Teema hinnang:
  • 2Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB E300TurboDiesel W124 '94 - Alkohoolik
#81
lisan ka mõned pilidid siis mis küll tehtud kaua ega tagasi aga kõige hiljutisemad!

[Pilt: dsc0788v.jpg]
[Pilt: dsc0790s.jpg]
[Pilt: dsc0792u.jpg]
[Pilt: dsc0793n.jpg]
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#82
(03-10-2011, 04:52 PM)Alkohoolik Kirjutas: seal üks STOP asi aind ongi ja see ka et kas see peab siis täiesti lahti olekus olema või kuidas see olema peab?
seda tahaks ikkagi teada


ja ka mind ka huvitama hakkanud E500 varianti mersud,(osta teisena ja jätta see ka alles)
kas keegi oskab öelda palju E500-l kapoti all ruumi on, näiteks turbode jaoks? kas mahub või on mõtekam mingi ©E 320 Rida kuuene või hoopis 560 SEC vms sellejaoks rohkem?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#83
anyway täna sai ka DRL peale ostetud ümmargused 4x1w LEDid
ise lähevad põlema ja lähikatega kustuvad ära, kuna soomes ei pea gabariidid põlema hea sõita ei pea mõtlema aga
kui õieti mäletan siis kas on see tõsi et ka eestis ei pea enam gabariidid koos päevatuledega põlema???
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#84
Icon_question
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#85
kas tõesti nüüd keegi ei oska aidata?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#86
(17-10-2011, 06:29 PM)Alkohoolik Kirjutas: kas tõesti nüüd keegi ei oska aidata?


Liiklusseaduse või turbo abi vaja?
Vasta
#87
(18-10-2011, 08:22 AM)stihl Kirjutas:
(17-10-2011, 06:29 PM)Alkohoolik Kirjutas: kas tõesti nüüd keegi ei oska aidata?


Liiklusseaduse või turbo abi vaja?

ma küll otsisin ise ka seda et ei pea päevatuledega ääretuled ja numbrituled põlema asja aga ei leidnud seda kongreetset artiklit mis teie andsite, Tänud teile Smile

kunagi tuleb ka pilte ,

ja turbode poolepealt tahaks ka teada jah,
plaan nagu nn nomdeagi, mingi selline pühapäeva auto teha kunagi mis 0-100 on 4-5 sek ja vbla noh võimalikult väike, ja kuna ma ise suur Mercedes-Benz fänn siis mõtlen millist autot võtta et millel on kapoti all palju ruumi nagu turbodega mängimiseks, kas w124 E400/420/500, w126 mingi 5 liitrisega ja rohkem või W140 üldse mingi S500/600 vms
oleks tore kui keegi oskaks aidata sellega? Smile
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#88
ja nii palju ka oskan öelda et auto on 3500 euriga müügis
,aga kuna ise olen soomes ja auto on eestis siis kellel
huvi see andku kirjaga postkasti teada
ja saate numbri kellekäest saab autot näha(minu onu)ei jaga väga avalikult
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#89
väike update. ülejärmine nädal lähevad mootori ja käigukasti õlid vahetusse.
ja auto ikka müügis, viin tallinna kanti müügile sest seal ma pakun on rohkem huvilisi kui võrumaa kandis,
seekord eestis ära käin siis täpsustan teid igasuguste asjadega,
privaatsõnumiga saab uurida autokohta, kel soovi, hind jääb samaks 3500 aga tingimusvõimalus ka olemas, kellel kindel ostusoov ja raha olemas sellel rohkem võimalik tingida, aga on oma miinimum milleta ära ei anna,
mootor ja käigukast siiski laitmatus korras, viimane kord kui kütusekulu sai mõõdetud siis sain paagitäiega(ca.70l) sõita uskumatult üle 1000km. ja sellest 70% sai linnas sõidetud, soomes soomekütusega ja veel linnas sõites tuli pmts 8-9l sajale
isiklikult öeldes väga kahju oleks seda autot ära anda aga ainuke põhjus miks müün on see et sellel pole turbot, ehk liiga uimane võrreldes bensiini või turbo mootori kõrval, selles suhtes endale ei meeldi kui näiteks vend läheb 1.9l 74kw turbodiisliga täiega ees ära,
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#90
(06-11-2011, 09:39 PM)Alkohoolik Kirjutas: väike update. ülejärmine nädal lähevad mootori ja käigukasti õlid vahetusse.
ja auto ikka müügis, viin tallinna kanti müügile sest seal ma pakun on rohkem huvilisi kui võrumaa kandis,
seekord eestis ära käin siis täpsustan teid igasuguste asjadega,
privaatsõnumiga saab uurida autokohta, kel soovi, hind jääb samaks 3500 aga tingimusvõimalus ka olemas, kellel kindel ostusoov ja raha olemas sellel rohkem võimalik tingida, aga on oma miinimum milleta ära ei anna,
mootor ja käigukast siiski laitmatus korras, viimane kord kui kütusekulu sai mõõdetud siis sain paagitäiega(ca.70l) sõita uskumatult üle 1000km. ja sellest 70% sai linnas sõidetud, soomes soomekütusega ja veel linnas sõites tuli pmts 8-9l sajale
isiklikult öeldes väga kahju oleks seda autot ära anda aga ainuke põhjus miks müün on see et sellel pole turbot, ehk liiga uimane võrreldes bensiini või turbo mootori kõrval, selles suhtes endale ei meeldi kui näiteks vend läheb 1.9l 74kw turbodiisliga täiega ees ära,

Kas kickdowni tegid korda? Kunagi Võru autoaiast tuttav soovis seda osta, tegime siis proovitiiru ja selgus et käigukast oli nö vigane, uimane ning KD ei toimetanud üldse. Vb on hetkel sama olukord, ei imesta kui volkarilt nii lihtsalt põske saad Eusa_dance
setud sõitsid seciga
Vasta
#91
(06-11-2011, 11:46 PM)ralak Kirjutas: Kas kickdowni tegid korda? Kunagi Võru autoaiast tuttav soovis seda osta, tegime siis proovitiiru ja selgus et käigukast oli nö vigane, uimane ning KD ei toimetanud üldse. Vb on hetkel sama olukord, ei imesta kui volkarilt nii lihtsalt põske saad Eusa_dance

kõrgematel pööretel vähe äkilisemalt vahetab käike, ja kui paned D pealt 3 peale siis paneb ikka suht kiiresti tolle käigu,ükskord talvisel ajal möödaminnes lükkasin ka d pealt 3 peale ja ja vahetas nii kiiresti et tõmbas külje ette et ei jõudnud pöördeid nii kiiresti üles võtta mootor,
muidu kui lappi põhja litsud siis ikka vahetab küll väiksema käigu,
ja vahepeab ei pea sinna lülitini jõudmagi ja paneb väiksema käigu,
nii äkilistel sõitudel vahetab aind äkilisemalt käike aga kui rahulikult sõita siis pmts pole tundagi käiguvahetust.

muidugi küsimus selline et volksul käigukast nii et nagu litsudkaasi siis pöörded 3k peale ja nii kiirendab kuni kõrgemat käiku vaja aga mersul onpmts nii et näiteks 2 k pealt hakkad kiirendama ssiis lähevad pöörded koguaeg suuremaks et kas ongi see käigukast selline või peaks see ka teistmoodi käituma ikka ?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#92
(07-11-2011, 08:30 PM)Alkohoolik Kirjutas:
(06-11-2011, 11:46 PM)ralak Kirjutas: Kas kickdowni tegid korda? Kunagi Võru autoaiast tuttav soovis seda osta, tegime siis proovitiiru ja selgus et käigukast oli nö vigane, uimane ning KD ei toimetanud üldse. Vb on hetkel sama olukord, ei imesta kui volkarilt nii lihtsalt põske saad Eusa_dance

kõrgematel pööretel vähe äkilisemalt vahetab käike, ja kui paned D pealt 3 peale siis paneb ikka suht kiiresti tolle käigu,ükskord talvisel ajal möödaminnes lükkasin ka d pealt 3 peale ja ja vahetas nii kiiresti et tõmbas külje ette et ei jõudnud pöördeid nii kiiresti üles võtta mootor,
muidu kui lappi põhja litsud siis ikka vahetab küll väiksema käigu,
ja vahepeab ei pea sinna lülitini jõudmagi ja paneb väiksema käigu,
nii äkilistel sõitudel vahetab aind äkilisemalt käike aga kui rahulikult sõita siis pmts pole tundagi käiguvahetust.

muidugi küsimus selline et volksul käigukast nii et nagu litsudkaasi siis pöörded 3k peale ja nii kiirendab kuni kõrgemat käiku vaja aga mersul onpmts nii et näiteks 2 k pealt hakkad kiirendama ssiis lähevad pöörded koguaeg suuremaks et kas ongi see käigukast selline või peaks see ka teistmoodi käituma ikka ?

No siis kast jebib endiselt samamoodi, see käigukangi manuaalselt näppimine ei näita midagi, kõik funktsioonid peavad läbi gaasipedaali toimima. Järsk käiguvahetus on tavaliselt kulumise (võimalik et ka vale kasti reguleeringu) tagajärg. Kui näiteks 60km/h gaas põhja lajatada, kas paneb 2 v 3-käigu sisse ehk kas mootor läheb keskmiselt või täiega pöördesse?



setud sõitsid seciga
Vasta
#93
minu arust viskas keskmiselt..
siis vist polegi mõttet äkki myya seda. nkn seda hinda vist siis ei saa ju..

pigem siis vist äkki aitate mis tegema peab et parandada vms?
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#94
Siis on ikka täitsa suss, see 74kW on ka ju paras tigu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#95
(07-11-2011, 09:55 PM)Alkohoolik Kirjutas: minu arust viskas keskmiselt..
siis vist polegi mõttet äkki myya seda. nkn seda hinda vist siis ei saa ju..

pigem siis vist äkki aitate mis tegema peab et parandada vms?

Müüki võid alati proovida, you never know... Big GrinD
Olen neid vanemaid mersusid kõvasti pidada ja proovida saanud, poolpiduse kasti tunneb kohe esimestel meetritel ära. Alati ei pruugi see kõige hullemat tähendada, kap.rem vms, võib piisata õlivahetusest, mis oleks justkui elementaarne nagunii ning see sul ka plaanis on juba. igaks juhuks tseki üle veel kickdowniga seotud vooluteed ehk siis juhtmed, vabalt vb seal mingi kamm vahel olla.


setud sõitsid seciga
Vasta
#96
eks ma annan teada kui õli vahetatud.
aga äkki oskab keegiveel selle kasti regul. trossi asukohtadega aidata,ja keeramistega.voi on liiga riskantne seda ise näppida?
ja kas pmts 90ga soites peaks ka ju ikka väiksemakäigu panema kui KDni vajutad?(mul ei pane)
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
#97
Kd peab jah viskama käiku alla. Olen ise proovind maanteel kui 80 km/h olen põhja vajutand nii et lüliti rakendub viskab kaks käiku alla isegi. St. läheb teise käigu peale. Minul on küll bensukad aga eeldan et Kd töö ka diislil sama. Minul on ka E ja S asend.( Diilitel seda ei ole näinud) E asendis venitab koguaeg isegi kui rohkem sõkud ikka venitab, siis päästab ainult KD. Aga S asendis on kuidagi perum kuskil üle poole pedali vajutades vahetab ühe käigu alla.

Seda peaks ju ka kohapealt võttes tunda olema muidu läheb teisega aga kui vajutad põhja nii et lülitus ka toimub siis peab statrima esimesega. Välja arvatud näiteks minu SL. See stardib kogu aeg esimesega.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#98
KD sunnib käigu alla niipalju, kui kannatab. Enamasti 3. peale, kuid kuni 70 võiks ka 2. pakkuda (tõsi, vaid korraks).

Trossi pingusega määrad, kui vara kast üles vahetab. Mida pingumal on tross, seda kaugemale pedaali vajutada tuleb, enne, kui käik üles vahetatakse. Lõpuni pingutatud trossiga jääbki 3. peale (või vähemalt lõpevad enne OM602 pöörded) ja lõdva trossiga vahetab 4. juba 40 pealt ning alal ilma KDta ei vahetagi.
Vasta
#99
(08-11-2011, 05:23 PM)siimruz Kirjutas: Kd peab jah viskama käiku alla. Olen ise proovind maanteel kui 80 km/h olen põhja vajutand nii et lüliti rakendub viskab kaks käiku alla isegi. St. läheb teise käigu peale. Minul on küll bensukad aga eeldan et Kd töö ka diislil sama. Minul on ka E ja S asend.( Diilitel seda ei ole näinud) E asendis venitab koguaeg isegi kui rohkem sõkud ikka venitab, siis päästab ainult KD. Aga S asendis on kuidagi perum kuskil üle poole pedali vajutades vahetab ühe käigu alla.

