Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB W210 E300 97' canyondrift
#21
DAS, BAS tuled saab eest rooli pööramisega ühest äärest teise, juhul kui kõik korras on.
Vasta
#22
(01-06-2014, 10:22 AM)canyondrift Kirjutas: Kettad iseenesest vigased ei ole, st väga kulunud ja mingi ülisuure randiga seega neid kohe vahetama ei kuku - kui vaja, siis jah...
Parandan väidet et 210 ja 124 seisupiduri klotsid on samasugused, 210-l on nad umbes 3-4mm laiemad... Kuju poolest küll samad jah. Just eelnev päev sai tegeletud 124 seisupiduriga. 124-ja klotsi võib poolviltu sisse tõmmata nagu minu oma eelnevalt juhtunud oli... Sellel autol nii palju väänet, et seisupidurit peale jätta ei tasu.

Tuled lõi põlema rattad õhus - katsetan ka sõitmist - loodan et kaob ära.

Tugevdasin ka esivedrukandureid kolmnurkadega, vast enam ei hirmuta teepeal ära kukkumisega, olid teised nagu nad olid - nurkadest juba mädanikuga aga õnneks mitte veel paindunud. Nüüd saab rattad alla visata (muidugi mitte enne homset kuna ketaspiduriklotsid pole veel saabunud)
Vedrukandurite tugevndamise pilte vaataksin heameelega.Vist omalgi sama asi varsti ees Crybaby

Vasta
#23
(01-06-2014, 09:35 PM)nordrainbow Kirjutas: Vedrukandurite tugevndamise pilte vaataksin heameelega.Vist omalgi sama asi varsti ees Crybaby
Vedrukandurid nüüd niiväga tugevad ei saanud kui tahtnud oleks ja värki, aga kiirelt tehes ajab asja ära. Keevitasin koopast poolraamist seina külge ligi 10cm kaateti kõrgusega kolmnurga ja sama palju siis kanduri külge, küll peab... Hästi tehes tuleb lahti lasta ülemine sharniir, amort, piduritoru peaaegu ära likvideerida, ABS-i ja kulumisanduri juhtmed (mina võtsin need juba praegu ära [peale vea algamist]) ja siis saab alles täie rauaga puhastada ja teha. Tegelikult hästi teha, siis tuleb ka vedru ära võtta alt ja vedrupadi kuna see kipub väga väga põlema ja keevitamiskvaliteedile head ei tee.

Enda praeguse kannu keevitamise kohta on vanaisal ütelus, et ilus ei saanud, aga kõva sai...

Kulus mul aega paar tundi et üldse asja roostest ja masteksist puhastada enne kui keevitama sai hakata... Juppide tegemine ja prosess ise oli suht kiiretoimeline. Eeltöö nagu ikka võtab aja.

Ideaalis ehitaks üldse uued kannud või kui leiaks kuskilt normaalsed, võtaks vanad lahti, tugevdaks uued ära ja keevitaks siis täie rauaga külge...

Ma pole ainuke kellel see töö ees on - garaažiomanikul sedaankerega isendil sama teema, nurgast juba lahti ja eks ta siis suvel hakkab mässama. Pean vedrutõmmitsa ära tegema mersude tarbeks, siis pole muret vähemalt et vedru püssikuuliks muutub kui seda lihtsate tõmmitsatega välja võtta.
Vasta
#24
Uued vedrukandurid nüüd nii kallid ka ei ole, et sa neid osta ei jõua.
Vasta
#25
Seda küll, aga tugevamaks teeks kindlasti, see õbluke 0,8mm plekist kübar on küll armetu kui aus olla... W123-l on vähemalt poolraamiga võrdne plekipaksus ja asi on kenasti poolraami sisse ja kõrvale ehitatud...

Ja milleks raha raisata kui plekki on veidi üle ja keevitusaparaati nagunii vaja läheb et ka uut külge aretada.
Vasta
#26
(01-06-2014, 11:34 PM)canyondrift Kirjutas: Seda küll, aga tugevamaks teeks kindlasti, see õbluke 0,8mm plekist kübar on küll armetu kui aus olla... W123-l on vähemalt poolraamiga võrdne plekipaksus ja asi on kenasti poolraami sisse ja kõrvale ehitatud...

