Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
W126 500SEL, 1986 - Ester - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10)
+--- Teema: W126 500SEL, 1986 - Ester (/showthread.php?tid=6344)

Lehed: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14


W126 500SEL, 1986 - Ester - Ester - 08-10-2007

Teen siis ära uue teema vanast tuttavast kuuest, mis juba klubi ringis aasta olnud.
Vahetus siis omanik.

[Pilt: teemasse_esipilt.jpg]

   

   

Kasutades ära eelmise omaniku suurt tööd, teen tema kuue teemast kiire copy/paste auto tehniliste andmete koha pealt. Loodetavasti endine omanik ei pahandaIcon_smile


....
Mark:  Mercedes-Benz 500 SEL
Väljalaskeaasta: 1986
Läbisõit: 325 000 km
Võimsus: 164 KW
Mootori valem: 5.0 V8
Pikkus: 5135 mm
Täismass: 2135 kg
Lisavarustus: hooldusraamat, automaatkliima, roolivõimendi, kesklukustus,  ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, valuveljed (18), püsikiiruse hoidja, elektriline parem välispeegl, 1x elektriliselt reguleeritavad istmed, originaalstereo, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga, hele nahksisu, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, nahkkattega rool, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid
...

kõik peab peaaegu paika ka. Välja arvatud mõned lisavarustuse detailid, mis lihtsalt ei töötaConfusedad: Veel...

.....parempoolne esimene elektriline aknatõstuk ei ole iseseisvalt tööle hakanud.
Salongivalgustus ei taha koostööd teha ning sellele lisandub ka parempoolne esituli, kes tujudest tingituna vahepeal põleb ja vahest mitte. Arusaamatu on, kelle tujudest tema töötamine sõltub:tongue:

Originaalstero väljastab heli vaid juhi poolsetes kõlarites



Esmajärjekorras peab üle vaatama aga pidurid ning nivooamordid. Kevadeks on kindel plaan kapoti värvimine/poleerimine ning talvel väljatulnud roostekohtade eemaldamine.

Esimesel ostujärgsel nädalavahetusel sai kokku sõidetud 700 km ning tõdesin, et vaatamata kütuse kugistamisele, teen edaspidigi kõikvõimalik sõidud selle mersuga.
Tempomaat peale ja lihtsalt sõida. Harjumatu oli aga, et möödasõitu tehes ei pidanud vahemaa pikkust pingsalt arvestama nagu seda on mu 66 kW 124 puhul.

Lisatud piltidel näha veel üks Mercedes-Benz huviline, keda küll kuute ei lasta, kuigi ta nii väga tahaks:biggrin:. Seepärast nuusitakse kuus igal hommikul põhjalikult üle, et ka keegi teine neljajalgne autos poleks käinud:wink:
   


RE: W126 500 SEL, 1986 - v6sa - 08-10-2007

Sihuke temp sai tehtud jah. Kuld on nüüd mõnda aega jalamees. Või peaaegu jalamees, mis see korillagasõitmine ikka jalakäimisest palju erineb...:tongue:

Auto on aus. Seisnud masin, tegemist tahab. Aga toimetab ilusti, kütuse on nõus nahka panema ja rooli taga peab kogu aeg spidomeetril silma peal hoidma. See"... mitte vähem, kui 40 km/h..." kipub kole kergesti tekkimaConfusedilly: Ja see V8 urahtus...:hump::hump::evil:

Mõnest veast oli juba juttu. Esituli on alles ülekuulamisel. Kahtlustan pistikut, aga eks aeg näitab.

Aknaga on nutusem lugu. Kõrvalistuja pool ees on rahu ja vaikus. Ei üles, ei alla. Eks mingil hetkel peab seda siis lahkama hakkama. Aga enne kogume julgust selle nahkpolstri kallale asumiseks...

Kõige suurem probleem on tagavedrustusega. Nivoopaunad tunduvad küpsed olema.:flaming: Ebatasasel teel pole kuigi mugav taga istuda, kui peamise vedrutamise teevad istmevedrud. Samas nivoo toimib ilusti - viis nägu autos ei tekitanud mingit probleemi. Algul küll vajus, aga peale mootori käivitamist oli taas loodis.

Raadio läheb mingil hetkel elimineerimisele. 4 kõlarit ju olemas, neid võiks siis ju ka vastavalt pruukida. Ja kaubaliftis 2 mölakasti ainult ongi, sinna sobib too originaalmagnetoola hästi.

Elu on vahel ikka huvitav... Meie kaubaliftil oli klaasipesuri nivooandur 126 oma vastu vahetatud. Too jäi lühikeseks ning ma hankisin sinna potsikusse õige. Olen toda andurit nüüd pea aasta müünud ühele ja teisele, keegi ei tahtnud... Nüüd kulus meie kuuele ära.:lol: Nagu oleks teadnud...

Edit: kuna alailma on vaja VIN-koodi, siis panen enda jaoks siia kirja: WDB1260371A226414


RE: W126 500 SEL, 1986 - Karl - 08-10-2007

Lõpuks ometi on see auto endale hea omaniku leidnud, õnnitlen! :bigsmile:


RE: W126 500 SEL, 1986 - Lõoke - 08-10-2007

Karl Kirjutas:Lõpuks ometi on see auto endale hea omaniku leidnud, õnnitlen! :bigsmile:
On ka kõrva ja silma hakanud palju negatiivset eelmise omaniku kohta.

Õnnitlen uut omanikku! Ära sa ainult seda võsa-t autole ligi lase.Las ostab endale auto,siis näeb kuhu raha läheb.


RE: W126 500 SEL, 1986 - v6sa - 08-10-2007

Lõoke Kirjutas:On ka kõrva ja silma hakanud palju negatiivset eelmise omaniku kohta.

Ärge nüüd nii kurjad ka olge. Kodanik ikka on teinud kah. Krt, mitte iga auto küünlajuhtmeid pole paigaldanud Rolz isiklikult pealtvaatajate ergutushüüete saatel!

Lõoke Kirjutas:Õnnitlen uut omanikku! Ära sa ainult seda võsa-t autole ligi lase.Las ostab endale auto,siis näeb kuhu raha läheb.

Siis näeb, siis näeb... Ma olen lühinägelik ja värvipime, seetõttu SELi tagaistmelt rahakotini ei näegi:tongue: Kust mina tean, kui kallis see autopidamine onConfusedilly:



:evil:


RE: W126 500 SEL, 1986 - Ester - 08-10-2007

Lõoke Kirjutas:
Karl Kirjutas:Lõpuks ometi on see auto endale hea omaniku leidnud, õnnitlen! :bigsmile:


Õnnitlen uut omanikku! Ära sa ainult seda võsa-t autole ligi lase.Las ostab endale auto,siis näeb kuhu raha läheb.

Raske on Taavit kuuest eemal hoida, keegi peab ju eespool mainitud vead ära parandama:biggrin:


RE: W126 500 SEL, 1986 - väikemees - 08-10-2007

Parempoolse esitulega oli endalgi jama(W124). Loomulikult on iga probleem erinev aga lugu järgnev.
Algas samamoodi,esituli vahepeal põles ja siis mitte. sai vähe koputatud ja aitas Confusedmile: Kuid ühendus paistis kõik OK olevat. kartsin,et aknapesuvedelikku läinud kuhugi juhtmetele ja sealt mingid jamad...
No ja siis ükspäev hakkas kellaplokis tuledega jama. Kaitse läbi,uus kaitse ja kõik ok. Probleem aga kordus ja üha tihedamini.

Ja siis see juhtus,kaugel kodust, kusagil KP metsade vahel... Auto seisis.
Probleem oli genekas. Sai korda lastud teha ja mured kadusid.


RE: W126 500 SEL, 1986 - kuld - 08-10-2007

Lõoke Kirjutas:
Karl Kirjutas:Lõpuks ometi on see auto endale hea omaniku leidnud, õnnitlen! :bigsmile:
On ka kõrva ja silma hakanud palju negatiivset eelmise omaniku kohta.

Õnnitlen uut omanikku! Ära sa ainult seda võsa-t autole ligi lase.Las ostab endale auto,siis näeb kuhu raha läheb.

Aitähh SÕBRAD head sõnad on alati teretulnud :bash:


RE: W126 500 SEL, 1986 - kuld - 08-10-2007

Hm mõte selline, et äkki toon 560SEL-i saksast ja teeks üksühele vahetuse Shy väike huvi ju oli ka 560-ne vastu.


RE: W126 500 SEL, 1986 - Ester - 09-10-2007

kuld Kirjutas:Hm mõte selline, et äkki toon 560SEL-i saksast ja teeks üksühele vahetuse Shy väike huvi ju oli ka 560-ne vastu.

Kulla mees selle koha pealt oled küll valesti aru saanud. Mulle 500st piisab, mul pole vaja midagi pikendama hakata, et peaksin 560 ostma:tongue:

Sai küll mainitud, et kui 560 tood, siis too korralik. On siis hea auto tulevikus klubilisele maha müüa...:biggrin:


RE: W126 500 SEL, 1986 - Karl - 09-10-2007

kuld Kirjutas:Hm mõte selline, et äkki toon 560SEL-i saksast ja teeks üksühele vahetuse Shy väike huvi ju oli ka 560-ne vastu.

Kuld, sul vist päris sassis pea...... müüd auto maha ja tahad kohe tagasi vahetada? Confusedilly:


RE: W126 500 SEL, 1986 - v6sa - 19-10-2007

Näh, siia on kirjutamata jäänud...

Sai nädalavahetusel natuke müratud. Praegu on seis järgmine:
*seisupidur-v6sa 0-1 (töötab täitsa ilusti)
*vasak tagapidur-v6sa 1-1 (läheb veel soojaks. Asja uuritakse)
*parem esipidur-v6sa 1-0 (sai vist tagapiduri peale kadedaks, tahab ka tähelepanu saada. Läheb VÄGA soojaks)

Seisnud auto rõõmud.Confusedilly:

Seisupidur oli kõige huvitavam: tagastusvedru oli pooleks ja klotse laialisuruv liigend läbi paindunud. Tänasin jumalat, et 123-l on sama tsüdeem, neid vedrusid on õnneks varuks piisavalt.

Huvitav on selle tagapiduri ehitus: mina teadsin kogu aeg, et 126 on nagu 123. On jah, aga üldse ei ole 123 moodiConfusedilly:

Tagapidurisilindri mahavõtmiseks tuleb veidi rohkem vaeva näha, kui kolmel. See õnnetu silinder saab oma vedeliku mitte otse pidurivoolikult, vaid vahepeal on üks tore toruke. See toruke aga kinnitub pidurikanduri reaktiivvardale. Ehk kui tahad silindrit toru kahjustamata ära keerata, siis pead lahti laskma ka selle kanduri. Mis omakorda tingib hiljem vajaduse see kandur taas kokku saada. Ja see on huvitav töö, kus oleks vaja kolmandat kätt. Või koormarihma, mille peale ma muidugi liiga hilja tulin. Aga eks homme katsetan uuesti, ega ma seda tagapiduri pealejäämist niisama ei jäta.

Aga sõita on mõnus. Esimene auto, kus ma vabatahtlikult tagaistmele kobin. Kui selle õnnetu nivoosüsteemi kah laitmatult toimima saab, on seal ikka VÄGA mõnus olla. Paar korda olen end tabanud mõttelt, et siin võiks nüüd üks tore DVD-ekraan olla - paras filmi vahtida. Las juht higistab:tongue:

Küsimus kah vahele: oskab keegi öelda, kas sellel mudelile tagaistujatele miskity lauda ka pakuti? 140-s olen näinud, kuid 126 pole ette sattunud. Samas, ega ma pole otsida ka osanud...

Kui kellegi sihukest lauda on, siis pakkuge!

Krt, V8 on ikka V8.:cool_rsvd:


RE: W126 500 SEL, 1986 - Karl - 19-10-2007

Lauda kinnitusega esimese istme külge pakutakse küll. Soomeski pakuti, ei mäleta enam netiaadressi......

V8 on V8, olen täiesti nõus.:cool_rsvd:


RE: W126 500 SEL, 1986 - HotPapa - 19-10-2007

jaa...SEL on ikka hea asi...üleüldse kuus on ikka mega mugav:hump:, ei kahetse et SEL'i võtsin kuigi kavas oli SEC soetada


RE: W126 500 SEL, 1986 - v6sa - 19-10-2007

HotPapa Kirjutas:jaa...SEL on ikka hea asi...üleüldse kuus on ikka mega mugav:hump:, ei kahetse et SEL'i võtsin kuigi kavas oli SEC soetada

Ütleb mees, kes hakkab kohe selgitama nivootondi müsteeriumi...


RE: W126 500 SEL, 1986 - Rolz - 19-10-2007

Lauad on Saksas täitsa saadaval. Täispähklipuust, hinnad 1000-2000 EUR


RE: W126 500 SEL, 1986 - HotPapa - 19-10-2007

v6sa Kirjutas:
HotPapa Kirjutas:jaa...SEL on ikka hea asi...üleüldse kuus on ikka mega mugav:hump:, ei kahetse et SEL'i võtsin kuigi kavas oli SEC soetada

Ütleb mees, kes hakkab kohe selgitama nivootondi müsteeriumi...

Confusedilly:


RE: W126 500 SEL, 1986 - Lõoke - 19-10-2007

Võsa,sellega pingutasid sa nüüd küll üle,et istud vabatahtlikult tahaistmele.Eks sulle ikka öeldakse kuhu tohid või pead istuma.Aga sul on vedanud ,et sa üldse seal istuda saad.


RE: W126 500 SEL, 1986 - v6sa - 22-10-2007

Rolz Kirjutas:Lauad on Saksas täitsa saadaval. Täispähklipuust, hinnad 1000-2000 EUR

Ai..Confusedilly:


RE: W126 500 SEL, 1986 - v6sa - 22-10-2007

Lõoke Kirjutas:Võsa,sellega pingutasid sa nüüd küll üle,et istud vabatahtlikult tahaistmele.Eks sulle ikka öeldakse kuhu tohid või pead istuma.Aga sul on vedanud ,et sa üldse seal istuda saad.

:tongue:

Üldiselt on nii, et kes maksab (loe: remondib), see tellib muusika (loe: valib istekoha).