24-08-2009, 10:14 AM
Nii, nagu mõned juba teavad siis soetasin siin endale kuu-kaks tagasi kutsika. Ülidselt oli valida kas ostan endale tavalise korraliku nelja koos heade lisadega või siis panen selle raha projekti peale. Kaalutud sai pikalt, kuid siiski otsustasin midagi uut ja põnevat ära proovida, sest nendest tava neljadest olin juba ära tüdinenud ja erilist pinget see mulle ei pakkunud.
Hakkas otsing vastava projekti alge jaoks vajavat autot, mis oli ka foorumis kajastunud ostu kuulutuse näol. Imelikul kombel tollel ajal läbi foorumi ühetgi pakkumist ei tulnud ning tegelikult oli mul juba üks auto sihikule võetud, nimelt Renksi must 2.0 mootoriga masin. Kuna Renksi polnud Eestis ja temaga suhtlemine ja äri ajamine läbi neti ei kadnud vilja xD(sry Renks) ning see fakt, et leidsin internetist vastavate kriteeriumitega auto, sai siis ilma pikema mõtlemiseta teine võetud.
Kuna pakkumine oli hea ning müüja juttu auto kohta oli uskumatult hea, siis sai kiiruga võetud klubiliikme andres23 ühendust, kes viibis Tallinnas. Andres siis vaatas masina üle ja tundus hea olevat, samas see jutt mida venelane telefonis rääkis oli ikka klass omaette, nagu need venkud ikka, kiidavad taevani aga kohapeal on paras käkerdis. Õnneks oli see auto ikka suhteliselt heas korras, vahetust vajasid ainult rattalaagrid ja salong oli üsna määrdunud.
Hetkel on vahel 1.8 E mootor võimsusega 80 kw. Vb tekib küsimus, et milleks teha downgrade’i 2.0’ilt 1.8’le, põhjus lihtne, kuna Hentsi käest saadud mootor on kindla ajalooga ning korralikult hooldatud. Ega see 2.0 töötas ka väga hästi, aga siiski oli kindel plaan tehtud.
Tellitud sai ka progretav aju VEMS, mis hakkas kogu kupatust juhtima j. Turbo, mis sai ostetud on kasutatud kuid siiski korralik+ veel hulk igast jubinaid, pihustid, torud, voolikud, andurid, turbokollektor Hentsi käsitöö . Ehk Hents postitab ise ka rohkem tehnilist inffi. Kindlasti jäi midagi tähsat lisamata.
Hakkas otsing vastava projekti alge jaoks vajavat autot, mis oli ka foorumis kajastunud ostu kuulutuse näol. Imelikul kombel tollel ajal läbi foorumi ühetgi pakkumist ei tulnud ning tegelikult oli mul juba üks auto sihikule võetud, nimelt Renksi must 2.0 mootoriga masin. Kuna Renksi polnud Eestis ja temaga suhtlemine ja äri ajamine läbi neti ei kadnud vilja xD(sry Renks) ning see fakt, et leidsin internetist vastavate kriteeriumitega auto, sai siis ilma pikema mõtlemiseta teine võetud.
Kuna pakkumine oli hea ning müüja juttu auto kohta oli uskumatult hea, siis sai kiiruga võetud klubiliikme andres23 ühendust, kes viibis Tallinnas. Andres siis vaatas masina üle ja tundus hea olevat, samas see jutt mida venelane telefonis rääkis oli ikka klass omaette, nagu need venkud ikka, kiidavad taevani aga kohapeal on paras käkerdis. Õnneks oli see auto ikka suhteliselt heas korras, vahetust vajasid ainult rattalaagrid ja salong oli üsna määrdunud.
Hetkel on vahel 1.8 E mootor võimsusega 80 kw. Vb tekib küsimus, et milleks teha downgrade’i 2.0’ilt 1.8’le, põhjus lihtne, kuna Hentsi käest saadud mootor on kindla ajalooga ning korralikult hooldatud. Ega see 2.0 töötas ka väga hästi, aga siiski oli kindel plaan tehtud.
Tellitud sai ka progretav aju VEMS, mis hakkas kogu kupatust juhtima j. Turbo, mis sai ostetud on kasutatud kuid siiski korralik+ veel hulk igast jubinaid, pihustid, torud, voolikud, andurid, turbokollektor Hentsi käsitöö . Ehk Hents postitab ise ka rohkem tehnilist inffi. Kindlasti jäi midagi tähsat lisamata.