga pidurid ning nivooamordid. Kevadeks on kindel plaan kapoti värvimine/poleerimine ning talvel väljatulnud roostekohtade eemaldamine.

Esimesel ostujärgsel nädalavahetusel sai kokku sõidetud 700 km ning tõdesin, et vaatamata kütuse kugistamisele, teen edaspidigi kõikvõimalik sõidud selle mersuga.
Tempomaat peale ja lihtsalt sõida. Harjumatu oli aga, et möödasõitu tehes ei pidanud vahemaa pikkust pingsalt arvestama nagu seda on mu 66 kW 124 puhul.

Lisatud piltidel näha veel üks Mercedes-Benz huviline, keda küll kuute ei lasta, kuigi ta nii väga tahaks:biggrin:. Seepärast nuusitakse kuus igal hommikul põhjalikult üle, et ka keegi teine neljajalgne autos poleks käinud:wink:
   
Vasta
#2
Sihuke temp sai tehtud jah. Kuld on nüüd mõnda aega jalamees. Või peaaegu jalamees, mis see korillagasõitmine ikka jalakäimisest palju erineb...:tongue:

Auto on aus. Seisnud masin, tegemist tahab. Aga toimetab ilusti, kütuse on nõus nahka panema ja rooli taga peab kogu aeg spidomeetril silma peal hoidma. See"... mitte vähem, kui 40 km/h..." kipub kole kergesti tekkimaConfusedilly: Ja see V8 urahtus...:hump::hump::evil:

Mõnest veast oli juba juttu. Esituli on alles ülekuulamisel. Kahtlustan pistikut, aga eks aeg näitab.

Aknaga on nutusem lugu. Kõrvalistuja pool ees on rahu ja vaikus. Ei üles, ei alla. Eks mingil hetkel peab seda siis lahkama hakkama. Aga enne kogume julgust selle nahkpolstri kallale asumiseks...

Kõige suurem probleem on tagavedrustusega. Nivoopaunad tunduvad küpsed olema.:flaming: Ebatasasel teel pole kuigi mugav taga istuda, kui peamise vedrutamise teevad istmevedrud. Samas nivoo toimib ilusti - viis nägu autos ei tekitanud mingit probleemi. Algul küll vajus, aga peale mootori käivitamist oli taas loodis.

Raadio läheb mingil hetkel elimineerimisele. 4 kõlarit ju olemas, neid võiks siis ju ka vastavalt pruukida. Ja kaubaliftis 2 mölakasti ainult ongi, sinna sobib too originaalmagnetoola hästi.

Elu on vahel ikka huvitav... Meie kaubaliftil oli klaasipesuri nivooandur 126 oma vastu vahetatud. Too jäi lühikeseks ning ma hankisin sinna potsikusse õige. Olen toda andurit nüüd pea aasta müünud ühele ja teisele, keegi ei tahtnud... Nüüd kulus meie kuuele ära.:lol: Nagu oleks teadnud...

Edit: kuna alailma on vaja VIN-koodi, siis panen enda jaoks siia kirja: WDB1260371A226414
Vasta
#3
Lõpuks ometi on see auto endale hea omaniku leidnud, õnnitlen! :bigsmile:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#4
Karl Kirjutas:Lõpuks ometi on see auto endale hea omaniku leidnud, õnnitlen! :bigsmile:
On ka kõrva ja silma hakanud palju negatiivset eelmise omaniku kohta.

Õnnitlen uut omanikku! Ära sa ainult seda võsa-t autole ligi lase.Las ostab endale auto,siis näeb kuhu raha läheb.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#5
Lõoke Kirjutas:On ka kõrva ja silma hakanud palju negatiivset eelmise omaniku kohta.

Ärge nüüd nii kurjad ka olge. Kodanik ikka on teinud kah. Krt, mitte iga auto küünlajuhtmeid pole paigaldanud Rolz isiklikult pealtvaatajate ergutushüüete saatel!

Lõoke Kirjutas:Õnnitlen uut omanikku! Ära sa ainult seda võsa-t autole ligi lase.Las ostab endale auto,siis näeb kuhu raha läheb.

