Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190 - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122) +--- Teema: Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190 (/showthread.php?tid=35217) |
Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190 - 190 - 15-04-2014 Tere! Olen siin foorumis juba pikemat aega ringi vaadanud, teiste tegemisi jälginud ja siia-sinna mõne kommentaari pistnud. Mõtlesin, et teeks enda igapäeva autost ka siia teema. Tegemist on siis E290 Avantgardega w210 kerel, 2.9 turbodiisel 5-astmelise automaatkastiga, mis nägi ilmavalgust 01.10.96, esmane registreerimine 22.10.96 Mark: Mercedes-Benz E290 Avantgarde Väljalaskeaasta:1996 Läbisõit: 219 000 km (nohjah) Võimsus: 95 kW Mootori valem: |5 Pikkus: 4816 mm Täismass: 2270 kg Lisadega väga priisatud pole, aga noh, mõnel mehel on veel vähem 189 APPLICATION CODE FOR COMPONENT PROCESSING 249 INSIDE AND OUTSIDE MIRROR AUTOMATIC DIMMING 260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION 265 LINES-NO.PLATE DISCONTINUED 423 5-SPEED AUTOMATIC TRANSMISSION 533 SPEAKERS FRONT AND REAR - WITHOUT RADIO 543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE- 570 FOLDING ARMREST, FRONT 580 AIR CONDITIONER 600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT 611 EXIT LIGHTS FOR DRIVER DOORS 612 HEADLAMP-XENON R.H.TRAFFIC 630 ECE - WARNING TRIANGLE 659 LIGHT ALLOY WHEELS, 5-HOLE 693 ALL-ROUND WD-BLUE GLASS,BAND FILTER,REAR WINDOW-ES 700A FABRIC 728A CLOTH BLACK/GREY 807 AEJ 06/1/M/X 954 EQUIPMENT PACKAGE FOR AVANTGARDE VEHICLES 984 COC DOC., DELETION OF VEHICLE REGISTRATION DOC. (kunagi viitsin ehk ära ka tõlkida) Veel: Kärukonks, nahatatud rool, MB originaalvalu 16" Pioneeri makk koos 12x CD-boxiga Seisis ta mul eelmise aasta sügisest juba, nüüd nädalapäevad tagasi hakkasin teda igapäevaselt kasutama. Meie peres umbes 5-6 aastat olnud, seega mingi osa ajaloost teada. Algselt toodud Belgiast müügiplatsile, mis asus Tallinnas. Muidu E klass nagu ikka: keerab, sõidab, pidurdab...roostetab. Seda viimast õnneks mitte väga metsikult, saab jaole. Tüüpvead on tal vist kõik olemas, samas sõitmist ei sega ükski neist. Sillad on tihked, mootor ja kast ideaalses seisukorras, pidurid on saanud uuenduskuuri. Vigadest: Rooste ustel, kapotil ja tagaluugil Konditsioneer ei tööta. Tühi või midagi 4X el. aknad. Juhi oma isegi töötab Maki paneel vigane Pagasiruumi võrgu/katte tagasikerimine ei tööta Vasak udutuli läbi Rool viltu veidi (keegi vahetas kunagi kojamehe lülitit) Välistemperatuuri andur Esituled tuhmunud Plaanis on temaga järjest tegelema hakata, kuidas aega ja seda...teist asja on. Algul lihtsalt sõidan. Hetkel pilte pole, teen siis kui auto puhtaks pesen. Viimasel ajal palju kruusateed sõitnud. RE: Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190 - 190 - 23-04-2014 Eile õhtul siis poest autosse istudes juhtus nii, et võti ei keeranud enam. Süütelukk kinni kiilunud. Võti väga raskelt enne seda ei käinud, aga tegelikkuses peaks ikka kergemalt käima. Homme saab ehk vahetatud ja auto liikuma. Siiani läbitud edukalt 2500km, muid probleeme pole olnud. Kuna hetkel rool koos kojamehe ja püsika lülititega maas, siis saab selle ka lõpuks otse panna. Airbag on samuti maas, ilmselt peab hiljem SRS-i tule nullima arvutiga. Eks näis. Lootus on korras el. akna mootorid ka saada. Küsimused suuremale ringile: kus asub välistemperatuuri andur? Stange küljes kuskil ees otsas äkki? Ja kas andurit on võimalik eraldi vahetada või on see pika juhtme otsas, mis lõpeb näidikuplokis? Näitab vähem kui tegelik temperatuur on, kuskil 5-10 kraadi valesti. RE: Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190 - Laur - 23-04-2014 faceliftil on ta esimese, vasaku uduka kõrval. RE: Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190 - 190 - 28-04-2014 Seal tema ongi, auk ka olemas talle. Kuid paigaldatud vähe teistmoodi. Andur ise veidi viga saanud(lumevall äkki). Muidu auto sõidab, uus kasutatud süütelukk peal. Muud polegi jõudnud teha, sõitmist palju. Auto on hakanud veidi paremale kiskuma. Ehk jõuan see nädal tõstukile sellega, vaatan selle põhjaaluse elu üle+sillastend. Kas šarniir on koos selle õõtsaga vahetatav ainult? Kapotialla on ka mingid rähnid kolinud öökülmadega, selline diislile iseloomulik meloodia on lisandunud. Enne nagu ei olnud, vaiksem oli. Vähemalt turbo vilin on hea Siiani ikka väga võõras see "Eekas"...kuid sõita on hea Ahjaa, pilte peaks ka tegema RE: Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190 - 190 - 16-06-2014 Pimedas kannatab vaadata, reaalsus on midagi muud. Muidu selline ta on, viib mind tööle ja toob koju. Eile sai hobutreileriga ~130km uhatud, pool sellest täislastis, jõuab küll. "Ekstra" pilte sellest teinud ei ole, seega pildimaterjali väga pole. Tagarehvid hakkavad mustrit kaotama, uued saab see nädal alla nii ette kui taha. RE: Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190 - 190 - 06-07-2014 Kuna nüüd pikemat aega eemal ajateenistuse tõttu, siis hetkel polegi muud siia lisada kui et auto on läikima lööduna garaźeeritud, ootab mu saabumist. RE: Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190 - 190 - 11-08-2015 Pikk vaikus, natuke uuendust. Odomeetri näit 245k, igapäeva auto ikkagi. Hetkel auto pulkadeks laiali ning kulgen olude sunnil ühede teiste sakslaste nägemusega autost. Plokikaane tihend otsustas, et aitab küll ja nii need vedelikud kokku said. Õnneks mitte midagi hullu. Kaan läheb lähipäevil lihvimisse, ostsin valmis juba kõik ülemise otsa tihendid ning kaane poldid. Lisaks lähevad vahetusse kasutaja TonyT käest saadud tagumised amordid koos paunadega, soetasin ka kõik 4 ust, paigaldan uue keskhüdraulika torustiku, tagasillas tuleb veel nii mõnigi "kaigas" ära vahetada. Tegemist küll ja veel selle vana, khm, rondiga. RE: Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190 - 190 - 01-11-2015 Vahepeal sõidetud ~5000km. Hõõgküünlad (30 000km sõitnud, näevad välja kui uued) on oma tegevuse lõpetanud, vähemalt osaliselt. Esimeste külmemate ilmadega tegi trikke juba. Uued olemas, järgmise nädala sees kontrollin üle vanad ja vahetan vigased välja. Veel sai peeglid korda teha, juhipoolne mootor ei toiminud, teiselt poolt olid soojenduse klemmid kokku sulanud Tagasild sai ka uuemaks tehtud. Huvitab parema poole tuli (parem oleks tulekorpus, tühi, kuid terve). Kellel pakkuda, saame kaubale. NB! Pesurikinnitusega! RE: Mercedes-Benz E290 Turbodiesel, Avantgarde, 1996, w210 - 190 - 190 - 11-01-2016 Kirjutaks vahelduseks mõne rea siia sellest eelpool mainitud hõõgküünalde probleemist. Probleem - hõõgküünalde märgutuli jääb põlema. Lähtusin enamlevinud probleemidest. 1.Kontrollisin nn "juhtmemeetodil" otse pistikust hõõgküünalde seisukorda. See tulemusi ei andnud. Kõik on justkui korras 2.Võtsin küünlad maha ja "akutest". 5 sekundit helekollaseks. Takistused ~1oomi lähedal 3.Järgmisena kontrollisin testriga üle voolujuhtmed. Korras 4.Releesse jõuab vool 5.Sai proovimise eesmärgil ühendatud süsteemi uus relee. Ikka ei midagi. 6.Anduritest. Võtsin lahti plokikaane küljes oleva temperatuurianduri pistiku, et auto arvaks, et õues on ~miljon kraadi külma. Poolest pöördest käib, õhutemp -15. Anduri juhtmed terved. Viga on anduris, mis ei saada signaali releele. Võttis tohutult rohkem aega kui see 5 sekundit anduri vea kindlaks tegemiseks, aga positiivne külg on ju ka - veendusin oma silmaga, et ülejäänud süsteem on korras |