Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
ma kuskilt kunagi ammu lugesin aga ei tea kas see tösi et 5 käiku ei tunne käiguvahetust nii hästi (suht märkamatu vahetus) vörreldes esimese neljaga selline ka tösi vöib olla ?
yks asi mis meelde tuli ja mida nagu käigukast teeb et, kui kolmandaga kiirendada mingi 80ni vöi nii(4000 ja rohkem RPM), siis ta enam ei vahetagi edasi, 2 korda proovinud et panin N peale , syyde välja, kohe käima tagasi ja D peale siis läheb kohe suurem käik jälle sisse(vöi jääd seisma ja syyde välja korraks), esimese ja teisega nii ei tee.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Häälest on ju ikka kuulda, et käik vahetub. Seda enam, kui Sa ei ole kindel, et Sul auto korralikult töötab, siis katsu teinekord autot ka kuulata, mitte koguaeg mussi. Või pane kuhugi telefon/kaamera spidoplokki filmima mõneks ajaks, siis on ju ka näha, mis ta teeb.
Minu auto suudab teinekord ka esimesi nelja nii vahetada, et käiguvahetus nõksu ei tunneta, lihtsalt kuuled, kuidas pööre kukub ja tahhokas langeb. Aga üldiselt on siiski kõik vahetused tunda.
Postitused: 195
Teemad: 15
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Mul pöörded viienda käiguga.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
19-10-2014, 07:00 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-10-2014, 09:12 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
sellep. kysisin et vahel nagu on tunda rohkem käiguvahetusi. kui 3.
muidu kas IR vötmeid on vöimalik juurde programeerida?
yhel vötmel olevat patarei löppenud ja sain vötme tööle aga auto ei omasta signaali.
E: tglt ma leidsin selle kus synkroniseerimise kohta kirjas aga vot see jääb natuke segaseks minule ja ei toimi nii nagu ma proovisin.
E2: nyyd proovisin uuesti ja töötas, lukustas, avas ja läks isegi käima,, aga yks huvitav kyss tekkis kuna mölemal autol sama systeem(IR) et huvitav kas nii ei saaks teha et puldid töötavad(avavad/lukustavad) mölemaid autosi?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
leidsin siis kapotialt 2 kohta kus vaakum (plastik arvatavasti)toru puudub vooliku otsast, nimelt pidurivöimendi juurest
äkki keegi teab kas see peabki nii olema vöi on midagi valesti
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Viimasel pildil kõik korras! Aga esimese kohta ei oska miskit öelda, kas seal on pime ees muidu? Minu arust üks ongi tühi.
CE420 v8
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
24-10-2014, 08:43 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2014, 02:15 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
sai siis täna teised veljed alla mis söber lihtsalt heast peast kinkis synnipäevaks paarpäeva tagasi :O koos tutikate talverehvidega 7.5x16 mis ikka talveks hea ja rehv ise 205/55R16
teised veljed siis suvekatega 205/60R16 (normaalse mustrisygavusega) lähevad suve vöi ostjat ootama,
ja kysimus kuna jäid silma head suveveljed , ja netist uurides raske aru saada kas lähevad sellised alla vöi mitte, aga kas 8.5" ET30(225/40R18,olnud see rehv ja läks 8" lai velg ja ET35) aga 9.5" ET 33(255/35R18) lähevad furgoonile alla ?
tean et esimesed lähevad aga kas ka tagumused? ilma et peaks koobastega jamama, vörreldes sellega et mul siiski töstab tagumiku yles kui raskus peal ? vöi siis kui palju peaks koobastega jamama et läheks?
väike pilt kah
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Täitsa kenad (nagu ikka 5-kodaraga üldjuhul on) ja möistliku suurusega veljed.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
25-10-2014, 02:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-10-2014, 02:41 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
endag arust need suht sellised elegantsema poolsed talveks, suveks muidugi tahaks midagi suuremat, 17 vöi 18 mingit Mercedes-Benz,amg,brabus,carlssoni omi, aga seda nyyd näha mis talvel myyki tulevad
käigukasti olen ka jälginud nyyd oma esimese tuhande kilomeetri jooksul rohkelt ja rohkem asjale pihta saanud, ta ikkagi yritab 4ndat käiku sisse panna, aga selle käiguga pole yldse jöudu, kolmas läheb suht jönksuga sisse ikka peale 4ndat,viienda pealt hakkab 4ndat panema sis mingi aeg kaob jöud ära ja ei jöua minna yldse (kuigi 2k pöörete juures alati jöuab minna nii ,rahulikult)
midagi selle neljanda käiguga viga on, pikemalt seletama hakkaks, läheks see jutt väga segaseks aga just 4da käiku yritades panna vöi kui see juhuslikult ongi sees siis jöudu pole, ja täna esimest korda ka tundsin ilusti ,et peale 3ndat panin neljada(jöudu polnud 2k pöörde juures) ja natu yle 50 pani 5nda ,ja läks edasi paremini 1500 pöördepeal juba kui 4ndaga 2k pöördega.
midagi eelmine omanik rääkis et mis on vaja vahetada, ei tohtinud midagi suurt olla, aga seda juppi polnud kuskilt saada, ise sain aru nagu (all oleval pildil) käigukasti juhipoolepealt vaates taga all nurgas see suur ymmargune asi, sealt ymbert on ka muidugi öline, öli ise on selline (endajaoks) punakas ja tundub suht uus isegi, teab keegi mis see on
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Kui Sul kastiümbrus lägane on, siis kontrolli õlitaset, MB kast vahetab käike hästi kergelt tuntava nõksuga, kui ta on korras ja õlitase normis. Igasugused tugevamad nõksud viitavad esialgu madalale õlitasemele ja sealt edasi hakkab juba kasti lõhkuma.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
29-10-2014, 11:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2014, 06:39 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
paar pilti kah, sai need lisa kaugtuled ära vöetud eest.
siiani ainukesed ära tehtud on uhiuued naelrehvid talveks koos kingitud velgedega
yhesönaga kirjutan pisikese listi mis teha kavatsen
*Mootori öli (filtriga)
*käigukasti öli (filtriga)
*mootori öhufilter ja salongi filter
*diffri öli (sama mis käigukasti?)
*esi ja taga piduri kettad ja köik klotsid
*Esiklaas
*taha toonklaasid
*jahutusvedelik uus
*uued kyynlad
*esi- ja tagastange katki(vb kogu stangering AMG vms)
*uus aku 100ah bosch vöi exide premium
*rihm koos pinguti ja rulli(de)ga
ja ka ylevaatus tulekul
ja muidugi.. huvipärast juba mainin kui kellegil(vöi kui tead kedagi kelle) pakkuda 3.0 vöi 3.2 m104 162kw mootorit(vöib ka koos kastiga) vöi isegi mönda M119(vöib ka olla kastiga ja diffriga koos), peasi et mootor korralikult töötab ja kast korralikult vahetab
koos juhtmestiku ja ajudega jne vajalikuga, ja vaevalt M120 kellegil on myya on
lyhidalt öeldes kas midagi, mis ei vajaks modifikatsioone, kergelt asendata (m104) vöi sis midagi tösiselt suure kubatuuriga (m119 [4.2], 5.0, 5.6 v8, hullemal juhul m120 6.0 v12 )
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