Siis näeb, siis näeb... Ma olen lühinägelik ja värvipime, seetõttu SELi tagaistmelt rahakotini ei näegi:tongue: Kust mina tean, kui kallis see autopidamine onConfusedilly:



:evil:
Vasta
#6
Lõoke Kirjutas:
Karl Kirjutas:Lõpuks ometi on see auto endale hea omaniku leidnud, õnnitlen! :bigsmile:


Õnnitlen uut omanikku! Ära sa ainult seda võsa-t autole ligi lase.Las ostab endale auto,siis näeb kuhu raha läheb.

Raske on Taavit kuuest eemal hoida, keegi peab ju eespool mainitud vead ära parandama:biggrin:
Vasta
#7
Parempoolse esitulega oli endalgi jama(W124). Loomulikult on iga probleem erinev aga lugu järgnev.
Algas samamoodi,esituli vahepeal põles ja siis mitte. sai vähe koputatud ja aitas Confusedmile: Kuid ühendus paistis kõik OK olevat. kartsin,et aknapesuvedelikku läinud kuhugi juhtmetele ja sealt mingid jamad...
No ja siis ükspäev hakkas kellaplokis tuledega jama. Kaitse läbi,uus kaitse ja kõik ok. Probleem aga kordus ja üha tihedamini.

Ja siis see juhtus,kaugel kodust, kusagil KP metsade vahel... Auto seisis.
Probleem oli genekas. Sai korda lastud teha ja mured kadusid.
Vasta
#8
Lõoke Kirjutas:
Karl Kirjutas:Lõpuks ometi on see auto endale hea omaniku leidnud, õnnitlen! :bigsmile:
On ka kõrva ja silma hakanud palju negatiivset eelmise omaniku kohta.

Õnnitlen uut omanikku! Ära sa ainult seda võsa-t autole ligi lase.Las ostab endale auto,siis näeb kuhu raha läheb.

Aitähh SÕBRAD head sõnad on alati teretulnud :bash:
Vasta
#9
Hm mõte selline, et äkki toon 560SEL-i saksast ja teeks üksühele vahetuse Shy väike huvi ju oli ka 560-ne vastu.
Vasta
#10
kuld Kirjutas:Hm mõte selline, et äkki toon 560SEL-i saksast ja teeks üksühele vahetuse Shy väike huvi ju oli ka 560-ne vastu.

Kulla mees selle koha pealt oled küll valesti aru saanud. Mulle 500st piisab, mul pole vaja midagi pikendama hakata, et peaksin 560 ostma:tongue:

Sai küll mainitud, et kui 560 tood, siis too korralik. On siis hea auto tulevikus klubilisele maha müüa...:biggrin:
Vasta
#11
kuld Kirjutas:Hm mõte selline, et äkki toon 560SEL-i saksast ja teeks üksühele vahetuse Shy väike huvi ju oli ka 560-ne vastu.

Kuld, sul vist päris sassis pea...... müüd auto maha ja tahad kohe tagasi vahetada? Confusedilly:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#12
Näh, siia on kirjutamata jäänud...

Sai nädalavahetusel natuke müratud. Praegu on seis järgmine:
*seisupidur-v6sa 0-1 (töötab täitsa ilusti)
*vasak tagapidur-v6sa 1-1 (läheb veel soojaks. Asja uuritakse)
*parem esipidur-v6sa 1-0 (sai vist tagapiduri peale kadedaks, tahab ka tähelepanu saada. Läheb VÄGA soojaks)

Seisnud auto rõõmud.Confusedilly:

Seisupidur oli kõige huvitavam: tagastusvedru oli pooleks ja klotse laialisuruv liigend läbi paindunud. Tänasin jumalat, et 123-l on sama tsüdeem, neid vedrusid on õnneks varuks piisavalt.

Huvitav on selle tagapiduri ehitus: mina teadsin kogu aeg, et 126 on nagu 123. On jah, aga üldse ei ole 123 moodiConfusedilly:

Tagapidurisilindri mahavõtmiseks tuleb veidi rohkem vaeva näha, kui kolmel. See õnnetu silinder saab oma vedeliku mitte otse pidurivoolikult, vaid vahepeal on üks tore toruke. See toruke aga kinnitub pidurikanduri reaktiivvardale. Ehk kui tahad silindrit toru kahjustamata ära keerata, siis pead lahti laskma ka selle kanduri. Mis omakorda tingib hiljem vajaduse see kandur taas kokku saada. Ja see on huvitav töö, kus oleks vaja kolmandat kätt. Või koormarihma, mille peale ma muidugi liiga hilja tulin. Aga eks homme katsetan uuesti, ega ma seda tagapiduri pealejäämist niisama ei jäta.

Aga sõita on mõnus. Esimene auto, kus ma vabatahtlikult tagaistmele kobin. Kui selle õnnetu nivoosüsteemi kah laitmatult toimima saab, on seal ikka VÄGA mõnus olla. Paar korda olen end tabanud mõttelt, et siin võiks nüüd üks tore DVD-ekraan olla - paras filmi vahtida. Las juht higistab:tongue:

Küsimus kah vahele: oskab keegi öelda, kas sellel mudelile tagaistujatele miskity lauda ka pakuti? 140-s olen näinud, kuid 126 pole ette sattunud. Samas, ega ma pole otsida ka osanud...

Kui kellegi sihukest lauda on, siis pakkuge!

Krt, V8 on ikka V8.:cool_rsvd:
Vasta
#13
Lauda kinnitusega esimese istme külge pakutakse küll. Soomeski pakuti, ei mäleta enam netiaadressi......

V8 on V8, olen täiesti nõus.:cool_rsvd:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#14
jaa...SEL on ikka hea asi...üleüldse kuus on ikka mega mugav:hump:, ei kahetse et SEL'i võtsin kuigi kavas oli SEC soetada
Vasta
#15
HotPapa Kirjutas:jaa...SEL on ikka hea asi...üleüldse kuus on ikka mega mugav:hump:, ei kahetse et SEL'i võtsin kuigi kavas oli SEC soetada

Ütleb mees, kes hakkab kohe selgitama nivootondi müsteeriumi...
Vasta
#16
Lauad on Saksas täitsa saadaval. Täispähklipuust, hinnad 1000-2000 EUR
Every nerd becomes a superstar online...
Vasta
#17
v6sa Kirjutas:
HotPapa Kirjutas:jaa...SEL on ikka hea asi...üleüldse kuus on ikka mega mugav:hump:, ei kahetse et SEL'i võtsin kuigi kavas oli SEC soetada

Ütleb mees, kes hakkab kohe selgitama nivootondi müsteeriumi...

Confusedilly:
Vasta
#18
Võsa,sellega pingutasid sa nüüd küll üle,et istud vabatahtlikult tahaistmele.Eks sulle ikka öeldakse kuhu tohid või pead istuma.Aga sul on vedanud ,et sa üldse seal istuda saad.
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#19
Rolz Kirjutas:Lauad on Saksas täitsa saadaval. Täispähklipuust, hinnad 1000-2000 EUR

Ai..Confusedilly:
Vasta
#20
Lõoke Kirjutas:Võsa,sellega pingutasid sa nüüd küll üle,et istud vabatahtlikult tahaistmele.Eks sulle ikka öeldakse kuhu tohid või pead istuma.Aga sul on vedanud ,et sa üldse seal istuda saad.

:tongue:

Üldiselt on nii, et kes maksab (loe: remondib), see tellib muusika (loe: valib istekoha).
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w201,190,1986 - Sten sten130 536 378,953 21-02-2021, 05:56 PM
Viimane postitus: sten130
  Mercedes-Benz 500SE W126 Mike22 50 23,975 31-08-2019, 05:31 PM
Viimane postitus: hents99
  W126 SDL 3,0TD `86 Janek 126 janek126 14 12,241 06-06-2018, 10:40 AM
Viimane postitus: janek126
  MB 560SEC W126  90.a. secman 120 119,169 21-07-2017, 12:51 PM
Viimane postitus: secman
  W126 300 SEL 1989 (OM606 projekt) - MBW126 MBW126 156 153,496 18-10-2016, 09:30 PM
Viimane postitus: MBW126
  MB 560SEL 1991 a. W126 HotPapa 115 115,328 23-02-2015, 07:03 PM
Viimane postitus: HotPapa
  MB 260SE 1990a. W126 siimruz 134 99,668 17-08-2013, 12:06 AM
Viimane postitus: siimruz
  MB 500SEL 1992a. w140 ce300 16 15,483 19-05-2013, 07:51 PM
Viimane postitus: ce300
  mb w126 420se 87 - vqlur vqlur 9 9,031 05-11-2010, 09:15 AM
Viimane postitus: meqa
  MB 500 SE, 1988´ W126 Rait 42 31,926 05-06-2010, 09:02 PM
Viimane postitus: Rait



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne