Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190
#1
Tere!

Olen siin foorumis juba pikemat aega ringi vaadanud, teiste tegemisi jälginud ja siia-sinna mõne kommentaari pistnud. Mõtlesin, et teeks enda igapäeva autost ka siia teema.
Tegemist on siis E290 Avantgardega w210 kerel, 2.9 turbodiisel 5-astmelise automaatkastiga, mis nägi ilmavalgust 01.10.96, esmane registreerimine 22.10.96

Mark: Mercedes-Benz E290 Avantgarde
Väljalaskeaasta:1996
Läbisõit: 219 000 km (nohjah)
Võimsus: 95 kW
Mootori valem: |5
Pikkus: 4816 mm
Täismass: 2270 kg

Lisadega väga priisatud pole, aga noh, mõnel mehel on veel vähemParanoid

189 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING
249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
265 LINES-NO.PLATE DISCONTINUED
423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION
533 SPEAKERS FRONT AND REAR - WITHOUT RADIO
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
570 FOLDING ARMREST, FRONT
580 AIR CONDITIONER
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS
612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC
630 ECE - WARNING TRIANGLE
659 LIGHT ALLOY WHEELS, 5-HOLE
693 ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES
700A FABRIC
728A CLOTH BLACK/GREY
807 AEJ 06/1/M/X
954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES
984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC.
(kunagi viitsin ehk ära ka tõlkida)

Veel:
Kärukonks, nahatatud rool, MB originaalvalu 16" Pioneeri makk koos 12x CD-boxiga

Seisis ta mul eelmise aasta sügisest juba, nüüd nädalapäevad tagasi hakkasin teda igapäevaselt kasutama. Meie peres umbes 5-6 aastat olnud, seega mingi osa ajaloost teada. Algselt toodud Belgiast müügiplatsile, mis asus Tallinnas.

Muidu E klass nagu ikka: keerab, sõidab, pidurdab...roostetab. Seda viimast õnneks mitte väga metsikult, saab jaole.
Tüüpvead on tal vist kõik olemas, samas sõitmist ei sega ükski neist. Sillad on tihked, mootor ja kast ideaalses seisukorras, pidurid on saanud uuenduskuuri.

Vigadest:

Rooste ustel, kapotil ja tagaluugil
Konditsioneer ei tööta. Tühi või midagi
4X el. aknad. Juhi oma isegi töötab
Maki paneel vigane
Pagasiruumi võrgu/katte tagasikerimine ei tööta
Vasak udutuli läbi
Rool viltu veidi (keegi vahetas kunagi kojamehe lülitit)
Välistemperatuuri andur
Esituled tuhmunud

Plaanis on temaga järjest tegelema hakata, kuidas aega ja seda...teist asja on. Algul lihtsalt sõidan.


Hetkel pilte pole, teen siis kui auto puhtaks pesen. Viimasel ajal palju kruusateed sõitnud.


Vasta
#2
Eile õhtul siis poest autosse istudes juhtus nii, et võti ei keeranud enam. Süütelukk kinni kiilunud. Võti väga raskelt enne seda ei käinud, aga tegelikkuses peaks ikka kergemalt käima. Homme saab ehk vahetatud ja auto liikuma. Siiani läbitud edukalt 2500km, muid probleeme pole olnud.

Kuna hetkel rool koos kojamehe ja püsika lülititega maas, siis saab selle ka lõpuks otse panna. Airbag on samuti maas, ilmselt peab hiljem SRS-i tule nullima arvutiga. Eks näis.
Lootus on korras el. akna mootorid ka saada.

Küsimused suuremale ringile: kus asub välistemperatuuri andur? Stange küljes kuskil ees otsas äkki? Ja kas andurit on võimalik eraldi vahetada või on see pika juhtme otsas, mis lõpeb näidikuplokis? Näitab vähem kui tegelik temperatuur on, kuskil 5-10 kraadi valesti.
Vasta
#3
faceliftil on ta esimese, vasaku uduka kõrval.
[Pilt: 220114d1234132373-external-temperature-s...re-010.jpg]
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
Seal tema ongi, auk ka olemas talle. Kuid paigaldatud vähe teistmoodi. Andur ise veidi viga saanud(lumevall äkki).
Muidu auto sõidab, uus kasutatud süütelukk peal. Muud polegi jõudnud teha, sõitmist palju.

Auto on hakanud veidi paremale kiskuma. Ehk jõuan see nädal tõstukile sellega, vaatan selle põhjaaluse elu üle+sillastend. Kas šarniir on koos selle õõtsaga vahetatav ainult? Kapotialla on ka mingid rähnid kolinud öökülmadega, selline diislile iseloomulik meloodia on lisandunud. Enne nagu ei olnud, vaiksem oli. Vähemalt turbo vilin on hea Thumbsup
Siiani ikka väga võõras see "Eekas"...kuid sõita on hea


Ahjaa, pilte peaks ka tegema Eusa_wall
Vasta
#5
Pimedas kannatab vaadata, reaalsus on midagi muud.

[Pilt: 01066348039a5f9.jpg]

Muidu selline ta on, viib mind tööle ja toob koju. Eile sai hobutreileriga ~130km uhatud, pool sellest täislastis, jõuab küll.

[Pilt: 0106634785a5e4d.jpg]

"Ekstra" pilte sellest teinud ei ole, seega pildimaterjali väga pole.

Tagarehvid hakkavad mustrit kaotama, uued saab see nädal alla nii ette kui taha.
Vasta
#6
Kuna nüüd pikemat aega eemal ajateenistuse tõttu, siis hetkel polegi muud siia lisada kui et auto on läikima lööduna garaźeeritud, ootab mu saabumist.
Vasta
#7
Pikk vaikus, natuke uuendust. Odomeetri näit 245k, igapäeva auto ikkagi.

Hetkel auto pulkadeks laiali ning kulgen olude sunnil ühede teiste sakslaste nägemusega autost.
Plokikaane tihend otsustas, et aitab küll ja nii need vedelikud kokku said. Õnneks mitte midagi hullu.
Kaan läheb lähipäevil lihvimisse, ostsin valmis juba kõik ülemise otsa tihendid ning kaane poldid.

Lisaks lähevad vahetusse kasutaja TonyT käest saadud tagumised amordid koos paunadega, soetasin ka kõik 4 ust, paigaldan uue keskhüdraulika torustiku, tagasillas tuleb veel nii mõnigi "kaigas" ära vahetada. Tegemist küll ja veel selle vana, khm, rondiga.


[Pilt: 79782-DSC_0184.jpg]

Vasta
#8
Vahepeal sõidetud ~5000km.

Hõõgküünlad (30 000km sõitnud, näevad välja kui uued) on oma tegevuse lõpetanud, vähemalt osaliselt. Esimeste külmemate ilmadega tegi trikke juba. Uued olemas, järgmise nädala sees kontrollin üle vanad ja vahetan vigased välja.
Veel sai peeglid korda teha, juhipoolne mootor ei toiminud, teiselt poolt olid soojenduse klemmid kokku sulanudRetard
Tagasild sai ka uuemaks tehtud.

Huvitab parema poole tuli (parem oleks tulekorpus, tühi, kuid terve). Kellel pakkuda, saame kaubale. NB! Pesurikinnitusega!
Vasta
#9
Kirjutaks vahelduseks mõne rea siia sellest eelpool mainitud hõõgküünalde probleemist.
Probleem - hõõgküünalde märgutuli jääb põlema.
Lähtusin enamlevinud probleemidest.

1.Kontrollisin nn "juhtmemeetodil" otse pistikust hõõgküünalde seisukorda. See tulemusi ei andnud. Kõik on justkui korras

2.Võtsin küünlad maha ja "akutest". 5 sekundit helekollaseks. Takistused ~1oomi lähedal

3.Järgmisena kontrollisin testriga üle voolujuhtmed. Korras

4.Releesse jõuab vool

5.Sai proovimise eesmärgil ühendatud süsteemi uus relee. Ikka ei midagi.

6.Anduritest. Võtsin lahti plokikaane küljes oleva temperatuurianduri pistiku, et auto arvaks, et õues on ~miljon kraadi külma. Poolest pöördest käib, õhutemp -15.

Anduri juhtmed terved. Viga on anduris, mis ei saada signaali releele.

Võttis tohutult rohkem aega kui see 5 sekundit anduri vea kindlaks tegemiseks, aga positiivne külg on ju ka - veendusin oma silmaga, et ülejäänud süsteem on korras Thumbsup


Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB W210, E300 TD, 1998 - kodutu kodutu 11 5,739 06-10-2024, 08:02 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,896 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,445 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,224 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes Benz 450 sel-73 inc13 inc13 33 29,870 22-07-2024, 07:26 PM
Viimane postitus: inc13
  Mercedes-Benz SLK350, 2005, R171 - Kalla Kalla 4 634 21-05-2024, 12:50 PM
Viimane postitus: Kalla
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,845 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
Photo Mercedes-Benz E270CDi, 2000, w210 - W202 W202 2 494 05-11-2023, 11:04 PM
Viimane postitus: Laur
  Mercedes-Benz E270 CDI, 2001, s210 - kodutu kodutu 6 1,296 27-03-2023, 11:32 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz E280 4MATIC, 2007, W211 - JanisL JanisL 103 114,592 24-03-2023, 05:52 PM
Viimane postitus: JanisL



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne