Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Aitäh viite eest. Diagnostika hinnad päris pirakad, ma ei tea isegi miks aga lootsin odavamalt hakkama saada
Ega keegi endiselt ei oska pakkuda mis võiks olla põhjuseks, kui auto turtsub (Kui Drive sees on, siis jukerdab eriti, kuid pöörded ei kõigu) ning kui möödasõitu teen siis on tunda kuidas kinni poob ja kiirendamine on raskendatud.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Õhukulumõõtja annab valet väärtust ilmselt. diagnost viga ei näita, aga kui väärtusi vaadata, siis saab aru, et ei tööta reaalselt. drossel kalab teisiti, aga ka võimalus.
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
(22-07-2012, 11:14 PM)hents99 Kirjutas: Õhukulumõõtja annab valet väärtust ilmselt. diagnost viga ei näita, aga kui väärtusi vaadata, siis saab aru, et ei tööta reaalselt. drossel kalab teisiti, aga ka võimalus.
Kuidas seda probleemi lahendada võiks ? Lisaks turtsumisele ja kinni poomisele laekub kuskilt mootori alt ka paar kõvemat pauku mõnikord.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Proovi teist (100% korras olevat) õhukulumõõtjat. Kui asi laheneb, osta omalegi uus.
Postitused: 554
Teemad: 38
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Ühenda ise kodus lambda lahti. Kui mootori töö paraneb, on viga käes. Sümptomid kallutuvad sinnapoole.
E55 AMG
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
23-07-2012, 07:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-07-2012, 08:12 PM ja muutjaks oli Suburban.)
(22-07-2012, 11:35 PM)hents99 Kirjutas: Proovi teist (100% korras olevat) õhukulumõõtjat. Kui asi laheneb, osta omalegi uus.
Proovisin nii, et panin auto käima ja ühendasin õhukulumõõtja pistikust lahti. Kuuldavalt oli aru saada kohe et mootori töö muutus ebastabiilsemaks, kuid välja ei surnud. Samuti paar meetrit edasi-tagasi proovides otseselt mingit suurt vahet küll ei näinud. Aga kui pistiku tagasi ühendasin muutus mootori töötamine hääle järgi ühtlasemaks. Sellise meetodiga peaks ju mõista andma et õhukulumõõtja ikka töötab ?
(23-07-2012, 05:43 PM)Lahekas Kirjutas: Ühenda ise kodus lambda lahti. Kui mootori töö paraneb, on viga käes. Sümptomid kallutuvad sinnapoole.
Kui lugesin C-klassi kommentaare autolehe asjatundja poolt siis seal oli ka ära mainitud, et põhivigadeks on õhukulumõõtja ja lambda anduri töö.
Aga proovin lambda triki ka siis järgi ja annan teada mis tulemus oli.
Lisaks leidsin sellise lingi : http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=15445
Seal on tüübil pmst. samasugune probleem, seega kuna mul nagunii küünlajuhtmed vahetamata veel, siis vahetan need ära ja vaatab mis peale seda juhtub.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Ega see süüteosa väga odav pole vb olex mõistlik enne poodi minekut viga üles leida.
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/968/7028,1...0,0/910913
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/968/7028,1...0,0/934698
Kui ise autot korda ei saa võid minuga ühendust võtta. 5 6 7 6 4 8 7 2
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
25-07-2012, 10:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 25-07-2012, 10:37 PM ja muutjaks oli Suburban.)
Järgmised plaanid : antenn+antenni mootor vahetada, uus märk kapotile (kui saab originaal fontiga siis ka c 280 pagasnikule), tagumik madalamaks (praegu on jube upakil), bensiini filter.
Äkki keegi oskab soovitada mõnda kangemat veljepuhastusainet, tavaline pigieemaldi lõi pigi ainult läikima.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Würthi sitikapuhastusvahend on hea igasugu saasta eemaldamise jaoks.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Turtle wax wheel cleaner
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Kärts,pauk ja möll kapoti all on lõppenud. Vea leidis ja parandas ReinGSM (suured tänud talle veelkord ) Vigaseks osutus üks süütepool, tänu millele masin ebaühtlaselt töötas ja kiirendamisel kinni poos.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ja mis on põhjus süütepooli riknemisel? Juhtmestik tasuks kriitilise pilguga üle käia. Mõni aeg tagasi just tegin samasuguse mootoriga W202`le uue. Vana nägi ikka kuramuse jube välja. Aeg teeb neile juhtmetele (isolatsioonile) haiget.
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
30-07-2012, 10:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-07-2012, 10:44 PM ja muutjaks oli Suburban.)
Vot süütepooli riknemise põhjust ma küll öelda ei oska. Võibolla Rein mäletab täpsemalt. Kui küünlaid vahetasin, siis silma küll miskit ei hakanud. Lisaks mainis Rein, et üldiselt tundus mootori juhtmestik üllatavalt korralik olevat
Viimasel ajal on jubedalt häirima hakanud see, et auto tundub tagant vaadates jube kõrge. Linnavahel teisi 202-sid märgates ikka selliseid maastureid ei näe.
Tegin külje pealt ühe pildi ka :
Tahaks et oleks madalam, kõvasti madalam, aga mitte "lowlifer" madal.
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Kuna auto kasutamise igapäevane vajadus kasvas järsult, siis olen avatud igasugustele vahetuspakkumistele vähe "ökomate" pillide vastu. (Ei pea tingimata 1.8 olema....)
Auto on endiselt korras ja sõidab ilusti, nii et juhil nägu naerul
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Ootan endiselt vahetuspakkumisi vms. Eriti huvitaks universaalkerega autod.
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Kuna hetkel auto müügis/vahetuses, aga millegi võrdväärse otsa veel konkreetselt pole sattunud, siis võtan enne väikse värskenduskuuri auto helisüsteemis. Makk on juba suvest saati uus olemas, aga nüüd tahaks kõlareid vahetama hakata. Mingit erilist tümakat ei taha sisse panema hakata, üritaks jääda mõistlikuse piiridesse nii detsibellide kui eurode suhtes.
Sestap tekkis mul küsimus, mis suuruses on w202 kerel kõlarid ja äkki kellelgi on midagi pakkuda.
Makk on selline : http://www.caraudiocentre.co.uk/producti...pgrade.jpg
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Olgugi et pakkumisi tuli igasuguseid, kuid mitte päris seda mida otsisin, jätsin auto endale.
Vahepeal olen autoga väga vähe sõitnud ja vanake seisab ilusti soojas garaazis. Enne seisma jätmist pesin ilusti puhtaks ja tegin paar pilti ka, mille lähiajal siia postitan ka (pärast unustasin muidugi salongi tule sisse ja lasin aku kotti )
Uurisin huvipärast lammaritest esi - ja tagastange hindasid...kõikusid 60-160 euro vahel. (esistangel koorub lakk ja üks plastikvõre jupp on ära kukkunud , tagastangel on väike pragu sees)
Lähitulevikus krutin veljed alt ära ja teen puhtaks, võibolla värvin üle ka.
Samuti tahaks üle kontrollida esisilla puksid jms, sest miski annab endast häälekalt märku kui augulisel teel sõita.
Nagu eelmises postis mainitud, üritaks välja vahetada autol originaal kõlarid vähe värskemate vastu. Kõrget helikvaliteeti taga ei aja, aga kuna kuulan palju muusikat, siis vahepeal tahaks volüümi nuppu üle 20 ka keerata nii et ei krabiseks. Keegi võiks jällle natuke kommenteerida seda mõtet.
Maki vahetasin juba suvel korraliku Kenwoodi vastu välja.
Ahjaa, kont vajab ka vist täitmist. Varustus on olemas, aga know-how puudub kustkohast vurtsu sisse lasta.
Lisaks unistan sellest, et saaks selle tagumiku kuidagi madalamale, ilma et peaks madaldus kiti peale jubedalt raha raiskama, samas "lõikamine" ei tundu ka mõistlik lahendus ...keegi võiks kommenteerida või lahendusi pakkuda.
Ilmselgelt pole see foorumikülastajale kõige põnevam teema, aga ma ei tea autodest suht mitte midagi, siis oleks ilgelt tore, kui keegi tunneks jõulukuul ennast eriti abivalmina ja viitsiks kommenteerida minu mõtteid.
Aitäh.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(13-12-2012, 05:36 PM)Suburban Kirjutas: Olgugi et pakkumisi tuli igasuguseid, kuid mitte päris seda mida otsisin, jätsin auto endale.
Vahepeal olen autoga väga vähe sõitnud ja vanake seisab ilusti soojas garaazis. Enne seisma jätmist pesin ilusti puhtaks ja tegin paar pilti ka, mille lähiajal siia postitan ka (pärast unustasin muidugi salongi tule sisse ja lasin aku kotti )
Uurisin huvipärast lammaritest esi - ja tagastange hindasid...kõikusid 60-160 euro vahel. (esistangel koorub lakk ja üks plastikvõre jupp on ära kukkunud , tagastangel on väike pragu sees)
Lähitulevikus krutin veljed alt ära ja teen puhtaks, võibolla värvin üle ka.
Samuti tahaks üle kontrollida esisilla puksid jms, sest miski annab endast häälekalt märku kui augulisel teel sõita.
Nagu eelmises postis mainitud, üritaks välja vahetada autol originaal kõlarid vähe värskemate vastu. Kõrget helikvaliteeti taga ei aja, aga kuna kuulan palju muusikat, siis vahepeal tahaks volüümi nuppu üle 20 ka keerata nii et ei krabiseks. Keegi võiks jällle natuke kommenteerida seda mõtet.
Maki vahetasin juba suvel korraliku Kenwoodi vastu välja.
Ahjaa, kont vajab ka vist täitmist. Varustus on olemas, aga know-how puudub kustkohast vurtsu sisse lasta.
Lisaks unistan sellest, et saaks selle tagumiku kuidagi madalamale, ilma et peaks madaldus kiti peale jubedalt raha raiskama, samas "lõikamine" ei tundu ka mõistlik lahendus...keegi võiks kommenteerida või lahendusi pakkuda.
Ilmselgelt pole see foorumikülastajale kõige põnevam teema, aga ma ei tea autodest suht mitte midagi, siis oleks ilgelt tore, kui keegi tunneks jõulukuul ennast eriti abivalmina ja viitsiks kommenteerida minu mõtteid.
Aitäh.
Miks see tahumik siis kõrge on? Pikemad vedrud ilmselt paigaldatud?
Kui see selge, siis saab ju õiged alla panna ja saad tagumiku normi.
Postitused: 44
Teemad: 3
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Jään vastuse võlgu selle koha pealt, kuna auto saksast toodud. Ükskord asjatundjama mehega inspekteerisime küll seal ja jõudsime samale järeldusele, aga ootasin veel kolmandat arvamust, aitäh kentq. Paar posti ülevalpool on pildilt näha ka, et jube jeep on ikka.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(13-12-2012, 06:31 PM)Suburban Kirjutas: Jään vastuse võlgu selle koha pealt, kuna auto saksast toodud. Ükskord asjatundjama mehega inspekteerisime küll seal ja jõudsime samale järeldusele, aga ootasin veel kolmandat arvamust, aitäh kentq. Paar posti ülevalpool on pildilt näha ka, et jube jeep on ikka.
Õue vaadata, siis praegu on selle kõrge autoga ju täitsa hea sõita
|