Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E300TurboDiesel W124 '94 - Alkohoolik
[Pilt: 34876-20130419_135206.jpg]

sai pentasi alla proovitud, tagumised ääriveeri läksid, vaja oleks pmts 3mm flantse või pidurisuportit pealt 1mm maha viilida, esimesed ei läinud üldse alla, pidurisuport liiga suur, ma ei oskagi öelda mis selle nimetus on mis seal ette jääb, igatahes mitte see koht kus silinder sees on vaid see teine raud tala or smth
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Endal oli ka ette plekkvelgede alla panemisega probleeme, "punnsilma" plekid läksid alla vanast pidurikettast tehtud flantsi näol. 124 originaal plekk ei läinud isegi flantsiga alla.
Vasta
plekudel erinevad ET ja neid tuleb jälgida, omal sammuti.Soetasin talveks plekud ja vahetuse käigus tuli välja,et kaks plekut vale ET-ga aga õnneks läksid taha kuna seal ruumi rohkem.Ükskõik mis velge ostes tuleb seda jälgida, et vältida hilisemaid probleeme Eusa_angel .Pentad pigem MB 190 seerjale,124 all ei mõju nii nagu võiks kuigi see maitse asi.
Vasta
nendel just kodarad need mis vastu käivad, need liiga sees, ET pärast kardan aind koopaid, aukudes, kui nendel 18 tollistel oleks sama ET, ehk 35 asemel 11 või isegi väiksem, poleks probleemi, või võiks isegi 60 olla, kuna velje kodarad lähevad kaarega, aga pentadel on need sees suht, aga kuna talv kaugel, pool aastat aega et neid alla saada,(kuigi tahaks kohe,) siis eks selleks ajaks mõtleb välja kuidas alla ,saada, 16 tollistest siiski ühed ainsad need millega sõidaks aasta ringselt Eusa_angel
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
mõra sai ilusti paigatud, sealt ei tule tilkagi läbi, aga nüüd probleem hoopis sellest et tuleb kuskilt tagant poolt hoopis,sealt kust käigukasti kate hakkab, sealt umbes 20cm tagapool, juhipoolepealt, huvitav mis seal saab olla et töötava mootoriga tuleb päris sorinal?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
(25-04-2013, 09:07 PM)Alkohoolik Kirjutas: mõra sai ilusti paigatud, sealt ei tule tilkagi läbi, aga nüüd probleem hoopis sellest et tuleb kuskilt tagant poolt hoopis,sealt kust käigukasti kate hakkab, sealt umbes 20cm tagapool, juhipoolepealt, huvitav mis seal saab olla et töötava mootoriga tuleb päris sorinal?
Paraku pöörduks ma hetkel nende meeste poole kes mootoriremondi tegid, äkki unustati väntvõlli tagumine simmer panemata või siis külamehe moodi, ah sitta kah, nagunii vana auto on...
Samas, kas oled kindel et see on mootori õli mis sul lekib või on äkki käigukasti õli.
Vasta
Kate maha ja lahkama - neti teel leket ei tuvasta, saati paranda.
Vasta
käigukasti õli pole nagu ära kadunud üldse, mootori õli oli see mis reaalselt jooksis tühjaks nii et a-la 2 liitrit õli jäi sisse aind, ja see mõra tundub ka nii peenike olevat et nüüd mõtleb etäkki sealt mõrast ei tulnud tilkagi kui teinekoht oli hoopis kust tuli. aga eks õhtupoole saab targemaks, kohe lükkame kanalipeale auto.


EGR klapp sai ka elimineeritud.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
(26-04-2013, 12:18 PM)Alkohoolik Kirjutas: EGR klapp sai ka elimineeritud.

Elimineeritud või tõmbasid lihtsalt vaakumi tagant Unibrow
Vasta
(26-04-2013, 01:44 PM)hannes_s Kirjutas:
(26-04-2013, 12:18 PM)Alkohoolik Kirjutas: EGR klapp sai ka elimineeritud.

Elimineeritud või tõmbasid lihtsalt vaakumi tagant Unibrow

sumpa poolne ots sai pimedaks tehtud ikka Big Grin, sest no ma arvan et väljalakskest võib ikka tulla sellist survet mis surub klapi ise lahti, kuna see klapp näpuga vajutades käib suht kergelt
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
(26-04-2013, 12:18 PM)Alkohoolik Kirjutas: EGR klapp sai ka elimineeritud.

Kas proovisõitu juba tegid? Ma enda essil samuti panin pimeda ette, aga sama kiiresti võtsin selle sealt ära, sest auto ei liikunud enam üldse! 80-90 andis sisse venitada, üle 2000 pöörde oli hing täiesti kinni!

Vasta
(26-04-2013, 03:34 PM)DimitiS Kirjutas:
(26-04-2013, 12:18 PM)Alkohoolik Kirjutas: EGR klapp sai ka elimineeritud.

Kas proovisõitu juba tegid? Ma enda essil samuti panin pimeda ette, aga sama kiiresti võtsin selle sealt ära, sest auto ei liikunud enam üldse! 80-90 andis sisse venitada, üle 2000 pöörde oli hing täiesti kinni!

Jah, sest S-il on el. KPS ja aju. 124 jal on meh. pump ning seda probleemi EGR iga pole, samas pole ka nii palju kW.
Vasta
(26-04-2013, 04:36 PM)hannes_s Kirjutas:
(26-04-2013, 03:34 PM)DimitiS Kirjutas:
(26-04-2013, 12:18 PM)Alkohoolik Kirjutas: EGR klapp sai ka elimineeritud.

Kas proovisõitu juba tegid? Ma enda essil samuti panin pimeda ette, aga sama kiiresti võtsin selle sealt ära, sest auto ei liikunud enam üldse! 80-90 andis sisse venitada, üle 2000 pöörde oli hing täiesti kinni!

Jah, sest S-il on el. KPS ja aju. 124 jal on meh. pump ning seda probleemi EGR iga pole, samas pole ka nii palju kW.
Hmm, 350 on ju tavaline mehhaaniline pump. Enda S il elimineerisin samuti EGR i ja minekus mingit vahet pole, peale selle et sisselase nüüd hulga puhtam.

Vasta
(26-04-2013, 06:25 PM)V@hh Kirjutas:
(26-04-2013, 04:36 PM)hannes_s Kirjutas:
(26-04-2013, 03:34 PM)DimitiS Kirjutas:
(26-04-2013, 12:18 PM)Alkohoolik Kirjutas: EGR klapp sai ka elimineeritud.

Kas proovisõitu juba tegid? Ma enda essil samuti panin pimeda ette, aga sama kiiresti võtsin selle sealt ära, sest auto ei liikunud enam üldse! 80-90 andis sisse venitada, üle 2000 pöörde oli hing täiesti kinni!

Jah, sest S-il on el. KPS ja aju. 124 jal on meh. pump ning seda probleemi EGR iga pole, samas pole ka nii palju kW.
Hmm, 350 on ju tavaline mehhaaniline pump. Enda S il elimineerisin samuti EGR i ja minekus mingit vahet pole, peale selle et sisselase nüüd hulga puhtam.

350 on juba OM603 võrdlus käis just mootori OM606 osas. S350 jah meh. pumbaga ja EGR seda ei sega.
Vasta
sõitu pole saanud kuna kuna õlileket ei leia üles

[Pilt: 20130426191343.jpg]

pilt siis sellest õlifiltri juurest, igati õline on, aga vot ei näe kuidagi kust õli tuleb., auto sai korraks käima pandud ja oli näha et kuskilt sealt ülevalt tuleb, aga mitte midagi täpsemat, ehk keegi oskab öelda mis seal see põhilne koht on kust tulla võib ? tihend, vaadates tundub korras olevat.

