Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Klubi liikmete autod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=10) +--- Teema: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar (/showthread.php?tid=31487) Lehed:
1
2
|
Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Kuldar - 11-05-2013 Niisiis , härrad ja daamid , võtke vastu klubiliste laia MB mudelite ridadesse selline isend nagu GL . Ma "lillede vahelt" andsin märku oma CE teema alt , et selline mõte võib saada teoks - nüüd siis auto käes . Algmõtteis ,2012 aasta lõpus, oli tegelikult ML w164, kuid proovisõidud ja GL-i soliidsus kaalusid otsutavalt mõtte suurema auto kasuks . Millegipärast hakkasin viimasel ajal isegi filmides tihedamalt GL-e nägema , rääkimata siis tänavapildis vaikselt ilmuvatest ja kaduvatest isendeist . Jah , armusin ära . Enne lõplikku otsustamist läksin isegi niikaugele ,et testisin uut Landcruiserit - tulemus ? .... mmm emotsioonitu, rohmakas ja pisut igavavõitu auto . Siinkohal pean vabandama sedavõrd isetu iseloomustuse pärast ning täpsustan , jutt käib vaid minu isiklikust arvamusest Toyota Land Cruiser 150 mudeli kohta ( tehnilisi etteheiteid mul pole) . Ma pole tükk aega sellise "januga-uudishimuga" mingi autoga sõitnud kui nüüd GL-iga . Etterutates pean siiski mainima maha ka seda , et isegi kui uuema põlvkonna GL oleks olnud taskukohane siis vanem kere on minusilmis selgelt väärikam . Jah , facelift on ilusam kuid jah .... ooluuliiselt kallim . Minujaoks oluline oli ostul suhteliselt põhjalik info , seda siis enda kogemusi arvesse võttes , Silberauto ülevaatusakti tulemust hinnates ning ka müüja usaldusväärsuses veendumises . Eesti on väike - antud juhul kasulik tegur . Pikk jutt paljudest mitteolulistest asjadest kuid , andke andeks - emotsioonid veel laes . Ma panen hetkel mõned pildid ka üles (Iphoni abil tehtud , seega kvaliteet pimedas ja välguta ) Tehnilistlaadi infot siis pisut hiljem. RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - arcar - 11-05-2013 (11-05-2013, 12:51 AM)Kuldar Kirjutas: Niisiis , härrad ja daamid , võtke vastu klubiliste laia MB mudelite ridadesse selline isend nagu GL . Ma "lillede vahelt" andsin märku oma CE teema alt , et selline mõte võib saada teoks - nüüd siis auto käes . Algmõtteis ,2012 aasta lõpus, oli tegelikult ML w164, kuid proovisõidud ja GL-i soliidsus kaalusid otsutavalt mõtte suurema auto kasuks . Millegipärast hakkasin viimasel ajal isegi filmides tihedamalt GL-e nägema , rääkimata siis tänavapildis vaikselt ilmuvaid ja kaduvaid isendeid . Jah , armusin ära . Enne lõplikku otsustamist läksin isegi niikaugele ,et testisin uut Landcruiserit - tulemus ? .... mmm emotsioonitu, rohmakas ja igav auto . Siinkohal pean vabandama sedavõrd isetu iseloomustuse pärast ning täpsustan , jutt käib vaid minu isiklikust arvamusest Toyota Land Cruiser 150 mudeli osas ( tehnilisi etteheiteid pole) .kas sa land cruiser V 8 ka proovisid ? sõidumugavuselt on GL.ist kordades üle,tean kuna olen mõlemat omanud.see ka muidugi minu isiklik arvamus,aga GL on hea valik vs V8 on umbes 2xkallim RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Karl - 11-05-2013 Sa tegidki selle ära!!! RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Laur - 11-05-2013 Vägev RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Autojuht - 11-05-2013 No lõpuks, siis GL ka klubiridades liikvel-see vist on esimene, või ma eksin ? RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - v6sa - 11-05-2013 Nossov, raisk... Kui tahad maastikul testida, siis anna märku - leiame nii siledat, ebatasast kui pehmet. Oksapesu saame ka organiseerida. Palju ARK piduritega haagist on loosinud? (11-05-2013, 08:02 AM)arcar Kirjutas: ... LC on pädev ja võimekas, kuid...mage. Kohale jõudes lööd ukse kinni ja unustad. Parafraseerdes: elu on liiga lühike, etainult igavaid autosid pruukida. Pealegi on Kuldaril neid igavaid üksjagu ju olnudki. RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Karl - 11-05-2013 Nüüd siis oma silmaga ka ära nähtud, eks ta ülbik ole ja kadedaks teeb RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Kuldar - 11-05-2013 (11-05-2013, 02:40 PM)v6sa Kirjutas: Palju ARK piduritega haagist on loosinud? tagasihoidlikud 3500 kg RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Kuldar - 11-05-2013 (11-05-2013, 02:34 PM)Autojuht Kirjutas: No lõpuks, siis GL ka klubiridades liikvel-see vist on esimene, või ma eksin ? GL kui selline peaks minuteada jah klubiliste ridades olema esimene - loodetavasti mitte kauaks . Tean ,et mingi aja pärast peaks ilmuma üks ML - W164 ka RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Kuldar - 12-05-2013 Ma sain tankides meeldiva üllatuse osaliseks , nimelt paak oli tühjavõitu ,põles kollane tuleke ning pardakomp näitas linnatsüklis liikumise võimalust ca 65 km . Oletasin ,et paagis võis olla ca 7-8 L ning asusin tankima . Ma suutsin sinna lisada täpselt 100L , millest viimased 3 liitrit tõeliselt tilgutades . Igaljuhul täiesti arvestatav paagimaht . Täna tegin sellise 300 km ringi , mille käigus sai siis käidud Kadrinas , Võsul ,Tallinn - Lagedi - Tallinn marsruudil . 2,5 T tühimassi liigutamiseks piisab 165kw täiesti ja seda siis ca 115 tunnikiiruse juures 9,5 L kütusekuluga. Rahulik sõit ja mõõdukad kiirendused . Niipea kui lased autol lustakamalt kiirust koguda on keskmine kulutus siiski 10,7 -10,8 L juures . Kaalun väikest softimuudatust mille käigus peaks sedasorti mootorikesele lisanduma ca` 30 kw ning sellega pidavat kaasnema ka isegi mõningane ökonoomia . Hents olla võimeline nüüd seda teenust pakkuma kuigi viimaselajal on teda raske kätte saada . Kindlasti tahan lasta kontrollida sildade reguleeringuid , minetea mida "huvitavat" sealt leida võib . Müüja jutujärgi peaks kõik olema OK . Tagaamordid , uued , mida endine omanik kaasa pani tuleks enne ka vahetada sest mõnikord on kuulda "treppi minnes" paari tühjavõitu amordile omast põntsu . Usun ,et suvisel ajal on selle autoga võimalik vajadusel saada keskmiseks küttekuluks 10,5-11 L . Lihtsalt teadmiseks , see on võimalik . RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Karl - 12-05-2013 Parandus, Võsul sa vist päris ei käinud Ok, mõte jääb samaks. RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Kuldar - 12-05-2013 (11-05-2013, 08:13 PM)Karl Kirjutas: Nüüd siis oma silmaga ka ära nähtud, eks ta ülbik ole ja kadedaks teebMingine aeg vaatasin Youtubest erinevaid kommentaare ja testsõite GL vs .... osas ja meelde jäi üks kommentaar . Testiti vist Escalade-i ja GL-i mille käigus mainiti :" Liikluses on teised auto(juhi)d meelsasti valmis andma teed Escalade´le - teda kartes , GL-le - teda austades " . Tundub ,et kommentaar peab GL-i osas paika RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Kuldar - 12-05-2013 (11-05-2013, 08:02 AM)arcar Kirjutas: kas sa land cruiser V 8 ka proovisid ? sõidumugavuselt on GL.ist kordades üle,tean kuna olen mõlemat omanud.see ka muidugi minu isiklik arvamus,aga GL on hea valik vs V8 on umbes 2xkallimKahjuks ei ole saanud proovida V8-t - see ületas selgelt minu hinnapiire siis polnud tahtmist müügimehi kiusata . RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - v6sa - 14-05-2013 (11-05-2013, 11:32 PM)Kuldar Kirjutas:(11-05-2013, 02:40 PM)v6sa Kirjutas: Palju ARK piduritega haagist on loosinud? Gut! Konks on? RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Kuldar - 14-05-2013 (14-05-2013, 10:18 AM)v6sa Kirjutas:Niipea kui võimalik , kindlasti hangin . Mul ju uus treila ootab juba(11-05-2013, 11:32 PM)Kuldar Kirjutas:(11-05-2013, 02:40 PM)v6sa Kirjutas: Palju ARK piduritega haagist on loosinud? RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Mersuvend - 03-06-2013 GL ka ilus ja suur masin, aga kas G ei olnudki valikus?...IMO väga meeldib, samas sõita vist nii mugav ei ole RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Karl - 03-06-2013 G ja GL mugavuses ikka öö ja päev, üks ehitatud algselt xxxx aastat tagasi ja militaarmasinaks, teine spets tsiviil ja kaasajal. RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - v6sa - 04-06-2013 (03-06-2013, 04:28 PM)Mersuvend Kirjutas: GL ka ilus ja suur masin, aga kas G ei olnudki valikus?...IMO väga meeldib, samas sõita vist nii mugav ei ole Neil kahel ei ole midagi ühist peale tähe... Ning G igapäevaautona nõuab Suuri ja Karvaseid Mune. Nojah, kui GLi alla keerata karvane rehv ja kesta pärast mitte väga nutta, siis maastikuvõimekus on vist ka lähedane. RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - Mersuvend - 04-06-2013 arvata võib et "pisut" teistmoodi see G on, aga just see mingi müstiline aura, mis selle autoga kaasas käib on juba märkimisväärne...tasub ka mainimist et üllatavalt hästi hoiab hinda, ei saa sellest aru Huvipärast mingi aeg tagasi lihtsalt surfasin auto24-s ja võrdlesin S-klassi ja G hindasid...pmst alghind ju samast august aga kui võrrelda järelturgu siis nt. 2004 a. G eest saab mitu head aastat uuema S-klassi... SRY ka väikse offtopicu eest... RE: Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar - nostromo - 04-06-2013 Minu meelest jällegi G legendaarne ajatu disain kompenseerib tema robustsema oleku ning see töesti maitse asi. Ning kui veel tegemist AMG-ga siis pole isegi helisüsteemi vaja |