Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W210 E300 97' canyondrift
#41
Enne uue aku soetamist mõõda õige pinget käivitamise ajal aku klemmidel. Punnul on üsna pikad juhtmed ja märkimisväärne kogus ampreid võib pikal teekonnal lihtsalt soojuseks muutuda.

Üleviskav pendiks on jama, kui silindrid ühekaupa järgi tulevad.

Millise tootja küünlad peale said? Ning kas kontrollisid enne pealepanemist ikka üle, et uued küünlad ka reaalselt toimivad?
Vasta
#42
Peaks tõesti ka liited juhtmetel ja klemmidel üle vaatama, aga pole ilmselt normaalne kui päev seismist suudab mitte probleeme tekitanud aku kotti tõmmata juba esimeste paari tõmbega. Miinusklemm on omal vahetatud ja korrigeeritud kuna eelmine peremees oli suutnud akuklemmi keskelt pooleks murda.

Pendiksile peaks rohtu leidma ja lihtsalt uue ostma, kui varem ei andnud pendiks üldse midagi edasi, siis võtsin OM602 starteri küljest samasuguse, mis on ka ilmselt elu ja omanikke näinud, aga siiamaani on kestnud.

Tootjat ei mäleta, äkki NGK küünlad, kõige hädisemad ei olnud, küünlad arvan et töötavad kõik, märguannet pole et mõni küünal läbi oleks... Kontrolli enne ei teostanud, ei näe uute asjade puhul vajadust, kuna praaki toodetakse ikka üldiselt vähe ja kontroll on eeldatavasti juba teostatud vältimaks pahaseid kliente.

Starterit hooldasin esialgse remondi käigus ka ja selles probleemi ei näe, varem loivav starter muutus päris erksaks peale mõningate elutähtsate komponentide vahetamist, puhastamist ja uuesti määrimist.

Õli on ka Valvoline 10W40 poolsünt, kas soovituslik oleks rohkem täissünteeetilist õli kasutada? Diislitel on ju kombeks oma liikumisssuunda märgistada kui veidi vedelam õli sees.
Vasta
#43
Sain käima, mõõtsin pinged üle, aku laadimisvool 14.0V, vanal akul 13.7V.. Vahetan välja pingeregulaatori 14.5-se vastu, aga hetkel rahuldab ka see..
Starteri kohta, oskab ehk keegi starteri koodi öelda, selle järgi saaks pendiksi tellida, hetkel pole omal otsest võimalust starteri juurde pääsemiseks ja selle tõttu ei näe ka numbrit.
Uuendust said ka esitulepirnid, läksid sisse hiinakad, ehk näitavad midagi, samas tuleb esituled lahti võtta ja ära puhastada + uuesti üle lakkida/poleerida, kuna lakk mille suvel peale tõmbasin oli kahjuks juba liiga kasutuskõlbmatu..

Võiks no ükskord hea asi saada....
Vasta
#44
(03-12-2014, 06:41 PM)canyondrift Kirjutas: Sain käima, mõõtsin pinged üle, aku laadimisvool 14.0V, vanal akul 13.7V..
...

Ma pidasin silmas pinget aku klemmidel käivitamise ajal. On fifti-siksti võimalus, et aku klemmipinge on hea, kuid starteri jõuklemmile see sama rammusalt ei jõua...

Üks asi on läbi lasta poolsada amprit, teine asi pooltuhat. Ning külmkäivitusel kolmeliitirise mootori starter neid ampreid ikka küsib.
Vasta
#45
Vahepeal sai autole kõvemat ravimist näidatud mille käigus likvideerisin nii palju häirivaid vigu kui olin suutnud leida või siis vahendeid soetada.

Vahetasin ära püsika kangi.. Püsikas töötas, aga kangi surudes rooli poole, mehaanika oli puruks, seega ostsin uue kangi, anti küll W208 vms oma, pisik ei sobinud aga veidi uurides olid kangid täpselt samasugused ja kui enda omaga pistiku ära vahetasin, siis töötas kõik perfektselt.

Lakkisin ka uuesti üle esituled kuna suvel tehtud lakkimine läks laki vananemise tõttu luhta ja kõvendi ei olnud enam kasutuskõlbulik. Lakk koordus väiksemateks saarteks ja muutus pea-aegu läbipaistmatuks halliks massiks maakaardi kontuuridega. Vana jura maha lihvitud, uus peale kantud ja nüüd peaks jälle mingiks ajaks rahu majas olema. Aitas küllaltki palju, nüüd on isegi näha kellegi jalakäia helkurit piisava vahemaa peale.

Suur probleem ja kütuse vajumine tegi ikka muret. Mure allika leidsin üles, ka Hannese poolt mainitud kütuse soojenduselement oli vananenud ja tihend, mis asub pealevoolu mitte vahetatava osa küljes oli surnud ja sealt tekkisid ka õhumullid ja pidev vajumine. Seetõttu ka üle paari päeva auto raske käivitus. Võtsin elemendi üldse vahelt ära, lootes et see enam mure allikaks olla ei saaks. Nüüd ei jookse süsteemi õhku enam kuskilt ja selles suhtes on rahu majas.

Teine mure oli lonkav mootor külmast peast tühikäigul ja ka aegajalt soojalt. Kahtlustasin pihusteid. Soetasin kõik kuus vahetusotsa diislikeskusest. Vahetamis käigus selgus et kolm pihustiotsa kuuest olid halvad, millest üks pihusti avanes juba 90Bari juurest ja teised kusesid enne avanemisrõhku läbi. Kontrollisin rõhud kõik üle, ajasin paika isetehtud seadmega pihustite kontrolliks (lihtne teha hüdraulilisest tungrauast). Sellega on mootor saanud vaiksem, lonkamine ka järele jäänud ja selles suhtes olen rahul.

Vahetasin ära ka starteri harjad ja pendiksi, kuna pendiks suutis -10C pakase korral üle visata ja harjad nägid kulunud välja. Harju vahetatakse sellel mudelil või seda tüüpi BOSCHI starteril koos harjaplaadiga...

Generaatorile ka väike hoolekanne, pingeregulaatori vahetusega, kus originaal 14V vahetasin välja 14,5V vastu mis pidi akule andma parema eluea ja hoidma paremat laadimist.

Ära vahetasin ka külmade tulekuga aku, 100Ah ja 800A käivitusvoolu...

Paar pisiviga veel on, aga nendega annab tegeleda, muidu mõnus asi millega ringi vurada.
Vasta
#46
Kulgeb rahulikult ringi, siiamaani viperusteta...

Suve lähenedes hakkasin otsima suvevelgi mis alla keerata kuna ei näe mõtet ühtede velgede pealt rehvide pidevat maha kiskumist ja teiste rehvidega asendamist kui üks kord vahetamist maksab ~30€ ja seda on vaja aastas teha kaks korda... Seega soetasin peale mõningat otsinguperiooni omale 17" monoblockid. On vistist Mercedes-Benz originaal koodiga, Mercedes-Benz koodid igatahes siseküljel on, algusega 202, ilmselt siis C klassi alt kunagi? Tahavad teised küll veidi tööd saada, alustades sellest et "poleeritud" rant on täiesti tuhm ja värv ning lakk on kahjustatud nii mõnestki kohast. Samas on paaril veljel ka äärekiviga ilmselt kokkupuuteid olnud. Siseküljed on piduritolmust õudsalt tahmased... Proovin nendega tegeleda lähiajal kus on veel talverehv lubatud (võidaks uuesti pikendada ka see aasta vahetuse aega)

Paar kartuliga tehtud pilti kah:

[Pilt: 0108271349cb76e.jpg]
[Pilt: 010827135137108.jpg]
Vasta
#47
Veljed all, rehvid peal, selle koha pealt asi ilus. Üks velg on veidi banaan, aga selle loodan kunagi sirgestusse viia, oleks pidanud enne pingis ikka kontrollima Eusa_liar

Igatahes, oskab keegi Tallinnas soovitada mõnda kohta kus esiklaasi vahetada? Tartus saaksin klaasi ise 75€ eest ja vahetuse koos klaasiga 100 eest, on siinkandis keegi konkureerimas? Ei viitsi enam mõraga ringi sõita ja sitaks täkkes esiklaasit läbi kissitada.

Automaatkasti kohapealt on ka väike kahtlus, et ei tea kas ta nii peaks töötama, keegi dünaamilist õlivahetust on teinud, palju selline lõbu maksab?
Vasta
#48
(06-05-2015, 09:15 PM)canyondrift Kirjutas: Igatahes, oskab keegi Tallinnas soovitada mõnda kohta kus esiklaasi vahetada? Tartus saaksin klaasi ise 75€ eest ja vahetuse koos klaasiga 100 eest, on siinkandis keegi konkureerimas? Ei viitsi enam mõraga ringi sõita ja sitaks täkkes esiklaasit läbi kissitada.

http://www.glasspoint.ee/index.php/llmain/index/42 Helista ja ütle et mina soovitasin, ta sugulane ja teeb sulle kindlasti hea hinna

(06-05-2015, 09:15 PM)canyondrift Kirjutas: Automaatkasti kohapealt on ka väike kahtlus, et ei tea kas ta nii peaks töötama, keegi dünaamilist õlivahetust on teinud, palju selline lõbu maksab?

www.hobenool.ee, uuri sealt, kuna neil jube palju tööd on, siis nad hetkel veel klubi allahindlust ei paku.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#49
Automaatkast siiski vist pole veel väga tähelepanunõudlikuks muutunud, samas viimane kord lesvenis käies näitas mingit kastiga seotud viga...
Igatahes lesvenis sai kunagi uuesti konsultatsioonis käidud ja jõudsime järeldusele et külmast peast värin tuleb hoopis mitte töötavast mootoripadjast. Soojalt polnud nagu midagi kui just pidurit ei hoidnud ja nn põletada ei tahtnud, samas külmalt väristas nii mis hirmus. Nüüd siis tellisin uue padja, parempoolse, mootor sinnapoole ju väändub ja peaks sellega asi vask olema.

Aga teine küsimus ja mure, millele võiks ka rohtu leida on 90-100C vahel töötav mootor. Sojaks läheb väga hästi, mingit probleemi, aga maha jahutada ummikus on keeruline. Ma tean et visko mul ei tööta, seega seal see kala peitub, aga valikuid on selle parandamiseks kaks... Üks valik oleks teha korda visko süsteem ja leida radika tuulekoda, mis minul katki on, samas teine valik oleks loobuda viskost ja otsida piisavalt suur elektriventilaator ja see termolülitiga tööle panna... Mõlema eelarve tuleks samasse auku, samas olen viskode kohta kuulnud päris palju negatiivset tagasisisdet, odavamate kohta eriti.
Konditsioneeriga maadlen ka vaikselt või murran pead et kas täita või mitte, ventikas ees on küll kutu (uus, kellegi vana - soolas) aga samas saaks selle sama radikaga tekitada mootorile piisavat jahutusmomenti kui see termolülitiga ära ühendada...
Väljamaa foorumid väidavad el radikale üleminekut nii ja naa, kes kiidab, kes laidab... On kellegil omal kogemusi?

Klaas sai igatahes vahetatud, hea sõita nüüd...

Oskab ka keegi mingit isetegemise vahendit soovitada nahkistmete hooldamiseks ja korrastamiseks? Olen neile vahepeal süüa andnud, aga äkki mitte piisavalt või õigete vahenditega.
Vasta
#50
Autoga muud pole väga kui maad mõõdetud, õli vahetatud jne... Nüüd siis nõuab suuremat remonttööd.

Saab äkki keegi pakkuda tervet tagasilla remondikomplekti, ehk 8-t varrast mis peale alumise õõtsa tagarattaid kere küljes hoiavad?
Mõtlen siis seda:
[Pilt: 3108268.jpg]

Samuti on vaja tagumisi konte, tagasilla suurt puksi (eesmine parem), vasakut rooliotsa, roolivarrast ja kattekumme mõlemad pooled.

Rehvidele tegi sildade mitte korrasolek 1:0... Egas midagi, tuleb pulkadeks kakkuda see tagaosa.

Lisaks - äkki on kellegil üleliigset nivooamorti mis vedelikku kinni hoiaks. Minu omal on hakanud üks lekkima kui koormust peal pole (ratas üles tõstetud) - alumine ots just.

Pole küll kuulutamiseks õige koht, aga ehk abiks seegi.
Vasta
#51
Väike update:

Tagasild korras, sillad regullitud ja paigas - alla panin Delphi varuosad. Kogu komplekt ~130€, see siis kõik 8 pulka. Saadaval päris paljudes kaubandusvõrkudes mis auto varuosadega tegelevad.

Muud tükid ka OK...

Vahepeal vahetasin ära ka roolilati - vana lekkis mõlemast otsast ja ei viitsinud koguaeg peale valada, et Hydraulic fluid error ära läheks. Avastasin seda, et mul vana latt servo. Asemele läks ilma servota. Saan ka praeguse servoks ümber teha kui pea ära vahetan (lati osa jääb samaks, ainult sisendvõll tuleb välja vahetada).
Aga servo latt pidi teadupärast lati siserõhku tõstma, et koahpeal manööverdada. Oli mõnus, mugav, aga eks see ta lekkima ajas, niiet mõtlen veidi, kas teen selle asja ringi või mitte.
Praegu kohapeal on veidi kange, kangem kui enne, aga otseselt ei häiri. Võib olla, et vana lati ja ilma servota lati sisendvõllid on erinevad, seda ka veel ei tea.

Järgmine õlivahetus ees...

Vahepeal tegin EGR delete, ei muutnud asi eriti midagi, aga kuna mootori tagant jooksev EGR toru lekkis, siis pidin selle pimedaks tegema. Õpetusi leiab selle kohta netist küll ja veel.

Kulissi vahetasin just. Vanal andis elektroonika osas olev käikude ümberlüliti saba. Plastikust liugur oli kuskilt viga saanud ja ei andnud enam korralikku ühendust, P peal igatahes auto käivituda ei tahtnud. Nüüd puhastatud ja määritud kuliss all, tundub kõik OK.

Tegelen ka istmesoojenduse paigaldusega. Nupud on olemas, juhtmestik on olemas - vaja ainult taga istme alt kaitsmepesast õige kaitse järgi ühendada, juhtmed istmeteni viia, paneeli lisaavad tekitada ja süütelukust lisajuhe tuua, et soojendus käima saaks minna. Hetkel proovisin niisama - töötas.

Tükid sain auto pealt, mis oli täis EL lisadega, ajas isu peale - aga töö nii mahukas, et ei viitsinud ette võtta.
Vasta
#52
(20-11-2017, 07:24 PM)canyondrift Kirjutas: Tagasild korras, sillad regullitud ja paigas - alla panin Delphi varuosad. Kogu komplekt ~130€, see siis kõik 8 pulka.
Töö hakkas meeldima või miks sellise brändi valisid või ei sõida palju autoga? Retard
Vasta
#53
(20-11-2017, 07:44 PM)Oliver.L Kirjutas: Töö hakkas meeldima või miks sellise brändi valisid või ei sõida palju autoga? Retard

Noh, mis see käsi siniseks määriv hiinas tehtud LMI koopia osa parem on?
Pappkarbi trükk määrib, eksole.
Delphil vähemalt see punahallikirju karp mitte...Eusa_clap
(ja nende pakenditest võib vahel isegi OEM LMI-d leida, kui veab; vahel on ka usinate kataloonlaste RTS nimelisi asju; vahet polegi ju)

Üks keskpärane jupp kõik, kui Silberist just ei osta.
Ärge erutuge ende tänapäeva "tootjate" peale nii väga. Levis 501, mis kahe vankri vahele seoti ei ole ka enam ammu enam nii kõva.