[Pilt: 20130426192123.jpg]
mootorist ka pisike pilt

igatahes sai päev aega uuritudpuuritud, aga ei leia täpsemat kohta üles, kuskilt õlifiltrijuurest tuleb, aga kuna üks polt filtrikopsikul nii halvasti et kohe mitte ei taha lahti tulla ja nii kõvasti ka peale kauba.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
igatahes oligi õlifiltri topsiku all vasak poldi ümbruses mõra, ja see tükk tuli pmts käega murdes ära, kui ülemist pilti täpsemalt vaadata siis seda mõra isegi näha sealt. aga läks nii hästi et inimene kes võrus parandas, sai oma koodi, millejärgi otsis topsiku üles ja tõi uue, koos õliga, ja nüüd kokkupaneku vaev aind, ja pmts oli töömeheviga, keeratud nagu tõesti vägakõvasti kinni ja eks siis kuidagi vibraga jne jne jne mängis ja mängis ja logistas mõra sisse vms,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
Kahju et 606 originaalis 124 küljes turboga pole. Raha üle oleks vahetaks oma 124 603 turboka 606 vastu.
Naftapress.
Vasta
(27-04-2013, 08:23 PM)arts24h Kirjutas: Kahju et 606 originaalis 124 küljes turboga pole. Raha üle oleks vahetaks oma 124 603 turboka 606 vastu.

Kui mul oleks w124 606 mootoriga, siis oleks ma ta ammu föönitanud. Võibolla isegi koos mehaanilise kompressoriga et igal pöördekiirusel oleks veelgi rohkem väänet.

Vasta
Mina saan aru järgmiselt:
Sulle paigaldati OM606.962 mootoriplokk kuid muu jäi suuresti OM606.910 oma. Kaotati karteri küljes olev õlijahutus (nagu see on originaal 606.910 mootoril), samas ei paigaldatud õlijahutust nagu see on originaalis OM606.912-hel (õlifiltri kopsiku kõrval) või OM606.962-hel (eraldi radikana). Ehk sul polegi hetkel üldse õlijahutust????

Miks seda arvan, kuna ütlesid et karteri küljes pole õlijahutuse kopsikut ja pildilt selgelt näha et õlifiltri kopsik on sul jäetud vana tüübi oma (ehk OM606.910).
Vasta
nüüd nii palju et autol heli süsteem sees, taga, vineer lauaga 10 tollised, löövad samahästi nagu subbakas enne, hetkel polegi subbakat enam vaja,

hetkel jahutuse kohta pole vaadanud, aga sõber kellega karterit parandasime siis ta ütles et karteril oli mingi teema(ribid või asjad, ise ei teagi mis täpsemalt) küljes küll et peaks karteri jahutus olema.

auto hetkel ise enesest töötab perfektselt, nüüd aind käigukast, kui ikka pöördesse lasta, 3k vähemalt teisekäiguga, siis edasine käiguvahetus on väga aeglane, vbla selle et läheb pmts kohe 4s käik sisse. aga samas ka kui kiirendada nii et vahetab kolmanda siis see käiguvahetus vahel võtab üle 2 seki aega, ja kui anda valu rohkem ehk mitukorda nii kiirendada siis vahel käiguvahetuse ajal viskab pöördeid natuke üles isegi ja maru äkki vahetab,

ja seal nursis kus paranduses oli, seal see vend ütles et oli natuke ka kütust peale keeratud, aga kuna peale parandust(õlikopsiku vahetust) hakkas minuarust üks klapp tagasi laskma, 3silindri tagumine või 4 silindri nina poolne, korraks, mootor soojaks läks siis kadus ära ja enam pole juhtund, selle panin igaksjuhuks ka EGR klapi tagasi, aga eks täna paneb pimeda otsa jälle, igatahes ei mäleta nii väga seda enne parandust sõitmist, aga kui ma ei eksi siis nii 0-20st startida siis tundub parem minek küll ka koos EGR-ga, pole veel ilma proovinud.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,915 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,421 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,891 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,372 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,118 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 262,025 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,400 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,068 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,863 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,578 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne