Postitused: 506 
	Teemad: 46 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 2
	 
 
	
	
		Niisiis , härrad ja daamid , võtke vastu klubiliste laia MB mudelite  ridadesse selline isend nagu GL . Ma "lillede vahelt" andsin märku oma CE teema alt , et selline mõte võib saada teoks - nüüd siis auto käes . Algmõtteis ,2012 aasta lõpus, oli tegelikult ML  w164, kuid proovisõidud ja GL-i soliidsus kaalusid otsutavalt mõtte suurema auto kasuks . Millegipärast hakkasin viimasel ajal isegi filmides tihedamalt GL-e nägema , rääkimata siis tänavapildis vaikselt ilmuvatest ja kaduvatest isendeist . Jah , armusin ära    . Enne lõplikku otsustamist läksin isegi niikaugele ,et testisin  uut Landcruiserit - tulemus ? .... mmm emotsioonitu, rohmakas ja pisut igavavõitu auto . Siinkohal pean vabandama sedavõrd isetu iseloomustuse pärast ning täpsustan , jutt käib vaid minu isiklikust arvamusest Toyota Land Cruiser 150 mudeli kohta ( tehnilisi etteheiteid mul pole) . 
Ma pole tükk aega sellise "januga-uudishimuga" mingi autoga sõitnud kui nüüd GL-iga . Etterutates pean siiski mainima maha ka seda , et isegi kui uuema põlvkonna GL oleks olnud taskukohane siis vanem kere on minusilmis selgelt väärikam . Jah , facelift on ilusam kuid jah .... ooluuliiselt kallim . Minujaoks oluline oli ostul suhteliselt põhjalik info , seda siis enda kogemusi arvesse võttes , Silberauto ülevaatusakti tulemust hinnates ning ka müüja usaldusväärsuses veendumises . Eesti on väike - antud juhul kasulik tegur    . 
Pikk jutt paljudest mitteolulistest asjadest kuid , andke andeks - emotsioonid veel laes    .  
Ma panen hetkel mõned pildid ka üles (Iphoni abil tehtud , seega kvaliteet pimedas ja välguta ) Tehnilistlaadi infot siis pisut hiljem.   
    
    
    
	 
	
	
"Mercedes и в Африке Mercedes"
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 1,083 
	Teemad: 150 
	Liitus: Jun 2012
	
 Maine: 
 1
	 
 
	
	
		 (11-05-2013, 12:51 AM)Kuldar Kirjutas:  Niisiis , härrad ja daamid , võtke vastu klubiliste laia MB mudelite  ridadesse selline isend nagu GL . Ma "lillede vahelt" andsin märku oma CE teema alt , et selline mõte võib saada teoks - nüüd siis auto käes . Algmõtteis ,2012 aasta lõpus, oli tegelikult ML  w164, kuid proovisõidud ja GL-i soliidsus kaalusid otsutavalt mõtte suurema auto kasuks . Millegipärast hakkasin viimasel ajal isegi filmides tihedamalt GL-e nägema , rääkimata siis tänavapildis vaikselt ilmuvaid ja kaduvaid isendeid . Jah , armusin ära   . Enne lõplikku otsustamist läksin isegi niikaugele ,et testisin  uut Landcruiserit - tulemus ? .... mmm emotsioonitu, rohmakas ja  igav auto . Siinkohal pean vabandama sedavõrd isetu iseloomustuse pärast ning täpsustan , jutt käib vaid minu isiklikust arvamusest Toyota Land Cruiser 150 mudeli osas ( tehnilisi etteheiteid pole) . 
Ma pole tükk aega sellise "januga-uudishimuga" mingi autoga sõitnud kui nüüd GL-iga . Etterutates pean siiski mainima maha ka seda , et isegi kui uuema põlvkonna GL oleks olnud taskukohane siis vanem kere on minusilmis selgelt väärikam . Jah , facelift on ilusam kuid jah .... ooluuliiselt kallim . Minujaoks oluline oli ostul suhteliselt põhjalik info , seda siis enda kogemusi arvesse võttes , Silberauto ülevaatusakti tulemust hinnates ning ka müüja usaldusväärsuses veendumises . Eesti on väike - antud juhul kasulik tegur   . 
Pikk jutt paljudest mitteolulistest asjadest kuid , andke andeks - emotsioonid veel laes   .  
Ma panen hetkel mõned pildid ka üles (Iphoni abil tehtud , seega kvaliteet pimedas ja välguta ) Tehnilistlaadi infot siis pisut hiljem.   kas sa land cruiser V 8 ka proovisid ? sõidumugavuselt on GL.ist kordades üle,tean kuna olen mõlemat omanud.see ka muidugi minu isiklik arvamus,aga GL on hea valik vs V8 on umbes 2xkallim
	  
	
	
www.arcar.eu
odavad rendiautod al.10 euri päev 
56291000 Allar
  
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 20
	 
 
	
	
		Sa tegidki selle ära!!! 
 
 
	 
	
	
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...  
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,908 
	Teemad: 80 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
	
		Vägev   
	 
	
	
M.O.T.T 
If you want to make God laugh, tell him your future plans
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 73 
	Teemad: 7 
	Liitus: Nov 2011
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
	
		No lõpuks, siis GL ka klubiridades liikvel-see  vist on esimene, või ma eksin ? 
 
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 37
	 
 
	
		
		
		11-05-2013, 02:40 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2013, 10:17 AM  ja muutjaks oli v6sa.)
	
	 
	
		Nossov, raisk...  
 
Kui tahad maastikul testida, siis anna märku - leiame nii siledat, ebatasast kui pehmet. Oksapesu saame ka organiseerida.  
Palju ARK piduritega haagist on loosinud?
  (11-05-2013, 08:02 AM)arcar Kirjutas:  ... 
 sõidumugavuselt on GL.ist kordades üle 
... 
LC on pädev ja võimekas, kuid...mage  . Kohale jõudes lööd ukse kinni ja unustad.   Parafraseerdes: elu on liiga lühike, etainult igavaid autosid pruukida. Pealegi on Kuldaril neid igavaid üksjagu ju olnudki.
	  
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 20
	 
 
	
	
		Nüüd siis oma silmaga ka ära nähtud, eks ta ülbik ole ja kadedaks teeb   
	 
	
	
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...  
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 506 
	Teemad: 46 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 2
	 
 
	
	
		 (11-05-2013, 02:40 PM)v6sa Kirjutas:  Palju ARK piduritega haagist on loosinud? 
  tagasihoidlikud 3500 kg 
	  
	
	
"Mercedes и в Африке Mercedes"
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 506 
	Teemad: 46 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 2
	 
 
	
	
		 (11-05-2013, 02:34 PM)Autojuht Kirjutas:  No lõpuks, siis GL ka klubiridades liikvel-see  vist on esimene, või ma eksin ? 
GL kui selline peaks minuteada jah klubiliste ridades olema esimene - loodetavasti mitte kauaks    . Tean ,et mingi aja pärast peaks ilmuma üks ML - W164 ka   
	 
	
	
"Mercedes и в Африке Mercedes"
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 506 
	Teemad: 46 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 2
	 
 
	
	
		Ma sain tankides meeldiva üllatuse osaliseks , nimelt paak oli tühjavõitu ,põles kollane tuleke ning pardakomp näitas linnatsüklis liikumise võimalust ca 65 km . Oletasin ,et paagis võis olla ca 7-8 L ning asusin tankima . Ma suutsin sinna lisada täpselt 100L , millest viimased 3 liitrit tõeliselt tilgutades . Igaljuhul täiesti arvestatav paagimaht .  
Täna tegin sellise 300 km ringi , mille käigus sai siis käidud Kadrinas , Võsul ,Tallinn - Lagedi - Tallinn marsruudil . 2,5 T tühimassi liigutamiseks piisab 165kw täiesti ja seda siis ca 115 tunnikiiruse juures 9,5 L kütusekuluga. Rahulik sõit ja mõõdukad kiirendused . Niipea kui lased autol lustakamalt kiirust koguda on keskmine kulutus siiski 10,7 -10,8 L juures . Kaalun väikest softimuudatust mille käigus peaks sedasorti mootorikesele lisanduma ca` 30 kw ning sellega pidavat kaasnema ka isegi mõningane ökonoomia . Hents olla võimeline nüüd seda teenust pakkuma kuigi  viimaselajal on teda raske kätte saada    .  
Kindlasti tahan lasta kontrollida sildade reguleeringuid , minetea mida "huvitavat" sealt leida võib    . Müüja jutujärgi peaks kõik olema OK . Tagaamordid , uued , mida endine omanik kaasa pani tuleks enne ka vahetada sest mõnikord on kuulda "treppi minnes" paari tühjavõitu amordile omast põntsu .  
Usun ,et suvisel ajal on selle autoga võimalik vajadusel saada keskmiseks küttekuluks 10,5-11 L . Lihtsalt teadmiseks ,  see on võimalik .
     
	 
	
	
"Mercedes и в Африке Mercedes"
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 20
	 
 
	
	
		Parandus, Võsul sa vist päris ei käinud   
Ok, mõte jääb samaks.
	  
	
	
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...  
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 506 
	Teemad: 46 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 2
	 
 
	
	
		 (11-05-2013, 08:13 PM)Karl Kirjutas:  Nüüd siis oma silmaga ka ära nähtud, eks ta ülbik ole ja kadedaks teeb   Mingine aeg vaatasin Youtubest erinevaid kommentaare ja testsõite GL vs .... osas ja meelde jäi üks kommentaar . Testiti vist Escalade-i ja GL-i mille käigus mainiti :" Liikluses on teised auto(juhi)d meelsasti valmis andma teed Escalade´le - teda kartes , GL-le - teda austades " .  
Tundub ,et kommentaar peab GL-i osas paika   
	 
	
	
"Mercedes и в Африке Mercedes"
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 506 
	Teemad: 46 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 2
	 
 
	
	
		 (11-05-2013, 08:02 AM)arcar Kirjutas:  kas sa land cruiser V 8 ka proovisid ? sõidumugavuselt on GL.ist kordades üle,tean kuna olen mõlemat omanud.see ka muidugi minu isiklik arvamus,aga GL on hea valik vs V8 on umbes 2xkallim Kahjuks ei ole saanud proovida V8-t - see ületas selgelt minu hinnapiire siis polnud tahtmist müügimehi kiusata . 
	  
	
	
"Mercedes и в Африке Mercedes"
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 37
	 
 
	
	
		 (11-05-2013, 11:32 PM)Kuldar Kirjutas:   (11-05-2013, 02:40 PM)v6sa Kirjutas:  Palju ARK piduritega haagist on loosinud?  
  tagasihoidlikud 3500 kg 
Gut!   Konks on?
	  
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 506 
	Teemad: 46 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 2
	 
 
	
	
	
	
"Mercedes и в Африке Mercedes"
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 98 
	Teemad: 3 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
	
		GL ka ilus ja suur masin, aga kas G ei olnudki valikus?...IMO väga meeldib, samas sõita vist nii mugav ei ole  
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 20
	 
 
	
	
		G ja GL mugavuses ikka öö ja päev, üks ehitatud algselt xxxx aastat tagasi ja militaarmasinaks, teine spets tsiviil ja kaasajal.
	 
	
	
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...  
 
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 8,336 
	Teemad: 100 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
 37
	 
 
	
	
		 (03-06-2013, 04:28 PM)Mersuvend Kirjutas:  GL ka ilus ja suur masin, aga kas G ei olnudki valikus?...IMO väga meeldib, samas sõita vist nii mugav ei ole  
Neil kahel ei ole midagi ühist peale tähe... Ning G igapäevaautona nõuab Suuri ja Karvaseid Mune.  
Nojah, kui GLi alla keerata karvane rehv ja kesta pärast mitte väga nutta, siis maastikuvõimekus on vist ka lähedane.  
	 
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 98 
	Teemad: 3 
	Liitus: Dec 2005
	
 Maine: 
 0
	 
 
	
	
		arvata võib et "pisut" teistmoodi see G on, aga just see mingi müstiline aura, mis selle autoga kaasas käib on juba märkimisväärne...tasub ka mainimist et üllatavalt hästi hoiab hinda, ei saa sellest aru  
Huvipärast mingi aeg tagasi lihtsalt surfasin auto24-s ja võrdlesin S-klassi ja G hindasid...pmst alghind ju samast august aga kui võrrelda järelturgu siis nt. 2004 a. G eest saab mitu head aastat uuema S-klassi...
 
SRY ka väikse offtopicu eest...
	  
	
	
	
	
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 3,855 
	Teemad: 291 
	Liitus: Feb 2009
	
 Maine: 
 9
	 
 
	
	
		Minu meelest jällegi G legendaarne ajatu disain kompenseerib tema robustsema oleku ning see töesti maitse asi. Ning kui veel tegemist AMG-ga siis pole isegi helisüsteemi vaja  
	 
	
	
	
	
 
 
	 
 |