Postitused: 250
Teemad: 49
Liitus: Jan 2014
Maine:
0
Tõsi, maaler võib olla väga hea, aga kui pleku pole tasemel olnud, siis pole kasu suurt midagi. Esimene põhitõde mis jäetakse vahele on see, et keevitust tuleb töödelda ka seestpoolt. Kõik mu jutt sinna juurde....
Tore kui on inimesi, kes viitsivad...
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
01-02-2016, 09:33 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-02-2016, 09:34 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(31-01-2016, 09:32 PM)Werewolf Kirjutas: No neid muid variante peax Haapsalu kandis vist kah rohkem kui üx olema, et huvitax kelle kasux te täpselt otsustasite. Endalgi vähemalt 2 autot vajax suures ulatuses keretöid, aga pole veel leidnud sellist kohta, kus arvega nuga selga ei löödax, aga kvaliteet ka kriitikat kannatax. Järjest enam kaldun sinna suunas, et tuleb millalgi endale korralik keevitusaparaat osta ja ise ära teha, sest häid maalreid tean küll, aga häid plekkseppi mitte ja keretöö puhul sõltub plekksepast vaat et rohkemgi kui maalrist.
Ega salatseda pole midagi - kontakt sai võetud siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=37669
Sama tegelast keret keevitama ma väga ei laseks - õmblusele hindeks napp neli miinus. Isegi mina teen paremat jälge. Aga viitsis kõik leitud mäda välja nokkida ja lapi keevitus on ka servaga tehtud. Selle ja eeskujuliku infovahetuse eest plusspunktid.
Ning tegelikult pole ilusast keevitusest keretöödel muud abi, kui veidi vähenev lihvimistööde maht. Niiikuinii võetakse harja maha ja pahteldatakse nähtavates kohtades üle.
Keevitused on töödeldud nii väljast kui seest. Mujalt kruvikeerajat läbi ei saanud ja need seelikualused lapid on tagant avatud.
Üldiselt on hädalise seis pragu Eestis nigel ja roostevigase kere arstimine maksab korraliku isendi hinna. Nii hästi elame juba. Meie Rohelise arstimise esialgne hinnapakkumine oli ümmargune tonn, millele nüüd on täindavate tööde arvelt juurde tulnud. Ma arvet ei küsi...
Soovitamisega ootan kevadeni, eks siis on näha, kas värv püsib ja kuidas koostetöö on tehtud. Jutt on üks asi, tegelikkus kipub alati hullem olema.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Olla üle võõbatud:
No vist on roheline...
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
On küll roheline:
Nüüdseks on stange külge tagasi leiutatud ja talverehvid ka alla keeratud. Täitsa mõnusasti sõidab.
Postitused: 73
Teemad: 6
Liitus: Sep 2011
Maine:
0
(01-02-2016, 09:33 AM)v6sa Kirjutas: Soovitamisega ootan kevadeni, eks siis on näha, kas värv püsib ja kuidas koostetöö on tehtud. Jutt on üks asi, tegelikkus kipub alati hullem olema.
Paistab täitsa kenake. Interjööri valik on parim Ootan huviga, mis nägu ta kevadel on.
Enda oma vajab niisamuti ülevärvi ning veidi keevitustraati. VEIDI rohkem...
Edu!
Postitused: 291
Teemad: 223
Liitus: Oct 2013
Maine:
0
Tulemus on ilus ja hea! Ainuke asi - oleks parem- kasulikum oodata kuu- kaks... siis oleks kasu palju pikemaks ajaks . Ootan kevadet- enne kui löön oma tibadele kruvika sisse- varem isegi enam ei julge ))
See sool on nii jõhker et paha hakkab
Postitused: 55
Teemad: 2
Liitus: Jul 2015
Maine:
0
Kas just kolme mutri tagasi keeramine "leiutamine" on...
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
11-02-2016, 11:29 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-01-2020, 09:47 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(11-02-2016, 12:27 AM)Kombimiis Kirjutas: Kas just kolme mutri tagasi keeramine "leiutamine" on...
Vale info.
Näotõstejärgse universaali stange käib kinni:
1) kolme mutriga läbi tagapaneeli;
2) kaks+kaks poldiga läbi küljevaltsi seest välja;
3) üks+üks kruviga läbi paneelide ühise serva tagalogari all koopa servas alt üles.
