Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E300TurboDiesel W124 '94 - Alkohoolik
Äkki keegi teab mis sellise mootori ja varustusega , vetrude patjade paksus on originaalis?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
jõudsid ühed varuosad siis minukätte jälle

*taga sillaraami tagumised suured puksid
*roolivardad(P/V)
*rooliamort

sai ka vahepeal autot nn "tuunitud" aga tagasihoidlikult
sai tehtud need kuidas öelda, ääretuled

auto on hetkel nii seest kui ka väljast must, pole jõudnud koristada veel nii et sellekohapealt paluks mittetähele panna, aitäh

*Ees*
[Pilt: 1htj.jpg]

*Taga*
[Pilt: urmt.jpg]

tegin ka jalgadevalgustused (2.50 euri/5m)
*Ees*
[Pilt: xyyim.jpg]

*taga*
[Pilt: 67mc.jpg]

sai proovitud ka seda USA style suunakat, aga otsustasin et ei pane nii
[Pilt: mxbe.jpg]

ja lõppudelõpuks kus kõigesuurem kriitika, sai PROOVITUD neid MB "L"-style päevakaid, aga midagi head ei ole, pole kaugemalt veel näinud kui hetkel piltki (parktule funktsiooniga/50% või rohkem voolu vähem kui tuled peal)
kriitika pärast panen ka pildi
[Pilt: nyf6.jpg]
[Pilt: 6980.jpg]

*üld vaade kõrvalt*
[Pilt: h1r7.jpg]

transporti ootavad varuosad veel
*tugevtatud tagavedrud
*taga sillaraami eesmised suured puksid


oskab keegi kautselt öelda ,soovin kogu põhja katta selle kivikaitsmega(on vist see nimi sellel, musta värvi), palju umbes seda sellise auto põhjapeale läheks ?
1L purkides
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Muuda pildi formaadid ära,jõuab ehk enne AK'd pildid üle vaadata Eusa_angel
Vasta
sai nipet näpet parandatud
*vaakumi viga(tulede regull ja tagapeatoed)*
*numbrituled*
*pagassi valgustus*

sai siis vahepeal midagi tarka tehtud ja sai viga leitud üles miks esitulede kõrguse regull ei tööta ja tagapeatoed ei lähe tagasi, viga siis oli väga lihtne aga ei taibanud vaadata seda varem sest ei teadnud seal õhupuhuri regull nupus vaakum küljes, täna muuseas sai võetud ja avastatud et vaakum voolikud valet pidi, niisama panin näpuette ja ohimet, kõik töötasid,
sai ka parandatud ära pagassi tuli ja numbri tuled, selles oli viga see et keegi eelmine dibla omanik oli seal juhtmed läbi lõiganud ja susservusser oli alles, õrnalt käega tõmmates tulid kõik lahti, sai siis kokkupandud ja töötab ilusti, numbrituledel ka vist parem ja vasak on eraldi , eelmine omanik tõmmanud paremalt poolt vasakule eraldi pluss juhtme ja vaja ka see kunagi tagasi õigeks nikerdada.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
autol siis täitus täna 20 aastat esimesest kasutus päevast(väljalase) palju õnne talle Tongue

käivad ka läbirääkimised, hetkel veel natu kaudsemalt, E300 132kw 4maticuga,
hetkel kaudne tahtmine oleks tõsta mootor ja kõik muu võimalik lisavarustus ümber 4maticu kerele aga ennem targemad võiksid sõna võtta, enda uuringu järgi nagu oleks võimalus aga kas ka päriselt võimalus 132kw ben.4mat. asemele tõsta om606 millele (peaks olema võimalik?) panna OM603 käigukast ja karter(ka tagadiffer ka kõik muu kui just diislilt vaja)?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
reedel sai siis auto ülevaatusel läbi käidud, kõik oli ilus, ülevaataja ütles et see väga väga heas korras auto, ainukesed pisikesed vead mis on, on siis esituled näitasid liiga üles, aku oli vähe lahti ja põhja on üks pisike pöidla suurune auk tekkinud mille lapin esimesel võimalusel, ja lasen liitri alusmassi ka põhjapeale jagatuna ära.

