Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E300TurboDiesel W124 '94 - Alkohoolik
[Pilt: 20130501192145.jpg]
[Pilt: 20130501192942.jpg]
[Pilt: 20130501192950.jpg]
[Pilt: 20130501193018.jpg]
[Pilt: 20130501193025.jpg]

sai peale pandud, eks ma tean siin öeldakse et pornolt tehtud suht, ja aknalaua vineer oleks võinud paremini jne jne jne aga olgem ausad, heli on ülihea, minujaoks vähemalt, eks sättida annab seal veel vägapalju et ta kõrgklassi läheks ,aga minukõrvadele on ta väga hea, kunagi hiljem kui käigukast ka korda saab, ja turbo peale siis teeb klaaskiust uksed teistmooodi. aga hetkel peab oludesunnil selline jääma... Eusa_wall Eusa_whistle
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
(17-04-2013, 05:04 PM)Alkohoolik Kirjutas: vahel tekkis küsimus, oskab keegi öelda mis on see võimsuse piir, originaal osadega, nii et äkkiliselt kohalt saaks minna ja kummi põletada jne jne jne, ehk mis umbes see piirvahemik on millest edasi igasugused teljeosad või nh veoosad minema hakavad(poolteljed ja kardaani otsad ja mis iganes see ka kõigenõrgem lüli pole) ehk keegi oskab selle KW/hp ja NM piirvahemiku tuua kuni sellepärast veel muretsema ei peaks

Ilma õlijahutuseta unustaks võimsuselisa ära, antud mootori puhul tuleb ühe silindri kohta liialt hp et õlijahutuseta midagi upgradeda- minu arvamus. Õli temp ja õli määrdeomadused käivad käsikäes.

Kas polstrite lõhkumise asemel kõlarikohtadega polstreid ei leidnud? Või ei mahu originaal kõlarikohaga uksepolstri taha need kõlarid ära?

Vasta
Kui kõigele muule võiks läbi sõrmede vaadata, et kiiruga tehtud, siis juhtmemajandus on ikka päris õudne... eriti need 220v'sed kaablid.
Vasta
(01-05-2013, 08:46 PM)Eero_S Kirjutas: Kui kõigele muule võiks läbi sõrmede vaadata, et kiiruga tehtud, siis juhtmemajandus on ikka päris õudne... eriti need 220v'sed kaablid.

Euro remont on tehtud Unibrow
Vasta
(01-05-2013, 08:01 PM)Alkohoolik Kirjutas: ...
aga minukõrvadele on ta väga hea, kunagi hiljem kui käigukast ka korda saab, ja turbo peale siis teeb klaaskiust uksed teistmooodi. aga hetkel peab oludesunnil selline jääma... Eusa_wall Eusa_whistle

Eks me kõik oleme kunagi nii alanud. Mõni areneb kiiremini, teine üldse mitte. Näis...Icon_rolleyes Kusjuures plank juhe sisaldav üllatavalt palju vaske...Unibrow

Mis uksekõlarite alla läksid? Vineerist distantsrõngad või plastid? Mitme kruviga uksepleki külge said?
Vasta
Issand kui vale see on, haige on näha sellist asja.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
Mulle meeldib see teema ja inimesed kes siin postitavad. Jätkake samas vaimus...RolleyesThumbsup
Vasta
(01-05-2013, 10:13 PM)jegesmesh Kirjutas: Issand kui vale see on, haige on näha sellist asja.
+1
lisaks, miks kiiruga teha sellist asja ? nkn sa ümber seda helisüsteemi enam ei tee kui sinu kõrva jaoks väga hea on. õigeid juhtmeid oleks võinud ka kasutada. ausalt porno on see.
Vasta
Njah. Ausalt õeldes on mul sellest neljast natuke kahju juba, kui ma vaatasin neid uksepolstri pilte. Kuidagi nagu vale auto oled selliseks retsimiseks võtnud. Me omal ajal, siis kui tehnikumis aega veetsime, tegime selliseid koerustükke corolla pannide, VW golfide ja Sierradega. MB ei ole päris see auto selle jaoks. Aga teema iseenesest vahelduseks päris huvitav.

Edu ja kustumatud järjepidevust soovides Siim.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
No ikka tehakse ilusaid asju küll veel tänapäeval...
Vasta
Ma arvan , et nii kiire ka selle asjaga polnud, et ei oleks aega olnud korralikult teha seda. Loomulikult on suur ootusärevus, aga ma arvan, et sulle endale ka see koerustükk väga ei istu.

Minu arvates kui üldse MB'sse poest uued kõlarid osta siis ikkagi sama suured kui originaalid ja tuleks õigetesse kohtadesse paigutada.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
[Pilt: 20130514194948.jpg]

olude sunnil auto taas eesti arvel, ülevaatuse läbis puhtalt kuigi kütust on peale keeratud.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
sai siis tallinnas täna käidud, ja maanteel tuli üllatavalt väike kütusekulu, 5l/100km-le Eusa_angel

paar pilti kah,
 
minu vaieldamatu lemmik superauto siiski
[Pilt: 20130521161001.jpg]



soomlased(mika häkkinen) oma eestiregistris oleva 7sega nr FU2 Big Grin
[Pilt: 20130521161415.jpg]
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
kuna vend rahastab mu auto turbotamis projekti, ja selletaga see hetkel seisab ka (raha taga), siis tal tuli uus plaan ja panna kompressor või ehk Mercedes-Benz orig supercharger peale turbo järel, vbla ka ilma turbota üldse,
igatahes oskab keegi soovitada superchargereid 606 mootorile? ei peaks olema kohe võimas, pole vaja 2bari alguses, kuigi ära ei ütleks,
soovitust sis pigem see mis suudav ühtlaselt nii umbes lõpp-pööreteni 1bari toota,(aga võib ka rohkem) ja samas et oleks võimalikult soodne teema,

sellist juttu pole vaja ajada et võta ebay lahti, sealt ma leian ise ka neid mitu lehekülgi ,aga vot milline neist parim oleks , seda ma ei tea.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
http://www.blacksmokeracing.com/that-unique-w203-wagon

Vägagi kiire vastus... Eaton MP90 millele on tehtud väiksem rihmaratas...
Kuidas see aga kollektori külge on pandud ja kuhu see ära on mahutatud, see on juba teine teema. STD foorumit soovitan siiski sirvida, seal neid supercharged masinaid küllalt, aga hetkel kui sa nii ja nii palju jõudu kätte ei taha saada sellest mootorist, siis pigem mõtekas oleks ikka turbo peale jääda. 606 hingab päris asiselt ja 602 baasil võin öelda, et jõulisa tuleb...

Kompressor tahab originaal rihma pikendamist, ilmselt mõnede rullikute vahetamist, mingi alusplaadi tegemist, rõhu transportimist jne jne... Tuleb kindlasti kallim kui turboprojekt, aga õrnalt asisem kui taga ajada tõsist jõunumbrit. Enamik sõidab siiski turboversioonidega, kuna asjad on lihtsamini lahendatavad. Pakun küll huupi, aga minuarvates suudab turbo rohkem rõhku ja õhku toota...

Ma ei saagi aru nüüd, tahad suurt jõunumbrit või väikest, parajat et autot saaks normaalselt kasutada? Suure jõnumbri jaoks otsi välja ~1000€, pump Rootsi/soome, Rootsis juba 8mm elemente saadaval koos kahe kütuse pealevooluga, toodab 230cc kütust ja jõudu pakun et õige turboga üle 1000hp
Väikese jõulisa jaoks, otsi onu kes teeks sulle turbokollektori, viska oma praegune olemasolev külge, keera pumbast õrnalt peale ja rahulolu on garanteeritud. Sõbra 602, Hannese endine... Olen ka sellel kõrval istunud kui pähe antakse, 2 Bari näitab kinnise WG-ga kell ära, rõhutorud lendavad vahest, pops ja pops, aga originaal 69kw sai seal pakun et 90kw kui mitte 100.. Muidugi turbo on tagasilöögiga.. Kuumenemise probleem, samamoodi ka mul endal, sai siin sõidetud käru taga ja pill ei tahtnud temperatuuri alla 100C näidata.
Vasta
Sorry, aga sa räägid teemadel turbo, kompressor jms juba üle aasta, kas millalgi midagi ehitama ka hakkad Eusa_drool üldse? Hetkel näib selline niisama kõvatamine. Infot kuidas kW juurde saada (ja veel konkreetsele OM606 mootorile) on weeb täis, loe. Raha, no turbo kolle flantsid võiks juba ammu olemas olla, max. 20€ ja olemas, torupoognad paar € tükk.
Ja vahepeal see mootori remondi teema, paras udu tegelikult mis sul seal üldse tehti??? Väidetavalt turbo OM606 motoplokk paigaldati aga vot ei usu.

Kui paar posti tagasi lugeda, siis see kompressori tuhin tuli vist lihtsalt Thompsoni postitusest 28.04.2013 Eusa_clap
Vasta
(23-05-2013, 05:28 PM)hannes_s Kirjutas: Kui paar posti tagasi lugeda, siis see kompressori tuhin tuli vist lihtsalt Thompsoni postitusest 28.04.2013 Eusa_clap

Ikka olen abiks heade ideede levikul Eusa_angel.

Paneks enda omale kompressori....aga tunnistan et hetkel pole raamatupidamises sellele reale numbrit kirjutatud...
Vasta
On vist veidi rappa see asi läinud Eusa_naughty
Kes teibituuningut teeb,sellel silm peast v�lja
www.liimpuit.ee
228KW
Vasta
Turbosid vilesid tahaks näha küll! Rolleyes
Naftapress.
Vasta
Mis siin toimub?? Mul oli kunagi Opel Record ja seda sai nõnda seest toa juhtmetega tuunitud Eusa_doh aga siin nõnda W124 kallal, teeb küll kurvaks, sest neid autosi pole enam nii palju....................arvan, et see 100kw on sulle paras kogus, sest vastaval juhul oleks järgmine postitus sellest kuidas auto ettearvamatult käest läks.......................... Eusa_doh
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,926 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,616 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,932 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,389 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,123 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 262,285 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,425 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,165 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,875 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,644 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 8 külali(st)ne