Pigem on äge, et inimene sipelgausinusega oma asju teeb ja see usinus otsa ei saa...

.

Vasta
#54
(20-11-2017, 07:44 PM)Oliver.L Kirjutas:
(20-11-2017, 07:24 PM)canyondrift Kirjutas: Tagasild korras, sillad regullitud ja paigas - alla panin Delphi varuosad. Kogu komplekt ~130€, see siis kõik 8 pulka.
Töö hakkas meeldima või miks sellise brändi valisid või ei sõida palju autoga? Retard
Ega ei tea ka, et üks või teine bränd üksteisest väga erineks - kui on vahe, siis väga väike - osadega võib juhtuda, et kuluvad kiiremini teised jälle mitte.
Olen ise hetkel sillaosi tootvas ettevõttes ja et ühte asja teha ühtlaselt ja kindla tegumoega on vaja väga tähelepanelikku ja head planeerimist.
Masstoode on nagu ikka, vahet joppab, vahest mitte.

Aga auto läbisõit piirdub ~20k km-ga aastas.

Kulissi vahetusel mõtlesin et määrin ka liugurpinnad silikoniga, et saaks veidi parem. Juhtus see, et kontaktid said ka kokku ja asi enam ei tööta - peale puhastust ja kahest ühe töötava kokku panemist on nüüd asi viimaks rahulolevalt käima saanud.
Aga üllatus oli päris suur, et auto käima läks, aga eks see rõõm kadus kohe ära kui üle teise käigu ei vaheta.

Istmesoojenduse lülitid said ka omale paneelis koha - puuriga ava ette, käsifreesiga tagant järgi. Sai hea küll, tuled põlevad, kõik timm. Nüüd vaja ainult vajalik kaablimajandus vedada mis tahab salongi korraks eestpoolt tühjaks viskamist, et juhtmekarbikutele ja kimpudele ligi pääseda.
Vasta
#55
Mersuga lugu nüüd järgmine...
Peale väikest nospli vormimist olin sunnitud ostma teise auto kõrvale, aga Mercedes-Benz pole kuhugi ununenud. Noka korrastamiseks sebisin uued jupid ja nüüd vaatan värvimise kõrvalt uut lahendust, mis on hakanud huvi pakkuma.
Nimelt äkki on kellegil tutvusi, et kuskilt kiletamiseks tarbeid saada - kui on kellegil head pakkumist, ootan huviga.
Muidu - auto sõidab, on tunde poolest parem kui praegune Toyota.

Samas olen ka hinnapakkumistele avatud kui keegi peaks autot omale tahtma. Julgelt võib Ps teel teada anda. Isu on uuema Mercedes-Benz järgi.
Vasta
#56
Mõttevälgatusest tegudeni.

Autol tänasest uus omanik, randoA, loodame et teenib hästi.

Minu poolest võib teema sulgeda.

Eks üritan siis järgmise Mercedese omale leida.
Vasta
#57
Osta mu oma ära
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#58
Tere,
Minu oma ka saadaval, kui ilusti küsida oskadWink
Herki
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,461 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 21,999 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  MB s210 E300 TurboDiesel 1998 Panzer Panzer 0 2,126 18-01-2020, 08:28 PM
Viimane postitus: Panzer
  W123 200 [77'-] canyondrift canyondrift 444 622,745 04-06-2019, 08:39 PM
Viimane postitus: canyondrift
  MB E220CDI, 1999, w210 - taadu taadu 29 33,219 21-09-2015, 07:18 PM
Viimane postitus: taadu
  MB, E430, w210, 1999a(müüdud) väikemees 10 12,078 02-10-2014, 06:23 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei andrjuha84 19 25,427 25-05-2014, 12:46 AM
Viimane postitus: Soebralik
  W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek indrek 83 89,699 10-11-2013, 08:16 PM
Viimane postitus: indrek
  MB E 320 CDI Avantgarde, w210, -01 - Harry Harry 54 71,309 09-08-2013, 02:09 PM
Viimane postitus: Harry
  Minu E 420 W210 martiini 43 47,092 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne