Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 300CE, 1988, c124-SanderP
#41
(15-09-2015, 02:39 PM)SanderP Kirjutas: Esisilla lahendus oli juba ennem võistlust muudetud, sest originaal mb nurgaga ei teeks võitlustel väga midagi.
...

Lühendasite käänmiku õlakuid või panite kordistusliigendid?

Pane õhuvõtt külma imema ja leiad veel hobeseid...
Vasta
#42
(15-09-2015, 04:58 PM)v6sa Kirjutas:
(15-09-2015, 02:39 PM)SanderP Kirjutas: Esisilla lahendus oli juba ennem võistlust muudetud, sest originaal mb nurgaga ei teeks võitlustel väga midagi.
...

Lühendasite käänmiku õlakuid või panite kordistusliigendid?

Pane õhuvõtt külma imema ja leiad veel hobeseid...

Poolik esisilla lahendus:

[Pilt: 87672-11391104_377685825754063_337937396...57_n-1.jpg]

Õhuvõtu asukoha muutmine oli esimene mõte.
See saab kindlasti muudetud
Vasta
#43
12cm koda on ilmselt liialt väike. Lõpu lämmatab ära.

On üsna tõenäoline, et suurema kuumakojaga hakkab veel varem spoolima.

Nagu isegi tead, siis turbo valik ongi paras kompromiss.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#44
(15-09-2015, 05:20 PM)hents99 Kirjutas: 12cm koda on ilmselt liialt väike. Lõpu lämmatab ära.

On üsna tõenäoline, et suurema kuumakojaga hakkab veel varem spoolima.

Nagu isegi tead, siis turbo valik ongi paras kompromiss.

Ilmselt jah kuumkoda liiga väike ning graafikust näha et lõpus enam jõudu ei tee.
Praegu on piiraja 7000 natuke peale pööret kuid reaalselt sealt enam jõudu ei tule.

Mõtted mõlguvad turbobandit nuka ( või sarnase ), uue sisselaske kolde ning ilmselt ka turbo poole☺
Aga eks tulevik näitab, mis tegelikult juhtuma hakkab.
Vasta
#45
Kõrvalt tundus, et võiks ikka veel jäigem olla. Kuidas sõitja kohapealt vedrustuse käitumist hindad?
Vasta
#46
Väga haige aparaat, palju jõudu ja jäksu.
Vasta
#47
Tere taas,

Palju aega on viimasest postitusest möödas ning aeg teemat täiendada Smile

Terve talv sai põhimõtteliselt klaasfiibriga tegeletud. Nüüdseks siis nii esiosa ( tiivad, kapott ) kui ka tagaosa klaasfiibrist.

Mõned pildid valmistamisest:

Tagaosa vormi võtmine:

[Pilt: 88743-tagaosa_vorm.jpg]

Esiosa:

[Pilt: 47675-esiosa.jpg]

Tagaosa peaaegu valmis:

[Pilt: 93845-Valmis_tagaosa.jpg]

Ütleme nii, et saime omal nahal tunda miks klaasfiibrist detailide hinnad krõbedad on. Tegemist on äärmiselt aega ja täpsust nõudva tööga.

Aga lõpuks on meil ilmselt Eestis esimesed MB 300CE klaasfiibri vormid olemas. Mõni on ka juba küsinud oma auto jaoks meie käest detaili Smile
Kuid siin kohal mainin ära, et müügiks me neid ei valmista kuna tegemist on driftiautoga siis on igat lohku me taga ei ajanud.

Peaasi, et paari meetri pealt enamvähem hea välja näeks.

Mootori poole pealt nii palju, et vahepeal külastas meie kodumaad kuulus bandiit,
kes tõi meile oma toodangut.
Läksid siis mootorisse H-profiil kepsud, Turbobanditi nukk. Turboks TB70 ja kütuseks etanool Icon_razz

[Pilt: 28425-Roman.jpg]

Ratast graafik tuli selline. Rõhku vist oli mälu järgi 1,4 Bari. Kindlasti saaks rohkem aga sidur hakkas libisema Confused

Tulemus rattast 358 kw ja 638 NM

[Pilt: 47659-Duno.jpg]

Avalaksus ka paar sõna - niikaua kuni koos püsis oli hea Icon_razz
Veendusime jätkuvalt, et jõuülekanne on endiselt kõige nõrgem koht.
Saime teha vist kokku 8 ringi kui mõlemad poolteljed lahkusid Retard

[Pilt: 86666-Avalaks_2016.jpg]

[Pilt: 82538-Avalaks_burn.jpg]

[Pilt: 76973-Avalaksu_tagajarg.jpg]

Silla tõttu jäi ka Suurhalli drift meil vahele.
Preguseks on plaan panna BMW Typ 188 differ, et saaks ülekandeid vahetada ning muud jupid tulevad MB - de küljest.

Tänan tähelepanu eest.

SanderP












Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 298,986 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,793 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz 300CE-24, 1991, kodutu kodutu 94 101,356 21-09-2024, 12:07 PM
Viimane postitus: kodutu
  300 CE-24, 1991, C124 Sm. Västrik 81 88,394 22-12-2023, 09:38 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Mercedes-Benz 420 SEL, 1988, w126- Marek89 Marek89 32 9,688 19-04-2021, 10:40 PM
Viimane postitus: Marek89
Photo MB 310 D buss - 1988 - Arkadi.T - LUKKU! Arkadi.T 41 10,767 24-03-2021, 09:01 PM
Viimane postitus: Arkadi.T
  c124 E220 110kw 1993 966mkr 55 33,256 11-04-2020, 08:36 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 230CE C124 ervin ervinpunk 14 10,935 15-05-2018, 05:27 PM
Viimane postitus: ervinpunk
  Mercedes-Benz CE230, C124 ville 13 10,234 23-04-2018, 01:37 PM
Viimane postitus: ville
  Mercedes Benz 200D W124, 1988 - markuus markuus 0 2,755 02-04-2018, 03:16 PM
Viimane postitus: markuus



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne