Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
30-04-2011, 11:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2011, 09:24 AM ja muutjaks oli mopu.)
Mark: Mercedes-Benz 280SE
Väljalaskeaasta: 1983
Mootor: 3.0 r6 80kw
Pikkus: 4,995m
Käigukast: Automaat
Lisavarustus: roolivõimendi, kesklukustus puldiga, ABS pidurid, turvapadi, 4x elektrilised akende tõstukid, katuseluuk (elektriline), valuveljed (16), signalisatsioon, CD stereo, esiklaasi soojendus, esimesed udutuled, peatoed tagaistmetel, tulede korrektor, peatoed esiistmetel, käetugi ees, käetugi taga,elektriline antenn,käigukanginupp, kõlarid, tagaklaasi soojendus, kohtvalgustid, püsikiiruse hoidja, konditsioneer
Hetkel on all Nokian M+S ning 16" valuveljed.
Esialgsed vead: Karter lapitud ning vaatab, võib-olla saab tuttaval lasta ära keevitada. Kui ei, siis läheb karter vahetusse. 3x elektrilised aknad ei tööta kuid vasak tagumine imekombel töötab. Spidomeeter jms ei tööta v.a. kütusenäidik. Aku on omadega läbi ja vajab vahetust. Käigukast on paigast ära ja vajaks kohendamist. Sildadega pidi mingi probleem olema, kuid hetkel on tuttava juures garaazis ning läbivaatamisel. Sisu on närtsinud ja armatuur, uksepolstrid, ukselingid, külje iluliistud ja külje ning esiliistud vajaks kohendamist. Uued helitehnika juhtmed oleks vaja vedada, sest vanad on omadega läbi. Helitehnika ja raadio on puudu. Põhjas vajab üks koht keevitamist. Pagasnik vajab keevitamist (2 auku).
Esiklaaas vajab kindlalt vahetust(suur pragu keset klaasi), tagaklaas on üpriski kriimustatud ja klaasitumeduskile tulen tükkidena ära. Ülejäänud klaasid on ka üpriski nirud kuid hetkel kõlbavad küll. Kapotilt on pisike tükk värvi maas. Pardatsokk logiseb ning ei seisa kinni. Ei käivitu alati korralikult nupust.
Plaanid: Eks ma hakkan vaikselt probleemidega tegelema. Ennem proovin tähtsamad asjad ära teha ja siis vaikselt edasi liikuda.
Kui kellegil oleks pakkuda mu autole sisustust siis võtku ühendust! Eriti huvitatud oleksin nahkistmetest!
Paar vanemat pilti mersust:
Minupoolt tehtud:
4x elektriaknad kõik töötavateks
Auto läheb võtmest käima, võtmest seisma
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Kui saladus pole milliseks lõpphind kujunes?
Taheti ta eest 2000 euri
Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
(01-05-2011, 10:29 AM)V@hh Kirjutas: Kui saladus pole milliseks lõpphind kujunes?
Taheti ta eest 2000 euri
Sain ta 1000 euriga, auto liikus vahepeal mu tuttava kätte ning temalt sain soodsamalt, muidu ta oleks selle kallimalt müünud
Postitused: 304
Teemad: 42
Liitus: Mar 2009
Maine:
8
Tundub, et siin on kogu aur velgede peale ära kulunud. Lugenud läbi kogu loetelu asjadest mis on omadega läbi või lihtsalt ei tööta, tekkis küsimus, et kas peale selle ühe elektriakna mõni asi üldse töötab? Pole kere, pole salongi, pole mootorit ega käigukasti, pole toimivaid lisaseadmeid, isegi klaase pole ... te võite mind nüüd hukka mõista, kuid tahtmatult tekib tunne, et see 1000 EURi on vist samahästi kui peldikus?
Terve aasta poole aastaga
Postitused: 597
Teemad: 19
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
Udutuled töötavad, aga needki valel ajal ja vales kohas
Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
(01-05-2011, 12:51 PM)Sm.Tihhonov Kirjutas: Tundub, et siin on kogu aur velgede peale ära kulunud. Lugenud läbi kogu loetelu asjadest mis on omadega läbi või lihtsalt ei tööta, tekkis küsimus, et kas peale selle ühe elektriakna mõni asi üldse töötab? Pole kere, pole salongi, pole mootorit ega käigukasti, pole toimivaid lisaseadmeid, isegi klaase pole ... te võite mind nüüd hukka mõista, kuid tahtmatult tekib tunne, et see 1000 EURi on vist samahästi kui peldikus? Kere on põhimõtteliselt vägagi korras ainult et pagasnikus auk ja põhjal on ka üks pisike auk. Salong ei ole jah just kõige parem kuid proovin otsida mingit autot doonoriks millelt äkki saaks salongiosi. Mootor on korras kuid karter on lapitud (õnneks hästi lapitud). Käigukast töötab kuid on natuke paigast ära ja vajaks nihutamist Minu arvutuste kohaselt peaks selle auto täielik ülesvuntsimine maksma minema..no..nii umbes kuni 2000eurot, kui sedagi.
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kui huvi võid saada 4x toimivat aknatõstukit, 50.-eest.
Tyypiline diiseldatud kuus- mootor töötab, seierid ei tööta.
setud sõitsid seciga
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Nii, pole vahepeal netti jõudnud, kuid nüüd natuke uut informatsiooni auto praeguse seisu kohta. ABS ei tööta ning käivitamisel undab, keegi teab milles asi? Ei tea midagi väga ABS piduritest kahjuks:S Tagaklaasi olen otsustanud jätta nii nagu ta on, sest ega need kriimustused pole just väga nähtavad. Selle suvega tahaks panna ka toonklaasid tagumistele akendele ja vahetada tagumine toonkile välja (tuleb tükkidena hetkel maha). Kui kellegil oleks 1991 w124 300d karterit pakkuda, andku teada.. praegu ajab veel see karter ära, kuid siiski lekib lapitud kohalt. Pidurid vajaksid samuti vahetust. Praegu selle kuu jooksul on plaanis saada elektrisüsteem korda(tahhomeeter, spidomeeter, aknad jne) ning auto võtmest käima saada ning nupp-süsteem ära kaotada. Plaanis lisada uuemaid pilte järgmise nädala jooksul
Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Nii, elektriaknad nüüdseks töötavad ja auto läheb korralikult nupust käima. Järgmisena olen nahkistmete otsingul ja proovin karteri jaoks raha kõrvale panna.
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Et nagu....võti süütelukus on iluasi?
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
(07-06-2011, 12:26 PM)Reddog Kirjutas: Et nagu....võti süütelukus on iluasi?
Võtmeid tuleb hoida kindlas kohas, muidu kaovad ära
Aga reaalselt jah peab ju süüdet sees hoidma et töötaks kellad, elektriaknad, katuseluuk, signaal, kojamehed ning veel paljud elektrisüsteemid ja mis kõige tähtsam - rooli abil saaks auto liikumissuunda muuta
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Püha peetrus ristivägi.... Ma siis võin olla õnnelik et ma suudan kõike seda teha vaid ühe võtme keeramisega ja ei mingit nupp käivitust jne.
Lõpptulemusena annab kogu KUUE diiseldamist nimetada siis lennuoskuse tegevuste installimine suurele laevale.
Aga mõnus on ikkagist.
Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
09-06-2011, 09:13 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-06-2011, 09:13 AM ja muutjaks oli mopu.)
Mõtlesin, et auto läheb korralikult võtmest käima Nupp on nüüdseks kadunud rooli alt täielikult.
Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Uus aku, Tagumised amordid, Esimesed pidurikettad, Esimesed piduriklotsid, stabilisaatoripuksid, rihm, rihmarullikud, generaator, pidurisupordi kolvi tihendid ( esimene parem )
Auto MÜÜGIS! Näete müügikuulutuse alt!
Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Auto on müügist maas! Jääb alles ja sai soetatud teine auto kõrvale varuosadeks! Kui kellelgil on huvi siis oleks pakkuda w126 2.8 mootorit, manuaal käigukasti, esimesed-, tagumised-, ja suunatuled, ja esikapotti tagumist pagasiluuki, küsida võib kõike! 2x el aknaid on ka !
Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Minek automaaleriks õppima, autol on üks huviline aga see on ka suht selline kõvataja.. Kui auto jääb alles siis läheb laiali ja saab endale uue pagasiruumi põhja, uue värvi, heliisolatsiooni ja palju muud! Sellest kõigest juttu alles siis kui läheb asjaks! Plaan saada temast ilus ja korralik diisel kuue, Aga kui ostetakse ära siis on plaan osta üks natukene niru w123 kupee ja hakata seda ehitama!
Üks küsimus ka asjatundjatele, kuidas w126 2.8 mootorit kätte saada? Tuleb teda alla saada või ülesse tõsta? Vabandan kui see on loll küsimus!
Postitused: 177
Teemad: 15
Liitus: Jan 2009
Maine:
0
(24-07-2011, 06:16 PM)mopu Kirjutas: Minek automaaleriks õppima, autol on üks huviline aga see on ka suht selline kõvataja.. Kui auto jääb alles siis läheb laiali ja saab endale uue pagasiruumi põhja, uue värvi, heliisolatsiooni ja palju muud! Sellest kõigest juttu alles siis kui läheb asjaks! Plaan saada temast ilus ja korralik diisel kuue, Aga kui ostetakse ära siis on plaan osta üks natukene niru w123 kupee ja hakata seda ehitama!
Üks küsimus ka asjatundjatele, kuidas w126 2.8 mootorit kätte saada? Tuleb teda alla saada või ülesse tõsta? Vabandan kui see on loll küsimus!
Kuue mootorid peaksid enamjaolt kõik ülesse välja tulema ja seda isegi koos käigukastiga 3.0 65kw seda igastahes tegi ja läks tagasi ka.(kapott maas)
Tähelepanelik tuleks olla ,et seda esimest raami mis kapoti ääreall ära ei venita (kodustes tingimustes)
Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
(28-07-2011, 12:13 AM)tanel87 Kirjutas: (24-07-2011, 06:16 PM)mopu Kirjutas: Minek automaaleriks õppima, autol on üks huviline aga see on ka suht selline kõvataja.. Kui auto jääb alles siis läheb laiali ja saab endale uue pagasiruumi põhja, uue värvi, heliisolatsiooni ja palju muud! Sellest kõigest juttu alles siis kui läheb asjaks! Plaan saada temast ilus ja korralik diisel kuue, Aga kui ostetakse ära siis on plaan osta üks natukene niru w123 kupee ja hakata seda ehitama!
Üks küsimus ka asjatundjatele, kuidas w126 2.8 mootorit kätte saada? Tuleb teda alla saada või ülesse tõsta? Vabandan kui see on loll küsimus!
Kuue mootorid peaksid enamjaolt kõik ülesse välja tulema ja seda isegi koos käigukastiga 3.0 65kw seda igastahes tegi ja läks tagasi ka.(kapott maas)
Tähelepanelik tuleks olla ,et seda esimest raami mis kapoti ääreall ära ei venita (kodustes tingimustes)
Tänud!
Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Autol vahetus suve lõpus omanik ja auto läks mu naise kätte kuna mulle tundus et ta on sellest autost tunduvalt rohkem huvitatud kui mina Ning teiste varuosade kuulutustega hakkab ka tema edasi tegelema, samuti ka siia foorumisse selle kasutaja alt kirjutama.
Garaazi puudumisel, väikeste võlgade, ÜV ja kindlustuse, õlivahetuse ning käigukasti lekkimise töttu jääb auto kuskil pooleks aastaks seisma, kuid kevadel/suvel läheb auto taastamine täie hooga lahti. Kuna käigukast lekib kuskilt ja mootoris vajaksid mõningad jupid vahetust kaasaarvatud karter, siis on mõtted käinud ka mootorivahetamisele (kuskil 2012-2014 vahel, kuna ei oska hetkel öelda, kuidas rahalised seisud järgmine aasta on) Mootoritest on silma jäänud E klassi 3.0td 130kw r6 mootor, keegi teab, kas annaks peale sobitada või mitte ning mis mootoreid üldse kuuesele peale panna? Tean, et üheks tüüpilisemaks mootoriks mis kuuesele hästi sobib on w124 mootor, kuid w124 mootor hakkab kuidagi vanaks jääma ning tahaks ka paremat minekut kuid ökonoomset. Need w126 mootorid on kuidagi liiga janused mu jaoks ning 15liitrit sajale mõjuks minu rahakotile ikka väga laastavalt
Paar pilti mis on hiljuti tehtud mersust.
|