Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
Bah... pole need diisel-w124'jad midagi nii rariteetsed ja erilised... oleks siis veel mingi v8-ga isend või mingi kabrio...
Nagu itbilten (või oli see iltbilten ) ütles, et pole see s124 midagi eriline... ja ladus selle kere mingile 4x4 raamila ja lõikas pikapiks.
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
(28-05-2013, 11:39 PM)Thompson Kirjutas: Bah... pole need diisel-w124'jad midagi nii rariteetsed ja erilised... oleks siis veel mingi v8-ga isend või mingi kabrio...
Nagu itbilten (või oli see iltbilten) ütles, et pole see s124 midagi eriline... ja ladus selle kere mingile 4x4 raamila ja lõikas pikapiks.
Eks igayhe jaoks on tema auto m6nes m6ttes eriline...
Teema algataja nagunii siin räägib rohkem.
Ma l6ikasin selle kere ära kyll aga sellegi poolest päästsin vanarauast-selline nende rikkega 124 saatus juba on siin maal. Remont on kallis ja norm. hinda ei taha keegi masina eest maksta. Pole väärtust.
See ei kehti muidugi AMG,Brabus jm. poolt yle käidud 124 kohta. Ka A124 hind hakkab ylespoole minema...
Itbilen- rootsi k. lyhend itaalia auto - kuna esimese S-i t6in endale rootsi itaaliast.
having trouble having fun...
Postitused: 167
Teemad: 7
Liitus: Oct 2012
Maine:
0
29-05-2013, 09:40 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 29-05-2013, 09:45 AM ja muutjaks oli Thompson.)
(29-05-2013, 08:56 AM)itbilen Kirjutas:
Eks igayhe jaoks on tema auto m6nes m6ttes eriline...
Teema algataja nagunii siin räägib rohkem.
Ma l6ikasin selle kere ära kyll aga sellegi poolest päästsin vanarauast-selline nende rikkega 124 saatus juba on siin maal. Remont on kallis ja norm. hinda ei taha keegi masina eest maksta. Pole väärtust.
See ei kehti muidugi AMG,Brabus jm. poolt yle käidud 124 kohta. Ka A124 hind hakkab ylespoole minema...
Itbilen- rootsi k. lyhend itaalia auto - kuna esimese S-i t6in endale rootsi itaaliast.
Krt, ikka panin nimega mööda... .
Aga said aru küll mida ma ma mõtlesin... üks vana diisel w124 ple küll teap mis haruldus.
Mulle see teema meeldib ja selle saab kokku võtta Richard Hammondi tsitaadiga sarjast "Brainiac".
"We do these things here, so you don't have to."
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
kickdown töötab igakorraga üha vähem ja vähem,kunagi vahetas 95ga veel käigu alla aga nüüd enam üle 70 ei vaheta, ja seda lootust et 2 käiku vahetab jääbki lootma, aind juhul kui sõidad 60ga(4s käik) ja siispidurdad 35-40ni ja siis vahetab 3 käiguniisama ja vahel paneb kickdowniga isegi teise,aga seda ka kuni 3500pöördeni, välja arvatud esimene käik kui startida siis laseb üle 5000pöörde, teised 3000-3500 aind,
lülitis probleem pole,ma arvan, kuna proovisin ka nii et ühendasin ise need 2 juhet vajalikul hetkel kokku, milles või kust kohast viga otsida ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(04-06-2013, 02:01 PM)Alkohoolik Kirjutas: kickdown töötab igakorraga üha vähem ja vähem,kunagi vahetas 95ga veel käigu alla aga nüüd enam üle 70 ei vaheta, ja seda lootust et 2 käiku vahetab jääbki lootma, aind juhul kui sõidad 60ga(4s käik) ja siispidurdad 35-40ni ja siis vahetab 3 käiguniisama ja vahel paneb kickdowniga isegi teise,aga seda ka kuni 3500pöördeni, välja arvatud esimene käik kui startida siis laseb üle 5000pöörde, teised 3000-3500 aind,
lülitis probleem pole,ma arvan, kuna proovisin ka nii et ühendasin ise need 2 juhet vajalikul hetkel kokku, milles või kust kohast viga otsida ?
Kas vool KDahelasse ikka peale tuleb? Vooluta see asi ei toimi.
Järgmine kahtlusalune võiks olla KDsolenoid...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Konkreetsel isendil ei anta voolu otse KD nupust solenoidi, vahel on KD relee. Probleem võib olla relees.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(04-06-2013, 03:20 PM)hannes_s Kirjutas: Konkreetsel isendil ei anta voolu otse KD nupust solenoidi, vahel on KD relee. Probleem võib olla relees.
Märkus õige.
Ma juba unustasin, et foorumis tuleb iga klemm ette lugeda...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Enam ei mäletagi millal KD relee kickdown-i ära lõikas (võibolla oli mootori temperatuuriga seotud) et joonis mis tänaseks on kadunud oli üsna kirju, siis enda autol ühendasin otse.
Ega heietamine kaugele ei vii, nagu V6sa ütles tuleb testriga kontrollida... võimalik et lihtsalt solenoidi ja juhtme ühendus klemm on oksüdeerunud sest see ju auto all. Solenoidi ennast ma ei kahtlustaks, tegu on äärmiselt primitiivse solenoidiga ala ON/OFF.
Lugedes Alkohooliku posti, siis tundub et kast vahetab käike alla üksnes gaasi lisamise tõttu (ehk siis tänu pingul kasti trossile) mitte KD-le. Ehk minule tundub et sul KD ei tööta üldse.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(04-06-2013, 04:29 PM)hannes_s Kirjutas: ...
Lugedes Alkohooliku posti, siis tundub et kast vahetab käike alla üksnes gaasi lisamise tõttu (ehk siis tänu pingul kasti trossile) mitte KD-le. Ehk minule tundub et sul KD ei tööta üldse.
mul sai ajutiselt üks on/off lüliti pandud nagu KD lüliti asemel, ja kui gaasi vajutan siis on väga üksikud korrad kui vahetab käike ilma KD-ta alla, ehk ntx u 47 peal paneb 4nda käigu ja kui umbes nii 40-50 sõita siis ilma KD vajutamatta põhja vajutada siis vahetab aind käigu alla, kui üle 55 on sis juba ilma KD-ta alla ei vaheta, ja nii ongi, et kui ma panen selle lüliti on peale, ehk KD on koguaeg all nagu, siis vahetab ta nii nagu minuarust peaks vahetama ilma KD-ta just(ntx nii vahetas venna 04a 1.9diisel passat)
selles suhtes ei saa öelda et KD üldse ei tööta, linna kiirusel gaas põhja lasta ja kui vajutada KD ka alla siis ikka vahetab peale lüliti klõpsu kohe käigu ära,
aga kui testeriga kontrollida siis mis seal silmas peab pidama?, natu uurisin siis avastasin jah et relee on vahel, aga kus see reele on ? relee karbisvõi nh kaitsmekarp ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
just lampi käisin autopeal ja uksepeal mõtlesin et huvitav mis juhtub kuiteen uksed lahti ja jään seda puldinuppu peale hoida, ja oh imed keris aknadallla, ja samamoodi kui uksed kinnipaned ja jääd pikemalt hoidma ei uskund et sellel selline asi peal oleks
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
24-06-2013, 11:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-06-2013, 11:23 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
24-06-2013, 11:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-06-2013, 11:55 PM ja muutjaks oli berg.)
Velje saab korda, ole mureta
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Mõned uued sillaosad ja läheb jälle. Kunagi sõitsid 190 esimese käänd telje sodiks 13 euri ja asi sõitis jälle. Õnneks 201 124 varuosad suht soodsad.
Naftapress.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
25-06-2013, 04:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-06-2013, 06:03 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
teiselt pildilt on näha et see üleminõõts kui seda kutsutakse nii, on aind kõver, kõik muu on terve, ja esi teljelt ei tundu midagi kõver sest velg seisis sirgelt all, aga kes teab, äkkki esitelg veits tahapoole liikunud, velg nii kõrgel ära käinud et on natuke koopa tagumise osa kõveraks löönud, varsti teen paar pilti juurde ka siis mõni tark oskab öelda kas tasub nii sõita või ei
velgedest on kahju küll, parandamine vist läheb suht kalliks ka? 2 tykki ja sealt vast mõlemal ca 10+ cm keevitust vaja
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(25-06-2013, 04:28 PM)Alkohoolik Kirjutas: teiselt pildilt on näha et see üleminõõts kui seda kutsutakse nii, on aind kõver, kõik muu on terve, ja esi teljelt ei tundu midagi kõver
...
Tundumine ei maksa palju. Sillatala võib olla kõver, alumine õõts veninud. Esisild ei talu samuti kuigi hästi lollust.
Sillastend nejale rattale korraga alles paljastab tõe.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
25-06-2013, 06:26 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-06-2013, 08:30 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
varuratas,täiega meeldib, leiaks kuskilt nüüd 16 tollised siis ostaks kohe ära..
muidu auto enamvähem korras juba, sillastendi vaja teha aind
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mhmh
Kuda ta sul enam vähem on, kui see esi ratas nüüd küll õige koha peal ei istu. Ja silla stendis sa seda ka paika nii palju ei keera.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Esiratas ei istu jah teps mitte koopa keskel.Roostet on ka omajagu nagu näha.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
03-07-2013, 08:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2013, 01:10 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
uued pastlad siis all
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|