30-10-2014, 07:01 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-10-2014, 07:04 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
pikalt surfates ja uurides puurides, igasuguseid tekste lugedes, käigukasti veaks siis leidsin köigetöenäolisemalt "Valve block control valve (Y3/1y2)" ja peab vahetama vöi siis kui see pole siis "TCM problem" ehk siis arvatavasti peab Transmission Controle Module (TCM) uue panema. vöi siis yhesönaga peab ise selle vanemate mersude diagnoosi asja ostma/tegema, ja vaatama mis veakoodi annab ja siis kusutama köik
ja muidugi keegi vöiks kyll selle "Valve block control valve (Y3/1y2)" asjaga aidata et kas seda saab aind esindusest? vöi kas seda vahetab ise ära kergelt vöi peab/soovitatav laskma tegema ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
nii, siin foorumit surfates yhel foorumlasel on myya 5.0 v8 M119,w140 pealt(käigukastiga), mis peaks siis minuarust sama mootor olema nagu E500 peal, kas on kedagi kes on samamoodi vahetanud m119 peale vöi nagu oskab aidata , et mis yllatusi mul seal tuleb, millega arvestama kindlasti peab, ja kas differ ka mötekas samalt autolt vötta ja kas ka kardaan erineva pikkusega ja kas ka mootorikäpad/padjad sobivad (mootori ja 124 kere vastavalt omad) jne jne, köik tööristade möttes vahendid on olemas aga ei taha väga nii et yllatusi tuleks ja et see vahetus väga pikaks veniks, ostaks yhekorraga köik vajalikud asjad ära.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
täna sai endale yks äge vidin ära tellitud USA-st, nimelt Mercedes Diagnostic Code Reader Tool, vanemate mersudele möeldud siis, kuna sellel mersul juba neid koode leidub ajudes( mootoriaju, käigukasti aju, SRS ja mis veel ka poleks) siis mötlesin soetada, kaasas pidi a.la 160lehekylge PDF failidena jne jne, köik vajalik et ise diagnoosida autot, hind oli pea 40 euri koos postikuluga. kätte saan siis annan lähemalt teada.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
07-11-2014, 12:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2014, 12:02 AM ja muutjaks oli nostromo.)
Siin ka huvitav W210 AMG M113 5.5 265kW mootor 900.-
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=37102
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
möte on hea aga kahjuks pole sellist kohta kus nii suurt projekti ette vötta pluss see vajab korralikku käigukasti ja muid asju ka vahele.
aga muidu on mulle bensukas meeldimagi hakanud, aind ei meeldi et kohe Väga tunduvalt suurem on kytusekulu, kuigi on ka tehase andmeil 42kw rohkem ja ka kaaalub 130kg rohkem, millejärgi siis peaksi kytte kulu suurem olema sest ikka bensukas,
kindlasti tahaks seda turbotada kunagi lähi kuni kaug tulevikus aga endal jama see et ei tea sellest bensuka tuunimisest midagi,(pluss sellele mootorile peab vaakum pumba eraldi panema siis kuna vaakum tuleb sisselaskekollektorist) ja ausalt öeldes ei teagi midagi, turbo oskaks ikka peale panna, 100kw juurde saamisega oleks rahul vöi siis teistpidi et oleks "the feeling when turbo kicks in" aga samas oleks see yhtlane ja oleks ka low end torque-t ehk boost tuleks juba a.la 2000-2500 pealt äkki,
muidi kui suurt potentsiaali see 2.8 m104 omab? palju maksimum oleks mida see kannataks?
muidu sellelt videolt sain ispiratsiooni ALS(anti-lag system) jaoks tänu millele mis mind köigerohkem bensukas kinni hakkas hoidma, kuigi see rikub turbod mönusalt ja ka muud asjad seal kuumenevad rohkem ja suurem röhk.