Ja milleks raha raisata kui plekki on veidi üle ja keevitusaparaati nagunii vaja läheb et ka uut külge aretada.
Kuskilt on kõrva jäänud,et W210 4Maticul pidid vedrukannud olema tugevamad,sel juhul saab ka neid kasutada.Ja osad vedrukannud peaksid olema needitavad.

Vasta
#27
Tagapidurid uuendatud, õhutatud, voolikud vahetatud, pedaal tundub päris hea, tagapidur võtab ka korralikult.. Vahetasin välja ka tagasillas vasakpoolse "abiraami" puksi - tundus kerge vahetada, aga selle jaoks peab olema küllaltki terava servaga õhuke ja pikk heebel et puks omalt kohalt välja kangutada.

Lootsin et asi sai nüüd hea ja kõlbulik minna ja auto ette näidata onudele, aga kontrollisin viimaks veel veeremi osad üle ja avastasin vasakus rooliotsas loksu - no egas midagi.. mõlemad vahetusse. Loodan et sisemised vardad on terved kuigi need ka eriti palju ei maksa.

Alla tuleb veel aretada ka täismetall põhjakaitse mis autol enne all oli, aga teede tõttu millel selle autoga sõidetud oli, olid kõik poldid ja mutrid väga kehvaks muutunud ning pean uued kinnitused tegema.

Oskab mulle keegi äkki öelda mis on selle auto originaal turborõhk? Minul paistab see parajalt kõrge olema, no sõita on igati äge, aga kui turbo laiali läheb siis on jama. Solenoidid mis kaasa sain olid peetis, võtsin ka kõik kolm lahti, käib kergelt, aga ei saanud selle tööpõhimõttest üldse aru. Vaakum jookseb sellest koguaeg läbi, elektrivool nagu ei suudaks seal mitte midagi liigutada, kõik on nii kõvasti kinni... W124 oma ja W210 oma on täpselt sama ehitusega seest, väljast on vahe ainult kinnituses.
Vasta
#28
Turborõhk peaks olema kirjade järgi 0,85-0,95bar. Solenoid ilma vooluta peaks olema suletud, ehk siis ilma vooluta turbot järgi ei tohiks võtta.
Vasta
#29
Nojah, kirjad siis kirjadeks... Minul viskas kella sinna ilusti 1.5Bari kanti, isegi üle äkki... See solenoid on nii imeliku ehitusega et ei saa absoluutselt sotti kuidas see töötama peaks, hetkel nagu vaakum ei jõuaks turboni. Mul on kolm sarnast klappi, kõik on sama ehitusega seest, elektromagnet peaks mõjutama ühte võlli mis seal sees on ja sulgema vaakumi jooksmise atmosfääri, aga see võll istub juba eos oma tihendite peal nii kõvasti kinni et isegi sõrmega on paras tegemine et seda liigutada.
Ei ole üldse kindel kas mul autol originaal setinguga ajugi on... Miskipärast kahtlen chipis aga mine sa tea..
Vasta
#30
Turbo wastegate sulgub vaakumiga, kui vaakum turboni ei jõuaks siis turbo ei töötaks. Juhul muidugi kui seal midagi ümber pole ehitatud, seda on lihtne kontrollida, lahtise vaakumvoolikuga turbo ei tööta.
Vasta
#31
Selge, mõtlesin et vaakum avab just WG klapi... Targem jälle
Vasta
#32
Autol ÜV olemas, täiesti legaalne, kindlustus olemas ja nüüdseks läbitud vistist 700km kanti - hetkel probleeme pole.
Vahetasin ära igasuguseid veeremidetaile, alustades kontidest kuni tagasilla puksideni välja, kolinaid oli tegelt ikka mitmeid - aega läks, aga asja sai. Mootori ja käigukasti all on täismetallist põhjakaitse, kolmest tükist. Selle kruvisin alla ja noh, põhjakate sellel peab olema, muidu sõidad karteri päris ruttu puruks.

