29-01-2012, 04:18 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-10-2014, 09:41 PM ja muutjaks oli väikemees.)
Mark: Mercedes-Benz E 430, AVANTGARDE
Väljalaskeaasta: 1999 kevad
Värvus: must metallik, rohelise teraga
Läbisõit: 445000 km.
Võimsus: 205 KW -279HP/ 5750 p./min.
Pöördemoment: 400Nm/ 3000-4400 p./min.
Mootori valem: 4.3 V8
Pikkus: 479,5 cm
Tühimass: 1650 kg
Osaline allikas: http://www.mercefreaken.com/modellene/210/e430.htm
Lisavarustus:
Hakkame eest tulema:
Parkimisabi ees/taga, xenon lähituled, vihmasensor, isetumenevad peeglid, klaasist katuseluuk, puit/nahk rool(mäluga), kiirustundlik roolivõimendi, püsikiiruse hoidja, kiiruse piiraja(LIM), garaaziukse avaja, kohandatav alarm(näiteks jätsid ämma autosse või pukseerimiseks,laevasõit), el. aknad 4x, BOSE stereo(kassett, CD-box), navigatsioon(nooltega juhendav), kliimaautomaatik, nahksisu, mäludega istmed ees(ortopeedilised), istmesoojendused ees 2x, käetugi ees(käetoe laekas jahutuse võimalus)/ käetugi taga(topishoidjatega),suusakott, elektriline ruloo tagaaknale, salongist avamise võimalusega pagasiluuk, teisaldatav konks.
Lisaks:
Toiduna tahab saada bensiin E98-t, suvel veereb 17" velgedega, talvel 16" velgedega, mõlemal komplektil on loomulikult ka rehvid peal.
Kütusekulu on normaalne, mercefreaken.com andmetel keskmine 11,3 L/100km on täiesti reaalselt saavutatav.
Auto pärit väikese kõrvalpõikena siit samast MB Klubist http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=20072
Seisukord:
Ostetud sai auto 2011 aasta juuli lõpus. Vahetusse läksid kohe rehvid ja aku. Vahetatud sai ka tagumised pidurid ja tagasilla padjad(Lesven OÜ) Esimese 1000 km läbimisel selgus õlikadu ja lihtne matemaatika näitas, et probleem on odavam lahendada, kui pidevalt õli juurde valada.
Suvi hakkas lõppema ja puhkus läbi saama. See oli hea aeg jätta auto hooldusse. Priit, Hotell Trapp-i taga oli kõige lähem ja sai antud talle "vabad käed". Vahetusse läksid klapisääretihendid, termosidur, veepump, jahutsuvedelik sai uus. Lisaks esimine vasak rattalaager, mõned jupid esisillas ja mõned jupid tagasillas. Üle sai vaadatud ka kõik pidurisadulad.
Detsember 2011: Talveks sai ostetud 16" veljed ja sinna naastrehv peale. Ees ootas sõit Leedu, Vilnius. See oli piisavalt pikk reis, et vaadata auto veel korra kriitiliselt üle ja teha mis vaja. Vahetatud sai tagumine parem lambdaandur, mis mootoritule põlemisega juba varasemalt märku andis. Järmine samm oli Silberautosse ja aeg tegeleda esimeste piduritega, pluss uus piduriõli. Nüüd seal ilusti kirjas läbisõit, mis tulevikus vajadusel kontrollitav.
Prorehv sai käidud sillastendis ja selgus, et...
Mis on vaja teha, 2012a.:
... et tuleb vahetada tagasillas ühed vardad, koos kinnituspoltidega( reguleervardad vist). Kuna ühel pidurisadulal murdus nippel ära, siis tuleb ka sellega tegeleda, et lasta viimane piduritoru vanast õlist tühjaks.
Antenni kate/korpus vahetada- tüütu tegeleda pisiasjadega.
Salong tahab puhastamist ja nahk korralikku hooldust, rool vajaks uut nahka. Vaatab kuidas läheb, kuid tundub, et võiks ka käigukangi nupule ja esimesele käetoele uue nahk katte anda. Tagumine käetugi tahab lammutamist, ei tule topsihoidjad välja ja käetugi toetub vastu istet. Suusaluugil on kott puudu, selle võiks ka kusagilt leida. Lisaks ei tööta tagumised aknatõstukid, nuppudel ei ole ka valgust, näis mis sealt tuleb.
Põhi tahaks korrosiooni kaitset ja karter tahaks kaitseks ühte pikemat tugevat katet(võibolla siiski piirdume plastikuga).
Võibolla tuleb tegeleda ka varsti xenon tuledega, nimelt üks ei taha kohe esimese korraga põlema minna, kuid loodame asjade ise paranemisele
PTS ehk parkimisabi- seda ei ole! Kuid sellele tundub juba lahendus ligidal. Sensorid olemas, vaja vaadata mis on veel juurde vaja.
Ja siis... Peale pisiasjade tuleks suveks mõeldud veljed üle värvida.
Pildid:
Väljalaskeaasta: 1999 kevad
Värvus: must metallik, rohelise teraga
Läbisõit: 445000 km.
Võimsus: 205 KW -279HP/ 5750 p./min.
Pöördemoment: 400Nm/ 3000-4400 p./min.
Mootori valem: 4.3 V8
Pikkus: 479,5 cm
Tühimass: 1650 kg
Osaline allikas: http://www.mercefreaken.com/modellene/210/e430.htm
Lisavarustus:
Hakkame eest tulema:
Parkimisabi ees/taga, xenon lähituled, vihmasensor, isetumenevad peeglid, klaasist katuseluuk, puit/nahk rool(mäluga), kiirustundlik roolivõimendi, püsikiiruse hoidja, kiiruse piiraja(LIM), garaaziukse avaja, kohandatav alarm(näiteks jätsid ämma autosse või pukseerimiseks,laevasõit), el. aknad 4x, BOSE stereo(kassett, CD-box), navigatsioon(nooltega juhendav), kliimaautomaatik, nahksisu, mäludega istmed ees(ortopeedilised), istmesoojendused ees 2x, käetugi ees(käetoe laekas jahutuse võimalus)/ käetugi taga(topishoidjatega),suusakott, elektriline ruloo tagaaknale, salongist avamise võimalusega pagasiluuk, teisaldatav konks.
Lisaks:
Toiduna tahab saada bensiin E98-t, suvel veereb 17" velgedega, talvel 16" velgedega, mõlemal komplektil on loomulikult ka rehvid peal.
Kütusekulu on normaalne, mercefreaken.com andmetel keskmine 11,3 L/100km on täiesti reaalselt saavutatav.
Auto pärit väikese kõrvalpõikena siit samast MB Klubist http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=20072
Seisukord:
Ostetud sai auto 2011 aasta juuli lõpus. Vahetusse läksid kohe rehvid ja aku. Vahetatud sai ka tagumised pidurid ja tagasilla padjad(Lesven OÜ) Esimese 1000 km läbimisel selgus õlikadu ja lihtne matemaatika näitas, et probleem on odavam lahendada, kui pidevalt õli juurde valada.
Suvi hakkas lõppema ja puhkus läbi saama. See oli hea aeg jätta auto hooldusse. Priit, Hotell Trapp-i taga oli kõige lähem ja sai antud talle "vabad käed". Vahetusse läksid klapisääretihendid, termosidur, veepump, jahutsuvedelik sai uus. Lisaks esimine vasak rattalaager, mõned jupid esisillas ja mõned jupid tagasillas. Üle sai vaadatud ka kõik pidurisadulad.
Detsember 2011: Talveks sai ostetud 16" veljed ja sinna naastrehv peale. Ees ootas sõit Leedu, Vilnius. See oli piisavalt pikk reis, et vaadata auto veel korra kriitiliselt üle ja teha mis vaja. Vahetatud sai tagumine parem lambdaandur, mis mootoritule põlemisega juba varasemalt märku andis. Järmine samm oli Silberautosse ja aeg tegeleda esimeste piduritega, pluss uus piduriõli. Nüüd seal ilusti kirjas läbisõit, mis tulevikus vajadusel kontrollitav.
Prorehv sai käidud sillastendis ja selgus, et...
Mis on vaja teha, 2012a.:
... et tuleb vahetada tagasillas ühed vardad, koos kinnituspoltidega( reguleervardad vist). Kuna ühel pidurisadulal murdus nippel ära, siis tuleb ka sellega tegeleda, et lasta viimane piduritoru vanast õlist tühjaks.
Antenni kate/korpus vahetada- tüütu tegeleda pisiasjadega.
Salong tahab puhastamist ja nahk korralikku hooldust, rool vajaks uut nahka. Vaatab kuidas läheb, kuid tundub, et võiks ka käigukangi nupule ja esimesele käetoele uue nahk katte anda. Tagumine käetugi tahab lammutamist, ei tule topsihoidjad välja ja käetugi toetub vastu istet. Suusaluugil on kott puudu, selle võiks ka kusagilt leida. Lisaks ei tööta tagumised aknatõstukid, nuppudel ei ole ka valgust, näis mis sealt tuleb.
Põhi tahaks korrosiooni kaitset ja karter tahaks kaitseks ühte pikemat tugevat katet(võibolla siiski piirdume plastikuga).
Võibolla tuleb tegeleda ka varsti xenon tuledega, nimelt üks ei taha kohe esimese korraga põlema minna, kuid loodame asjade ise paranemisele
PTS ehk parkimisabi- seda ei ole! Kuid sellele tundub juba lahendus ligidal. Sensorid olemas, vaja vaadata mis on veel juurde vaja.
Ja siis... Peale pisiasjade tuleks suveks mõeldud veljed üle värvida.
Pildid: