11-03-2014, 10:09 PM
Mis õlilisand sisse läheb ja miks?
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
Mercedes benz ce420,1992,berg
|
11-03-2014, 10:09 PM
Mis õlilisand sisse läheb ja miks?
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
12-03-2014, 08:00 PM
Kuna esimene vändasimmer vist kergelt lekib(pole päris kindel, võib olla ka karteri alu. eest), sai ostetud seda. Eks paistab kus tegelikult jookseb, enne on aga vaja tööle saada, et kontrollida. Auto saab ehk sellel nädalavahetusel tööle(kui ilm soosib), enne vaja aga karter ära hermetsida, siis õli sisse ja saab käivitada. Aine ise selline: http://www.autokaubad24.ee/et/tooted/aut...daja-444ml
12-03-2014, 10:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-03-2014, 10:55 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Ega need õlilekkepeatajad hästi ei mõju. Mina jätaks kasutamata, oma kogemuste põhjal!
13-03-2014, 09:31 PM
Need "lekke peatajad" on rohkem sellistele muinasjutu meestele.
Õiget ja korraliku tulemust taga ajades vahetatakse ikka lekkivad tihendid/osad ära. Veneajal pandi muna radiaatorisse, et leket peatada, see ma arvan üks väheseid ja ainsaid toimivaid lekke peatamis meetodeid, mis aga sinu olukorras abi ei paku
OSTAN Põllumaad ja Metsa ÜLE KOGU EESTI piiramatus koguses! Autode müük ja tellimine välismaalt. Lisaks autode hooldus, remont, pesula ja rehvivahetus! helista - 5255598
13-03-2014, 09:35 PM
Kunagi sai kasutatud, tagumise simmeri puhul ja asi toimis.
13-03-2014, 11:06 PM
Mina sain ka lekke peatatud, väga hästi toimis. Uus omanik sai paar kuud hiljem mootori vahetada. Riskantne asi, eriti kui auto endale teed. Sama asi radiaatori lekke peatajaga. Radiaatori ummistas veel rohkem ära ja lõppkokkuvõtteks avastasin lekke hoopis mootori tagaosas asuvas lõdvikus.
Need ained teevad oma tööd, kuid suure läbisõiduga autode puhul on riskitegur palju suurem, et midagi võib hullemaks minna.
14-03-2014, 01:25 PM
Pigem vaheta ära simmerid ja ermets viska prügikasti.simmerid ja tihend ei maksa ju nii palju.ja kui juba ehitad siis ehita,mina arvan
16-03-2014, 06:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-03-2014, 08:04 PM ja muutjaks oli berg.)
Sai täna käima proovitud, käima ei läinud seoses sädeme puudulikusega vist. Pumbad teevad häält, starter käib ringi aga käima ei lähe. Bensiini hais oli ka tappev, plahvatus puudus, süüde oli olemas spidos, peab uurima hakkama. K.kasti pistikut pole ka küljes pistikust sildasin vaid starteri ei tea kas võib viga selles olla. Imelik on ka see, et süüte lööb sisse kui keerata võti esimesse asendisse, alguses kui juhtmed peale viskasin oli kõik nii nagu peab.
23-03-2014, 12:52 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2014, 12:54 PM ja muutjaks oli berg.)
Asi on venima jäänud, et ühte massijuhtmesse tuleb vool, mis peaks kere küljes olema. Tänu sellele saab ka kommukas valesti voolu ja kommukast jookseb samuti edasi poolile ka valesti(miinuse asemel pluss). Kui kommuka pealt võtta pooli poole minevate juhtmete pistik lahti, siis endiselt on pooli massil ja siis ühel teisel massil, mis kinnitatud keresse vool ikka peal. Massidele tuleb siis vool peale kui süüde sees on, muidu ei näita voolu, ahja nimelt tuleb pooli massile 5.5v . Korra kui sai surutud seda kommuka pistikut kommuka vastu näpuga, siis lõi korraks 0v. Kahtlustan seda kommuka pistikut aga see vana raibe ei käi lahti, juhtmete isolatsioon korralik, isegi ajusse minev punt.
23-03-2014, 02:02 PM
Kui kommukale korra valesti voolu anda võib sellega adjöö olla.
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
23-03-2014, 03:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-03-2014, 04:24 PM ja muutjaks oli berg.)
Tean seda jah. Nüüd avastasin veel sellise värgi, et kui poolil on mass küljes ja siis testriga kontrollida, pannes testri pluss ots pooli massi ja testri miinus panna keresse siis näitab 0.03-0.05v. Kui panna poolile külge veel ka pluss ja uuesti mõõta, siis näitab juba 12v, poolid läbi? või peabki nii näitama?
Kontrollisin korras pooliga ka ja tulemuseks on sama, et kui kõik juhtmed pooli küljes siis mõlemalt mõõta nii, kui massi testri jaoks võtan kerest ja testri plussiga käin mõlemad klemmid üle näitab 12v mõlemal aga kui vool eemaldada näitab mass 0.05 volti.
23-03-2014, 08:29 PM
Sealt kus kaitsme karbist tulevad juhtmed juhi jalgade juurde, kusagil pedaalide all vaheseinal pole midagi segi ajanud? Punaseid-pruune omavahel.
having trouble having fun...
23-03-2014, 08:29 PM
massi juhe tuleb massi panna, mitte sealt pealt pinget mõõta. läbi tarbija peabki massi otsas pinge olema, kui see kere küljest lahti on.
lihtsamalt seletades, kui pirni ühe otsa plussi paned ja pirni teise otsa ja miinuse vahel pinget mõõdad, peabki ju olema, ehk saame suletud vooluringi, kui pinget ei näita, on pirn katki ja vooluringi pole, on katkestuses.
24-03-2014, 05:05 PM
25-03-2014, 09:36 PM
Sai nahahooldus ka lõpule viidud, nädalavahetusel võtan auto kokku paneku ette (salong, tuled, kapott jne), lisaks põranda ja lae keemilise.
Kreem pole peale kantud pildil: Kahe istme pealt selline vesi: Esimene käivitus video oli selline: https://www.youtube.com/watch?v=w1zZcp1E...ture=share
26-03-2014, 12:16 AM
Mida nahahoolduseks kasutasid?
26-03-2014, 09:46 PM
Nappa nahahooldus tooteid, siin töökäigust ka juttu: http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=24805
Keegi teab kust ma võiksin saada summuti tihendusrõngast mis sobiks siia? Salong ootab põranda, lae keemilist ja siis laon kokku: Ja lihtsalt üks pilt:
27-03-2014, 09:59 AM
29-03-2014, 06:55 PM
Jälle probleem käima saamisega, starterit andes lööb pöörded 2000 peale ja käima ei lähe. Veel ei lülitu pumbad taha, enne kui oli probleem käima saamisega siis pumbad tegid häält. Eile kõik töötas ilusti, täna hakkasin siis juhtmetele rüüsi peale panema, mis ajust kaitsmekarpi ning kommukasse jooksevad ning jälle jama. Tuju nii null tänu sellele.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|