Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
17-07-2014, 08:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2014, 08:21 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(26-05-2014, 02:59 PM)v6sa Kirjutas: ...
Suvalistel käivitustel ei ärka armatuuri kellad ellu, vaid jäävad värisema nullile. Kõige enam hüppab spidomeeter, kuid tegelikult värisevad kõik.
...
Oskab keegi öelda, mis säärase käitumise põhjus on?
Süüdlane oli spidomeetri näidiku ajam (samm-mootor koos ülekandega). Otsest põhjust ei leidnudki. Aga peale doonorarmatuurilt mootori asendamist hakkas tööle ja pole enam pirtsutanud.
Tänud Virgole, et viitsis jännata.
Taas kord põlesid mõlemad lähitulepirnid korraga läbi Neid vahetades ei suutnud mina küll välja mõelda, kuidas peaks parema tule tagakaas välja tulema. No ei mahu - lammuta või õhupuhasti eest... Kuidagi ma seal praos pusides pirni pessa sain, kuid ähkimist ja lendavaid karvaseid oli palju.
Kas teised punniomanikud lasevad selle töö teha mõnel günekoloogil?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Ilmselt mingi günekoloog saabki. Minul kulus labase H7 pirni vahetamisele pea 20 minutit, millest enamus pirni näppude vahele sättimisele kulus seal praos majandades...
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Harjub ära, punnil pole väga hullu midagi
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
10-11-2014, 12:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-11-2014, 12:52 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Aeg lendab kiiresti. HH teeb täpselt seda, mida temalt oodatakse: sõidab nurisemata. Järjekordne ülevaatus läbitud märkustega välimuse aadressil, tehnika 5-. Tagasikutsumise põhjuseks seisupidur, mis andis erinevuseks 90%.
Põhjuseks oli klotsi kinnitusvedru purunemine (auto üldist roostelembust arvestades pigem läbiroostetamine ), mille tõttu klots end kenasti viltu oli keeranud ning pidurdas vaid trumli randiga. Kui vahematel autodel tähendas klotsi vedru purunemine seda, et king hakkas vastu rummu kolisema, siis punnsilma puhul oli tal piisavalt ruumi, et end mõnusasti seal tunda ning juhikohale üldse mitte tunda anda. Ka seisupidur ise oli piisavalt tummine, et igapäevakasutuses autot kõigil ettetulnud kalletel paigal hoida.
Tänane kordusülevaatus andis piisava ühtluse, et auto rullidelt lennutada ja vajalik ühtlus saavutada. Aastaks jälle sõiduluba olemas. Kuigi Saku punkti mehed ütlesid, et säärase pitsseelikuga nad seda autot rohkem näha ei taha . Mõistetav iseenesest...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
14-11-2014, 11:24 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-11-2014, 11:35 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Eile õhtul saabus siis pidulik hetk, kus aasta tagasi ostetud Febi hõõgküünlad lõplikult utiiliks saab tunnistada ja siinkohal annan soovituse neile mitte raha raisata. Läbisõit napp 16 kkm ja keskmiselt kolm käivitust päevas.
Asemele läks Beru toodang. Näis, kuidas see kestab.
Vanatehnika on tegelikult lahe. Hõõgküünalde vahetamiseks oli vaja vaid pihustikatted eemaldada, isegi minu lühikesed ja töntsid näpud mahtusid kenasti asjatama kollektori vahelt.
Kes aga tahab kindla peale minna, siis ostke ikka Bosch Eile maha keeratud viiest küünlast oli kolm juba eelmisel sügisel riiulisserännanut mahapõlenud Febide asemele tagasi kruvit vähemalt kaks aastat töötanud Boschi. Kontrollisin üle: viie sekundiga kenasti erekollaseks Läksid riiulisse märkega: kasutatud, kuid endiselt usaldusväärsed.
Ning tänahommikune käivitus +2 kraadi juures (auto termomeetri järgi siis): ei mingit lonkamist ega tossamist. Käivitus esimesest pöördest, nagu enne Febida proovimist tavaks oli.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Esmaspäev, 1. detsember. Kell 7.31. Kernus välistemperatuur -16. Viimane sõit reedel.
18 sekundit küünlaid, 3 pööret starteriga ja käima Ta prahvatas. Nagu kõigil teistel hommikutel viimastel aastatel.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
01-12-2014, 04:04 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 01-12-2014, 04:04 PM ja muutjaks oli kentq.)
(01-12-2014, 03:35 PM)v6sa Kirjutas: Esmaspäev, 1. detsember. Kell 7.31. Kernus välistemperatuur -16. Viimane sõit reedel.
18 sekundit küünlaid, 3 pööret starteriga ja käima Ta prahvatas. Nagu kõigil teistel hommikutel viimastel aastatel.
18 sekundit? Mootorit soendad või põlemiskambrit?
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(10-05-2011, 03:21 PM)marek Kirjutas: ...
See peaks olema diisli tahm tule sees. Bensukatel sellist asja ei juhtu.
Kunagi autot soetades sai tulede kehva seisukorra üle arutletud. Sel talvel lõpuks oli mahti lühtreid lahata.
Igatahes meite HH ei ole silmi tahmanud. "Klaasid" on seest puhtad, mõningane tolm oli. See-eest reflektorid olid tuhmunud ja minu ebameeldivaks avastuseks on ka peegelpinna pealekandmisel säästetud sedapalju, et puudutamisel see lahkub.
Poleerimisel ei näinud mõtet - "klaasid" on sedapalju täkitud, et algse võimsuse taastab vaid tulevahetus. Mida ma ilmselt ette võtma ei hakka. Järgmisel talvel see auto minu käes enam ei sõida ja noored und vihased ksenoonivad niikuinii ära.
A muidu sõidame rõõmuga.
Tekkis küsimus ka: äkki kellegi on teadmist, millise mudeli esistabikas oleks paari mm võrra väiksema läbimõõduga? HH kolistab mehemoodi, kuid stabikas on sedapalju kulunud, et uued kondid jäävad mm jagu loksuma. Mis meie "teedel" väljendub ebameeldiva kolinana.
Kiirlahendus oleks kolmveerandtollise kastmisvooliku otsavenitamine - kasvataks parajasti mm jagu varda läbimõõtu. Aga veel parem oleks leida mõne mma võrra ahtama silmaga kont...
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Tõmba termokahanevat kulunud stabikavarda otsa peale, anna kuuma ja lükka uus kont otsa.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Aga meil tilgub
Mihandset veepumpa kogenumad soovitavad?
Originaali paarisaja € eest ei isuta osta, Ruville saaks 45ga kätte koos tihendiga. Kõlbab seda külge keerata või on mõni teine pakendaja usaldusväärsem?
Postitused: 510
Teemad: 11
Liitus: Dec 2006
Maine:
3
Minul kestis Ruville täpselt 1000 km. Imre käskis tagasi tuua, et saaks pretensiooni esitada aga tigedusest viskasin pumba kaugele, läksin järgi ja viskasin veel kaugemale.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Mis siin nii keerulist on, lähed poodi ja ostad uue. Ära kõige odavamat tootjat võta.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-06-2015, 10:39 AM)kentq Kirjutas: Mis siin nii keerulist on, lähed poodi ja ostad uue. Ära kõige odavamat tootjat võta.
Ahsoo. Ma mõtlesin, et see kuidagi keerulisemalt käib...
Aga tõsisemalt rääkides: täna õhtul läheb HH külge Valgukese doonorsüdamelt mahakeeratud pump. Minu küsimuse mõte oli pigem see, et millise pumba ma sinna asemele vaatan. Et milline pakendaja on osutunud usaldusväärseks. Pumba vahetus mahavõetud mootoril on kuurort võrreldes juba paikatõstetud mootori ja radika vahel ukerdamisega.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(11-06-2015, 11:42 AM)v6sa Kirjutas: (11-06-2015, 10:39 AM)kentq Kirjutas: Mis siin nii keerulist on, lähed poodi ja ostad uue. Ära kõige odavamat tootjat võta.
Ahsoo. Ma mõtlesin, et see kuidagi keerulisemalt käib...
Aga tõsisemalt rääkides: täna õhtul läheb HH külge Valgukese doonorsüdamelt mahakeeratud pump. Minu küsimuse mõte oli pigem see, et millise pumba ma sinna asemele vaatan. Et milline pakendaja on osutunud usaldusväärseks. Pumba vahetus mahavõetud mootoril on kuurort võrreldes juba paikatõstetud mootori ja radika vahel ukerdamisega.
Jätkuvalt ei saa aru miks nii lihtsa asjaga oma pead vaevata
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(11-06-2015, 12:18 PM)kentq Kirjutas: (11-06-2015, 11:42 AM)v6sa Kirjutas: ...
Pumba vahetus mahavõetud mootoril on kuurort võrreldes juba paikatõstetud mootori ja radika vahel ukerdamisega.
Jätkuvalt ei saa aru miks nii lihtsa asjaga oma pead vaevata
Raskusi funktsionaalse lugemisega? Või lihtsalt ignorantsus loetu suhtes?
Enamus poode koha peal ei paku sittagi. Tellime
Tellida saab aga pea kümne pakendaja kaupa. Mõned on ilmselgelt paremad, mõned on kehvemad, aga kuna minul pole kogumisi kümnete veepumpade vahetusega, siis küsisin teistelt. Veepump pole ju küünal või esitulepirn, mille vahetad sita eksemplari otsa sattudes viie minutiga. Teadmine, et Ruville pakist võetud pump kellegi vaid 1 kkm kestis, annab teatava kindluse selle kaubamärgi suhtes teiste artiklite lõikes tekkinud kahtlustele.
Mitte, et konkurendid nüüd kindlasti oluliselt paremad oleks...
Sellesk ju foorum ongi.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
18-06-2015, 05:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-06-2015, 05:55 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Veepumpa vahetama asudes selgus, et leke on siiski milleski tülikamas. Nimelt tundub, et töökohalt on ette hoiatamata lahkunud osa termostaadipesa tihendist. Mul ikka õnnestub neid vigu leida, mida kellegi teisel ei juhtu...
Huvitav, kas pildil olev triip on pragu plokis või lihtsalt nirejälg...
Homme selgub, kas auto jääb lahti kogu pühadenädalaks või saan tihendid enne kätte.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
10-08-2015, 10:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-08-2015, 10:45 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Nüüd on abi vaja:
Oskab keegi selle signalaadse toote hingeelu tundva tegelaseni juhatada? Juhtmeid lõigata oskan ma ise ka, seekord on teadmist vaja.
Misasi see üldse on? Kaanel olev kiri Flashpoint väga edasi ei juhata. Trükkplaadil tähist ei ole.
Praegune mure on seotud selle asjanduse väljalülimisega. Kuna viimatisoetatud kärupistiku adapter oli vigane ja korraldas autos korraliku Hiroshima, siis on signa üliagaraks muutunud. Läheb ise peale 2 sekundi jooksul. No ei ole mõnus...
Loomulikult autoga ühtegi paberit kaasas pole, kus oleks õrna vihjetki selle värdi sügavama olemause kohta. Kuna paigaldus on ka korrektne, siis saab lammutamine huvitav olema...
Ehk leidub keegi, kes oskab suunata asjatundja juurde. Veel parem, kui keegi suudaks välja kaevata selle varase elektroonikaime manuali, millest oleks võimalik häälestusjuhised leida.
Senised otsingud netis on päädinud vaid downloaderite leidmisega.
Aga muidu sõidame HH teeb täpselt seda, mida temalt oodatakse: veab päevast päeva kõike, mida (või keda) vaja.
Jahutussüsteemi lekke likvideeris kuueeurose tihendi vahetus. Mis oli Lesvenis täitsa riiulikaup!
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mul oli veepumbaga alles hiljuti selline lugu et ostsin m104 mootorile fiksusest 122e maksva pumba mis peale ca 50km läbimist lõtkus korralikult ja tegi kõikvõimalikke hirmsaid hääli. Viisin poodi tagasi, pidi ekspertiisi minema nüüd juba ootan mitmendat nädalat ei ole raha ei pumpa. Sai foorumist 30e eest kasutatud pump võetud ja toimib nagu peab. Varsti ei julgegi uusi asju osta.
Kõige ebameeldivam asja juures oli pumba vahetus mida w201 kitsas mootoriruumis pole eriti mugav teha.
Naftapress.
|