036 Unknown 240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATOR 291 AIRBAG FOR FRONT PASSENGER
300 Unknown 304 ODDMENTS TRAY, FRONT WITH SOCKET 404 MULTI-CONTOUR SEAT, FRONT LEFT 420 AUTOMATIC TRANSMISSION 4-GEAR 440 TEMPOMAT (CRUISE CONTROL) 515 MB RADIO CLASSIC WITH TRAFF. MESS., RDS 541 DOUBLE ROLLER BLIND USD.AS LUGG.AND PASSENG. GUARD 550 TRAILER COUPLING 570 FOLDING ARMREST, FRONT 580 AIR CONDITIONING 584 ELECTRIC WINDOW LIFTER, 4-WAY, V 124, 6-WAY
591 Unknown 620 AIR POLLUTION CONTROL 873 SEAT HEATER FOR LEFT AND RIGHT FRONT SEATS 885 HIGHTEN THEFT PROTECTION
269 Unknown
001 Unknown
Esmane reg. 08.01.1996 ehk selle kere viimane tootmisaasta
automaat (4-käiguline)
tumeroheline metallik 269
must/hall riidesisu (isale poleks nahk meeldinudki)
Ls: 327.000km
konditsioneer
kesklukk (2 puldiga originaalvötit)
4x el. aknad
2x el. peeglid koos soojendustega
2x istmesoojendused
ortopeediline juhiiste (harvaesinev lisa-vähemalt diislil)
püsikiirusehoidja
terve
vigadest saan sulle saladust avada et käigukast oli remonditud mitu aastat tagasi ja praegu hakkasid problemiid jälle , kui ta pole vahetanud kasti !
Seda ta rääkis jah et vist 2. käik libiseb veidi ja et oli remontinud mingis oskamatus kohas kuid samas esmasöidul nagu ei häirinud. Eks kui hullemaks läheb peab R129 juurde aja kirja panema.
Miks punktidel "vead" ja "plaanis" ainult üks kattuvus on (iste), seevastu selle asemel, et kõik vead korda teha, on nimekirja tekkinud mingid beckerid ja valuveljed, mille puudumine ei olnud viga....>?
P.s. Teen selle juhiistme korda kui vaja, auku näha ei jää. 60€.
Olles lugenud teemaalgataja CL600 teemat ja mis summad tal kulusid remondile siis usun, et punkti "Vead" all olevad asjad saavad kindlasti likvideeritud. Aga eks ta oskab ise piisava selgituse anda, kui vaja
Huvitav, kas tegu on ühega viimastest? Lõppes ju selle kere tootmine 1996 esimesel poolel...
Kliima vajab kindlasti täitmist. Tõsi, enne seda tasuks ikka survetest ja vaakumkuivatus teha (aga seda tead ju isegi...). Nii vana masinaga mine ikka Üllari juurde, need tänapäevased "täitjad" ei mõista arvutita süsteeme...
Ära siis unusta, et turbomootor tahaks kord nädalas ikka kepse sirutada - muidu teeb tahm umbsõlme pesa... Kui vanemad sõidavad tasa ja targu, peab seda tegema iganädalase hoolduse raames.
Doppelrollo liigub korralikult? Kinnitused luugile on terved? Pildil on maha lastud (ilmselt träni varjamiseks)...
Tume auto musta sisuga on üsna soe kogemus suvel... Õnneks riie ei põleta.
Istmesoojendused riidesisul on harvaesinev (kuid talvel ülimõnus) lisa.
Käigukasti libisemine on halb märk, kuid see kast on lihtsalt reguleeritav. Meil on isegi teema selle kohta olemas... Aga enne kontrolli õli olemasolu...
13-06-2012, 06:43 PM (Seda postitust muudeti viimati: 13-06-2012, 06:45 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Hetkel kiire elu jalgpallilainel kuid eilse 12.06.2012 seisuga sai tehtud 327.000km peal Õle tänaval (töökoja nime ei mäleta kuid korralik puhas koht) õli- ja filtrivahetus ja pandud sama õli mis varem oli ehk Mobil 1 10W-40 poolsünt 7L (3.90eur/l). Mis tundub aga veidi palju kuna õlivarras näitas ca 5mm üle maxi-kas see on väga hull? Samuti vahetatud õhufilter.
Kokku 54eur.
Kastis käivad käiguvahetusega üpris karmid jõnksud/paugud kui gaasi peal hoida-vähemalt ülesvahetusel. Samas kui enne käiguvahetust gaas maha võtta siis pole käiguvahetust tundagi.
Kast peaks olema siis VIN-i järgi vana neljane: 722 434 03 918 408
Toodeti vist kuni 02.1996.
Konditsioneeril pidavat mingi anduri ära vahetama-olevat muidu täidetud. Eks peab millalgi jah Üllari juurde minema.
Stihl-jätan pakkumise meelde kuna koos õhkpatjatega sama värvi korralikku juhiistet leida vist pea võimatu.
(13-06-2012, 06:43 PM)nostromo Kirjutas: Kastis käivad käiguvahetusega üpris karmid jõnksud/paugud kui gaasi peal hoida-vähemalt ülesvahetusel. Samas kui enne käiguvahetust gaas maha võtta siis pole käiguvahetust tundagi.
Kast peaks olema siis VIN-i järgi vana neljane: 722 434 03 918 408
Kindel et vaakum ühendused korras? Pumba küljes regulaator, mis kasti küljes olevale vaakum modulaatorile vaakumit doseerib. Kui kusagil leke, siis vaakumit modulaatorisse ei jõua ja vahetab pauguga. Põhjagaasiga vahetused OK?
Esmane registreerimine ei võrdu tootmisaasta, aga uue tüübi neli on küll. Kas ka tootmisaasta 1996?
19-06-2012, 05:14 PM (Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2012, 09:43 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Põhjagaasiga pole veel eriti proovinud vahetada. Tootmisaasta kohta ei oska öelda.
Eile sai siis 5tk (1 varurattale) AMG STYLE II MONOBLOCK 15"x7" ET37 W202 C-klassi originaalvelge ostetud (toodetud 1992+1993) millele saaks praegused 195 / 65 / 15 DUNLOP M+S originaalmõõdus rehvid ümber tõsta et jääks Tallinna pommiaukudes võimalikult pehme.
(19-06-2012, 05:14 PM)nostromo Kirjutas: ...
Eile sai siis 5 AMG 15"x7" originaalvelge ostetud millele saaks praegused 195 / 65 / 15 originaalrehvid ümber tõsta et jääks Tallinna pommiaukudes võimalikult pehme.
Kui tegu ei ole just eriti kumerate külgedega rehvidega, siis jääb 195 rehvi korral 7" velje serv väljapoole - äärekivid kraabivad ära. Ära küsi, kust ma seda tean...
Paugutav kast lõhnab vaakumiprobleemi järgi. Kontrolli kõigepealt voolikute seisu.
5 mm üle on palju. Samas, kui käib ja õli vahtu ei peksa, siis pole vast hullu.
Väidetavalt võib 10 mm üle täitmise korral vänt õliga kokku puutuda...
20-06-2012, 09:47 PM (Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2012, 09:49 PM ja muutjaks oli nostromo.)
Eks neil ostetutelgi olid ääred vähem-rohkem kriibitud kuid hetkel nende taastamiseks ei soovi rohkem kulutada kuna läheks kallimaks kui veljed ise maksid.
Täna sai ka MB originaal ALPINE AUDIO 10CD MF2199 eemaldatava paneeliga CD-makk ostetud. Nüüd vaja leida kes hetkeloleva JVC CD-maki korralikult välja vahetaks-soovitused oodatud.
Taga siis 2 x 8-PIN + 1 x 3-PIN (vist CD-vahetaja ehk pole vaja) + raadiootsik + 10A kaitse.
Kellel identne (soovitavalt ka ortopeediline ja veel parem kui ka kustutiga) korralik ilma aukudeta ja kulumata juhiiste siis sooviks isa omaga välja vahetada + annaks vaheraha.
Pilt enda istmest millel hetkel katteks lambanahk.
07-11-2012, 02:02 AM (Seda postitust muudeti viimati: 07-11-2012, 02:24 AM ja muutjaks oli nostromo.)
2 väikest kuid äärmiselt tüütut viga veel tekkinud:
1) Armatuuri ja keskkonsooli valgustus mõnel korral põleb ja mõnel korral ei põle-külmjoode?
2) Juhi ja kõrvalistuja turvavööde pingutid ehk need mis peaks vöö pessa tagasi tõmbama ei tööta-vaid mitmekümne lühikese sikutamise/sissesurumisega läheb tagasi oma pessa-mingi vedru väsinud?
Ja oskab keegi öelda kas talle 17" x 8" ET37 veljed koos 225 / 45 / R17 rehvidega mahuvad? Originaalvedrud ehk auto üsna kõrgel. Tahaks suvekomplektiks.
(07-11-2012, 02:02 AM)nostromo Kirjutas: Ja oskab keegi öelda kas talle 17" x 8" ET37 veljed koos 225 / 45 / R17 rehvidega mahuvad? Originaalvedrud ehk auto üsna kõrgel. Tahaks suvekomplektiks.
Mahuvad vabalt, ise sõidan samade näitajatega. Hetkel isegi väiksel C`l samad mõõdud, ET vaid 35.
Kinnitan Hentsi fakti ka omalt poolt. Endalgi 200D-l 17x8" veljed, ET 37 ja rehvid täpselt sama mõõduga ning auto üsna kõrge, kannatab isegi kõvasti madalamaks lasta
(07-11-2012, 02:02 AM)nostromo Kirjutas: 2 väikest kuid äärmiselt tüütut viga veel tekkinud:
1) Armatuuri ja keskkonsooli valgustus mõnel korral põleb ja mõnel korral ei põle-külmjoode?
2) Juhi ja kõrvalistuja turvavööde pingutid ehk need mis peaks vöö pessa tagasi tõmbama ei tööta-vaid mitmekümne lühikese sikutamise/sissesurumisega läheb tagasi oma pessa-mingi vedru väsinud?
Ja oskab keegi öelda kas talle 17" x 8" ET37 veljed koos 225 / 45 / R17 rehvidega mahuvad? Originaalvedrud ehk auto üsna kõrgel. Tahaks suvekomplektiks.
vaheta valgustuse regulaatori mis asub spidomeetri peal
Armatuuri ja keskkonsooli valgustugevust saab reguleerida odomeetri nullimisnuppu keerates. Seal on reostaat, mis kipub ära kuluma. Minul põleb valgustus ainult nupu ühes kindlas asendis, kogu ülejäänud vahemik on ära kulunud. Proovi seda nuppu hästi vaixelt edasi tagasi krudida, kuni valgustus põlema jääb.
Turvavöödega mul sama jama, aga ma ise kahtlustan, et vööde servad on karedax kulunud ja vöö ise ei libise enam korralikult tagasi. Ega seal sel juhul muud varianti pole kui vööd välja vahetada.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!