Seda peaks ju ka kohapealt võttes tunda olema muidu läheb teisega aga kui vajutad põhja nii et lülitus ka toimub siis peab statrima esimesega. Välja arvatud näiteks minu SL. See stardib kogu aeg esimesega.

alla viskab kyll kui kdni vajutada aga yle 80olles enam ei viska.

käiguvahetusr oskan ka niipalju öelda et ykskõik kuidas stardin kokku saan ikka4 käiku. vaikselt startides on nn1käik 2sec sees aga kui lapp põhja siis lähebmingi 30 sellega. mul isegi yks video kus mul käigukangi asend on 2 peal ja sellega jookseb ~90 sisse. yritan kohe lisada ka

Video siin siis
Mercedes-Benz E250CDi 4Matic '13
Mercedes-Benz E350d 4Matic '17
Mercedes-Benz E220d 4Matic '17
Mercedes-Benz C220d 4Matic '19

Rule #6: Never say you're sorry. It's a sign of weakness.
Vasta
(08-11-2011, 06:11 PM)Alkohoolik Kirjutas:
(08-11-2011, 05:23 PM)siimruz Kirjutas: Kd peab jah viskama käiku alla. Olen ise proovind maanteel kui 80 km/h olen põhja vajutand nii et lüliti rakendub viskab kaks käiku alla isegi. St. läheb teise käigu peale. Minul on küll bensukad aga eeldan et Kd töö ka diislil sama. Minul on ka E ja S asend.( Diilitel seda ei ole näinud) E asendis venitab koguaeg isegi kui rohkem sõkud ikka venitab, siis päästab ainult KD. Aga S asendis on kuidagi perum kuskil üle poole pedali vajutades vahetab ühe käigu alla.

Seda peaks ju ka kohapealt võttes tunda olema muidu läheb teisega aga kui vajutad põhja nii et lülitus ka toimub siis peab statrima esimesega. Välja arvatud näiteks minu SL. See stardib kogu aeg esimesega.

alla viskab kyll kui kdni vajutada aga yle 80olles enam ei viska.

käiguvahetusr oskan ka niipalju öelda et ykskõik kuidas stardin kokku saan ikka4 käiku. vaikselt startides on nn1käik 2sec sees aga kui lapp põhja siis lähebmingi 30 sellega. mul isegi yks video kus mul käigukangi asend on 2 peal ja sellega jookseb ~90 sisse. yritan kohe lisada ka

Video siin siis

Kõik on õige, 3,0 24V diislid ja 2,5/3,0 turbodiislite kastid stardivad samuti 1-ga, alaliselt, saabki 4-käiku üles lugedes.
Süvene ikka KD lüliti olukorda. 90 pealt kindlasti ja ka ilmselt 110-120 pealt peaks see kast veel korra alla vahetama kickdowni surudes.
setud sõitsid seciga
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB w124 V8 ( 4,2 ) - 1992.a andres23 9 6,932 10-06-2024, 06:06 AM
Viimane postitus: Karl
  MB 200D 1991, W124 - Haasma Haasma 138 78,649 11-05-2024, 10:36 PM
Viimane postitus: Haasma
  Mercedes-Benz E 350 d 4MATIC ,S213, -17 - Alkohoolik Alkohoolik 36 6,944 10-03-2024, 02:56 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E 250 CDI 4Matic Avantgarde AMG S212 ´13 - Alkohoolik Alkohoolik 10 3,401 06-02-2024, 11:42 AM
Viimane postitus: Alkohoolik
  Mercedes-Benz E220d 4Matic, S213, -17, Alkohoolik Alkohoolik 3 1,130 05-09-2023, 07:37 PM
Viimane postitus: Alkohoolik
  W124, 300D Turbo, 1991 - Priit Priit 254 262,477 06-06-2023, 09:48 AM
Viimane postitus: Priit
  w124 E300 TE 4matic andres23 30 28,442 12-01-2022, 10:25 PM
Viimane postitus: andres23
  W124 , E320, 1993 - Eero_S Eero_S 113 123,192 29-04-2020, 01:41 PM
Viimane postitus: Eero_S
  MB W124 230CE 1990 - Kristo5380 Kristo5380 15 19,885 13-11-2018, 06:09 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  MB 200E,1991.a. W124 Helkur 64 65,677 05-01-2018, 01:26 AM
Viimane postitus: kubilius



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne