Postitused: 16
Teemad: 8
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
tere.
probleem selles,et auto ei lähe edasi nii kuidas peaks.paned käima hakkad sõitma,minut liigub nagu peab.jääd seisma,süüde välja käima ja jälle ca 1minuti liigub nagu peab.ei ole vahet kas mootor külm või soe.mootor avariisse ei lähe.
sai käidud diagnostis,näitas egr viga.diagnosti vennaga sai seal testida juhe taga ja ta arvas,et egr ei saa seda põhjustada.kui ma ei eksi,on need solenoidid mis sai ära vahetada.nii turbo kui ka egr oma.egr omal on vaakumil pime ees,kui seda pole ei liigu üldse,olenemata sellest kas süüde välja/sisse.
või tasub proovida egr puhastada?äkki on kellegil midagi välja pakkuda või kellegil mõni helgem pea kes laksiks asja välja?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
EGR´i pärast läheb avariise küll, väljendubki ju selles, et jõudu enam pole. Või mida see tähendab avariise ei lähe ? Vaakumi otsal pimedat ees pole siis vaakumit ei teki ja turbot ei saa rõhku üles.
EGR võta maha ja puhasta ära, ilma välja progematta kinni panna ei saa.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 16
Teemad: 8
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
pöördesse läheb küll niikuis peab,st 4500p ei ole vahet kas siis liigub või mitte.tal oligi algul egr välja progetud,sai taastatud vana soft ja vahet ei ole.ja kui võtan pimeda eest ära siis ei liigu üldse nagu peaks.ehk siis lülitan süüte välja või mitte.teeb egr puhtaks,vaatab kas on muutusi.
Postitused: 16
Teemad: 8
Liitus: Nov 2011
Maine:
0
Tere.nii egr puhtaks tehtud ja muutused suht null.lolliks võib minna.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Mina alustax sellest, et kui esimene minut aega töötab normaalselt, siis mis asjad peale käivitamist mootoril ei tööta? Ma tean, et lambda tavaliselt soeneb umbes minuti ennem kui toimima hakkab ja mootor selle järgi kütusesegu reguleerima hakkab. Seda siis peamiselt bensukatel, aga ka tänapäeva diislitel on vist lambdaandurid. Kas on veel mingeid süsteeme, mis viivitusega toimima hakkavad?
Muidugi, autol vist võtab enda kontroll ka mõnevõrra aega ja avariirežiimi viskab ka alles peale mõningast töötamist, mitte kohe, misjuhul viga võib ikkagi olla juba stardihetkest.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 7
Teemad: 5
Liitus: May 2014
Maine:
0
Kui mootor avariis, siis peaks tuli põlema minema armatuuris, teemaalgataja seda aga ei maininud, või jäi mul miski kahe silma vahele ?
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Kas kergem pole minna kusagile juhtme otsa kus ikka õiget diagnostikat tehakse? Mina pakuks, et õhukulu mõõtja peetis.
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
24-12-2015, 06:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-12-2015, 06:27 PM ja muutjaks oli laf1247.)
(24-12-2015, 04:04 PM)silvero Kirjutas: Kui mootor avariis, siis peaks tuli põlema minema armatuuris, teemaalgataja seda aga ei maininud, või jäi mul miski kahe silma vahele ?
Mootorituli ja avariisse minek ei ole omavahel seotud, võib olla nii avariis mootor kui mittepõlev mootorituli ja vastupidi
.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020