Kusjuures meie isendil olid olemas ainult esimesed kruvid, liistupoldid olid kõik puudu. Ning stage küljetala avades keermed loomulikult peetis.
Kokku läks stange tagasinokitsemisele pea poolteist tundi. Millest enamus rikutud detailide elustamisele.
Järgmised ülekuulatavad saavad olema parem tagurdustuli ja esitabikas. Üks ei põle, teine koliseb. Lesveni sõnul olla puksid tihedad. Ning ega tõele au andes silmaga seal tõsti viga ei näe.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
27-05-2016, 05:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-05-2016, 05:38 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Kae, polegi siia miskit tekitanud ammu.
Sõidab, mõnusasti. Mõne tülika veaga...
Kõige enam häirib kellegi isetegevus vasaku esitule juures. See on avarii tõttu lõhutud ja loominguliselt kokku lapitud. Ega sest lapitud kinnitusest häda olekski, aga lähitule pistik tule sees on ka rikutud ja kaotab aeg-ajalt kontakti ning ei põle. Eks tuleb täpsemaks lahkamiseks maha lammutada, kuna koha peal mina igatahes pistiku kallal majamdama ei mahu oma käppadega. Kuna tegu on moodsa ja noortepäraselt voogava ddisainiga nospliga, siis tule kättesaamiseks tuleb kogu stange maha kangutada. Nojah...
Millest tuleneb ka päeva küsimus näoopieelsete ja -järgsete esitulede vahetatavuse kohta:
Kuda selle tulede vahetatavusega siis nüüd ikka on...
Ühed väidavad, et saama külge keerata küll. Teised ütlevad, et ei lähe mitte.
http://mbworld.org/forums/e-class-w210/2...ost3154261
Sedapalju, kui piltidelt paistab, siis kolm kinnitust on ligikaudu sama koha peal küll. Aga uuema stange jaoks põle vanemal kinnitusi. Oskab keegi oma kogemusest öelda, kui palju tuleb vanema tule uuema auto ninale säädimiseks vaeva näha?
Ma saan aru küll, et tuleks minna Silberisse ja varosaletilt tellida uued lühtrid. A ma olen koi ja ei raatsi mitte... Seda enam, et liigub täitsa viisakaid kasutatuid. Enamasti näotõsteeelseid, millest ka küsimus.
Sai käidud ka ülevaatuse-eelsel kaalumisel. Muidu pole väga vigagi, aga vat seisupidurist pole rullidel midagi rääkida. Tõhusus, küll eeskujuliukult võrdselt, aga närune 6 %... Eks tuleb avada ja teha vajalikud protseduurid kadumaläinud efektiivsuse taastamiseks. On seisupidur kõigil varasematel tööle hakanud, hakkab ka Rrrohelisel.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
07-07-2016, 08:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-07-2016, 09:03 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Vahepeal toimunust.
Seisupidur sai uued klotsid ja vedrud - toimib. Üv käes, kuigi Saku punkti mõõtur ei suutnud kuidagi pöördeid õigesti kuulata. Standardset OBD pistikut Rrrohelisel ju pole...
Kuna EGR ja sisselase on endiselt luudamata, siis esimesed tõmbed köhisid välja 4+ pilve Ei taibanud ülevaatusele sõita III käigul... Neid tõmbeid luges mõõdik ilusti. Aga vat puhtamaid ei saanud loetud.
Haagisekonksu elekter sai kah paika. Kole, nagu öö, aga esialgu toimetab kultuurselt.
Endale märkmena releed: I - vasak nurk, II - udutuli, III vasak suund, IV - pidur, V - parem suund (sinine juhe), VI - parem nurk (punane juhe).
Eile sai põhja alt ära ka tõrvatud. Töö tegi Robert Remautost ( http://remauto.eu/). Kes Viimsi kandis toimetavad, tasub koht üle vaadata: jättis viisaka mulje ka töökoja poole pealt. STARi ei ole, aga kuna noorsandile tundub MB tagumentimööda olema, siis ei välista selle tekkimist lähiajal.
Põhja tõrvamine jääb vahemikku 130-200 €, sõltub tellitud töö mahust ja põhja suurusest. Materjaliks Oma Segu, mida aastakümneid pruugitud. Sisaldab muu hulgas linaseemneõli Eks aeg näitab, kuidas segu punnsilmale mõjub.
Teab keegi kinnitada või ümber lükata vanema ninaga tulede uuema nina peale sobimist? Praegu pole häda, aga pimedas on paha, kui üks lähituli jälle otsustab mitte põleda.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(07-07-2016, 08:58 AM)v6sa Kirjutas: Teab keegi kinnitada või ümber lükata vanema ninaga tulede uuema nina peale sobimist? Praegu pole häda, aga pimedas on paha, kui üks lähituli jälle otsustab mitte põleda.
Ei pidanud sobima mitte ükski esiotsa seeliku tükk.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Kui kusagilt sebid vanema tüübi tule siis ma võin FL-i oma võrdluseks tuua. Saab uurida ja võrrelda.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
17-11-2016, 08:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2016, 09:02 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Tundub, et täna sai auto sugu selgeks. Minuga on ta vahel veidi pirtsutanud, aga täna näitas Estrile kohe tõsiselt hambaid. Pärast õhtul oli jälle nii hea tüdruk.... Meil oli tõsine jutuajamine, lubas ennast parandada.
Paraku on starter ikkagi otsa saamas. Selle vahetamine saab huvitav olema...
Vahepeal sai käidud Hõbenooles õlivahetusi tegemas. Paremaks nagu ei länud, halvemaks ka mitte. Mis on hea. Isegi peaülekande määrdeaine meenutas õli.
Paha on see, et turvamoodulile Märten ligi ei pääsenudki. Lootsin saada lahti signa iseaktiveerumisest, aga praegu jäigi lahtiseks, kas viga on Rrrohelise plokis või oli HN poiste Stari kaabeldus haige. Igatahes signa läheb endiselt peale 30 sekundiga, kui võti süütelukust võtta ja viimane uks-luuk kinni lüüa. Kui võti süütelukku või mõni mulk irvakile jätta, siis signa ei aktiveeru.
Tüütu.
Teine tüütu asi on kõrgevõitu kütusekulu. Kuigi auto raporteerib madalat seitset, ei saa 50 liitriga 650 km kätte... Teisest küljest: iga paagitäiega on konksus mõni suurem noos ära kärutatud ja ega ma nüüd alati päris piirkiirusega ka piirdu, eriti möödasõidul. Lootsin, et mõni pihusti on kõvasti oma korrektsioonist väljas, kuna auto hommikul haiseb ja suitseb mehemoodi aga võta näpust: halvim oli 3,x....
Samas on sisselase endiselt luudamata. Sõidab ju niigi muhedasti. Külmaga ei kaota enam võimsust ka. Teistkümnekraadiste ilmadega oli küll nii, et peale rahulikku maanteesõitu püsikiirusehoidjaga oli mootori võimsus läinud (jajaa - tüüpviga: "turbo ei tööta" ) ja tulid meelde vanad head ajad, kui Säästuka 69 kW oli kah piisav.
Peale taaskäivitust oli elu jälle lill (ja summuti tahmane
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
jamiskine hari
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 414
Teemad: 36
Liitus: Sep 2013
Maine:
0
Ma olen kasutanud kahte 320CDI W210 kere peal. Samuti universaalid.
Esimene oli müstiline auto. Sõitis maanteel 5 sajale ja ma ei olnud eriti kerge jalaga. GPS järgi ikka 100 on tavaliselt kiirus ja möödasõidud veel kiiremini. Pärast chipi võttis üldse alla 5 maanteel. Käru selle autoga vedasin paaril korral ja ega see kulu väga üle 7 ei läinud.
Teine oli jälle esimesega võrreldes müstiline. Kütusekulu üksi sõites oli 7 sajale maanteel. Tingimused samad, mis esimesel. Kui kõrge kupliga tühi käru järgi veeres, siis 8,5 ja kui kärupeal oli juba tonnijagu koormat, siis 11. Kõik maanteekulud. Pärast chipi läks asi veel hullemaks.
Pihustid olid mõlemal korras, näidud maksimaalselt 2,5 ümber ja tagasivoolud kah korras. Miks teine auto esimesest oluliselt rohkem võttis, jäi lõpuni välja selgusetuks.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
24-11-2016, 10:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2016, 10:18 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(17-11-2016, 08:56 PM)v6sa Kirjutas: ...
Paraku on starter ikkagi otsa saamas. Selle vahetamine saab huvitav olema...
...
/(%¤¤###/&%/
Ma ei tea, kuidas lühematel mootoritel, aga minul igatahes puudub võti, millega ridakuuelt starter kätte saada Sest mul tõesti veel ei ole E14 U-kujulisi silmusvõtmeid. No vabandust... Võibollat olen saamatu, aga no ei õnnestunud säärast saba kombineerida, millega saaks padruniga ülemise poldi lahti keerata.
Ei, 123 oli parem remontida.
Aga mida ei ole, tuleb teha. Vaatame õhtul, kas sobivaks väänatud IKH lehtvõti on piisavalt tugev, et kinnituspoldid lahti keerata...
(18-11-2016, 01:44 AM)Black66 Kirjutas: ...
Pihustid olid mõlemal korras, näidud maksimaalselt 2,5 ümber ja tagasivoolud kah korras. Miks teine auto esimesest oluliselt rohkem võttis, jäi lõpuni välja selgusetuks.
Mida tähendab "pihustid olid korras"? Tsükliannused mõõdetult samad, mis tellitud? Pihuskoonused nõuetekohased ja järeltilkumist ei esinenud?
Rrrohelisel on usumõõdikul 300 kkm ja see kohe kindlasti on läbisõit, mille juures on oodata otste peetiminekut. Mistap ma väga ka ei vingu tegelikult. Lihtsalt olen liiga vaene otste värskendamise ostmiseks Diesellandist.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
24-11-2016, 12:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-11-2016, 04:27 PM ja muutjaks oli Ott.)
Selle kompuutri näiduga pole midagi teha. (Järgnev kõik 320cdi s210 kohta, mille kompuuter arvab keskmist kulu alla 7 olevat alati)
Aasta aja statistika, julgelt 90% on linnatsyklit, lühikesed otsad ja raskem jalg.
Pihustite olukorrast loodan varsti aimu saada kui tekib võimalust asja tundva kaasfoorumlasega kokku saada. Loodan, et kannatab ka juurde keerata kui juba EGR välja lylitamiseks läheb.
Katid on tühjad ning sisselaskekollektori tihendi tellisin ka just ära et seal see rapp korda saata. Kas kollektori avade sulgemiseks on lihtsaim mulgud keermestada ning kinni poltida mingit keermeliimi kasutades?.
Postitused: 110
Teemad: 1
Liitus: Mar 2015
Maine:
0
Starteri eemalduse teeb oluliselt lihtsamaks, selline vidin:
http://www.toomatool.ee/et/a/1-2-vonkuv-pikendus-125mm
või hoopis midagi sellist :
http://www.toomatool.ee/et/a/kuulkardaan...adrunitele
Eelduseks on loomulikult kanali või tõstuki olemasolu. Pikendus on ala meetri pikkune ja õhukeeraja käigukasti taga. Kitsas vähe on, aga tehtav
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
26-11-2016, 12:10 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2016, 10:11 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Uue starteriga on ikka teine tera
Aga siiski ei suuda ma välja mõelda, kuidas mahutada padrunile mingi saba taha - no ei mahu. Padrun poldipea otsa läheb. Pikendus käigukastist mööda ka läheb. Aga kokku need ei saa, vaid lähevad pea tolli jagu mööda teineteisest. Kardaani või lääpse pikenduse jaoks ka ruumi ei ole. Helisummutusmatt on sedapalju ees...
Aga ju ma olen lihtsalt saamatu. No õnneks IKH lehtvõtmed on piisavalt tugevad. Sobivalt kõveraks väänatuna annab keerata küll.
Postitused: 8,230
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
01-12-2016, 10:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2016, 10:13 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Starter kerib vägevalt.
Aga roolivõlli tihendusest on vaid ribad järel. Sai lolli peaga seda nokitud ka ja nüüd on tulemüüriluuk. Kuigi see mootor teeb põhjagaasikiirendusel head häält, ei naudi ma eriti naeltesse hävineva asfaldi heli... Nu, õnneks ei ole vahetus raketiteadus:
https://www.drive2.ru/l/8441949/
|