Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
10-01-2013, 07:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 10-01-2013, 07:50 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
(10-01-2013, 02:22 AM)janek126 Kirjutas: Jaaah...
Mootori klõbinat võib tekida terve rida asju.
Alates rihma pingutus amordist, kuni põlenud klapipesani välja.
Asi on selles, et kui asjaliku remontija juurde minna saad võib-olla kohe teada, kas vaja kap-remmi tegema hakata või pääsed pisiremondiga.
Värvist rääkides.
199-le annab MB 3(loe kolm) erinevat tooni. Silmaga eristad- must, sinakas ja rohekas.
Classic- ehk siis must- neist kõige ilusam.
Plastiku toonist- 7700 oli 126-l paaris 199-ga. 124 pandi põhimõtteliselt seda, mis hetkel "riiulis" oli.
Isiklikult ei meeldi üleni sama värvi autod. Kui siis mattmust ja korralike kroomlisadega.
Edud.
Janek.
värvikohta ma ei oska midagi öelda, võimalusi palju mis olen mõelnud, kindlasti kui tulebsiis see classic must, ei tea kas ka plastikud, ei tea veel, on mõttest läbi käinud ka mattmust, ja samas kroomdetailide läikivaks löömine, aga selleni võibolla veel see aaasta ei jõua, praegu muud probleemid.
mootor eelkõige
kas keegi teab sellisest inimesest midagi ja kas võib julgelt osta temalt velgi, Konstantin Kevask, auto24-s on palju ilusaid velgi müügil millest ühte jooksu tahaks endale, aga ei tea kas on usaldusväärne tellida, või kohaleminna temajuurde,oskab keegi temakohta midagi öelda?
ja ka muidui Kuzmin-AT kohta, mõlemad on jõhvis.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(10-01-2013, 01:53 AM)Alkohoolik Kirjutas: .... üritan ka teada saada mis selle klõgina sisse toob
Kui vaakumpumbast, siis soovitaks mitte kiiremas korras vaid kohe vahetada, hilisemad tagajärjed on kallid kõrvaldada.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
hakkan tasapisi nüüd autokallal tegutsema, igavene suur niiskuson sees,ees põran märg, ehk hiljem pilte ja, alustan tulede tooni maha võtmisega, ja siis edasi kuivatamisega, seest, eks hiljem lisan pilte ka, edu mulle
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
ükspäev avastasin et autol tõesti sinisevarjundiga värv , just sealt ustejuurest, kuhu päike ei paista, ja kus on see värvitoon veel täiesti orig, mujal ära pleekinud suht hallikaks,,
ette sai pandud uued esituled, ja auto mootor läks remonti, kättesaades peaks mootor nurruma , eks siis annan teada
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
16-02-2013, 01:16 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-02-2013, 01:18 AM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
Sai siis ostetud Pentad alla!16"x8"!!
ja samas sai ostetud ka suuremas koguses kogu auto sisu jaoks piisavalt palju kõlareid , kokku 8 tükki, twiiterid ka arvestada siis 12 tükki, kaks 4 kanalist võimu, ja sai ka ostetud makk millel vastavalt palju väljundeid ehk 6,ja kõik erinevad juhtimised, ja juhtmed ja kõik muu vajalik, kokku läks suht neljakohaline number
kuna uued veljed sai ostetud siis eelmised w210 orig veljed on müügis täiesrauas, ja kuna need on sirged, ja suht tõrv vaja eemaldada, korralikud, ja sirged, siis küsiks nende eest 200 euri, kuulutus on ka olemas,
ja samas on müügis ka vanamakk, Clarion CZ202ER, punase valgustusega, cd, mp3, usb, aux, 4 väljundit, ostetud küll suvel, aga kasutatud on seda max 2 kuud, kiiret pole seega pakkuge pm hind ise!
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 621
Teemad: 125
Liitus: May 2011
Maine:
0
[quote='Alkohoolik' pid='195203' dateline='1358255368']
selline niiskus oli sees , nüüdseks suht jää alles
Kui sul auto seisab sellises kohas kuhu lumi ei tuiska siis võid vabalt autol aknaid vähe lahti teha. Endal oli kah probleem hallitusega ja niiskusega aga nüüd seisab aknad lahti ja auto on täiesti kuiv. Muidugi ajalehed aitavad ka palju.
Edu!!
Mercedes-Benz S500L W221
FB: Mercedes-benz klubi MTA
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
sai ka autole ostetud Eaglemaster E8 alarm millel sis distants käivitus, ja sai lisaks ostetud akusireen ja kallutus andur,
keegi teab kes oskab paigaldada , või teabhead kohta lõunaeesti kandis kus saaks soodsalt paigaldada ja tehakse head tööd siis võiks soovitada !
ja samas lugesin LSD kohta, mida saab tava difriga teha,(tükk vms panna sisse) siis tahaks ka ja kui keegi teab kuidas soodsalt tagadiffer teha LSD-ks mingi 50% libisemisega või mis iganes soovitatav on et talvel vähem kinni jäämisi oleks, kõik abi oleks teretulnud!
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(22-02-2013, 12:19 AM)Alkohoolik Kirjutas: ...
ja samas lugesin LSD kohta, mida saab tava difriga teha,(tükk vms panna sisse) siis tahaks ka ja kui keegi teab kuidas soodsalt tagadiffer teha LSD-ks mingi 50% libisemisega või mis iganes soovitatav on et talvel vähem kinni jäämisi oleks, kõik abi oleks teretulnud!
LSD ei aita sissejäämise vastu. Lihtsalt nüüd jääd kinni veel sitemasse kohta.
Vähegi talverehviga auto jääb sisse ainult siis, kui juht ei oska sõita või teadlikult ületab auto võimeid.
LSD paigaldusest oluliselt kuluefektiivsem on paar kilo graniitkillustikku ja lumelabidas pakiruumis.
Hents pakkus siin mingit lahendust. Rahuloluprotsent tundub olema fiftisiksti.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
22-02-2013, 05:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2013, 05:13 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
ma pole nnii loll et ma ronin sellistesse kohtadesse kus sisse võimalik jääda(paks lumi,muda jne), aga ntx alatihti on jäädud sellisele kohale parklates, kus üksratas jääb kuskile pisikesse auku, ja ainuke veoratas jääb puhta jääpeale, ja veoratas on korraliku pinnase peal ja siis läheb aega et välja saada, + veel eriti see et 2 rattaga on startida parem kui üherattaga, elan pmts maa kohas kus palju mägesid ja nõlvasid kust peab minema ja pidevalt olnud kus tõmbab ratta ringi ja lihtsalt vaevu läheb üles(isegi kui ei lase ratast ringi), aga vbla põhjustas seda ka s*tad rehvid, nüüd said need michelin x-ice alla pandud ja see talv nii palju kui sõitnud pole probleeemi olnud
ja ma samas loodan et need 215/55R16 rehvid ilusti pentadele peale lähevad ja see velg liiga välja ei jää koopast kuna et pidavat olema 11 v 16 aind nendel ,aga 8 tolli laiad
(22-02-2013, 10:24 AM)v6sa Kirjutas: (22-02-2013, 12:19 AM)Alkohoolik Kirjutas: ...
ja samas lugesin LSD kohta, mida saab tava difriga teha,(tükk vms panna sisse) siis tahaks ka ja kui keegi teab kuidas soodsalt tagadiffer teha LSD-ks mingi 50% libisemisega või mis iganes soovitatav on et talvel vähem kinni jäämisi oleks, kõik abi oleks teretulnud!
LSD ei aita sissejäämise vastu. Lihtsalt nüüd jääd kinni veel sitemasse kohta.
Vähegi talverehviga auto jääb sisse ainult siis, kui juht ei oska sõita või teadlikult ületab auto võimeid.
LSD paigaldusest oluliselt kuluefektiivsem on paar kilo graniitkillustikku ja lumelabidas pakiruumis.
Hents pakkus siin mingit lahendust. Rahuloluprotsent tundub olema fiftisiksti.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 1,553
Teemad: 38
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Ega kui juba põhja peal kinni oled, siis pole vahet, kas auto on ühe, kahe, nelja või 12 ratta veoline, kaevama või sikutama peab niikuinii hakkama. Küll aga on tavalistes talvetingimustes liigeldes oluline vahe, kas ainult üx ratas peab kogu töö tegema või on vedavaid rattaid rohkem. Kohapealt startides või madalama kiirusega läbi lume autot pressides on kaheratta veol ikkagi selged eelised üheratta veo ees.
Seega kui rahakott kannatab, siis 124-ja puhul on ASD või LSD igal juhul hea valik parandamax auto läbivust, juhitavust ja kohalt minema saamist talvel. Ja kuna W124 ja eriti w201 tagaosad on tühjalt suhteliselt kerged, tasub sinna 50- 100 kg liivakotte panna, mis ka oluliselt läbitavust parandab.
Kui just tervet ASD süsteemi peale paigaldama ei taha hakata, saad Hentsi käest osta ASD difri (kuna selles on hõõrdkettad sees, tavadifris pole), millesse lukk sisse ehitatud.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
23-02-2013, 10:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-02-2013, 10:24 PM ja muutjaks oli Alkohoolik.)
põhjapeale pole jäänud kunagi aga jah see ASD/LSD teema läbi käinud juba, nüüd ootan natukene kui auto parandusest välja tuleb ja siis näha kas rahakott võimaldab hentsikäest seda LSD teenust osta
naljakas on veel see et soome registeerisin siis seal on pandud tühimass(omamassa soomek.) 1650kg, kuigi eesti passis oli 1470 kui ma ei eksi ja mul pole peal rohkem peale subbaka ,ja see kaalub ju suht 15kg aind, ja plaan tagasi eesti tuua kuna nüüd plaanis kool lõpetada ära, ja siis loodan et sinna nad sellist ei pane,
(23-02-2013, 06:31 PM)Werewolf Kirjutas: Ega kui juba põhja peal kinni oled, siis pole vahet, kas auto on ühe, kahe, nelja või 12 ratta veoline, kaevama või sikutama peab niikuinii hakkama. Küll aga on tavalistes talvetingimustes liigeldes oluline vahe, kas ainult üx ratas peab kogu töö tegema või on vedavaid rattaid rohkem. Kohapealt startides või madalama kiirusega läbi lume autot pressides on kaheratta veol ikkagi selged eelised üheratta veo ees.
Seega kui rahakott kannatab, siis 124-ja puhul on ASD või LSD igal juhul hea valik parandamax auto läbivust, juhitavust ja kohalt minema saamist talvel. Ja kuna W124 ja eriti w201 tagaosad on tühjalt suhteliselt kerged, tasub sinna 50- 100 kg liivakotte panna, mis ka oluliselt läbitavust parandab.
Kui just tervet ASD süsteemi peale paigaldama ei taha hakata, saad Hentsi käest osta ASD difri (kuna selles on hõõrdkettad sees, tavadifris pole), millesse lukk sisse ehitatud.
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
See 1650 võib täiesti reaalne kaal olla antud auto puhul.
Mulle öeldi ülevaatusel käies, et mu auto kaalub 1700kg, ülevaatusel käisin põleva küttetule ja tühja klaasipesuvedeliku paagiga, mootoriõlitase oli miinimumis. Rohkem suurt enam minu isendi puhul kaalust alla ei andnud võtta.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
kusjuures sama oli endal ka, ,aga sellejärgi on autol kandevõime pmts 380 kg see mingi 4 inimest ja tyhi pagass ei tea kui regan autot arkis kas siis seda täismassi saab suuremaks ka teha ? et oleks kirjas mingi 2200kg täispmass ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 668
Teemad: 7
Liitus: Jun 2012
Maine:
1
Minu arust need kandevõimed on suht kõikidel autodel naljanumbrid... Kui minna 4 täiskasvanuga reisile, siis tõenäoliselt on juba kandevõime ja sellega ka täismass/registrimass lõhki.
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
väike pilt, lisatavates helitehnikast
siia lisada veel juhtmed/kaablid jnejne muud tarvikud nendest pildi ei hakkanud tegema
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(26-02-2013, 04:14 PM)Alkohoolik Kirjutas: väike pilt, lisatavates helitehnikast
....
Palju see kola kaalub? Paarkümend kilo kokku? Kaablirullita...
Ka variant tagasillale pidamist lisada...
Kuidas esikõlarid mõtlesid paigaldada? Need kolmeteistkümnesed ju ei mahu originaalauku ära...
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
(26-02-2013, 04:19 PM)v6sa Kirjutas: (26-02-2013, 04:14 PM)Alkohoolik Kirjutas: väike pilt, lisatavates helitehnikast
....
Palju see kola kaalub? Paarkümend kilo kokku? Kaablirullita...
Ka variant tagasillale pidamist lisada...
Kuidas esikõlarid mõtlesid paigaldada? Need kolmeteistkümnesed ju ei mahu originaalauku ära...
kuna ma suht 90-95%% sõitudest sõidan üksi ja võrreldes seda et ma suht kergekaaluline ja ei usu et see nii väga kurnanama hakkab, aga mine sa tea,
ma oleks ka mingi 1.5a tagasi 13nesed ette äramahutanud aga kuna oli megakiire siis litsusin 10sed ja need jäid väga pornolt sinna, ehtsad tweeterid on seal need , taga samamoodi 13 liiga väike ja nagu aind tweeterid oleksid kui subbakat pole,
seega loodan et nüüd heliparaneb, ja on ka normaalne bass ilma subbakatta, aga eks näha, paigaldama lähen siis aega mul on, küll välja mõtlen selle nipi
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
26-02-2013, 07:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-02-2013, 07:25 PM ja muutjaks oli Kaltsyum.)
lihtsalt paigaldamisest ei piisa. kui paremat heli tahtsid siis oleks võinud vaadata midagi etemat kui alpine G type.
võimendi seadistamisega saab ka palju ära rikkuda. lisaks kõigele oleks võinud võimsama võimendi osta http://www.noortehnik.ee/grupid/action/s...t_id/4400/ hinna ja kvaliteedi suhtes parem valik
ja kuhu sa üldse plaanid kõik selle paigutada ?
Postitused: 456
Teemad: 33
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
parem saund tuleb kindlasti võrreldes praeguste 18 euri paar ees kõlarid ja taga 20 euri paar,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19
Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
|