sai proovitud kütusekulu ka, 10 liitriga sai 140 km sõita, umbes selline 30% linnas 70% maanteel (km baasil) ajaliselt võttes on võrdselt

sai vahetatud sillapuksid ära enneülevaatust täpselt, eesmised 2 tykki, vanasid polnud ollagi, tagumised veel kannatavad, mure selles et kõik nagu näib toimivat ilusti, taga veermik korras puksid, õõtsad ja tugivarred kõik, aga ikka juhtub nii et kui sõita nii 40+ ja natuke suurem kurv, ja sõita august läbi selline mis raputab autot siis on tunne et taga osa viskab,augu ajal (või silla ülesõidu kohad mis tavaliselt raputavad) millest see olla võib ?

teine mure et alates 5 min mootori käimisest kuni 80 kraadini ja külma õhuga on mootoril ilusti jõudu, aga , kui väljas on soojem üle 12 juba viimati oli, siis mootoril poleks nagu üldse jõudu, eriti sellisel linnakiirusel 0-50, ja tavaliselt alla 80% kaasi vajutamiseta ei liigugi eriti kuskile, ? ülekuumenenud ei ole selle uue blokiga? või mis ntx võib see kuumus olla millest võib tulla mootori kahjustus juba ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
auto ootamas uut *veepumpa* ja tuttavakäest *roolikarpi*, endaomal ikka lötk suureks kahtlaselt läinud, kuigi ylevaatuse mehike ytles et heas korras auto, ma siiski ei ole saanud aru mis tagaosa hyppamist pöhjustab, puksid köik korras, äkki selles et rehvid pehmed ? (tösiselt pehmed rehvid, kylepealt kylepeale raputada siis auto rapub ilusti aga veljed on kohapeal)

samuti on järjekorras kerevenituses, enda koolis kus ise olen, seal yks pink aind mis jöuab lansekat venitada ja järjekorda seal on
ja vbla kui raha yle jääb saab rooste ka eemaldatud ja uue toon peale lasta ja vbla auto värvispektrit muuta (hetkel möötes lumivalge)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Auto on ikka nii perse keeratud.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
täna sai konditsioneer hooldatud/täidetud, R134a ainega nagu ikka, 610g ainet ja 1g öli oli sees, ja läks 11g öli, 5g UV-ainet ja 1kg(kapotiall nii kirjas) kylmaainet sisse.

pilt ka tsekist
[Pilt: 35758-20140615_171115.jpg]
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
leidsin endale doonor auto,w210, täiskomplektne (köik elektroonika jne) 130kw om606 , 5käiguse automaadiga.

suur kysimus siis selles kas seda on raske tösta ymber sellele 124 kerele koos köige elektroonikaga? kaasa arvatud käigukast ? ja kas soovitatav differ ka vahetada samal ajal ?

keegi kes teab w124 100kw 606, 4käigulise automaadi vahetamist w210 130kw 5 käigulise automaadi vastu vöiks siin vöi privas aidata mida jälgida vöi kas ja/vöi millel tarvis silmad lahti hoida vöi mida kindlasti vaatama peaks vöi millest raskusi tekib, keegi vöiks aidata sellise ymber töstmises
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
lähen siis hetkel lihtsamat viisi ja panen vana meh. pumbaga(hiljem arvatavasti modditud 108kw oma) ja vana 4se käigukasti kuna 722.6-t(vöi kui on 722.5, see selgub mingi ajapärast) on liiga raske yhendada minujaoks.
vanamootoriblokk jääb w123 kere ootama. ja käigukast,pump, ECU ja teemat jäävad ootama kui keegi kes oskab vöi aitab ära teha/yhendada.

vöi juhul kui ei leia raha Standalone systeeemi osta nii mootorile kui ka käigukastile(koos uuema labadega rooliga)

kylmade ja halbade ilmade olul ka kölari ehitus edasilykkunud,

aga edaspidi loodan et köik läheb nii nagu vaja
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
sai ka siis esimest korda oma autoga noori otsas oldud, siiani olen ise teisi vedanud, parempoolse pooltelje välimine ots läks siis fooritagant minnes suure pauguga katki, sai ka muidugi just siis gaas pöhjas minemamindud . homme siis läheb parandusse, kus siis ise olen praktikal ja ise vahetan ära, mälestuseks teen pilte ka
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
oli hoopis terve pooltelje rebinud


[Pilt: 10413346_266478506872329_7521792159054893976_n.jpg]
[Pilt: 10440680_266478500205663_6269199716914117063_n.jpg]
[Pilt: 10477083_266478503538996_4105521949988629600_n.jpg]
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
panen siis endajaoks kirja et esmasp(21.07.2014) sai vahetatud veepump, ja reedel (25.07.2014) sai vahetatud tagavedrud(tugevtatud)
veepumba vahetus kuumenemise teemat ei lahendanud kahtlustan siis järgmiseks viskot ja ja benzworld.org soovitati ka radiaator ära vahetada, kuigi vanagi pump tundub ysna korralik aind natuke kollakas seest.
pilte ka teile
veepumbakoht
[Pilt: 66639-10378153_273097729543740_872420000703622881_n.jpg]

uute vedrudega peale 50m söitu
[Pilt: 94982-10404120_273057302881116_250282679...9399_n.jpg]

ja ajutiselt sai ka otsetoru pandud 2.5tolli katalystaatorist alates, kuna pytid kukkusid nii alt ära ja need nii roostes et pole mötet enam paksemaks neid torusi keevitad akui kuuajapärast jälle kukub ära,tsipa kiiruga keevitatud halvas olukorras ajutiselt siiski. hääl on liiga jöhker ja ausalt öeldes ei meeldi yldse, alla 2000 rpm on tavaline selline imbreza hääl bassiline mömin.., yle selle läheb hulluks..
[Pilt: 36529-10441328_273057392881107_392838710...9439_n.jpg]
[Pilt: 48689-10421645_273338129519700_189586671...9093_n.jpg]



ja nyyd ka löpuks.. ilma naljata seekord, tuleb 606 130kw turbo(esmasp ostab ja loodetavasti nädalalöpul saab peale panna), koos kollektori ölitorude ja sumpa esimese(15cm) lyliga kuhu edasi tuleb täispikkuses 3 tolline toru(katalysaator siiski jääb vahele) ja hiljem ka pytid, hetkel toru aind kuna ei ole raha osta pytte,(toru sain söber "toruvenna" käest tasuta), sumpa otste suhtes on mituvarianti hetkel, yks oleks brabuse stiil(minuarust) 2otsa kyljepeale suunatud ja stangega tasane ots, ja teine variandid on lihtsad, yhel pool otse torud, mölemal pool 2(kokku 4) vöi mölemal pool 1, ise mötlen brabuse varianti vöi seda et mölemal pool 1(2.5" otsad)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
(02-07-2014, 04:22 PM)Alkohoolik Kirjutas: oli hoopis terve pooltelje rebinud


[Pilt: 10413346_266478506872329_7521792159054893976_n.jpg]
[Pilt: 10440680_266478500205663_6269199716914117063_n.jpg]
[Pilt: 10477083_266478503538996_4105521949988629600_n.jpg]

viimase aastaga nägin väga palju selliseid poolasja, inimesed tulnud uute järgi koos vanaga !
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Vasta
sain turbo löpuks kätte, ja 3 tolli toru 4meetrit, ja ka 45m 2x1.5mm kölarikaabel, ja need majapidamis kaablid lähevad minema autost. ja sai pandud turbokell ka endahuvimöttes et turboröhul saaks kontrolli peal hoida

[Pilt: 23736-10505433_274171372769709_346743312...8069_n.jpg]
[Pilt: 22269-10563073_274176702769176_278974323...7072_n.jpg]
[Pilt: 67789-10556404_274171346103045_357721044...9412_n.jpg]
[Pilt: 63794-10556245_274171316103048_319053598...0202_n.jpg]
[Pilt: 65522-10342895_274171326103047_687510813...7218_n.jpg]
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Kas lisanäidikuid ei oleks parem keskkonsooli mõnda sahtlisse peita,jääks tunduvalt ilusam.
Vasta
nii paljuga jöudsin/sai juba alustatud täna.

[Pilt: 39476-10547538_274387449414768_357406956331436429_n.jpg]

vahel tekkis probleem, nimelt .910 ölijahutus toru ,tagumine, jääb ette turbo tagasivoolu torule, keegi midagi vöi oskab soovitada mis teha ? pole raha et panna öli radikat hetkel ( selle ka tuleb ilma indercoolerita hetkel ajutiselt )
[Pilt: 34343-10492284_274387422748104_916122463...6702_n.jpg]
[Pilt: 33476-10533422_274387396081440_165639936...6845_n.jpg]

löptetuseks, nagu näha on turbo compressori toru yles juba suunatud äkki keegi oskab soovitada kuidas lihtsalt saad see öhk kollektorisse?

ja kui leidub keegi kes OM606.910 mootori kytusepumba "pöhja gaasi" juurde reguleerind vöiks PM vöi keegi teab kellekäest kysida ka PM


Päikest!

Janar

E: näidik on ajutiselt kui hiljem tuleb 2 tykki(väljalaske gaaside ja mootori ölitemp) juurde siis panen keskpaneelile(arvatavasti keskmiste puhuri avade asemel)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
sai siis hetkel selline toru keevitatud sisselaskeks ajutiselt

[Pilt: 95999-10429394_274678292719017_524408222...7846_n.jpg]

selline siis jäi hetkel, kindlasti värvin yleni mustaks ja arvatavasti vbla lihvin ilusamaks ka enne värvimist,

[Pilt: 97722-10439033_274622836057896_171371701...7872_n.jpg]


seoses turboga tekkis probleem, kirjeldan siis seda nii, kohapeal seistes gaas pöhja lasta, ja hoida siis sureb välja,kui enne pooma hakkamist vötta kaas ära siis äärivääri jääb käima, ja söites pmts 3(max) tuhadega laseb aga kui gaasi veel vajutada(ehk röhk hakkab tekkima juurde) hakkab pooma jälle
ei usu et turbokell öieti ka näitab kuna 0.3 bar 3000rpm peal gaas pöhjas tundub vähe.

milles see probleem siis vöib olla
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
(02-08-2014, 08:09 PM)Alkohoolik Kirjutas: ...
seoses turboga tekkis probleem, kirjeldan siis seda nii, kohapeal seistes gaas pöhja lasta, ja hoida siis sureb välja,kui enne pooma hakkamist vötta kaas ära siis äärivääri jääb käima, ja söites pmts 3(max) tuhadega laseb aga kui gaasi veel vajutada(ehk röhk hakkab tekkima juurde) hakkab pooma jälle
ei usu et turbokell öieti ka näitab kuna 0.3 bar 3000rpm peal gaas pöhjas tundub vähe.

milles see probleem siis vöib olla

Kas sureb maha rämeda musta pilvega?
Mõlemad torud ikka lahedasti läbi käivad? Naabrinaise stringe ei surunud ähmiga turbosse peitu naise garaažitulles?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,916 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,452 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,891 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,118 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 262,035 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,400 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,088 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,863 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,586 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne