| 
		
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 3 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Mark: Mercedes-Benz C 280 
Väljalaskeaasta: 1995 
Esmane reg : 06/1995 
Esmane reg Eestis : 17.03.2012 
Läbisõit: ~ 	230 000  
Mootor: 2.8 kat (142 kW) 
Värvus: hõbedane 
Lisavarustus: 4x el aknad, el katuseluuk, el tagumised peatoed,6 deckiga cd box, el peeglid soojendusega ja muu tavapärane varustus 
Vead: Iluvigu on päris palju, väikseid täkkeid,mõlke ja kriimustusi jagub ikka üle kere. Silmnähtavat roostet siiski ainult paaris kohas ja ka need on suhtelised pindmised plekid. Tundub et antenn jääb täielikult välja tulemata ja sellest tingitud ka imelikult sitt helikvaliteet läbi kõlarite. CD-d mängib hulga paremini. Aknapesu vedeliku paak lekib.
 
Sõidab,liigub ja käitub igati normaalselt. Mingeid erilisi loginaid ja kolinaid veel ei kostu. Samas ei ole ma eriline autospetsialist ja igat anomaaliat ilmselt kohe tähele ei panekski. Seega igasugused soovitused ja arvamused on vägagi teretulnud.
 
Üldiselt suuri plaane autoga ei ole. Hoiaks teda ilusti korras  ning mingit uber-tuuningut ei hakka korraldama. Kui siis ainult vähe kenam velg kunagi alla panna. Igasugused pakkumised on oodatud.
 
Lisan ka mõned kiiruga tehtud pildid (tulevikus teen paremad)
 ![[Pilt: 62566-DSC_0064.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/62566-DSC_0064.JPG)  ![[Pilt: 96452-DSC_0066.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/96452-DSC_0066.JPG)  ![[Pilt: 74686-DSC_0067.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/74686-DSC_0067.JPG)  ![[Pilt: 77889-DSC_0068.JPG]](http://pildipark.clubmb.ee/pilt/77889-DSC_0068.JPG)  
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 3 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 3 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Pult võtab jube kehvasti, avamiseks pean põhimõtteliselt ukse kõrval seisma ja "sihtima" peegli poole. Patarei vahetamine ei aidanud    
	
	
	
		
	Postitused: 551 
	Teemad: 4 
	Liitus: Nov 2009
	
 Maine: 
2 
	
	
		IR-pult toimibki umbes kuni 3-4 meetrit, ja puldi vastuvõtja on peegli sees.
	 
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
 
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 932 
	Teemad: 20 
	Liitus: Sep 2006
	
 Maine: 
9 
	
		
		
		14-05-2012, 08:33 PM 
(Seda postitust muudeti viimati: 14-05-2012, 09:19 PM  ja muutjaks oli Renkju.)
	
	 
		Kusjuures ma ei tea ühtegi pre-facelift c-klassi, millel pult peeglile suunamatta uksed lukust lahti teeks, endal muidugi Smartkey-ga kõik variandid olnud, aga tuttava c36 tahtis tahavaate peegli pihta sihtimist ning teise tuttava c220 d-ga oli sama teema. 
Saaks ise ka teada, mis värk sellega on, oleks hea teisi abistada    
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 3 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Ma juba mõtlesin et miskit mäda selle puldiga    Aga eks vajab harjumist pigem.  
Täna kostus kerget kolinat, kui rooli vasakule-paremale loksutasin hooga ja augulisema tee peal sõitsin.  
Samuti sooviks teada, kui palju peaks antenn välja liikuma, kui maki käima panen. Praegu tundub et jääb peale esimest juppi seisma.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 3 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Tänu meeletule vastukajale antenni teemal, siis üritasin läheneda teise nurga alt ja võtsin ideeks proovida uut makki. Selle ülesandega tekkis aga kohe probleem, kui üritasin vana makki välja saada. Nimelt on mul kasutada 2 sellist metall lehte mis sinna aukudesse küll sobivad, kuidas maki eemaldamisel mingit abi ei osuta. Veel proovisin juhi jalgade juures oleva vent augu avamisel käega polstri tagant lükata, aga ka see ei õnnestunud. Enam ei oskagi midagi ette võtta...Lisaks lõhkusin 2 nuppu ka ära :/
 
	
	
	
		
	Postitused: 932 
	Teemad: 20 
	Liitus: Sep 2006
	
 Maine: 
9 
	
	
		Proovi läheneda hoopis nii:Maki all on väike panipaik, see on kahe ka kruviga kinni
 Kruvid asuvad kohe ava ülemises servas
 Kui see panipaik eemaldatud, siis lüka uuesti need metall vardad sisse ja proovi siis juba makki ise tagant lükata, peaks oelma parem ligipääsetavus, kui seal õhuavadest
 Kui ikka ei saa, siis ma akrdan, et metall vardad pole päris need, mis maki lukust lahti päästavad.
 
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 3 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Need kruvid ma kruttisin lahti küll ennist, aga ei mõistnud misjaoks see üldse vajalik oli, sest midagi liikuma küll ei hakanud. Aga ega ma seda panipaika ei proovinud loksutada ka. Jõudsin 10 korda närvi minna ja kujutada ette kuidas keegi selle maki sinna jalaga sisse on surunud. Eks homme proovin, loodetavasti saadab mind edu.
 
	
	
	
		
	Postitused: 932 
	Teemad: 20 
	Liitus: Sep 2006
	
 Maine: 
9 
	
	
		See pani paik on tegelikult veel servaga õlemise puit paneeli taga kaa, ehk siis kui ettevaatlikult samust ülemist serva, kus kruvid puidust alla poole painutada, siis saad ka ta välja alles tõmmata.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 3 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Nii, kruttisin panipaiga eest ja üritasin igatmoodi seda makki kaasa aidata sealt tagant aga ei miskit. Makk on nagu kinni keevitatud sinna pesasse ja see vähene liikumine mis toimub on ka kogu armatuuriga mille sees see on. Spetsiaalsed metall-lehed ei aidanud ka mitte midagi, kuigi samade tööriistadega on eemdaldatud samasuguse c klassi makk väga edukalt ja korduvalt. Rage level on jälle põhjas   
Ootan uusi nõuandeid    
	
	
	
		
	Postitused: 1,849 
	Teemad: 20 
	Liitus: Feb 2007
	
 Maine: 
5 
	
	
		Kas kruviga alt ei ole kinni lastud?
	 
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 3 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Seal kaks kruvi oli, keerasin need lahti aga mingit mõju makile ei avaldunud. Pigem sai puitimitatsioon rohkem liikuma.    
	
	
	
		
	Postitused: 932 
	Teemad: 20 
	Liitus: Sep 2006
	
 Maine: 
9 
	
	
		Aga siis ma soovitangi hoopis nii teha, et puitimmitatsioon ka eest tõmmata, näed rohkem, ehk on pealt poolt kruviga kinni pandud.
 Puit immitatsioon(õhuke metallplaat) tuleb siis allapoole tõmmata, siis pääseb ülemine kõrv õhuavade tagan liikuma, ning saad piisavalt palju eemale tõmmata, et vajadusel nuppude juhtmed klambrist lahti päästa.
 Ehk näed siis veel rohkem, mis seal toimub...
 Edu
 
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 3 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Maki lahti kangutamise olen hetkel närvirakkude kokkuhoiu mõttes pausile pannud. Täna aga ilmnes uus kahtlane heli !! 
Nimelt kui annan järsult gaasi sõidu ajal, nii et pedaal on peaaegu põhjas, siis käib kuskil põhja all selline heledam kolks. Rahulikult gaasi andes seda häält ei teki. Maanteel möödasõidule minnes varem seda heli kuulnud ei ole, nüüd aga aina tihedamini. 
 
PS ! Ma ei ole päris kindel kas see on päriselt või ma kujutan seda endale ette, aga samuti maanteel nt möödasõidule kiirendades kogub auto hoo üles, aga mingi hetk hakkab nagu kergelt jõnksutama. Märgatavalt seda tunda ei ole, kuid tekkis kerge kahtlus.
 
Tänan tähelepanu eest, ootan vastuseid    
	
	
	
		
	Postitused: 131 
	Teemad: 4 
	Liitus: Nov 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Piilu üle kardaanitugipukk. Ilmselt seal miskit hapu. 
	 
MB w124 200D 86a 2,0 diisel 53kw helesinine 
 vajadusel tel. 55604444
 
 
	
	
	
		
	Postitused: 310 
	Teemad: 34 
	Liitus: Mar 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Eelmisel aastal kui enda oma sain, siis oli ka kohapealt minnes mingi veider lagin... nagu keegi toksiks midagi.Põhjus: Sai mindud hooldusse ja tuli välja, et rihmapingutusrullik.Sügisel aga ilmnes sarnane, kuid põhja alt tulev heli. Põhjus: terve hunnik pukse jm(nagu eelnevas postituses kardaanitugipukk)
 
 Esimene põhjus on märksa odavam, teisel korral maksis asi juba päris korralikku summat...
 
Volvo S60´11
 
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 3 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Kolina ja toksimise probleemi pole suutnud veel lahendada. Täna ringi sõites andis too kolin endast juba häälekamalt ja tihedamalt tunda. Kui hoog on juba sees siis on kolin väiksem, kui kohalt "kiirendades" . Asi tundub otseselt gaasitamisega seotud olevat, kuna toda kilinatkolinat on kergelt läbi pedaali tunda. (minu väga ebapädev arvamus) 
Veel üks probleem : Kui auto käima panen ja lülitan sisse vastavalt siis kas D või R-i siis auto kergelt nõksutab, kui pidurit peal hoian ja liikumist takistan. Aga see on ainult enne sõitmise alustamist, näiteks foori taga sellist tiksumist ei teki. Pöörded kõiguvad minimaalselt, aga liikumine on selline katkendlik. Any ideas ?
     Täna suutsin siis peale pikka vandumist ja ahastamist siiski maki oma pesast kätte saada. See kinnitus-süsteem oli pärast vaadates imelihtne ja loogiline. Tööriistadeks kaks kirjaklambrit mis olid vastavalt insenerioskustele väänatud ja painutatud    Kui aega on, proovin homme vähe kaasaegsemat makki nende kõlarite külge.
	 
	
	
	
		
	Postitused: 44 
	Teemad: 3 
	Liitus: Jul 2009
	
 Maine: 
0 
	
	
		Noniii....Nädalavahetusel vahetasin ära küünlad ja õli. Õlifiltrit vahetada ei saanud kuna puudus selleks õige võti (selline mis käib filtri peale)
 Sisse läks 7 liitrit poolsünt BP Visco õli, mille ostsin avsk-st Männikult, küünlad said Championsi omad.
 
 Kuna auto endiselt "jukerdab" ja turtsub gaasi andes, siis üritan järgmise nädala jooksul diagnostikasse jõuda, et see viga parandada. Pakutud on erinevaid vigu pritsungitest kuni mingite anduriteni välja. Aga kuna ma ise autoasjade kohapealt suhteliselt teadmatu, siis pole osanud midagi seni ette võtta.
 Keegi äkki soovitab mõnda mõistliku diagnostika kohta ?
 
	
	
	
		
	Postitused: 5,244 
	Teemad: 150 
	Liitus: Nov 2005
	
 Maine: 
20 
	
	
	
	
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu... 
 |