04-01-2013, 03:02 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-07-2014, 02:11 PM ja muutjaks oli Dave88.)
Mark: Mercedes-Benz 260 SE
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 296 000 km (ei oska öelda kas reaalne läbisõit)
Võimsus: 118 KW
Mootori valem: 2.6 R6
Pikkus: 5020 mm ehk siis 5 m ja 2 CM
Tühimass: 1640 kg
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), signalisatsioon, 1x elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), , tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi taga, veluurpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid
Kirjutan siis väikse eelloo kuna auto sai ostetud juba 2012 mais- panin kirja siis allapoole toimetused ning plaanid. Samuti tõin lõpus välja veel eraldi hetke probleemid mis esmajärjekorras likvideerin.
Sai siis ostetud MB w126 260SE 118kw 1987 aasta isend.
TEHNILINE OLUKORD JA VEAD.
Käisin enne ostu läbi ka ostueelsest kontrollist ülevaatusel. Tulemus oli selline:
Kokkujooksutest: Esisild – 3m/km tagasild 0m/km
Amorditest: Esisild V: 68% P: 68% erinevus 0% Mm-d erinevus 0%
Tagasild V: 72% P:71% erinevus 1% Mm-d erinevus 3%
Piduritest: Sõidupidur: erinevus 28% efekt:42%
Seisupidur: 18% erinevus efekt :19%
Gaasitest: Co, 0,14% Co2: 14,10% Õli temp: 89 pöörded 1290l/min
Ühesõnaga öeldi ülevaatusest, et väga hästi säilind ja co ka hea, et mootor tundub ka korras olevat.
Sildade kohta sain teada- et vaja vahetada tagumised mingid puksid- enam ei mäleta mis need täpselt olid aga- 5 € oli tükk. Sai siis äravahetatud mõne päeva pärast.
Lisaks veel oli differ õline- Selle kohta sain teada, et simler läbi- ostsin siis vin koodile vastavuses uue simleri- käisin siis silber autost läbi ja kõigest 10,5€ sain tihendi kätte. Töö läks 50€.
Lisaks sai siis ära vahetatud ka tagumised pidurid ja klotsid- kuna autoga olid tutikad kaasas siis lasin kohe ära vahetada kuna nkn olid rattad juba maas pukside pärast.
Ja oligi esimeseks korraks auto tehniliselt korras. Kõik töötab hästi ja vaikselt.
Tekkisid esimesed probleemid tagant mingi asi kolises- metall metalli vastu siis kui muhust või august läbi satun sõitma(tallinna tänavad nagu nad on).
See sai siis eemaldatud – tagumised kondid mõlemad läksid vahetusse. Remondist öeldi, et tavaliselt on need kondid jube roostes ja ei tule lahti, ning võib paar tundi võtta- Aga minu autol tulid need pmts käega keerates lahti- kuna kõik mutrid ja poldid olid tehasest saadik roostevabast vms.
Jube odavad varuosad sellel autol ikka
Kuuma suve alguses oli probleem ülekuumenemisega- sai kontrollitud termoandurit kuid see oli korras ja sai siis tuvastatud termosiduri viga mis pidi tüüpiline olema.- Sai siis uus silberist tellitud- 110euri- bahni oma. Või oli bosch ma ei mäleta.
Pärast mootori vigade korda tegemist sai siis õli, õlifiltri ja küünla vahetus tehtud- bensufiltrit kontrolliti ja pidi veel hea olema. Vahetus sai tehtud siis 290 000 peal. Vahepeal sai siis 4000 km sõidetud.
Vahepeal läks ka sidur läbi kuna oli kiire ja Silberis kohe uut sidurit ja korvi pakkuda polnud siis sai üks kolb ära vahetaud ja nüüd töötab kõik jälle hästi. Samas sai ka mõned päevad hiljem soetatud tutikas sidur ja sidurikorv 130€. Nüüd ootab see oma aega kuna vana sidur uuesti otsi hakkab andma- ei näe varem mõtet vahetada. Või on see väga halb kui sidur pole just kõige uuem? Võib see midagi muud kahjustada?
Auto läbisõit nüüd siis 296 000- on olnud vajalikke sõite teha- Käisin ka Lesvenis ja lasin sildasid kontrollida-
Läbi on siis järnevad jubinad:
Esimesed rooliotsad-
Alumised sarniirid- ning need on juba olemas lamförderi omad
Tagumised õõtshoova puksid kõik 4tk. See on kõige kallim ja suurim esimene väljaminek kokku vist jupid ca 30 euri vahetus võib minna 200€. Tahaks ise uurida ja vahetada aga pole tõstukit kus seda mugavalt praktiseerida, seega peab käima välja raha asjatundjatele
See töö on siis plaanis ära teha järgmisel nädalal. Kõik sillavead saab siis kõrvaldatud.
Elektrilisest osast töötavad kõik asjad ideaalselt-
Elektriline originaal antenn töötab ilusti.
elektriline katuseluuk töötab
esimesed 2x el tõstukid töökorras.
Tagumine aknaklaasi soojendus.
Soojendusega küljepeeglid.
Viga on veel puhuriga- teeb rõvedat seakisa ja põrnitseb niisama omaette- pidi olema tiiviku laager-
Või oskab keegi midagi tarka selle kohta öelda?
Samuti kas on väga halb kui sellise puhuriga ringi sõita? Kuna pole seni veel lahendust probleemile leidnud.
ILUVEAD
Ilusavigadest siis nii palju- ostes oli tagant vasak kroom liist roostes ning keskmine ka natukene- nüüdseks on tagumises vasakus auk ja tagumine kroom on rohkem roostes ning väga väike rooste täpp on ka paremal tagumisel kroomil. Need plaanin kevadel ära vahetada ja alt ära õlitada siis kui lumi läinud tuleb hakata keretöödega tegelema.
Ostes olid iluvead väikseid ja oli vaja tegeleda tehniliste vigadega. Veel oli alguses juba paremas esimeses rattakoopas sõrmesuurune auk- see siiani mis kevadel plaanis vahetada- vahetan siis kogu esimese paremapoolse tiiva.
Kolmas iluviga on ees üks iluvõre kont on kõver- tuleb asendada- kuid kardan et kui ostan uue a osa siis peab kõik kondid ära vahetama- kuna muidu jääb läike vahe sisse- või võib lausa kogu iluvõre raamiga vahe sisse jääda- nagu Sm. Tihhonovi loost lugesin.Seega võib see väga kulukaks minna.
Kui keegi teab kust saab Tagaumisi A kroome ja parem poolset esitiiba. Siis ootan suures lootuses infot!!!?
Üks iluviga on veel välimuse juures parem tagumine uks- mis on ilmselt saanud väikse tõksu keskele ning on üle pahteldatud ja rooste on natukene pahtelduse kohast pragudest väljas-ei taha üldse teada mis seal all on ja alumine plastik samal uksel keskelt punnitab eemale. Plaanis osta kogu uus tagumine parem uks. Kui kellegil kuskil vedeleb või teab kust saaks osta siis tänud info eest sellele isikule?!?
Värv pole oluline lasen üle värvida. Kuskil ikka tänapäeval suudetakse toonivaheta värvida.
Pagasniku ja pagassi kroomi ääres on rooste laik ca 4 cm pikk ja 1,5cm kõrge- selle plaanin ka koos kõigi keretöödega koos ära teha. Plaan siis pärast lume kadumist iluvead kõrvaldada.
Siis peaks kõik iluvead värvi osas parandatud olema. A esiakna postidel on mingid plastik osad kust on värvil lakk maas osati – selle tahan ka korda saada kevadel.
JÕUAME SIIS SISSE
Sees on väga hea olukord vähemalt minu arvates-
Istmed on kõik väga heas korras- juhi iste on natukene keskelt eest ääre pealt imeliku koha pealt kulunud hõredaks- muidu on heas korras- tagaistmetel poleks nagu kunagi keegi sõitnud.
esimene käigukasti puitdekoor on lahti- kinnitus puru- tundub et kinnitus on katki just heleda plastik osa küljest – ehk sisi ilmselt tuleb kogu keskmine plastik ära vahetada.
Samuti on armatuurile mingi po**o tehtud- auk mobiilihodija jaoks ja mobiilihodja sissemuljund kandiline rant- armatuuri must pealmine osa tuleb ka ära vahetada.
Põranda matid on koledad- plaanis uued tellida kuskilt- tahaks originaale uusi aga neid vist kuskilt ei saa nii palju kui ma uurind olen.
Ja muide väga suur imestus on paljudele olnud, et mul taga aknalaud ei mädane ja pagasniku luuk ka väga korralik ilma roosteta. Aknalaud pagasnikust vaadatuna on ka rooste vaba, sai ka katsutud auke seal aknalaua all, need samuti väga kõva ja roostet ei paista.
Kas keegi oskab veel öelda kust sealt tasuks roostet otsida- kuna ei tahaks et aknalaud läbimädaneks- tahan seda originaalina hoida.
Siiamaani olen üritanud hoida tavana, et ostan originaal juppe nii palju kui võimalik. Seni pole b ja a osade vahel väga suurt hinnakääri olnud.
Loetlen veel siis üles kõik praegused auto tehnilised vead mida tahan esmajärjekorras korda teha:
* Esimesed rooliotsad ja alumised sarniirid- järgmine nädal korda
* tagumised hõõtshoova puksid 4tk- järgmine nädal korda
*Puhurilaager ja kogu see põrin ära kaotada- ei tea täpset viga. Keegi oskab aidata?
* esimesed pidurid ja klotsid- lasen järgimine nädal kontrollida kui hull asi on- kui väga hull siis võimalikult kiiresti ära teha.
Iluvead siis kevadel
Väga meeldib Mb ja tahan enda suksut võimalikult originaali lähedaselt üles ehitada.
Kahju on sellest, et ei tea kas läbisõit on õige kuna pole hooldusraamatut- 2007 aastal on isend Belgiast toodud ja Eestis olnud ainult ühe omaniku käes mina siis olen Teine omanik. Esimene omanik sõitis 40 000 km ja viimane poolteist aastat oli garaazis katte all seisnud- seega ilmselt ka algusel puksid läksid- et olid seismisest rabedad.
Siin siis ka mõningad pildid suksust- suvel tehtud augusti alguses kui ma ei eksi.
pildipargist lingid:
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/46886-20....57.56.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/87743-20....57.58.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/64579-20....58.04.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/95699-20....58.06.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/44382-20....58.08.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/57485-20....58.10.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/33999-20....58.12.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/58622-20....58.20.jpg
Väljalaskeaasta: 1987
Läbisõit: 296 000 km (ei oska öelda kas reaalne läbisõit)
Võimsus: 118 KW
Mootori valem: 2.6 R6
Pikkus: 5020 mm ehk siis 5 m ja 2 CM
Tühimass: 1640 kg
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 2x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), signalisatsioon, 1x elektrilised välispeeglid, elektrilised soojendusega välispeeglid, esimesed udutuled, iluliistud salongis (puitdekoor), , tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi taga, veluurpolster, elektriline antenn, 1x peeglid päikesesirmides, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid
Kirjutan siis väikse eelloo kuna auto sai ostetud juba 2012 mais- panin kirja siis allapoole toimetused ning plaanid. Samuti tõin lõpus välja veel eraldi hetke probleemid mis esmajärjekorras likvideerin.
Sai siis ostetud MB w126 260SE 118kw 1987 aasta isend.
TEHNILINE OLUKORD JA VEAD.
Käisin enne ostu läbi ka ostueelsest kontrollist ülevaatusel. Tulemus oli selline:
Kokkujooksutest: Esisild – 3m/km tagasild 0m/km
Amorditest: Esisild V: 68% P: 68% erinevus 0% Mm-d erinevus 0%
Tagasild V: 72% P:71% erinevus 1% Mm-d erinevus 3%
Piduritest: Sõidupidur: erinevus 28% efekt:42%
Seisupidur: 18% erinevus efekt :19%
Gaasitest: Co, 0,14% Co2: 14,10% Õli temp: 89 pöörded 1290l/min
Ühesõnaga öeldi ülevaatusest, et väga hästi säilind ja co ka hea, et mootor tundub ka korras olevat.
Sildade kohta sain teada- et vaja vahetada tagumised mingid puksid- enam ei mäleta mis need täpselt olid aga- 5 € oli tükk. Sai siis äravahetatud mõne päeva pärast.
Lisaks veel oli differ õline- Selle kohta sain teada, et simler läbi- ostsin siis vin koodile vastavuses uue simleri- käisin siis silber autost läbi ja kõigest 10,5€ sain tihendi kätte. Töö läks 50€.
Lisaks sai siis ära vahetatud ka tagumised pidurid ja klotsid- kuna autoga olid tutikad kaasas siis lasin kohe ära vahetada kuna nkn olid rattad juba maas pukside pärast.
Ja oligi esimeseks korraks auto tehniliselt korras. Kõik töötab hästi ja vaikselt.
Tekkisid esimesed probleemid tagant mingi asi kolises- metall metalli vastu siis kui muhust või august läbi satun sõitma(tallinna tänavad nagu nad on).
See sai siis eemaldatud – tagumised kondid mõlemad läksid vahetusse. Remondist öeldi, et tavaliselt on need kondid jube roostes ja ei tule lahti, ning võib paar tundi võtta- Aga minu autol tulid need pmts käega keerates lahti- kuna kõik mutrid ja poldid olid tehasest saadik roostevabast vms.
Jube odavad varuosad sellel autol ikka
Kuuma suve alguses oli probleem ülekuumenemisega- sai kontrollitud termoandurit kuid see oli korras ja sai siis tuvastatud termosiduri viga mis pidi tüüpiline olema.- Sai siis uus silberist tellitud- 110euri- bahni oma. Või oli bosch ma ei mäleta.
Pärast mootori vigade korda tegemist sai siis õli, õlifiltri ja küünla vahetus tehtud- bensufiltrit kontrolliti ja pidi veel hea olema. Vahetus sai tehtud siis 290 000 peal. Vahepeal sai siis 4000 km sõidetud.
Vahepeal läks ka sidur läbi kuna oli kiire ja Silberis kohe uut sidurit ja korvi pakkuda polnud siis sai üks kolb ära vahetaud ja nüüd töötab kõik jälle hästi. Samas sai ka mõned päevad hiljem soetatud tutikas sidur ja sidurikorv 130€. Nüüd ootab see oma aega kuna vana sidur uuesti otsi hakkab andma- ei näe varem mõtet vahetada. Või on see väga halb kui sidur pole just kõige uuem? Võib see midagi muud kahjustada?
Auto läbisõit nüüd siis 296 000- on olnud vajalikke sõite teha- Käisin ka Lesvenis ja lasin sildasid kontrollida-
Läbi on siis järnevad jubinad:
Esimesed rooliotsad-
Alumised sarniirid- ning need on juba olemas lamförderi omad
Tagumised õõtshoova puksid kõik 4tk. See on kõige kallim ja suurim esimene väljaminek kokku vist jupid ca 30 euri vahetus võib minna 200€. Tahaks ise uurida ja vahetada aga pole tõstukit kus seda mugavalt praktiseerida, seega peab käima välja raha asjatundjatele
See töö on siis plaanis ära teha järgmisel nädalal. Kõik sillavead saab siis kõrvaldatud.
Elektrilisest osast töötavad kõik asjad ideaalselt-
Elektriline originaal antenn töötab ilusti.
elektriline katuseluuk töötab
esimesed 2x el tõstukid töökorras.
Tagumine aknaklaasi soojendus.
Soojendusega küljepeeglid.
Viga on veel puhuriga- teeb rõvedat seakisa ja põrnitseb niisama omaette- pidi olema tiiviku laager-
Või oskab keegi midagi tarka selle kohta öelda?
Samuti kas on väga halb kui sellise puhuriga ringi sõita? Kuna pole seni veel lahendust probleemile leidnud.
ILUVEAD
Ilusavigadest siis nii palju- ostes oli tagant vasak kroom liist roostes ning keskmine ka natukene- nüüdseks on tagumises vasakus auk ja tagumine kroom on rohkem roostes ning väga väike rooste täpp on ka paremal tagumisel kroomil. Need plaanin kevadel ära vahetada ja alt ära õlitada siis kui lumi läinud tuleb hakata keretöödega tegelema.
Ostes olid iluvead väikseid ja oli vaja tegeleda tehniliste vigadega. Veel oli alguses juba paremas esimeses rattakoopas sõrmesuurune auk- see siiani mis kevadel plaanis vahetada- vahetan siis kogu esimese paremapoolse tiiva.
Kolmas iluviga on ees üks iluvõre kont on kõver- tuleb asendada- kuid kardan et kui ostan uue a osa siis peab kõik kondid ära vahetama- kuna muidu jääb läike vahe sisse- või võib lausa kogu iluvõre raamiga vahe sisse jääda- nagu Sm. Tihhonovi loost lugesin.Seega võib see väga kulukaks minna.
Kui keegi teab kust saab Tagaumisi A kroome ja parem poolset esitiiba. Siis ootan suures lootuses infot!!!?
Üks iluviga on veel välimuse juures parem tagumine uks- mis on ilmselt saanud väikse tõksu keskele ning on üle pahteldatud ja rooste on natukene pahtelduse kohast pragudest väljas-ei taha üldse teada mis seal all on ja alumine plastik samal uksel keskelt punnitab eemale. Plaanis osta kogu uus tagumine parem uks. Kui kellegil kuskil vedeleb või teab kust saaks osta siis tänud info eest sellele isikule?!?
Värv pole oluline lasen üle värvida. Kuskil ikka tänapäeval suudetakse toonivaheta värvida.
Pagasniku ja pagassi kroomi ääres on rooste laik ca 4 cm pikk ja 1,5cm kõrge- selle plaanin ka koos kõigi keretöödega koos ära teha. Plaan siis pärast lume kadumist iluvead kõrvaldada.
Siis peaks kõik iluvead värvi osas parandatud olema. A esiakna postidel on mingid plastik osad kust on värvil lakk maas osati – selle tahan ka korda saada kevadel.
JÕUAME SIIS SISSE
Sees on väga hea olukord vähemalt minu arvates-
Istmed on kõik väga heas korras- juhi iste on natukene keskelt eest ääre pealt imeliku koha pealt kulunud hõredaks- muidu on heas korras- tagaistmetel poleks nagu kunagi keegi sõitnud.
esimene käigukasti puitdekoor on lahti- kinnitus puru- tundub et kinnitus on katki just heleda plastik osa küljest – ehk sisi ilmselt tuleb kogu keskmine plastik ära vahetada.
Samuti on armatuurile mingi po**o tehtud- auk mobiilihodija jaoks ja mobiilihodja sissemuljund kandiline rant- armatuuri must pealmine osa tuleb ka ära vahetada.
Põranda matid on koledad- plaanis uued tellida kuskilt- tahaks originaale uusi aga neid vist kuskilt ei saa nii palju kui ma uurind olen.
Ja muide väga suur imestus on paljudele olnud, et mul taga aknalaud ei mädane ja pagasniku luuk ka väga korralik ilma roosteta. Aknalaud pagasnikust vaadatuna on ka rooste vaba, sai ka katsutud auke seal aknalaua all, need samuti väga kõva ja roostet ei paista.
Kas keegi oskab veel öelda kust sealt tasuks roostet otsida- kuna ei tahaks et aknalaud läbimädaneks- tahan seda originaalina hoida.
Siiamaani olen üritanud hoida tavana, et ostan originaal juppe nii palju kui võimalik. Seni pole b ja a osade vahel väga suurt hinnakääri olnud.
Loetlen veel siis üles kõik praegused auto tehnilised vead mida tahan esmajärjekorras korda teha:
* Esimesed rooliotsad ja alumised sarniirid- järgmine nädal korda
* tagumised hõõtshoova puksid 4tk- järgmine nädal korda
*Puhurilaager ja kogu see põrin ära kaotada- ei tea täpset viga. Keegi oskab aidata?
* esimesed pidurid ja klotsid- lasen järgimine nädal kontrollida kui hull asi on- kui väga hull siis võimalikult kiiresti ära teha.
Iluvead siis kevadel
Väga meeldib Mb ja tahan enda suksut võimalikult originaali lähedaselt üles ehitada.
Kahju on sellest, et ei tea kas läbisõit on õige kuna pole hooldusraamatut- 2007 aastal on isend Belgiast toodud ja Eestis olnud ainult ühe omaniku käes mina siis olen Teine omanik. Esimene omanik sõitis 40 000 km ja viimane poolteist aastat oli garaazis katte all seisnud- seega ilmselt ka algusel puksid läksid- et olid seismisest rabedad.
Siin siis ka mõningad pildid suksust- suvel tehtud augusti alguses kui ma ei eksi.
pildipargist lingid:
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/46886-20....57.56.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/87743-20....57.58.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/64579-20....58.04.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/95699-20....58.06.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/44382-20....58.08.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/57485-20....58.10.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/33999-20....58.12.jpg
http://pildipark.clubmb.ee/pilt/58622-20....58.20.jpg