04-08-2012, 11:20 AM
Sorri, ei saa su küsimusest aru.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
MB 300SD '83 W126 - jegesmesh
|
04-08-2012, 11:20 AM
Sorri, ei saa su küsimusest aru.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
04-08-2012, 11:38 AM
said kusagilt teada, et küte vajuba alla. Kas samast kohast rohkem ei saa teada?
Pumbal on rõhuklapp, filter on pumbast kõrgemal...
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
04-08-2012, 01:26 PM
Sesmõttes, et said profiarvamuse, et kütus vajub alla ja asusid selles suunas ka tegutsema...
Kütus nüüd (vist) enam alla ei vaju, aga käima ikka ei lähe... Aga miks see spetsialist vanade diislite ülitavalisest vigade reast ... (hõõgküünlad, starter, aku, lahtised klapid, mootor hõre (silindrid, kolvirõngad, kolvid kulunud, vigane plokikaanetihend), sissepritse moment vale, vänt- ja nukkvõlli omavaheline asend nihkunud, kütust ei ole, leke küttesüsteemis, kütusefilter umbes, vesi küttesüsteemis, enne filtrit on autoomaniku poolt paigaldatud klapp mis ei lase kütust tagasi vajuda ja see klapp on umbes, autodel mil on jämepuhastusfilter on see umbes, etteandepump katki või umbes....jne; tsiteerisin siin vaid üht suvalist diislikontorit...) ...just selle diagnoosi valis, et kütus vajub alla ja miks ta rohkem oma tarkust ei jaga....????
04-08-2012, 04:22 PM
Einoo, seda ma sain ise teada, et küte alla vajub. Alguses lihtsalt kahtlustasin, siis nägin, et põhja alla paagi kohale oli pandud jämefilter. Võtsin tolle sealt ära ja panin uue kapoti alla. Kui etteandepumba küljes vooliku ära võtsin siis oli näha, et ajapikku hakkas pumbast kütet välja ajama. Panin filtri vahele, panin käima, jätsin seisma ja vaatasin palju filtris kütet on. Järgmisel päeval kontrollisin uuesti ja tase oli tõusnud.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
05-08-2012, 12:54 PM
Vaata parem küünlad üle, vblla katkes see viimanegi (või relee) ära, mis veel töötas...
Ja ega sa pumpa omavoliliselt ei näppinud...? See ei ole päris nii, et KSP keerab endale lambist "kütet rohkem peale", siis keerad tagasi ja ehk ongi jälle korras... Ja las see küte seal madalrõhuahelas kõigub rahulikult edasi-tagasi; nagunii lööb etteandepump esimese käivitussekundi jooksul rõhu uuesti üles...
05-08-2012, 01:24 PM
Eks ma vaatan küünlad üle. Pumba olen oma voliliselt nii palju aind näppind, et proovisin teist süütenurka, aga lõpuks panin samasse asendisse tagasi. Aga probleem esines enne seda juba.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
12-08-2012, 02:36 PM
Probleem lahendatud, eelsüüdet ei olnud. Vaatasin juhtmed veel üle ja sain käima. Positiivne uudis oli ikkagi mulle see, et ilma eelsüüteta läks auto ikkagi käima.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
09-09-2012, 05:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2012, 05:42 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Sain lõpuks uued veljed ka endale, panin kohe alla ka ja mulle meeldib. Tulevikus peaks üle värvima, mingi spreiga vist värvitud ja äärt on ka kunagi poleeritud. Tegemist siis 8" laiade 17" velgedega. Peal 225/45 rehvid. Ühte velge alla ei saanud panna kuna rehv oli perses ja ei hoidnud 30 sek ka õhku sees.
Pilti ka :
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
16-09-2012, 12:53 AM
Plaan panna külge, W124 tagumised pidurisadulad kuna praegused jebivad, pidurid jäävad peale. Jama on sellega, et W126 sadulad näevad ägedamad välja siis on ka võimalus, et see jääb ära. Sellisel juhul ostan arvatavasti lihtsalt remontkomplektid ja puhastan ilusti kolvid roostest ära.
Plaan on nüüd Tartust termantiini otsima minna, kas keegi teab kust saab korraliku termantiini mis sobiks kenasti istmete "nahatamiseks"? Kas need kuulsad Kangadzunglid ja Habakanid müüvad midagi head? Mis see kilo- või meetrihind olla võib? Otsin ka kedagi kellel on plaan oma W126 vanarauda viia ja millel on tagaklaasi alumine serv OK, tuleks lõikaks Jõgeva või Tartu kandis küljest ära ja viskaks mõne rubla ka.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
16-09-2012, 01:48 AM
(16-09-2012, 12:53 AM)jegesmesh Kirjutas: Otsin ka kedagi kellel on plaan oma W126 vanarauda viia ja millel on tagaklaasi alumine serv OK, tuleks lõikaks Jõgeva või Tartu kandis küljest ära ja viskaks mõne rubla ka. Foorumist 126 teemasi lugedes tundub see olevat "helesinine" unistus.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
16-09-2012, 11:55 AM
Nii ta kipub olema jah.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
04-10-2012, 04:06 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2012, 04:08 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Keevitust pole, vabu päevi on. Hakkasin siis puitosadega ka tegelema, lakk maha, natuke põletamist ja uus lakk peale. Tegemist pole selle lakiga mis käib auto värvkatte peale, mingisugune puidulakk on mida ema töö juurest tõi. Kui ära kuivab jääb selline imelik matt, aga kui lihvida ja poleerida siis saab läikima küll.
Poleerimata: Üks küsimus on ka, kuidas armatuuri küljest puitosad ära käivad? On nood liimitud või saab kruvikeerajaga teiselt poolt lahti keerata?
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
05-10-2012, 04:48 PM
Ostsin autole ära seisupiduri "täislaksu" ehk siis trossid, klotsid ja vedrud. Täna tellisin veel ära tagum. ketaspiduri klotsid ja pidurisadula rem.komplektid mis peaksid 10. okt. jõudma. Plaan ka uued kettad osta, aga praegu on vaja raha mujale ka paigutada. Need tellin vast järgmine nädal ära.
Ehitamiseks läheb alles siis kui kõik jupid olemas. Esimesi pidureid hetkel pole vaja näppida kuna klotsid ja kettad normaalsed ja pidurdavad väga hästi. Siit ka küsimus, et kuidas kätte saada kinni jäänud tagum. pidurisadula kolbi? Kuna too on ikka päris korralikult kinni siis vist päris suruõhust ei piisa. Kogu piduri jama on siiani läinud maksma 70 eurot, polegi nii hull kui arvasin. Kliendihinnad: tagum. rem.komplektid Bendix 21 eur tagum. ketaspiduri klotsid 9 eur kogu seisupiduri möll 41 eur
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
05-10-2012, 04:51 PM
(05-10-2012, 04:48 PM)jegesmesh Kirjutas: ... Pressid sellesama jalgpiduriga välja. Kui üks on kinni ja paariline kipub enne liikuma, siis paned enne pressimist kammitsaga kinni. Keermelatist saab kenasti teha U-klambri. Kui miskist solidooli on volilt käes, siis võib ka seda voolikuauku keeratud tavotinipli kaudu pressida. Aga pärast on puhastamisega üksjagu tööd.
05-10-2012, 05:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2012, 05:04 PM ja muutjaks oli jegesmesh.)
Mõtlesin küll selle peale, aga ma ei tea miks ma sellele pidama ei jäänud. Arvatavasti nii teengi.
Kuidas ABS pidurite õhutamisega lood on kui õhk ette poole peaks ka sattuma? Olen kuulnud, et see pole nii lihtne või oli see lihtsalt nali. Kuidas kommenteerite?
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
05-10-2012, 05:15 PM
Mina pole pidanud muret tundma. Alguses poolt lasen gravitatsioonil töötada (võtan õhutusnipli ära), kuniks värske kenasti jookseb. Seejärel keeran nipli tagasi ja annan 0,5 bar survet pidurivedeliku anumasse. Mul on selleks tehtud paagikork, millel rehviotsikuga voolik küljes. Nüüd pole muud, kui lased nipli lahti ja lased vedeliku jooksma. Kui mulle enam ei tule, keerad nipli kinni ja eemaldad rõhusüsteemi.
Kaval on panna nipli otsa läbipaistev voolik - määrib vähem ja mullid on paremini näha. Vaata ainult, et anum servani täis on - tagapidurite anum saab oma vedeliku siit ja vaheseina taha ei näe - on hõlbus õhutustamise asemel õhutamisega tegelema hakata...
05-10-2012, 05:54 PM
Tahan ka teha rõhkusüsteemi nagu rääkisid, see pedaali pumpamine on paras trenn. Aga ega midagi, praegu hakkab hull õhutusniplite ja voolikute puhastus ja õlitamine, tervelt tuleb lahti saada.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
05-10-2012, 09:26 PM
osta väike gaasipõleti, lase niplid kuumaks ja tulevad kõik ilusti lahti ei lähe midagi katki ka.
20-10-2012, 06:22 PM
Pidurid on nüüd lõpuks valmis. Kõik niplid ja voolikud tulid ilusti lahti, ei olnud vaja kuuma anda. Kõik kolvid peale ühe tulid ilusti suruõhuga välja, aga ega too üks ka sinna kauaks jäänud. Seisupidurit on vaja veel reguleerida, et ta natuke varem võtaks. Kettad, supportid ja kaitseplekid värvisin mustaks, et rebane ei paistaks ja uued ilusad pidurikettad roostetama ei hakkaks.
Kogu see värk läks maksma kuskil 150€ ja 3 päeva.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
16-11-2012, 07:33 PM
Täna sain oma kauaoodatud jupid ka kätte. Tagaklaas, akna alumine äära, tagatuled, armatuuri kellad, pagasiluuk, valgustusega päiksesirmid, oranzid suunatuled ja palju muud. Mees tõi peaaegu terve Mercedes-Benz sisu mulle. Igasugused liistud, tagumised uksepolstrid jpm jäävad üle kuna on SEL'i omad.
Hakkan homme asju sorteerima ja vaatan mida otseselt vaja ei ole, siis lähevad vast müüki.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|