mure e320cdi 2000a - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: mure e320cdi 2000a (/showthread.php?tid=40930) |
mure e320cdi 2000a - trooja6 - 07-12-2015 tere. probleem selles,et auto ei lähe edasi nii kuidas peaks.paned käima hakkad sõitma,minut liigub nagu peab.jääd seisma,süüde välja käima ja jälle ca 1minuti liigub nagu peab.ei ole vahet kas mootor külm või soe.mootor avariisse ei lähe. sai käidud diagnostis,näitas egr viga.diagnosti vennaga sai seal testida juhe taga ja ta arvas,et egr ei saa seda põhjustada.kui ma ei eksi,on need solenoidid mis sai ära vahetada.nii turbo kui ka egr oma.egr omal on vaakumil pime ees,kui seda pole ei liigu üldse,olenemata sellest kas süüde välja/sisse. või tasub proovida egr puhastada?äkki on kellegil midagi välja pakkuda või kellegil mõni helgem pea kes laksiks asja välja? RE: mure e320cdi 2000a - Laur - 07-12-2015 EGR´i pärast läheb avariise küll, väljendubki ju selles, et jõudu enam pole. Või mida see tähendab avariise ei lähe ? Vaakumi otsal pimedat ees pole siis vaakumit ei teki ja turbot ei saa rõhku üles. EGR võta maha ja puhasta ära, ilma välja progematta kinni panna ei saa. RE: mure e320cdi 2000a - trooja6 - 08-12-2015 pöördesse läheb küll niikuis peab,st 4500p ei ole vahet kas siis liigub või mitte.tal oligi algul egr välja progetud,sai taastatud vana soft ja vahet ei ole.ja kui võtan pimeda eest ära siis ei liigu üldse nagu peaks.ehk siis lülitan süüte välja või mitte.teeb egr puhtaks,vaatab kas on muutusi. RE: mure e320cdi 2000a - trooja6 - 24-12-2015 Tere.nii egr puhtaks tehtud ja muutused suht null.lolliks võib minna. RE: mure e320cdi 2000a - Werewolf - 24-12-2015 Mina alustax sellest, et kui esimene minut aega töötab normaalselt, siis mis asjad peale käivitamist mootoril ei tööta? Ma tean, et lambda tavaliselt soeneb umbes minuti ennem kui toimima hakkab ja mootor selle järgi kütusesegu reguleerima hakkab. Seda siis peamiselt bensukatel, aga ka tänapäeva diislitel on vist lambdaandurid. Kas on veel mingeid süsteeme, mis viivitusega toimima hakkavad? Muidugi, autol vist võtab enda kontroll ka mõnevõrra aega ja avariirežiimi viskab ka alles peale mõningast töötamist, mitte kohe, misjuhul viga võib ikkagi olla juba stardihetkest. RE: mure e320cdi 2000a - silvero - 24-12-2015 Kui mootor avariis, siis peaks tuli põlema minema armatuuris, teemaalgataja seda aga ei maininud, või jäi mul miski kahe silma vahele ? RE: mure e320cdi 2000a - hellrix - 24-12-2015 Kas kergem pole minna kusagile juhtme otsa kus ikka õiget diagnostikat tehakse? Mina pakuks, et õhukulu mõõtja peetis. RE: mure e320cdi 2000a - laf1247 - 24-12-2015 (24-12-2015, 04:04 PM)silvero Kirjutas: Kui mootor avariis, siis peaks tuli põlema minema armatuuris, teemaalgataja seda aga ei maininud, või jäi mul miski kahe silma vahele ? Mootorituli ja avariisse minek ei ole omavahel seotud, võib olla nii avariis mootor kui mittepõlev mootorituli ja vastupidi. RE: mure e320cdi 2000a - andrjuha84 - 25-12-2015 (24-12-2015, 05:21 PM)hellrix Kirjutas: Kas kergem pole minna kusagile juhtme otsa kus ikka õiget diagnostikat tehakse? Mina pakuks, et õhukulu mõõtja peetis. +1. |