yhesönaga mötteid ja soove on nii palju et ei suuda ära otsustada,nagu väikelaps oleks jälle. hingelt diisliusuline siiski(kunagi tuleb kindlasti (super)turbodiisli projekt teha mingi teise autoga) aga samas bensukal teised asjad löbusam (ja osad räägivad et bensukatega löbu rohkem)
esialgu plaan ikka auto korda teha ja kui muud asjad korras siis hakkan turbotamisega tegelema,(juppe hakkan varem kokku ostma juba)
mötetut juttu paljuks läinud juba aga löpetuseks juhuslikult keegi kriblada natuke viitsib vöib valgustada bensuka turbotamisest ja ka tänud ette juba kui kellegil näpud ei valuta
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 195
Teemad: 15
Liitus: Jul 2013
Maine:
0
Turbotajaid siin foorumis leidub
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
sai kyynlad vahetatud, NGK BCP6ES olid sees mis nagu endajäreldusel pole head sellele mootorile kuna tekib päris korralik missfire eriti tyhikäigult kaasi andes, sai siis asemele pandud BCP5ES ja asi tunduvalt muutus, see vahele jätmine kadus ära ja kohe erksam,
sai ka ylevaatusel käidud, läbi kyll ei läinud tänu parempoolsele seisupidurile (vasak 2.4kn, parem 0.6kn) arvatavasti vedru läbi kuna yhe poldi pidin veljele pikema panema aga ise aru ei saanud siis et vedru vastu käib, ja mootor oli öline, minuarust väga vähe aga pani nii muuseas kirja et ära fikseerida, läbikukutas aind yhe ratta pmts seisupiduri puudumine vöreldes teisega, köik muu oli korras. saab siis kunagi piduritele pilgu rohkem peale visata(torud jne) ja vbla köik kettad, klotsid ära vahetada,ja ka uue vedeliku panna ja öhutada kuna piduri pedaal liigub maru alla,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
15-11-2014, 08:33 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-11-2014, 11:17 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
täna siis uurisin seda hooldus juttu, mis autol kuna tehtud
viimase omanikupoolt sis on nyyd siin
***380 000km *7.4.2011
*esi pidurikettad ja klotsid
*blokikaanetihend ja öieti aru saan ka kaane lihvimine
*öli+filter,kyynlad
*bensiini filter
***398 000km *9.10.2011
*öli+filter
***396 000
*esivedrud
*midagi vasaku taga amordil, mingi pall vms
*parem roolivarras
*lambda-andur
***404 500km
*öhumassilugeja
***404700km
*öli+filter
*sumpa tagumine pytt
***413 456km 2.1.2013
*öli+filter
***419 395km 13.6.2013
*öli+filter
***427 930km 22.10.2013
*Öli+filter
*rehvid, millegi paak(halvasti kirjutatud)(bensiini äkki) ja vist ka pihustid, väljalasketihend
***ise vahetanud aind kyylnad (BCP5ES)
servise raamatut uurides ka köik hooldused ilusti kuni 300k km kirja pandud(service raamat löppeb), vahepeal 2001-2003 (151 000km-190 000km) on ära kadunud(täitmatta aga köik teised olemas, kuni 122k km esinduses tehtud hooldused edasi on igalpool erinev tempel., 2004 toodud soome kuskil 210-220000 km näiduga,
muidugi on ka myygis mölemad veljekomblektid, poleeritud rantidega köik, 16 tolli, peaksid ka 7.5 tolli laiad olema, (hetke)talvekatel ET 35, teistel suverehvidega ja orig Mercedes-Benz omadel et 44 v 42, talverehvid söitnud 1100km, ja suverehvidega peaks yhe suve 10-15k km ikka ära pääsema veel, norm söidustiiliga. köik veljed sirged aga pealis pinna kahjustustega (vajavad värvimist ja randi poleerimist) asuvad helsinkis, ja vöib ka kindla tahtja puhul eesti saada,, huvikorral PM,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
täna siis sai endale ostetud Monoblockid 17 tolli, arvatavasti pole kyll orig amg, aga asi seegi,
ise olen väga rahul, otseselt otsima ei hakka lähedalt, kaugelt otsida vigu on väga raske. ja tulevad alla siis 225/45/R17 naeltega,suveks yritan leida mingit 18 tolli, välja valitud muidugi aga kas aastavahetusel veel myygil, seda näitab tulevik, ja hetkel olevad siis lähevad teisele mersule.
sain ka siis löpuks tuttavaga diili, et saan om603 mootori, koos vajalikuga, kui tal juhuslikult ka 722.3 käigukast (selgidab hiljem kui ta vinkoodi annab mulle), vötan ka selle. differ,
see asi käib arutusel veel söbrakas kummale jääb 606 ja kummale 603, muidu sellest 7 kohalisest perekaubaliftist tuleb siiski ikka superturbodiisel pereauto aga vötan asja tasa ja targu, rahulikult, ei kiirusta, et köik saaks siis sellel autol öieti tehtud ja mingit huinamuinat ei tekitaks.
panen myyja pildi siia sis millised täpsemalt, ja yritan lähipäevil alla saada siis tuleb pilt koos autoga.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|