Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
MB 300CE, 1988, c124-SanderP - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Huviliste autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=122)
+--- Teema: MB 300CE, 1988, c124-SanderP (/showthread.php?tid=35473)

Lehed: 1 2 3


MB 300CE, 1988, c124-SanderP - SanderP - 08-05-2014

Tervitust foorumlased.

Mõtlesin, et teeks oma kupeest ka siia teemaEusa_drool
Toodud sai see masin Tartus 2012 aasta kevade alguses emotsioonide ajel, plaaniga endale vähe kiirem liikur ehitada. Selle ajaga on mitmed mehed palju aega/närve kulutanud. Nüüdseks on sõidetud mõni tuhat kilomeetrit, selle ajaga on ära lõhutud 2 orginaal käigukasti ja 3 pooltelge. Osaletud ka 2013.a lõpulaksul ja selle aasta avalaksul.

Väike spec list:

Vems 3.6
Delphi Lucas 830cc pihustid (kõrge oomised)
Holset HX35 12 kuumkojaga
60mm Tial bov koopia
60mm wastegate
Custom Cooler 600x300x76
Custom torukolle divided entry
Custom 3`` väljalase
MAC boost controller
Mallory kütuserõhu regulaator
Custom kardaan
Põhja alt kõik augud lapitud
Uued kütusevoolikud
Uued pidurivoolikud
Ees neljakolvilised pidurisuppordid taga orginaalid
Uued pidurikettad ja klotsid
Täielikult taastatud tagasild
RSS Hüdrokäsipidur
Bilstein B8 amordid
BMW ZF 3.0 diisli 6-käiguline manuaalkast
4-ja labaline siduriketas
Audi SRE korv

Hetkel sõidab masin 1,2 bar rõhuga ja spoolib mõnusalt. Avalaksu parim aeg oli 13.3 186,8 km/h reaktsiooni aeg oli 0,58Paranoid

Aitab jutust mõned pildid
[img][Pilt: 9373_286306751515052_154289536_n_zps24ee25a6.jpg][/img]

[img][Pilt: IMG_20140405_173800_zpsf78b5ed9.jpg][/img]

[img][Pilt: IMG_20140317_215235_zps9ecb184f.jpg][/img]

[img][Pilt: IMG_20140305_201416_zps6d1ea2de.jpg][/img]

[img][Pilt: IMG_20140504_153550_zpsd9100719.jpg][/img]



RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - v6sa - 08-05-2014

Huvitav aretis. Kui libe kuiv asfalt selle seadega on?

(08-05-2014, 12:09 AM)SanderP Kirjutas: ..
RSS Hüdrokäsipidur
...

Milleks see? Võimsust peaks olema piisavalt ja siduri lülitus on niikuinii äkiline, et pära kõrvale viia...Icon_rolleyes



RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - hents99 - 08-05-2014

Turbo on päris pisike, laadima hakkab 2000rpm`i pealt või varem? Tänavale on ilmselt super kooslus.

Kui tahad, siis mul on turbole kuumakotti pakkuda. Sul koda suht lähedal plastikpaakidele.


RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - SanderP - 08-05-2014

(08-05-2014, 08:15 AM)v6sa Kirjutas: Huvitav aretis. Kui libe kuiv asfalt selle seadega on?

(08-05-2014, 12:09 AM)SanderP Kirjutas: ..
RSS Hüdrokäsipidur
...

Milleks see? Võimsust peaks olema piisavalt ja siduri lülitus on niikuinii äkiline, et pära kõrvale viia...Icon_rolleyes

Praeguse seadega on kuiv asfalt juba üsna libe. Esimesed kolm käiku jätavad korralikud kulmud selja taha.
Käsipidur siis driftides kasutusel, kuna tegemist hobiautoga siis hea vahest lennuväljal pingeid maandada.
Järgmine plaan on dünos välja uurida palju selle seadega hobuseid on.

SanderP


(08-05-2014, 11:03 AM)hents99 Kirjutas: Turbo on päris pisike, laadima hakkab 2000rpm`i pealt või varem? Tänavale on ilmselt super kooslus.

Kui tahad, siis mul on turbole kuumakotti pakkuda. Sul koda suht lähedal plastikpaakidele.

Laadima hakkab jah kuskil 2000rpm`i pealt. Kuumakotti pakkumise panen kõrva taha, aga hetkel probleeme pole tekkinud.
Sidur on äkiline küll, et külge ette saada aga poolteljed on aplad katki minemaConfused




RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - hents99 - 08-05-2014

Äkiline sidur kipub lõhkuma jah. Mul omal 3-kettaline Alcon sinter. Aga nüüd panen vahele "fluid flow control valve", mis peaks natuke olukorda pehmendama. Mul muidugi "four-banger", ehk pool õigest mootorist, mis ei tooda eriti väänet võrreldes sinu omaga.

Löökkoormus on kurjast.

See on ka põhjus, miks Roman ja Co ehk Turbobandiidid kasutavad automaatkasti. MB`l on teadagi tugevamad just ATM kastid.



RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - arts24h - 08-05-2014

Mul on ilma turbota juba 2 käigukasti keraamilise siduriga otsa saanud. Vinge auto oled omale ehitanud!
Hüdro käsipiduri jaoks kasutasid lisa supordeid? Ja palju bemmi kasti otsa saamisega vaeva nägid?


RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - berg - 08-05-2014

Hüdrokas arvatavasti originaal supordi pealt.


RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - SanderP - 09-05-2014

(08-05-2014, 08:33 PM)arts24h Kirjutas: Mul on ilma turbota juba 2 käigukasti keraamilise siduriga otsa saanud. Vinge auto oled omale ehitanud!
Hüdro käsipiduri jaoks kasutasid lisa supordeid? Ja palju bemmi kasti otsa saamisega vaeva nägid?

Hüdrokäsipidur töötab orginaal supportite pealt. Sellega ka kerge probleem ei taha teine väga hästi töödata nii nagu peaks.

Käigukasti saaga sai alguse talvel kui sai toodud klubiliikme käest teine mootoriplokk millel kasti ehitada. Lisaks sai ettenägelikult ka kaks pooltelge juurde ostetudIcon_razz.
Kasti ehituse eest peab tänama head sõpra Taavit, kes selle täppisteaduse oma õlule oli nõus võtma. Ehk valmistas ta siis ise kõik rakised ja muud vajaminevad asjad, et kast saaks hea. Ning keevitusmaski taga tuli tal veeta ikka üks tubli pikk tööpäev, et asi valmis saada. Siis kui kast valmis tõstsime käigukasti koda ca 8 cm, et see üldse korralikult ära mahuks. Lisaks sellele valmistas sõber ka custom käiguhoovastiku ja ka kardaani.
Ütleme nii, et ei olnud just kõige kergem töö, aga Mercedes-Benz alla ta lõpuks tee leidis. Ning siiamaani on ennast õigustanud.Icon_razz




RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - sm. pelle - 14-05-2014

Lõpuks ka teema su omast. Kuidas käigud jäid bmw kastiga? Mis tagadiffer on. 3.07?
Vägev värk igastahes!


RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - SanderP - 14-05-2014

(14-05-2014, 07:35 PM)sm. pelle Kirjutas: Lõpuks ka teema su omast. Kuidas käigud jäid bmw kastiga? Mis tagadiffer on. 3.07?
Vägev värk igastahes!


Käigud jäid isegi päris okeid minu arust. Ei ole küll nii pikad kui orginaal kastil aga peab jõudu vähemaltEusa_angel BMW kastiga peaks päris hea lõpp kiirus ka olema. Tagadiffer on jah 3.07 kemppi.



RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - SanderP - 27-05-2014

Sõber tegi teisest drifti trennist väikse video. Enamus kordadest teise käiguga aga sai ka proovitud 3-ndat. Kolmada käiguga peab veel harjutama. Sõit ilma clutchkick'i ja kässarita, et säästa pooltelgi.
Muidu BMW kastiga 6-nda käiguga 100-ga sõites pöörded 2300 rpm.
Bilstein B8 amortide ja väikse madaldusvedruga käivad 225/45/17 esimesed rehvid koopasse keerates, peab madalamaid otsimaParanoid





RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - sm. pelle - 28-05-2014

Päris hea, pean endaomal ka kuidagi luku saama toimima, kempit veel päris ei taha. Kuidas sul salongis see hüdrauliline kässar lahendatud on?


RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - SanderP - 28-05-2014

Kässari lahendusest pilt
[img][Pilt: image-87e7a1fed7f5bf63c6c72ae554ecade83d...0747c0.jpg][/img]

Mootori valvurist ka üks pilt
[Pilt: image-8ac502fe44153863eb600e282a23d4b659...d98aed.jpg]



RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - SanderP - 23-04-2015

Tere taas!

Pole siia ammu midagi kirjutanud aga parandame siis selle vea.
Eelmise aasta suve lõpus sai vastu võetud otsus, et teha autost pro klassile vastav drifti masin. Kõigepealt sai välja visatud kõik mitte vajalik salongist ja viisime auto Kavilda Tehnikaspordiklubi Tambeti juurde kes meisterdas sisse väga kvaliteetse täisturvapuuri.
[Pilt: 65934-1519446_590509177720950_1992734663474197433_o.jpg]

Peale puuri valmimist lõikasime kupeel pool tagumikku maha ja sinna sai paigaldatud pumbajaam koos turvapaagiga.
[Pilt: 79578-10940997_339427609579885_358449891...0187_n.jpg]

Siis hakkasime tegelema istmete kinnitustega ja vahetasime küljeklaasid ja tagaklaasi polukarbonaadi vastu välja.
Kuna Bilstein B8-d olid drifti jaoks ilmselgelt liiga pehmed sai alla kombineeritud e36 coiloverid. Selleks, et need alla mahuks pidime amordikannud kõrgemaks tegema nii ees kui taga.
[Pilt: 23855-10922794_329167597272553_871929009...4155_n.jpg]

Rõhku on praegu peale keeratud 1,5 bar. Dünosse pole jõudnud veel aga on plaani võetud.

Tööd ja vaeva on kõvasti nähtud kõike ei jõua siin ette kanda. Tänan kõiki kes on projekti edenemisele kaasa aidanud.

Kõige kiirema ülevaate saab masina käekäigust Facebookist
www.facebook.com/T.T.G

Mõnipilt ka valmis masinast.
[Pilt: 33642-11127457_359473997575246_710686155...2952_n.jpg]
[Pilt: 96826-17009599460_57810e3f5b_z.jpg]



RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - erx000 - 23-04-2015

Poolteljed on originaalid? Pooleks läksid võllid või otsad?
Asjalik aparaat. Eusa_angel


RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - nostromo - 24-04-2015

Lahe et ka mersudega driftitakse mitte ainult bemmide ja riisikatega-eduThumbsup


RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - SanderP - 24-04-2015

Poolteljed on orginaalid ja pooleks läksid otsad. Hetkel peavad vastu eks sellele aitas kaasa ka päris korralik kaalulangus.

Kui kellegil on ideid kuidas panna kupee rohkem keerama nii, et säiliks ka juhitavus palun teada andaRolleyes


RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - erx000 - 24-04-2015

(24-04-2015, 05:32 PM)SanderP Kirjutas: Poolteljed on orginaalid ja pooleks läksid otsad. Hetkel peavad vastu eks sellele aitas kaasa ka päris korralik kaalulangus.

Kui kellegil on ideid kuidas panna kupee rohkem keerama nii, et säiliks ka juhitavus palun teada andaRolleyes

Otsad läksid pooleks kustkohast, nuudi tagant rummu seest? Või kuulidest otsa sees?


RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - SanderP - 24-04-2015

[Pilt: 48287-10291863_235598139962833_609662049...0767_n.jpg]

Läks neid veovõlle katki nii nuudist kui loopis ka kuule välja.


RE: MB 300CE, 1988, c124-SanderP - erx000 - 24-04-2015

Ja alati läksid katki siduri lahtilaskmise hetkel?