15-09-2015, 04:58 PM
MB 300CE, 1988, c124-SanderP
|
15-09-2015, 05:19 PM
(15-09-2015, 04:58 PM)v6sa Kirjutas:(15-09-2015, 02:39 PM)SanderP Kirjutas: Esisilla lahendus oli juba ennem võistlust muudetud, sest originaal mb nurgaga ei teeks võitlustel väga midagi. Poolik esisilla lahendus: Õhuvõtu asukoha muutmine oli esimene mõte. See saab kindlasti muudetud
15-09-2015, 05:20 PM
12cm koda on ilmselt liialt väike. Lõpu lämmatab ära.
On üsna tõenäoline, et suurema kuumakojaga hakkab veel varem spoolima. Nagu isegi tead, siis turbo valik ongi paras kompromiss.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
15-09-2015, 05:50 PM
(15-09-2015, 05:20 PM)hents99 Kirjutas: 12cm koda on ilmselt liialt väike. Lõpu lämmatab ära. Ilmselt jah kuumkoda liiga väike ning graafikust näha et lõpus enam jõudu ei tee. Praegu on piiraja 7000 natuke peale pööret kuid reaalselt sealt enam jõudu ei tule. Mõtted mõlguvad turbobandit nuka ( või sarnase ), uue sisselaske kolde ning ilmselt ka turbo poole☺ Aga eks tulevik näitab, mis tegelikult juhtuma hakkab.
15-09-2015, 10:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2015, 10:17 PM ja muutjaks oli Ott.)
Kõrvalt tundus, et võiks ikka veel jäigem olla. Kuidas sõitja kohapealt vedrustuse käitumist hindad?
01-02-2016, 01:35 PM
Väga haige aparaat, palju jõudu ja jäksu.
23-05-2016, 07:12 PM
Tere taas,
Palju aega on viimasest postitusest möödas ning aeg teemat täiendada Terve talv sai põhimõtteliselt klaasfiibriga tegeletud. Nüüdseks siis nii esiosa ( tiivad, kapott ) kui ka tagaosa klaasfiibrist. Mõned pildid valmistamisest: Tagaosa vormi võtmine: Esiosa: Tagaosa peaaegu valmis: Ütleme nii, et saime omal nahal tunda miks klaasfiibrist detailide hinnad krõbedad on. Tegemist on äärmiselt aega ja täpsust nõudva tööga. Aga lõpuks on meil ilmselt Eestis esimesed MB 300CE klaasfiibri vormid olemas. Mõni on ka juba küsinud oma auto jaoks meie käest detaili Kuid siin kohal mainin ära, et müügiks me neid ei valmista kuna tegemist on driftiautoga siis on igat lohku me taga ei ajanud. Peaasi, et paari meetri pealt enamvähem hea välja näeks. Mootori poole pealt nii palju, et vahepeal külastas meie kodumaad kuulus bandiit, kes tõi meile oma toodangut. Läksid siis mootorisse H-profiil kepsud, Turbobanditi nukk. Turboks TB70 ja kütuseks etanool Ratast graafik tuli selline. Rõhku vist oli mälu järgi 1,4 Bari. Kindlasti saaks rohkem aga sidur hakkas libisema Tulemus rattast 358 kw ja 638 NM Avalaksus ka paar sõna - niikaua kuni koos püsis oli hea Veendusime jätkuvalt, et jõuülekanne on endiselt kõige nõrgem koht. Saime teha vist kokku 8 ringi kui mõlemad poolteljed lahkusid Silla tõttu jäi ka Suurhalli drift meil vahele. Preguseks on plaan panna BMW Typ 188 differ, et saaks ülekandeid vahetada ning muud jupid tulevad MB - de küljest. Tänan tähelepanu eest. SanderP |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne