Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
17-11-2014, 10:08 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-11-2014, 11:41 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
said siis alla ära pandud ! vot enam rohkem rahul olla ei saa, olen köigiga nöus et monoblockid töesti sobivad 124 alla köige paremini, enam paremat ei saaks leidagi, kui siis muidugi aind toll suuremat, aga 18 ja originaale raske leida eriti kui just ei taha 1000 euri maksa nende eest.
*ainuke mis mulle ei meeldi on see et ta näeb välja nagu maastur , mingi audi allroad ka ei tundu nii körge
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
eile sain oma Mercedes Diagnostic tooli kätte, sai loetud koodid , mootoris pole, käigukastis oli see eelpool mainitud Control valve, kustutasin ära ja 4 käik tuli tagasi, söitsin mingi 50km ja töötas terve see aeg ilusti,KD lykkab ilust 2 käiku alla, ilma KD ka lykkab vahepeal 2 käiku alla ,yldjuhul 1 väga kergelt nyyd, kiirendus ka nagu ikka, muutus paremaks,
ainuke asi millest ma siiani aru ei saa, ka söitmiseajal proovides, käigukasti nupp sis E ja S peal, mis vahet see annab ? ainuke millest ma aru sain et E peal pani vahetevahel 5da käigu juba spidokajärgi umes 53-54kmh sisse, ja S peal u 63
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
nyyd 600km söidetud, käigukast ei ole siiani tagasi oma "safe"reziimi visanud,
lähevad vahetusse esi pidurikettad ja klotsid kuna vanad vist nagu nn kaheksas.
palju (uksed lukus, ooteresiimis nagu) akult ampreid peaks vötma?(tester pluss klemmi ja aku vahel) mölemal mersul on see 0.12A ja see pidavat liiga suur olema?, norm pidavat 0.05-0.06A
kytusekulu töusnud, mootor veakoode ei anna aga autol tavaliselt selline loik all pisike, nagu kytust tilguks kuskilt ja aeglaselt söites näed kohe kust söitsid. ja tundub et tuleb kuskilt mootori-käigukasti vahepealsest kohast(diislil samamoodi aga vähem), kuidas sellel need kytusevoolikud/torud jooksevad vöi teab keegi kust viga otsida(nii sellel m104 kui ka teisel om606-l), vöi mis/kus see tyypiline viga on mis järele annab?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
Turbo oskaks ikka peale panna aga korra põhja alla vaadata, et kust kütusetorud jooksevad...
Postitused: 2,411
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Pöhja alt ikka oskan aga kust mootorijuurest lähevad???pean sisselase mahakakkuma?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 354
Teemad: 43
Liitus: Jan 2012
Maine:
1
Koguaeg tahad oma elu nii lihtsaks teha. Tõmba püksid üles ja mine vaata ise.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
vahepeal sai kuuaega soomes autotehases a klassi mersusi kokku pandud, ja sellel universaalil otseselt mingeid vigu juurde pole tulnud, esiots koliseb kyll millegipärsat aga puksid asjad köik mis esiteljes on on läbi kangutatud ja korras, ei tea mis seal koliseb, kui juhipoolset kylge nagu öötsutada yles alla, tiivast tösta vöimalikult körgele jasiis alla laskes suruda etöötsuks rohkem siis käivad kolksud läbi aga aru ei saa kust see tuleb, ja kytusekulu on marusuureks läinud kuigi veakoode ette ei ole löönud,vaatan täna homme uuestiyle, maantee u10 ja linnas siis 20 kandis vöi rohkemki,tunnen nagu söbra Phaetoniga söidaks millel 6 liitrine w12, ja KM/liitri kohta on sama pmts.. jöudu ja köike on piisavalt jne, ei tea jälle milles viga.. keskluku plokk peaks neil mölemil sama olema, ei ole seda lahti veel yhendanut et mis sellega näitab kuna pole multimeetrit käepärast hetkel.
vot yhes asjast aru ei saa mis kurat nendel mersudel on, ei taha enam uskuda et mu kätte satub 2 täiesti erinevat mudelit aga samaveaga ... mölemal täpselt sama viga, 0.12a (peaks olema 0.05-0.06a vöi vähemgi)on ooteresiimis uksed lukus, ja aku peab 2 päeva vastu ja enam käima ei lähe, bensukal ei pea päevagi enam vastu, ja juba tyhi, mölemad möödetud nii et vöimu juhe akult eemaldatud ja isegi makk eemaldatud, ei oska kuskilt otsida enam viga..
igatahes arvatavasti kakun kunagi autol mootori, käigukasti, kardaani, ja diffri maha ja köige muu el juhtmestiku ja blokidega, kellegil soovi komplektselt siis vötku pm kaudu yhendust, ja peale läheb OM606 turbo koos 722.6 käigukastiga ja diisli vöi möne v8 differ et pöördeid väikseks saada maanteel.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(05-02-2015, 08:46 PM)Alkohoolik Kirjutas: ...
vot yhes asjast aru ei saa mis kurat nendel mersudel on, ei taha enam uskuda et mu kätte satub 2 täiesti erinevat mudelit aga samaveaga ... mölemal täpselt sama viga, 0.12a (peaks olema 0.05-0.06a vöi vähemgi)on ooteresiimis uksed lukus, ja aku peab 2 päeva vastu ja enam käima ei lähe, bensukal ei pea päevagi enam vastu, ja juba tyhi, mölemad möödetud nii et vöimu juhe akult eemaldatud ja isegi makk eemaldatud, ei oska kuskilt otsida enam viga..
...
Äkkion sinulesattunudainultvigasedisendid
Ḱas teksti liigendamine teeb haiget?
No tõsiselt: kui "magava" auto tarbimine on 120 mA, siis ainus võimalus seda korda saada eeldab mõõtmisi ja katsetamist. Multimeeter vahele ja kaitsmeid eemaldama.
Kui nii lihtne probleem tekitab segadust, kuidas siis mootorivahetusega hakkama saada plaanid?
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
06-02-2015, 10:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-02-2015, 06:02 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
nii, leidsin yhe LED lambi ja sain "magavas" olekus mööta et millisel kaitsmelliigub vool samal ajal, nendeks oli C, D ,9 ja 10 kus tuli pölema läks.. 9 ja C, vastavalt kell ja keskluku systeem mis koguaeg tagaja mölemal paljumuudki lisa saan aru et vool liigub kuna kell ilma vooluta ei näita aega ja kesklukk peab nagu valves olema, aga muud, otsida lyhist kuskilt ? hilem möödan Amprites ära kui multimeetri kätte saan,
iseenesest mulle elektrisysteem yldse ei istu autodel ja ega seda öieti ei jaga ka,ja heameelega ma neid juhtmeid ise ei taha puutuda kuna halvab kogemused, aga söber on el paberitega elektrik ja oskab juhtmetega majandada aga ei jaga auto el systeemi, kes oskab rohkem aidata eks mingilmääral hakkab uurima kus mis selle 100AH aku nii kiiiresti tyhjaks sööb. pilt 1
siin kokkuvöttes tuleb ka 2 asja millest ma aru ei saa, yks on mingine mootor pagassis, varuratta juures
ja teine on yks relee vöi mingi asi mis igatahes klöpiseb autokäimise ajal. pilt 2
samas mingi klöbina häält tuleb ka kuskilt gaasihoovastiku juurest, ehk siis kollektorijuures olev klapp ei oska väga seletada,, panen video lisaks hiljem kui yuutuubi see ära laeb.
tyhipööretepeal tagand poolt tagateljejuurest tuleb sellist inisemis häält, oletan et SLS systeemist kuna midagi muud seal taga ei jookse surveall olevat, tagaosa siiani yleval pysinud peale kolimist,ja öli ei söö, see inisemine on normaalne ?
pilt 1, kaitsmed milles käis vool läbi kui "magavas " reziimis
pilt 2-3, ei tea mis need on aga 3l pildil see 1 klöbisevatest asjadest mootori töötamisel.
pilt 4-5 paar lisa asja mis tehtud autode, ja korrastatud
leidsin ka vea miks esisild kolises, vaatasin millegipärast mooda koguaeg sellest vöi siis ei näinud enne kui juhipoolse ratta yles töstsin ja see vahe suuremaks läks.
PS, subbakas kyll 1500W rms / 3000W max, vöim ka (700/1100/1500W) vastavalt ohmile, 1ohmi peal ja 1500w siis maximumi ei tea mis on sellel, aga selles pole mötet viga otsida kuna enamus aja ei pane makki käimagi ja kui käib siis subbakas aind hästi örnalt käib taustaks.
3 pildipead olev klöbiseb nii
teine mis klöbiseb, veakoode otsides, oli vist 10s kus nii teeb, mootori juures alati kui vajutad nuppu ja seal amordikausi juures pmts iga teinekord, peabki nii tegema ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
talvest midagi mälestuseks
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 272
Teemad: 23
Liitus: May 2014
Maine:
0
Sorri, aga täiesti mõttetu video ju, sarnast vaatepilti võib neljapäeval Ülemistel "imetleda".
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
24-02-2015, 06:47 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-02-2015, 06:48 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
sorry aga kui ei meeldi siis ära vaata
keegi muidu oskab nende 3 juhtme leidmisel abiks olla ?
muidu valmistun diiseldamiseks, kelle poole vöib pöörduda kui vaja mönele kysimusele vastust sellel teemal ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
sai väike yle 500km kolimis reis tehtud siis 500/1500kg 14.5m3 käruga, ja peaks mainima et pole kohe yldse jöudu, kyll ise eluaeg aind diislitepeal elanud, alustades t-25-ga löpetades 1500nm vääntelise valtraga ja köik muud autod olnud diislit mis enamus olnud siis vbla natuke vale tegu halvustada aga jah, ise pettunud selles jöuteema kohapealt.
väga vale auto minujaoks kuhu bensukas peale pandud, sobiks pigem kupeele ja kergele, ja universaalile koos konksuga ikka diisel, selle ka see diiseldamine tulekul kui mootori ykskord doonorilt saan ära
yle 500km millest 90% ajast oli 80ga söitmine läks kytust umbes 75 liitrit, ehk see teeb umbes 15l sajale, mis mul viimasel ajal täiesti normaalne sest tyhjalt söites on 10l maanteel 90kmh(spidokajärgi 95 umbes) ja linnas yldse kisub yle 20-25 ilusti, suhteliselt pole vahet kas söidan rahulikult (max 2000rpm) vöi lasen iga käiguga niipalju kui käigu ära vahetab ise(6000+rpm), kulu on sama.
selline väike inisemine tuleb ka tagaratta juurest, ise arvan et seda pöhjustab see SLS systeem , mis töötab ilusti ja öli ära ei kao.
selline asi normaalne muidu ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 66
Teemad: 6
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
Kas see susin küttepumba hääl ei ole ?
Sõbra E320 millega 1.5 aastat sõitsin on seda häält sellest ajast saadik teinud kui ma seda autot tean (2012.a suvi) ja see peaks olema küttepumba hääl mis on tagumise parema ratta juures.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
31-03-2015, 01:09 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-04-2015, 01:10 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
vöib isegi olla, ei ole aega olnud uurida aga just tagumise ja parema rattajuurest tuleb seda häält rohkem kui vasakult poolt.
igatahes nyyd vötab asjad järgmise käigu ja diiseldamine jöuab lähemale, diisel tuleb siis sellest autost, tuleb siis vanahea om606 ja see must sedaan Mercedes-Benz läheb arvatavasti järgmisele inimesele edasi kes paneb sinna omad asjad, ehitab ise endale.
tahaks seda panna tööle 722.5 käigukastiga, tuleb ka diislilt siis differ mis peaks olema 3.06 ylekandega(hetkene siis peaks aeglasem olema ehk ylekande nr suurem kui diislil) ja maanteel oletuselt peaks 100ga söites pöörded jääma 2100 ringi,(arvestades siis mölemate käigukastide 4 käigu suhet ja pöörete arvu mis on 1:1le)
enne kui tegema hakkan siis tekib kysimus et kui raske on m104 juhtmestikuga jätta tööle nii tahokas ja käigukast? m104 hooratas läheb 606le ilusti? kaasihoovastiku andurit ka vaja ? vöi lihtsam panna manuaalselt overdrive tööle ? andur hoorattale ja teine andur ette(genekarihma rull)?
eks sellepeale öeldakse et aja juhtmeid taga aga keegi kes on vötnud eelsyyte releed ja kogu juhtmestiku ära, vöiks lyhidalt öelda kus eelsyyterelee on yldes(otsiks ise aga pole arvutikasutamis vöimalust koguaeg hetkel ja telefonis ei tule kuidagi mul see välja) ingliskeelsest foorumist jääb mönest asjast asi segaseks ja hea kui omas emakeeles keegi seletab, siin foorumis otsides hannes_s-il kyll seletatud kuna pilte pole enam siis jääb natuke segaseks see.
paagifiltrit hetkel teist pole, sain aru nii palju et saaab sellefiltri lihtsalt läbi torgata ja voolikvahele panna see pisike filter? ja paagis olev kytusepump ? ei tea milline see väljagi näeb aga googlest vaadates paar ballooni taolist asja taga parema ratta juures? see lihtsalt vahelt ära vötta ja otse yhendada sis ?
saaks nendele enamvähem vastuse nyyd mingi kiirema ajajooksul, saaks asja liigutama hakata, kui möni teab öelda et mida kindlasti kahesilmavahele ei jätaks siis vöib mainida köik
sai ära tellitud 3 näidukut siis ; EGT,BOOST,OIL temp, boost sis sellepärast et köik kolm oleksid samasugused, tulevad köik keskmise puhuriaugu asemel,samas tuleb ka toonkile taha 5% ja hiljem kunagi ka 70% ette
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
(31-03-2015, 01:09 PM)Alkohoolik Kirjutas: vöib isegi olla, ei ole aega olnud uurida aga just tagumise ja parema rattajuurest tuleb seda häält rohkem kui vasakult poolt. Paremal pool tagaistme all on tal pump jah. See inin on normaalne, olen seda korduvalt W124 bensukate puhul kuulnud.
Postitused: 474
Teemad: 40
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
06-04-2015, 05:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 06-04-2015, 05:42 PM ja muutjaks oli Ott.)
Ma annan sulle ühe teise hea nõuande! Saan aru, et sul on palju mõtteid ja küsimusi, kuid suure tõenäosusega viitsib keegi nendele mõtestatult vastama hakata alles peale seda kui sa suudad ennast kokku võtta ja postitada loetavalt. Kirjutad, et tahaksid emakeeles lugeda seletusi, kuid tee siis ise ka algust ja hakka samuti emakeelt pruukima.
Hea postituse kirjutamine võtabki veidi aega, kuid näita teiste suhtes ka veidike austust üles, sinu viimane postitus oli lihtsalt kohutavalt kirjutatud ja lausa piin lugeda.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
23-04-2015, 09:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-04-2015, 10:03 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
mina olen oma asja edukalt nii kaugele saanud ja teiste inimeste abiga
ainuke probleem on kuidas tahokas tööle saada
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|