Veakoodid ja märguanded armatuurist kustunud, ei ühtegi piiksu käivitamisel. Ainuke asi et cruise ei tööta, armaturis soojendusblokil puudub valgustus (pirne pole ja vool miskipärast ei tule peale) ja nipet näpet veel.

Tagarehvid võiks uued saada, kolmnurka kipub vilgutama palju, eriti märjaga...

Cruise jaoks keegi mingit ravi ka oskab anda? Selle bloki võtsin välja ajude karbist, jootsin, aga kangile midagi ei allu, isegi LIM ei lähe põlema.

Kas välistemeratuuri andur on kuidagi seotud sissepuhutava õhu temperatuuriga rullikusüsteemil? Mul temp andur tembutab, näitab reaalselt aiateibaid ja tundub nagu keeraks selle järgi ka salongitempi.
Vasta
#33
Sai käidud autole kodumaad näitamas. Oli riskantne ettevõttmine kuna autoga olin liikunud vaid pea 1000km ja eeldatavasti polnud kõik vead veel välja löönud, samas lootsin et kui 1000 pidas ja ÜV oli hea, siis peab ka edasi. Peale mõningaid kontrolle ja arutust võtsin siis tee ette milleks oli Eesti-Tsehhi (Praha) - Saksamaa (Berliin) - Poola (Põhjarannik) - Leedu (idaosa) ja jälle eestisse. ~4400km sõitu, kütust kulus ~350l, keskmiselt siis ~8l/100 täislastis, (5 inimest ning nende elamine 9 päevaks)
Pidas kenasti vastu - madaluse tõttu ei saanud väga metsa ronida, aga polnud ka vajadust, teed olid enamvähem va Poola külateed ning korraks hirmutas temperatuuriga kui auto järjest 10km tõusul ronima pidi. Peale jahutamist ja tasemete kontrolli rühkisime edasi. Summuti keskmine klamber suutis järgi anda - üldse peaks selle mingi teise panema kuna hetkene klamber on kuidagi jama ja lai et summutit kokku pigistada ja kinni hoida. Roolivõimu pump tahab vahetust saada. Soojenduse elektriline klapp/solenoid tembutab vahest - tuleb ilmselt puhastada.
Eks asju leiab mida parendada, aga muidu olen rahul esialgu. Mootor töötab normaalselt, pihustid küll lagisevad ja pikemas perspektiivis see hea ei ole, aga pean nüüdse praktika kõrvalt leidma ka mõningat aega pühendada autoremondile.

Oskab ehk keegi öelda, kas W124 602 mootori visko istub ka sellel mootorile? Termostaadi tahaks ära vahetada ja vaadata üle veepumba (olen ühe veepumbaveaga autoga juba tutvunud, enam eriti ei tahaks, eriti kui selline mootor on)
Vasta
#34
Nüüdseks autoga liigutud pea 9k km ja kimbutama on hakanud nii mõningadki lisaprobleemid. Kuna foorumi otsin erilisi tulemusi ei andnud minu probleemi arvelt - ilmselt on inimesed sellega pöördudnud kas remondifirma või muu säärase poole või siis pole üldse aru saanud (kuigi kahtlen selles). Minul seisneb probleem siis selles, et turbo kipub vahepeal end ära unustama - või teine variant pump ei anna enam kütust piisavalt peale. Sõites rahulikult alla 100km/h pidevalt, siis probeemi ei teki, kiirendusmomenti jagub ja turbol näitab kell parasjagu rõhku. Viga tekib siis kui kiirus on miskipärast 110 alas ja on parasjagu häiriv. Kuna ühendasin vahepeal ajutiselt rõhukella külge, siis tean et otseselt selle leket ei ole, 90-100 sõites normaalsed 0,2-0,3 ja põhjagaasil ületab see miskipärast 1.3 bari piiri vahest (seepärast ei muretse).
On kellegil samad sümptomid olnud? Täna avastasin ka selle, et kui 110 alasse pidevalt põhjagaasiga kiirendada siis vahepeal tõmbab nagu katkendid sisse... Kui auto korraks seisma jätta ja võti välja tõmmata mõneks ajaks, siis on jälle normaalne tagasi.
Ise kahtlustan miskipärast mingit elektriviga, aga äkki ka siiski rõhuleke mis jääb kellal nähtamatuks. Külma mootoriga kiirendades ja rõhu alla jõudes kipub miski ka vilisema, samas rõhk püsib üleval ja astub nagu minna ka...

Igatahes väga veider - kindlasti on soovitatav pööruda mõne diagnosti teostava firma poole, aga ei tea midagi peale Lesveni kes MB-d suudaks läbi vaadata.

Muidu nipet-näpet, nagu ikka - nivootorustik on otsustanud lekkima hakata, RV pump on suht läbi siiamaani ja mõnikordne soojendussüsteemi probleem mis autosse keset praegust pluss 30 kraadi sooja hakkab puhkuma on ka alles. (miskipärast kahtlustan seost turbo/kütuse jamaga - kaob samamoodi süüdet korraks välja keerates)
Vasta
#35
Kas ta selle suure rõhu pärast ei hakka ise n.ö. avarii reziimi lööma?
W210 kere on küll õnnetu aga sõita on temaga väga hea, eriti talvel.
Vasta
#36
Sellele probleemile sai lahendus leitud - lesvenist uus (kellegi vana) turborõhu solenoid/klapp külge ja töötab nagu kellavärk. Minu oma oli kinni kiilunud kinnisesse asendisse, nii et turbo oli koguaeg taga.

Nüüd vahepeal jamas gaasipedaali andur - võtsin ise lollilt lahti ja värki, aga asja ei saanud, nüüd tuleb lihtsalt uus otsida kuskilt.

Vasta
#37
Sõidab see masin ikka edasi, küll aga mööndustega...
Suutsin ära remontida katkise nivootorusiku, enam roolivõimu õli ei pea nii räigelt peale valama ja koguaeg armatuuris ei karju, et hydraulic fluid hakkab läbi saama. Sama hooga vahetasin ära ka roolivõimupumba ja mõned muud pisividinad. Nagu ikka, siis sai koos nivoo torudega ka piduritorusid näpitud ja ega needki head olnud, nendelegi sai lahendust leitud, aga tunne on, et peab ümber tegema väheke - pidur pole naljaasi, millega mängida.

Mööndused tulevad ilmselt mingisugusest elektrikremlist, millele ise rohtu otseselt leida pole võimalik. Kunagi suri auto maha keset Tallinna Espaki parklat, nõutult sai aku koolmiseni tühjaks peaaegu vändatud ja otsides lahendust sai ühendust võetud Lesveni Joonasega ja arvutit autole tutvustades leidsime vea, et motoori pöördeid ei näe. Väntvõllianduri viga, kiskusin seal samas selle lahti (paras kitsas koht) ja ennnäe imet, andur paraja mudrukihi all (õli kusjuures ei söö ja kastiõli on ka normis), niiet see puhtaks, tagasi ja auto töötas. Nüüd siis jälle, sama stsenaarium, alles sõitnud mootor, lihtsalt enam käima ei lähe, seekord isegi lubas, aga ei tööta.
Üks hetk otsustas sõidu pealt isegi, et mina enam tööd ei tee ja nii ma ta korraks teeserva parkimiskohale jätsin nii kaheks tunniks kuidas auto oli end ise ära parandanud huvitaval kombel. Nüüd siis sama lugu, lasin paar tundi puhata ja käivitus jälle... Tuleb ilmselt neid veakoode ja andureid veidi tõsisema pilguga uurida, enne kui kuskile päris teepeale jätab ja kuskilt enam abi võtta pole. Käsi lihtsalt ei haara telefoni järgi valimaks puksiiri numbrit.

Muidu normaalne, läbisõitu muudkui koguneb ja sõites on ikka tuju hea, ruumi on, nüüd saab parkida ka korralikult, jõudu on, mis veel tahta... Nüüd ainult tuleks talverehvid muretseda, et ikka see kere ka hukka lasta.
Vasta
#38
Elektrikalale vistist lahendus leitud, lesvenist uus originaal väntvõlli andur külge ja siiamaani pole enam sellist viga esinenud.

Nüüd aga külmade saabudes keerutas Harjumaale -16C ja hommikuks oli minu auto aku jõuetu, starter tõmbas mootorit väga kahtlaselt ja tagatippu viskas veel pendiks mitmeid kordi üle... Tuleb jälle starterit remontima hakata.

Aku tuleb ilmselt uus soetada, aga ka see vist ei päästa käivitusprobleemi, kuna ka nullkraadises olus ei suutnud pisut taastunud akuga auto käima minna, kui muidu läheb külmalt käima esimesest pöördest (soojalt kipub kaua käivitama).
Külmalt viskab ka halli suitsu vahetevahel gaasivajutusel, aga ainult külma mootoriga, muidu sudu taga pole ja töötab hästi, samas külmalt kipub ka mõni silinder vahele jätma. Eeldan et vana viga, mis on külge jäänud - kulunud pihustiotsad ja on ka neid uusi tarvis.

Loodan et midagi tõsisemat pole, muidu tuleb vana suksu tagasi käiku võtta mis läheb käima iga kell ja igal ajal. W123 sai ka endale alumiiniumist põhjakaitsme ja lõpuks selle "lisaahju" kui plokisoojenduse et leevendada lõuna-eestis ringi liikumist.

Talverehvid said alla, Nankang SW7 mõõdus 215/60 R16 ja nendega olen esialgu rahul, eks näis mis pidamisega juhtub kui jääle satun.

Varasemalt sain ka tööle püsikiiruse hoidja, mille veaks on kangi süsteemis olevad klemmid ja neid juhtiv liigend, mis on kahjuks ära murtud või midagi on seal igatahes juhtunud nii, et kui kangi vardast rooli poole kõvemini tõugates opereerida, siis kõik funktsioonid töötavad - hea mugav, aga veidi ebatavaline.
Vasta
#39
Kui aku soetamiseks läheb, siis soovitan Excide Premium akut.
Samuti, kas hõõgküünlad on vahetatud?
You only live once..

W210 2.2d sedaan ja 3.0td varuosad
Vasta
#40
Küünlad on vahetatud, mitte väga kaua aega tagasi, paariga neist tekkis isegi probleeme välja võtmisel aga õnneks sain kõik vahetatud ja töökorda.

Aku kohta tuleb uurida, milline aku kannatab rebimist ja laadimist... Hetkene aku on 3 aastat vana, veidi noorekene küll, aga arvestades neid kordi kui aku on tühjenenud mitte loomulikul viisil vaid ikka räigel tampimisel, siis saan temast aru ja no eks on siis aeg parimatele jahimaadele suunduda või siis mõnda teist suvist sõidukit käivitama...
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,376 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W211 E320 - canyondrift canyondrift 35 21,915 01-07-2020, 04:25 PM
Viimane postitus: ignar
  MB s210 E300 TurboDiesel 1998 Panzer Panzer 0 2,117 18-01-2020, 08:28 PM
Viimane postitus: Panzer
  W123 200 [77'-] canyondrift canyondrift 444 621,207 04-06-2019, 08:39 PM
Viimane postitus: canyondrift
  MB E220CDI, 1999, w210 - taadu taadu 29 33,128 21-09-2015, 07:18 PM
Viimane postitus: taadu
  MB, E430, w210, 1999a(müüdud) väikemees 10 12,039 02-10-2014, 06:23 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB E320 CDI, 2000, W210 - Andrei andrjuha84 19 25,391 25-05-2014, 12:46 AM
Viimane postitus: Soebralik
  W210 E 300 Turbodiesel 1997 a. - indrek indrek 83 89,414 10-11-2013, 08:16 PM
Viimane postitus: indrek
  MB E 320 CDI Avantgarde, w210, -01 - Harry Harry 54 71,160 09-08-2013, 02:09 PM
Viimane postitus: Harry
  Minu E 420 W210 martiini 43 46,953 05-12-2012, 03:19 PM
Viimane postitus: martiini



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne